غذاساز، ناجی شما در آشپزخانه

غذاساز، ناجی شما در آشپزخانه

اگر بخواهیم غذاساز را به طور خلاصه توصیف کنیم باید بگوییم غذاساز یکی از مهمترین لوازم خانگی آشپزخانه است که می تواند ناجی شما در آشپزی باشد. این وسیله همه فن حریف است و در واقع کار چند دستگاه را با هم انجام می دهد. پس خرید این وسیله فوق العاده را فراموش نکنید. با ما در فروشگاه منزل مارکت همراه باشید تاهر آنچه درباره غذاساز نیاز است که بدانید را به شما بگوییم.

غذاساز

از غذاساز می توان برای مخلوط کردن، پوره کردن، آسیاب و خرد کردن استفاده کرد. با این وسیله شما در زمان و هزینه خود می توانید صرفه جویی کنید. مثلا شما تصور کنید که می خواهید کوکوسبزی درست کنید. برای مخلوط کردن مواد با هم چند دقیقه زمان می گذارید؟ اگرشما 30دقیقه زمان لازم داشته باشید با این دستگاه مواد شما در عرض 5 دقیقه به خوبی مخلوط و آماده می شود.

کاربرد غذاساز

غذاساز کاربردهای بسیار متفاوتی دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

تهیه سس

اگر شما هم جزو افرادی هستید که عاشق انواع سس هستید و دوست دارید به جای سس های کارخانه ای به سراغ سس های خانگی بروید همین الان دست به کار شوید و یک غذاساز خوب بخرید تا با مواد تازه بهترین سس را درست کنید. به طور مثال سس انبه ای که برای فلافل استفاده می شود را می توانید با این دستگاه خیلی راحت می توانید آن را تهیه کنید. برای خرید بهترین برند غذا ساز باید به شما بگوییم هر مدلی از برندهای تفال، فیلیپس و بوش را خریداری کنید کیفیت بسیار بالایی دارند و سالیان سال برای شما کار می کند.

گرفتن کره

غذاساز، ناجی شما در آشپزخانه

امروزه حتما شاهد بسیاری از فروشگاه ها هستید که کره ی بادام زمینی، تخمه، پسته وگردو و … را جلوی خودتان می گیرند. حالا چه چیزی از این بهتر که شما در خانه خود با غذاساز کره انواع مغزها و آجیل های مقوی را بتوانید بگیرید و از آن لذت ببرید.

گوشت چرخ کرده

غذاساز دارای تیغه های بسیار قدرتمندی است که شما می توانید به جای استفاده از چرخ گوشت از این وسیله به راحتی گوشت چرخ کرده خود برای انواع غذاها مانند کوفته قلقلی را تهیه کنید.

تهیه خمیر برای کیک

اگر دوست دارید یه کیک خوشمزه در خانه درست کنید اول از همه باید یک خمیر خوب با قوام زیاد تهیه کنید. برای این کار دیگر همزن برقی را فراموش کنید و با غذاساز به راحتی آرد و کره را به صورت یک دست با هم مخلوط کنید.

تهیه سوپ و سالاد

برای تهیه سوپ و سالاد نیاز به هویج دارید. خرد کردن هویج کار بسیار سختی است و پدر دست را در می آورد تا تکه تکه شود. حالا فقط کافی است هویج ها را داخل غذاساز بیندازید و به صورت نگینی و یک اندازه تحویل بگیرید .

خرد کردن سبزی

در این شرایط کرونایی دیگر لازم نیست که سبزی آماده از بیرون بخرید که معلوم نیست تمیز باشد یا نه. کافی است سبزی را بشورید و داخل غذاساز بریزید و بهترین سبزی را تحویل بگیرید و با خیال راحت انواع خورشت ها مانند قورمه سبزی را تهیه کنید.

تهیه بستنی و لواشک

برای تهیه بستنی می توانید مواد مورد نیاز را با انواع شکلات و میوه ها مخلوط کنید و منتظر بستنی خوشمزه خود شوید. از طرف دیگر لواشک هم طرفداران بسیار زیادی دارد که باید بگوییم دیگر با این دستگاه نیاز به جوشاندن میوه نیست و فقط کافی است تا میوه ها را داخل دیتگاه بریزید.

از کجا بخریم؟

شما می توانید برای مشاهده قیمت چرخ گوشت تفال ، انواع غذاساز، اتو، قهوه ساز و چای ساز به سایت منزل مارکت مراجعه کنید و تمام لوازم خانگی مورد نیاز خود را با قیمت باورنکردنی و گارانتی اصل تهیه کنید. رپورتاژ آگهی/

مطالب مشابه را ببینید!

طرز تهیه انواع غذاهای رژیمی بدون روغن؛ لیست 12 غذای خوشمزه سالم انواع ادویه های ضروری آشپزخانه؛ 25 ادویه مورد نیاز از هل گرفته تا تخم شنبلیله انواع قهوه و تفاوت آنها؛ همه چیز در مورد انواع قهوه و طعم آنها مدل تزئین هندوانه شب یلدا؛ تصاویر زیبا از تزئین هندوانه در شب یلدا طرز تهیه کیک یزدی؛ آموزش پخت 4 کیک یزدی خوشمزه با طعم های مختلف طرز تهیه انواع تنقلات شب یلدا از شیرینی جات مخصوص تا ژله و لواشک طرز تهیه انواع سس ساندویچ؛ مقایسه و ارزیابی انواع سس خوشمزه راهنمای انتخاب کیک عروسی؛ از وزن مناسب کیک تا روکش کیک آموزش و راهنمای رنگ دهی زعفران با نکات کلیدی همه چیز درباره نودل غذای فوری خوشمزه و طرز تهیه انواع طعم ها