بررسی و معرفی عطر و ادکلن زرجوف کازاموراتی

ما ایرانی‌ها، عاشق عطر و ادکلن هستیم. در واقع عطر و ادکلن، به‌عنوان یکی از کالاهایی محسوب می‌شود که همیشه برای خریداری آن، بودجه جداگانه‌ای در نظر می‌گیریم. کشور ایران، به‌عنوان یکی از پرمصرف‌ترین کشورهای دنیا در زمینه محصولات عطر و ادکلن و البته کالاهای آرایشی و بهداشتی به حساب می‌آید. جالب است که خود کشورهایی مانند فرانسه، ایتالیا و… که به‌عنوان مهد عطرسازی و پیشرو در این زمینه، در نظر گرفته شده و انواع خانه‌های عطر در آن‌ها وجود دارند، تا این میزان عطر و ادکلن مصرف نمی‌کنند. اما در ایران، این علاقه همیشه وجود داشته و حتی با وجود افزایش قیمت‌ها، هزینه‌های زندگی و محدودیت‌هایی مانند ویروس کرونا، اما باز هم مردم به خرید عطر و داشتن یک ادکلن با بوی خوش، اهمیت می‌دهند. در این بین، خریداری برخی از ادکلن‌ها، واقعاً بودجه بالایی می‌خواهد. تصور کنید که می‌خواهید مبلغی بین 5 تا 7 میلیون تومان، برای یک ادکلن معروف پول بپردازید.

شاید منطقی به نظر نرسد، اما برای خیلی از خریداران، برخی از برندها و عطرها، یک حس خاص و ویژه هستند که تنها با خرید همان برند و مدل، آن را تصاحب می‌کنند. البته، خریداری نمونه‌های اوریجینال این برندها، آن هم از فروشگاه‌های آنلاین معتبر، موردی است که همیشه دغدغه خریداران عطر و ادکلن است. یکی از این نشان‌های معروف دنیای عطر و ادکلن، عطر و ادکلن زرجوف کازاموراتی است. بنابر معروفیت و محبوبیت این برند، تصمیم داریم تا به بررسی و عرفی عطر و ادکلن زرجوف کازاموراتی پرداخته و در خصوص مدل‌های گوناگون ادکلن زرجوف، یک سری توضیحات ارائه دهیم. البته برای علاقمندان، وب‌سایت و فروشگاه آنلاین عطری را هم معرفی خواهیم کرد تا برای خرید عطر کازاموراتی، حتماً آن را بررسی کنند.

بررسی و معرفی عطر و ادکلن زرجوف کازاموراتی

 برند زرجوف

تاریخچه برند عطر و ادکلن زرجوف

زرجوف برندی لوکس و ایتالیایی است که در سال 2003 توسط Sergio Momo تاسیس شد و با الهام از رایحه های قدیم و باستانی ، همراه با تکنولوژی نوین ایتالیایی عطر و ادکلن های خود را عرضه داشته. برند زرجوف به واسطه ی تولید با کیفیت و کم نظیر عطر های خود، جوائز متعدد و پاداشهای گرانبهایی از نمایشگاه بزرگ ملی و بین المللی دریافت کرده است .این برند با تولید محصولات لوکس ، سعی بر احیای میراث محو شده و همچنین حفاظت از میراث تاریخی و هنری خود از آن دوران پر زرق و برق در ایتالیا را داشته

از طراحان و عطرسازان معروفی كه با برند زرجوف همكاری داشته اند می توان  Chris Maurice, Jacques Flori, Miroslav Petkov, Angeline Leporini, Christian Carbonnel, Laura Santander and Mathieu Nardin را نام برد.

برند زرجوف که به‌صورت سرجوف یا زرژوف نیز تلفظ می‌شود، یکی از برندهای لوکس و پرآوازه دنیای عطر و ادکلن است که طرفداران پرشماری هم دارد. این برند ایتالیایی، توسط شخصی به نام سرجیو مومو، در سال 2003 و در کشور هنرپرور ایتالیا، تأسیس شد. هرچند که عطر و ادکلن زرجوف، به نوعی یک نشان تجاری نوپا در دنیای عطریات محسوب می‌شود، اما با برخورداری از ویژگی‌های متعدد خود، توانسته، نظر سخت پسندان را به خوبی به سمت خود جلب کند.

