آرایش صورت با موی مشکی + بهترین مدل های آرایش برای خانم های مو مشکی

آرایش صورت با موی مشکی

خیلی از خانم ها رنگ موی مشکی دارند و یا موهای خود را به رنگ موی مشکی پر کلاغی در می آورند که بسیار پرطرفدار است و باعث کمتر نشان دادن سن می شود. خانم هایی که موهای مشکی دارند باید آرایش صورت مناسب با این رنگ مو را انتخاب کنند تا زیبایی آنها بیشتر شود.

بی نقص ترین آرایش زمانی است که شما بدانید از چه رنگ هایی باید استفاده کنید و با توجه به رنگ مو، پوست، چشم و حتی لباس خود باید رنگ آرایش خود را انتخاب کنید. در ادامه بهترین نمونه های آرایش صورت متناسب با موی مشکی پر کلاغی را معرفی می کنیم.

آرایش صورت متناسب با موی مشکی

نخستین قدم برای داشتن آرایشی ماندگار، زیرسازی مناسب است. بعد از انتخاب کرم مرطوب کننده آبرسان بر طبق پوستی که دارید، می توانید ا یک پرایمر استفاده کنید.

آرایش صورت با موی مشکی

انتخاب کرم پودر، پنکک و کانسیلر مناسب

اگر رنگ پوست شما سفید، گندمی و سبزه است باید رنگ مناسب برای انتخاب کرم پودر و پنکک را انتخاب کنید و باید دقیقا هم رنگ پوست خودتان باشد. برای این دو مورد و همچنین به منظور همخوانی بهتر رنگ صورت و گردن، بهتر است طق تناژ رنک پوست خودتان انتخاب کنید. برای کانسیلر اینگونه نیست، برای کانسیلر بهتر است که رنگ یک یا دو درجه از پوست شما روشن تر باشد.

آرایش صورت با موی مشکی

سایه‌ چشم مناسب

برای انتخاب کردن سایه، آرایش چشم دودی و اسموکی انتخاب مناسبی است. رنگ های تیره و خنثی، همخوانی یبایی با رنگ موی مشکی دارند. انتخاب رنگ قهوه ای تیره و روشن برای یک آرایش سبک تر مناسب است.

آرایش صورت با موی مشکی

آرایش چشم‌ها

آرایشگران معروف همیشه بر این باور هستند که میان آرایش چشم و آرایش لب، فقط یکی از آنها باید تیره و غلیظ باشد. می توانید برای آرایش چشم خیلی تیره و استفاده از مژه مصنوعی، برای رژ لب، از رنگ های خیلی کمرنگ، همرنگ لب و یا حتی برق لب استفاده نمایید.

البته برعکس این موضوع هم وجود دارد. اگر برای آرایش چشم فقط ریمل ساده را ترجیح می دهید، می توانید از رژ لب قرمز و بنفش تیره استفاده کنید.

آرایش صورت با موی مشکی

رژلب مناسب

اگر قصد آرایش صورت با موی مشکی خود را دارید، در صورتی که پوست شما روشن اسـت، رنگ های قرمز گوجه ای و روشن را انتخاب کنید و اگر پوست سبزه دارید، رنگ های قرمز تیره، شرابی و بنفش را روی لب های خود امتحان کنید.

آرایش صورت با موی مشکی

رژگونه

رژگونه را در آخرین مرحله از آرایش استفاده کنید. وقتی که رنگ موهای شما پرکلاغی است؛ طبق آرایش متناسبی که انتخاب کرده و رنگ هایی که استفاده کرده اید، رنگ رژگونه را انتخاب کنید. ولی به صورت معمول انتخاب رنگ های مرجانی و صورتی کم رنگ مناسب می باشد.

مدل های آرایش مناسب برای موهای مشکی

در ادامه عکس هایی از زیباترین و بهترین رنگ ها را که با مدل های موی مشکی همخوانی دارند را مشاهده می کنید و می توانید از این طرح های آرایش ایده بگیرید.

آرایش صورت با موی مشکی

آرایش صورت با موی مشکی آرایش صورت با موی مشکی آرایش صورت با موی مشکی آرایش صورت با موی مشکی

امیدواریم از عکس های آرایش متناسب با موی مشکی ایده گرفته باشید و مورد پسند شما قرار گرفته باشند.

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین مارک لوازم آرایشی با کیفیت و ارزان (معرفی برندهای معروف) لیست لوازم آرایشی مهم و اساسی؛ پک کامل لوازم آرایشی چیست؟ مراقبت از موهای رنگ شده؛ نکات مهم و ضروری قبل و بعد از رنگ کردن مو لیست اصطلاحات کاشت ناخن به ترکی استانبولی با ترجمه فارسی! ساخت کانسیلر در خانه؛ انواع کانسیلر، کاربرد آن و نحوه استفاده روی پوست انتخاب بهترین رنگ برای تاتو لب مناسب هر پوست مدل های آرایش شب یلدا دخترانه با تم های رنگی و متد حرفه ای مدل آرایش چشم شب یلدا؛ 5 نکته که برای آرایش چشم ها باید بدانید آرایش و مدل لباس شب یلدا بچگانه دخترانه شیک با تم خاص راهنمای انتخاب کرم پودر برای پوست های مختلف؛ انواع کرم پودر برای پوست صورت