آیا بعد از کراتینه کردن می‌شود موها را رنگ کرد؟

آیا بعد از کراتینه کردن می‌شود موها را رنگ کرد؟

 

داشتن موهای سالم، صاف و ابریشمی آرزوی خیلی از خانم‌هاست که برای دست یافتن به این آرزو به کراتینه کردن موهایشان روی می‌آورند. کراتینه کردن یک نوع روش احیای مو است که به لخت و درخشان شدن موها کمک بسیاری می‌کند. اما سوالی که برای اکثر خانم‌ها به وجود می‌آید این است که موها را بعد از کراتینه می‌توان رنگ کرد یا خیر؟ در این مقاله می‌خواهیم با شما در مورد رنگ کردن موها بعد از کراتینه صحبت کنیم و بگوییم آیا اصلا امکان انجام این کار وجود دارد؟ پس اگر می‌خواهید در مورد این مسئله بیشتر بدانید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

اگر می‌خواهید تغییر اساسی در چهره خود به وجود بیاورید و موها را هم رنگ کنید و هم کراتینه، توصیه ما این است که اول موها را رنگ کرده و بعد از گذشت پنج روز اقدام به کراتینه کردن موهایتان کنید. خوبی کراتینه کردن موها بعد از رنگ و دکلره این است که اصولا بعد از دکلره، موها آسیب جدی می‌بینند و کراتینه می‌تواند مانند یک ماده معجزه‌گر، بافت آسیب دیده موهای شما را ترمیم کند و التیام ببخشد.

در کل باید بگوییم که اگر بعد از دکلره و رنگ، موهایتان را کراتین کنید، یک امتیاز برای شما محسوب می‌شود چون اگر مقداری از موهای شما در اثر دکلره سوخته باشد، کراتینه می‌تواند ساقه موهای شما را احیا و ویتامینه کند. البته این نکته را هم باید بدانید که اگر در اثر دکلره کردن؛ مو کاملا سوخته باشد یعنی مو به راحتی از ساقه جدا شود یا کش بیاید، این مو به اصطلاح آرایشگران یک موی مرده است و کراتین دیگر روی آن جواب نمی‌دهد. اما اگر مو مقداری آسیب دیده و خشک باشد می‌توان آن را کراتین نموده و به موی سالم تبدیل کرد.

راه حل رنگ کردن موها بعد از کراتینه

بسیاری از افراد بعد از اینکه موهایشان را کراتینه می‌کنند با دیدن موهای صاف و درخشان و زیبای خود وسوسه می‌شوند که رنگ جدیدی هم به موها بزنند و تغییری در ظاهر خود ایجاد کنند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید باید بگوییم که لازم است دست نگه دارید چون رنگ مو، کراتین موهای شما را از بین خواهد برد، پس چاره چیست؟ راه حل شما این است که باید بعد از انجام کراتین سه ماه صبر کنید و بعد از گذشت سه ماه اقدام به رنگ کردن موهایتان نمایید. برای رنگ کردن موها بعد از کراتینه چند نکته مهم وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • برای انتخاب و خرید رنگ مو بعد از کراتین به دنبال رنگی باشید که نیاز به دکلره نداشته باشد.
  • اگر موهایتان از قبل رنگ داشته و ریشه موهایتان به رنگ مجدد نیاز دارد بهتر است فقط ریشه موهای خود را رنگ کنید تا با ساقه موها، همرنگ شوند. این کار کمک می‌کند قسمت زیادی از موهای شما رنگ نشود و خاصیت مواد کراتینه همچنان بر روی موهایتان باقی بماند.
  • بهتر است اگر موهایتان خیلی آسیب دیده اول کار کراتین مو را انجام دهید تا موهایتان احیا شود و بعد از گذشت سه ماه اقدام به رنگ و مش موهایتان کنید.
  • برای انجام کراتینه موها حتما از مواد خوب و محصولات اورجینال استفاده کنید تا بعد از گذشت مدتی از انجام کراتین مو، روی موهای شما واکنش و اثر بدی باقی نگذارد.

آیا بعد از کراتینه کردن می‌شود موها را رنگ کرد؟

آیا انجام کراتین باعث تغییر رنگ موها می‌شود؟

سوال زیادی که برای خیلی از خانم‌ها پیش می‌آید این است که آیا انجام کراتین مو، رنگ موها را تغییر می‌دهد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم اگر موهایتان رنگ طبیعی خودش را دارد و موهای خود را اصلا رنگ نکرده باشید، هیچگونه تغییری روی رنگ موهایتان ایجاد نخواهد شد. اما اگر موهای شما رنگ شده باشد، بعد از انجام کراتین مو ممکن است به میزان دو درجه موهایتان روشن‌تر شود. البته باید بگوییم اصلا نگران نباشید چون دو درجه میزان بسیار کمی است و به سختی می‌توان تغییر رنگ آن را متوجه شد.

خرید محصولات مو از فروشگاه آنلاین مو تن رو

فروشگاه اینترنتی آرایشی مو تن رو یک فروشگاه معتبر است که بهترین بستر برای خرید اینترنتی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی شما به حساب می‌آید. از ویژگی‌های مهم این فروشگاه آنلاین می‌توان به اصل بودن کالاها، داشتن گارانتی بازگشت، ارسال سریع محصولات و ارائه مشاوره تخصصی به مشتریان اشاره کرد. یکی از دسته محصولاتی که در مو تن رو به فروش می‌رسد، محصولات مربوط به موهاست که از میان آن‌ها می‌توان به انواع رنگ مو، شامپو، واکس مو ، موس مو ، آبرسان مو ، حالت دهنده مو و … اشاره کرد.

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین مارک لوازم آرایشی با کیفیت و ارزان (معرفی برندهای معروف) لیست لوازم آرایشی مهم و اساسی؛ پک کامل لوازم آرایشی چیست؟ مراقبت از موهای رنگ شده؛ نکات مهم و ضروری قبل و بعد از رنگ کردن مو لیست اصطلاحات کاشت ناخن به ترکی استانبولی با ترجمه فارسی! ساخت کانسیلر در خانه؛ انواع کانسیلر، کاربرد آن و نحوه استفاده روی پوست انتخاب بهترین رنگ برای تاتو لب مناسب هر پوست مدل های آرایش شب یلدا دخترانه با تم های رنگی و متد حرفه ای مدل آرایش چشم شب یلدا؛ 5 نکته که برای آرایش چشم ها باید بدانید آرایش و مدل لباس شب یلدا بچگانه دخترانه شیک با تم خاص راهنمای انتخاب کرم پودر برای پوست های مختلف؛ انواع کرم پودر برای پوست صورت