معرفی چند پنکک خوب و با کیفیت

پنکک یکی از محصولات آرایشی بوده که پوستی صاف، یکدست، بدون لک و جای جوش را برای شما به ارمغان می‌آورد اما انتخاب پنکک باید متناسب با نوع پوست و رنگ پوست شما باشد؛ چرا که انتخاب پنکک نامناسب ضمن آسیب رساندن به پوست می‌تواند نتیجه معکوس در زیبایی چهره داشته باشد. پوست صاف لازمه آرایش زیبا، حرفه‌ای و بی‌نقص بوده و شما می‌توانید با انتخاب پنکک با کیفیت به راحتی جوش، لک و جای جوش خود را بپوشانید. اما انتخاب پنکک مرغوب یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها برای افرادی بوده که ضمن توجه به پوشش‌دهی بالای پنکک، به سلامت پوستشان هم اهمیت بسیاری می‌دهند. در ادامه متن قصد داریم به معرفی 3 محصول فوق‌العاده با کیفیت بپردازیم که دوستدار سلامت پوست شما هستند.

  • پنکک فشرده گلدن رز Golden Rose مدل Pressed Powder
  • پنکک دوکاره بی بیوتی bee beauty
  • پنکک دوکاره دایسل daycell

 

پنکک فشرده گلدن رز Golden Rose مدل Pressed Powder

از جمله محصولات پرفروش برند گلدن رز می‌توان به پنکک گلدن رز مدل Pressed Powder اشاره کرد که برای انواع پوست مناسب بوده و حاوی SPF15 می‌باشد. پنکک فشرده گلدن رز از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت نموده و به حفظ سلامت پوست کمک می‌کند. از مهم‌ترین مزایای پنکک گلدن رز مدل پرسد می‌توان به پوشش‌دهی مات، پوشش لک‌های پوستی و آبرسانی پوست اشاره کرد. همچنین کرم پودر پرسد Golden Rose فاقد چربی و پارابن بوده و بافتی نرم و سبک دارد؛ به همین دلیل پس از استفاده پنکک گلدن رز روی پوست احساس سنگینی نخواهید کرد.

 

معرفی چند پنکک خوب و با کیفیت

پنکک دوکاره بی بیوتی bee beauty

پنکک دوکاره بی بیوتی bee beautyهم مانند کرم پودر این برند حاوی عصاره عسل و ویتامین E بوده و به بازسازی و ترمیم پوست صورت کمک می‌کند. همچنین پنکک بی بیوتی فاقد پودر تالک و چربی بوده، به راحتی جذب پوست شده و پوستی صاف و یکدست به ارمغان می‌آورد. پوشش‌دهی پنکک دو کاره هانی بی بالا بوده و می‌تواند جایگزین مناسبی برای کرم پودرهای غلیظ باشد. پنکک بی بیوتی با عصاره عسل موجب لطافت و شادابی پوست شده و بافت آسیب دیده پوست را ترمیم می‌کند. پنکک بی بیوتی علاوه ب زیبایی جنبه درمانی داشته و شما می‌توانید روزانه از آن استفاده کنید. مهم‌ترین ویژگی پنکک دوکاره بی بیوتی ضدآب بودن آن است و همچنین در مقابل تعریق پوست مقاوم می‌باشد.

 

معرفی چند پنکک خوب و با کیفیت

پنکک دوکاره حاوی چای سبز جویل

پنکک گیاهی جویل دارای ترکیبات بسیار سبک و پوشانندگی فوق العاده بالایی است بطوریکه عیوب پوست را به حداقل رسانده و موجب یکنواخت شدن پوست صورت می‌گردد. پنکک دوکاره چای سبز جویل مناسب انواع پوست، حتی حساس‌ترین پوست‌ها می‌باشد. مواد تشکیل دهنده آن بسیار نرم و لطیف بوده و با ترکیب کرمی خود به راحتی روی پوست می لغزد و پوششی بی عیب و نقص را فراهم می کند. پنکک جویل حاوی عصاره گیاه چای سبز است که ترمیم کننده پوست بوده و دارای خاصیت آنتی اکسیدان، ضد باکتری، ضد قارچ و ضد التهاب می‌باشد. این پنکک فاقد پارابن و مواد معدنی مضر بوده و ضد حساسیت است. با ارائه پوششی قوی آثار جوش‌ها و لکه‌های صورت را محو می کند.

