منو دیجیتال سرویس سفارش غذای حضوری

منو دیجیتال

منو دیجیتال نام سرویس سفارش غذای حضوری از مجموعه هایی از قبیل رستوران ها، کافی شاپ و کافه رستوران ها می باشد که از سال ۱۳۹۷ شروع به کار کرد و تا کنون به صدها مجموعه سرویس رسانی کرده است.

این روز های برای دوری از چاپ منو های کاغدی و رعایت پرتوکول های وزارت بهداشت، اکثر کافی شاپ و رستوران هایی که برای مشتریان خود ارزش قائلند به دنبال منو های بر پایه کیوآرکد QrCode رفته اند.

هوشمند سازی فضای کافی شاپ ها و رستوران های کشور تاکنون تنها با پرداخت هزینه بالا برای خرید بردهای دیجیتال یا تبلت برای سفارش گیری هر میز انجام میشد . به دلیل هزینه بالا ، محدودیت در طراحی فضا و کم بودن امکانات و قابلیت ها در این روش های هوشمند سازی ، ما یک محصول بسیار مقرون به صرفه تولید کرده ایم که مشتری با استفاده از آن و با گوشی خودش و بدون نیاز به نصب هیچ نرم افزار ثانویه ای منوی مجموعه، قیمت ها و توضیحات آن را به طور کامل رویت می‌کند و به زودی میتواند از همانجا سفارش خود را ثبت کند، عضو باشگاه مشتریان مجموعه شود و یا مشاهده منوی مجموعه به تمامی زبان های زنده دنیا، مبلغ سفارش خود را آنلاین پرداخت کند و تا زمان آماده شدن سفارشش با بازی های مهیج تک نفره و گروهی سرگرم شود. هدف این محصول هوشمند سازی کامل فضای کافی شاپ ها و رستوران های کشور است و منوی دیجیتال اولین قدم ما در این مسیر است.

منو دیجیتال نام سرویس سفارش غذای حضوری

 

لازمه بدونید ارائه منوی رستوران بر روی گوشی شخصی با تصاویری جذاب در محیطی بسیار زیبا و روان نهایتا باعث افزایش رضایت مشتری و حتی بیشتر شدن سبد خرید وی است.

منو دیجیتال نام سرویس سفارش غذای حضوری

اين محصول بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم افزاری ثانویه با محیط گرافیکی بسیار زیبا و کاربری فوق العاده آسان به جای منوی کاغذی در اختیار مشتریان قرار می گیرد و آنها قادر خواهند بود با دیدن تصاویر و اطلاعات تکمیلی آیتم ها به سلیقه ی خود، غذای مورد علاقه یشان را انتخاب کنند و چنانچه درخواستی داشته باشند با کلیک بر روی گزینه ی گارسون می توانند درخواست خود را ارسال و گارسون را فراخوانی نمایند.

از امکانات منو دیجیتال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاهده منو توسط خود مشتری بدون نصب اپلیکیشن
  • ثبت سفارش بدون حضور گارسن
  • فراخوانی گارسن با قابلیت ارسال ویس

 

جهت مشاهده قابلیت های بیشتر به سایت menudigital.ir مراجعه نمایید. رپورتاژ آگهی /

منو دیجیتال نام سرویس سفارش غذای حضوری

 

مطالب مشابه را ببینید!

طرز تهیه انواع غذاهای رژیمی بدون روغن؛ لیست 12 غذای خوشمزه سالم انواع ادویه های ضروری آشپزخانه؛ 25 ادویه مورد نیاز از هل گرفته تا تخم شنبلیله انواع قهوه و تفاوت آنها؛ همه چیز در مورد انواع قهوه و طعم آنها مدل تزئین هندوانه شب یلدا؛ تصاویر زیبا از تزئین هندوانه در شب یلدا طرز تهیه کیک یزدی؛ آموزش پخت 4 کیک یزدی خوشمزه با طعم های مختلف طرز تهیه انواع تنقلات شب یلدا از شیرینی جات مخصوص تا ژله و لواشک طرز تهیه انواع سس ساندویچ؛ مقایسه و ارزیابی انواع سس خوشمزه راهنمای انتخاب کیک عروسی؛ از وزن مناسب کیک تا روکش کیک آموزش و راهنمای رنگ دهی زعفران با نکات کلیدی همه چیز درباره نودل غذای فوری خوشمزه و طرز تهیه انواع طعم ها