به عنوان مثال، این برند، از مواد با کیفیتی، هم در ساخت خود ماده عطر و هم شیشه‌های آن، استفاده می‌کند. عطر و ادکلن زرژوف، یک هدف مشخص دارد و آن هم خلق یک سری از بی‌نظیر‌ترین رایحه‌هایی که باعث شوند تا علاقمندان، به محض استفاده از آن، به این عطر و ادکلن زرجوف، وفادار بمانند. به همین دلیل، عطر زرجوف، توسط حرفه‌ای‌ترین و معروف‌ترین عطرسازان دنیا ساخته می‌شود.

نکته جالب دیگر، در خصوص شیشه‌های ساخته شده برای عطر و ادکلن زرجوف است. این شیشه‌ها، بسیار شکیل و خاص بوده و در ساخت آن‌ها از موادی مانند سنگ‌های گران قیمت، کوارتز، چوب، قلع، طلا، نقره و چرم استفاده شده است که به همین دلیل، نظر هر فرد مشکل پسندی را در خرید عطر با شیشه‌های جذاب و زیبا، جلب خواهد کرد.

بهتر است به این نکته هم اشاره شود که تعداد عطر و ادکلن‌های برند زرژوف، حدود 130 نمونه بوده که اولین آن‌ها در سال 2007 ساخته شده و جدیدترین آن هم مربوط به همین سال 2021 است. پرفیومرهای معروفی مانند کریس موریس، ژاک فلوری، می‌روسلاو پتکوو، آنجلینا لپورینی، کریستین کاربونل، لائورا سانتاندر و متیو ناردین، در خلق عطرهای زرجوف، با این برند همکاری داشته اند.

عطر و ادکلن زرژوف، چندین زیرشاخه و گروه را شامل می‌شود که هر کدام از آن‌ها، ویژگی‌های خود را دارند. به عنوان مثال، یکی از این گروه‌ها، کازاموراتی نام دارد. به همین دلیل است که علاقمندان به این نمونه‌ها، عطر و ادکلن زرجوف کازاموراتی هم می‌گویند. زیرا این گروه در ایران شناخته شده‌تر و معروف‌تر است. لذا، چند نمونه از عطر و ادکلن زرجوف کازاموراتی را بررسی خواهیم کرد.

بررسی و معرفی عطر و ادکلن زرجوف کازاموراتی

عطر و ادکلن زرجوف کازاموراتی

  • Xerjoff, Alexandria IIیکی از کارهای معروف زرجوف که طرفداران پرشماری هم دارد. این عطر خاص، توسط کریس موریس خلق شده است و طبع گرمی‌دارد. به همین دلیل، بهتر است در فصول سرد سال استفاده شود. ترکیباتی مانند گل رز، سدر، عود، مشک و وانیل، یک رایحه پر رمز و راز و فوق العاده را برای عطر زرجوف آلکساندرا، پدید آورده‌اند.
  • Casamorati Xerjoff, Bouquet Idealeخیلی‌ها عقیده دارند که این عطر زنانه نیست، زیرا بویی تنباکویی و شیرین دارد. اما در دنیای عطر و ادکلن، شاید واقعاً هم نتوان برای عطرهای زنانه و مردانه، حد و مرزی تعیین کرد و تفاوتی قائل شد. مهم حس افراد است. در هر صورت، این کار شرقی چوبی، طبع گرمی داشته و روایح چوبی مانند سدر، چوب گایاک، تنباکو، مشک، دارچین و وانیل، در آن به کار رفته است.
  • Xerjoff, Erba Pura: به جرات می‌توان گفت که یکی از شاهکارهای زرجوف محسوب می‌شود. در معرفی عطر و ادکلن زرجوف و کازاموراتی، بعید است که کسی این نمونه را فراموش کند. این عطر زرجوف، رایحه شرقی داشته و خیلی‌ها به بوی نارنگی و مرکباتی آن اشاره کرده و این عطر زرجوف را کاملاً زنانه می‌دانند. هرچند که این عطر، یونیسکس (Unisex) بوده و می‌تواند هم توسط خانم‌ها و هم آقایان استفاده شود. ترنج، پرتقال، لیمو، مشک، کهربا و وانیل، از دیگر روایح تشکیل دهنده اِربا پورا محسوب می‌شوند.
  • Casamorati Xerjoff, Mefistoاین کار مردانه، طرفداران پرشماری دارد و در گروه ادکلن‌های مرکباتی معطر قرار می‌گیرد. ترکیباتی مانند ترنج، لیموترش، گریپ فروت، زنبق، اسطوخودوس، چوب صندل سفید، مشک و کهربا، در این ادکلن زرژوف به کار رفته و با وجود برخی از روایح گرم، اما برای استفاده در فصل تابستان مناسب است.
  • Casamorati Xerjoff, Italica: در خصوص بررسی و معرفی عطر و ادکلن زرجوف کازاموراتی، به مدل جدید ایتالیکا می‌رسیم که برای سال 2021 عرضه شده است. این عطر خاص، در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار می‌گیرد. بنابراین، عطر گرمی محسوب شده و به همین دلیل، فصل زمستان، بهترین زمان استفاده از آن است.
  • Xerjoff, XJ 1861 Naxosیکی از شاهکارهای زرجوف. این عطر فوق العاده، در گروه بویایی معطر ادویه‌ای قرار می‌گیرد و طبع گرمی هم دارد. نت‌ها و روایح ویژه‌ای در آن به کار رفته و ترکیب منحصر به فردی هم ارائه داده است. این عطر، مناسب آقایان و خانم‌ها بوده و ترنج، اسطوخودوس، عسل، یاس، دارچین، وانیل و تنباکو، برخی از روایح خاص آن محسوب می‌شوند.