از پنکیک گیاهی جویل می توان هم به منظور زیرسازی پیش از آرایش و هم به عنوان پوشش نهایی استفاده کرد که به دلیل ساختار سبک و فاقد چربی، پس از مصرف اصلاً روی پوست احساس نشده و حس سبکی و لطافت را به همراه دارد. این پنکیک  مقاوم در برابر آب و چربی بوده و در تمام طول روز نیاز به تمدید و تجدید آرایش ندارد. پنکک جویل از پوست صورت در برابر اشعه مضر آفتاب، آلودگی‌ها، رادیکال‌های آزاد و عوامل محیطی محافظت می‌کند. همچنین علاوه بر جلوگیری از چروکیدگی و پیری زودرس پوست، پوست را احیا و ترمیم نموده و با از بین بردن خطوط روی صورت، پوست را یکدست و یکنواخت می‌سازد. پد پنکک جویل از جنس بسیار لطیف و سازگار با پوست صورت است که هیچگونه آسیبی به پوست نمی‌رساند.

  • بافت صاف و سبک
  • پوشش صاف و یکدست و طبیعی
  • ضد چروک
  • ماندگاری بالا
  • فرمولاسیون ضد آب و ضد روغن
  • دارای عصاره چای سبز
  • فاقد پارابن و مواد حساسیت زا
  • محافظت دربرابر خورشید و آلودگی هوا

 

 

پنکک دوکاره دایسل daycell

پنکک دوکاره دایسل پوشش‌دهی فوق‌العاده‌ای داشته، در برابر تعریق مقاوم بوده و همچنین درخشندگی پوست را کاهش می‌دهد. از دیگر مزایای پنکک دایسل می‌توان به این مورد اشاره کرد که آرایش را روی صورت تثبیت کرده و ظاهر چرب پوست را از بین می‌برد. یکی از خصوصیات پنکک دو کاره دایسل بافت نرم و کریستالی آن بوده که به سرعت جذب پوست شده و برای انواع پوست چرب، معمولی و خشک مناسب می‌باشد.

معرفی چند پنکک خوب و با کیفیت

فروشگاه اینترنتی پیراکده ارائه دهنده لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت و قیمت مناسب بوده و برای شما تجربه خریدی امن را فراهم می‌کند. فروشگاه اینترنتی پیراکده با قرار دادن مطالب آموزنده و کاربردی، مشتریان خود را برای داشتن پوست و موی زیبا و سالم راهنمایی می‌کند. شما می‌توانید با توجه به تنوع محصولات و برندهای موجود در وبسایت پیراکده انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مختلف را بررسی نموده و متناسب با نیاز خود خرید نمایید. از جمله امتیازات خرید کالا در پیراکده می‌توان به این موارد اشاره کرد که کالاهای موجود در پیراکده با نهایت دقت بسته بندی شده و در سریع‌ترین زمان ممکن محصولات را از طریق پست سفارشی، پیشتاز و یا تیپاکس به دست مشتریان ارجمند می‌رساند. رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!

لیست لوازم آرایشی مهم و اساسی؛ پک کامل لوازم آرایشی چیست؟ مراقبت از موهای رنگ شده؛ نکات مهم و ضروری قبل و بعد از رنگ کردن مو لیست اصطلاحات کاشت ناخن به ترکی استانبولی با ترجمه فارسی! ساخت کانسیلر در خانه؛ انواع کانسیلر، کاربرد آن و نحوه استفاده روی پوست انتخاب بهترین رنگ برای تاتو لب مناسب هر پوست مدل های آرایش شب یلدا دخترانه با تم های رنگی و متد حرفه ای مدل آرایش چشم شب یلدا؛ 5 نکته که برای آرایش چشم ها باید بدانید آرایش و مدل لباس شب یلدا بچگانه دخترانه شیک با تم خاص راهنمای انتخاب کرم پودر برای پوست های مختلف؛ انواع کرم پودر برای پوست صورت آموزش آرایش صورت در روز بارانی و ترفندهایی برای ماندگاری میکاپ