مدل درب ورودی ساختمان + بیش از 50 مدل شیک فلزی و چوبی بسیار زیبا

مدل درب ورودی ساختمان

در این بخش روزانه تصاویر تعدادی درب ورودی شیک ساختمان را مشاهده می کنید که دارای طرح های متنوع و زیبایی هستند. در این بخش جدیدترین مدل های درب ورودی ساختمان را گردآوری کرده ایم که امیدواریم بپسندید.

مدل های شیک درب ورودی ساختمان

درب ساختمان نقش زیادی در جذابیت و زیبایی نمای بیرون دارد، زیرا نخستین چیزی که در هنگام ورود به ساختمان خودنمایی می کند و حتی می تواند روی ذهنیت افراد هم تاثیر بگذارد، درب ساختمان می باشد. باید توجه ویژ] ای به درب ساختمان کنید. در این قسمت روزانه تصاویری از درب های ورودی ساختمان مسکونی را قرار داده ایم که امیدورایم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

درب ورودی، اولین تصویری است که هر کسی با ورود به خانه با آن روبه رو می شود، بنابراین مدل و طرح آن از اهمیت زیادی برخوردار است، در این مطلب جدیدترین و زیباترین مدل های درب ورودی ساختمان را گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرد.

درب ورودی بیشترین تاثیرگذاری را نسبت به مصالح نازک کاری ساختمان دارد. درب ها در انواع گوناگون و با متریال مختلف مانند چوب، فلز، فایبرگلاس و … ساخته می شوند که با توجه به کارایی و سلیقه افراد استفاده می شوند. در ادامه این مطلب روزانه نمونه های مختلف درب ساختمان را مشاهده می کنید که بسیار زیبا هستند.

درب چوبی یکی از پرطرفدارترین مدل ها است که نمای شیک و زیبا دارد، ولی نسبت به دیگر متریال ممکن است گران تر باشد. مقاومت درب های چوبی که بیشتر از چوب گردو و بلوط ساخته می شوند در مقابل عوامل خارجی با دوام است.

مدل درب ورودی ساختمان مدل درب ورودی ساختمان مدل درب ورودی ساختمان مدل درب ورودی ساختمان

مدل درب چوبی شیک ورودی ساختمان

مدل درب ورودی ساختمان مدل درب ورودی ساختمان مدل درب ورودی ساختمان مدل درب ورودی ساختمان

مدل های درب فلزی ورودی ساختمان با طرح خاص

مدل درب ورودی ساختمان مدل درب ورودی ساختمان مدل درب ورودی ساختمان مدل درب ورودی ساختمان مدل درب ورودی ساختمان

درب چوبی به همراه شیشه 

مدل درب ورودی ساختمان مدل درب ورودی ساختمان مدل درب ورودی ساختمان مدل درب ورودی ساختمان

انواع مدل درب ورودی ساختمان آپارتمان و ویلایی

مدل درب ورودی ساختمان مدل درب ورودی ساختمان مدل درب ورودی ساختمان مدل درب ورودی ساختمان مدل درب ورودی ساختمان مدل درب ورودی ساختمان مدل درب ورودی ساختمان مدل درب ورودی ساختمان مدل درب ورودی ساختمان مدل درب ورودی ساختمان مدل درب ورودی ساختمان مدل درب ورودی ساختمان

 

مطالب مشابه را ببینید!

راهنمای خرید تخت خواب؛ انتخاب تخت خواب یک و یا دو نفره شانه در فرش؛ معنای شانه در فرش ایرانی و معرفی گره انواع بافت ایده چیدمان و ترفند برای دکوراسیون خانه کوچک؛ تکنیک استفاده از وسایل مختلف نکات مهم در خرید کاغذ دیواری 7 ترند بازسازی اتاق خواب کودک در سال 2024 تفاوت کابینت مدرن و کلاسیک؛ تفاوت از لحاظ جنس، رنگ و جزییات مدل سرویس خواب چوبی کودک و نوزاد؛ مدل تخت و کمد چوبی نوزاد و کودک لوستر آشپزخانه؛ تصاویر 25 مدل شیک لوستر آشپزخانه با انواع مدل و جنس همه چیز درباره لمینت کف؛ تفاوت آن با کفپوش چوبی و ویژگیهای مثبت آن مدل دراور جادار برای فضاهای مختلف خانه