بررسی و معرفی عطر و ادکلن زرجوف کازاموراتی

معرفی گالری عطر و ادکلن مارسلا

دسترسی به یک وب‌سایت حرفه‌ای فروش عطر و ادکلن، این روزها به دغدغه دوستداران چنین کالای محبوب و پراحساسی تبدیل شده است. زیرا با توجه به افزایش هزینه‌ها و رشد تصاعدی نرخ ارز، خرید یک عطر مردانه خوشبو، با ماندگاری بالا و از یک برند معروف، کار آسانی نیست.

اما در وب‌سایت مارسلا، شما می‌توانید انواع و اقسام ادکلن‌های مردانه با قیمت مناسب را پیدا کنید. تنوع در گالری عطر و ادکلن مارسلا، بسیار بالا است و با مرور بخش‌های مختلف آن، متوجه خواهید شد که این وب‌سایت، برای سلیقه‌های مختلف و در گستره‌های قیمتی گوناگون، عطرهای پرشماری دارد.

به عنوان مثال، دسته بندی‌هایی که در گالری عطر و ادکلن مارسلا وجود دارد، مواردی مانند عطر مردانه، عطر زنانه، پرفروشترین‌ها، تستر عطر و… را شامل می‌شود. البته هر کدام از این دسته بندی‌ها، به زیر شاخه‌های متعددی تقسیم می‌شوند. مثلاً شما می‌توانید نوع رایحه، گروه بویایی و رنج قیمتی را هم انتخاب کرده تا به سادگی عطر مردانه خود را بیابید و آن را خریداری نمایید.

در گالری عطر و ادکلن مارسلا، مجموعه‌ای از بهترین و با کیفیت‌ترین عطرها عرضه می‌شود و تمامی محصولات مارسلا، 100 اوریجینال بوده و از ضمانت‌نامه کتبی اصالت کالا برخوردار است که در صورت عدم وجود اصالت، عودت می‌شوند. ضمن اینکه، کارشناسان و مشاوران حرفه‌ای این گالری، در خصوص خرید و نکات مربوط به عطر، بهترین مشاوره‌ها را ارائه می‌دهند.

گالری عطر و ادکلن مارسلا، در شبکه‌های اجتماعی نیز حضوری فعال دارد. پیشنهاد می‌شود که برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این گالری، به وب‌سایت آن به آدرس https://www.marcella.ir/ مراجعه نمایید.

مطالب مشابه را ببینید!

لیست لوازم آرایشی مهم و اساسی؛ پک کامل لوازم آرایشی چیست؟ مراقبت از موهای رنگ شده؛ نکات مهم و ضروری قبل و بعد از رنگ کردن مو لیست اصطلاحات کاشت ناخن به ترکی استانبولی با ترجمه فارسی! ساخت کانسیلر در خانه؛ انواع کانسیلر، کاربرد آن و نحوه استفاده روی پوست انتخاب بهترین رنگ برای تاتو لب مناسب هر پوست مدل های آرایش شب یلدا دخترانه با تم های رنگی و متد حرفه ای مدل آرایش چشم شب یلدا؛ 5 نکته که برای آرایش چشم ها باید بدانید آرایش و مدل لباس شب یلدا بچگانه دخترانه شیک با تم خاص راهنمای انتخاب کرم پودر برای پوست های مختلف؛ انواع کرم پودر برای پوست صورت آموزش آرایش صورت در روز بارانی و ترفندهایی برای ماندگاری میکاپ