بیوگرافی هدی جراح؛ عکس های اینستاگرام و شخصی هدی جراح، زندگینامه هدی جراح قهرمان بدنسازی بانوان

هدی جراح

در این مطلب بیوگرافی هدی جراح زن موفق ایرانی در عرصه بدنسازی را قرار داده ایم. او به دلیل حضور در برنامه های سینا ولی الله به شهرت رسیده است. در ادامه این مطلب عکس های او و همسرش را هم آماده کرده ایم

 

بیوگرافی جراح Hoda Jarrah

هدی جراح بدنساز و ورزشکار ایرانی متولد 30 آذر ماه سال 1359 در تهران است و اصالتا آذری است. او اکنون در کشور آمریکا زندگی می کند.

هدی جراح

جدایی پدر و مادر

در زمان کودکی، پدر و مادرش از هم جدا شدند و مادرش با خیاطی کردن، زندگی را می پرخاند و سه فرزند را در هنگام جنگ ایران و عرق تامین می کرد.

ورزش و مربی گری

او به غذا خوردن بسیار علاقه دارد ولی با ورزش کردن همیشه اندامش را زیبا نگه می دارد. او از ایران مهاجرت کرده است و در خارج از کشور مربی فیتنس و بدنسازی است.

او به جز ورزش بدنسازی در رشته های ورزشی دیگر مانند تکواندو و ایروبیک هم فعالیت داشته است. در نخستین حضور در مسابقات جام جهانی به میزبانی فلوریدا توانست که مقام سوم را به دست آورد.

هدی جراح

ازدواج و همسر هدی جراح

از وضعیت ازدواج و همسر هدی جراح اطلاعات دقیقی در دست نیست. به احتمال فراوان او هنوز مجرد است.

شروع ورزش

او در مورد علاقه به بدنسازی می گوید که در سن 7 سالگی با تماشای یکی اتز فیلمهیا آرنولد به او بسیار علاقه پیدا کرده است و عاشق ورزش بدنسازی شده است. علاقه او به بدنسازی تمامی ندارد و به همین دلیل در سن 11 سالگی برای نزدیک شدن به رشته مورد علاقه خودش در باشگاه ورزشهای رزمی ثبت نام کرد تا بتوانید رشته اصلی یعنی بدنسازی را هم انجام دهد.

هدی جراح در مورد این ورزش در خارج از کشور می گوید :

«حتی در آمریکا هم بدنسازی ، رشته ای مردانه است و زنان بدنساز با مشکلات عدیده ای روبرو هستند؛ هرچند دیدگاه ها نسبت به قبل تغییر کرده و بسیار بهتر شده است.»

عمل زیبایی

او تنها بینی خود را عمل زیبایی کرده است که آن هم به دلیل شکستگی بود که در مسابقه تای بوکسینگ برای او رخ داده است. او مدتی هم به عنوان مدل فعالیت داشته است.

 

مطالب مشابه را ببینید!

بیوگرافی تام هنکس بازیگر پر افتخار هالیوودی؛ کارنامه هنری و زندگینامه شخصی بیوگرافی عرفان طهماسبی خواننده با استعداد (درباره زندگی شخصی و هنری او) نگاهی بر زندگی بابک خرمدین؛ زندگینامه سردار ایرانی از تولد تا نبردها و دستگیری تا مرگ نگاهی بر زندگی فروغ فرخزاد؛ بیوگرافی از اوایل زندگی تا ازدواج، آثار و درگذشت او نگاهی بر زندگی کافکا اسطوره ادبیات؛ بیوگرافی از تولد تا روابط عاشقانه، آثار و مرگ او نگاهی بر زندگی مهدی اخوان ثالث؛ از اوایل زندگی، ازدواج، آغاز شعر گفتن، زندانی شدن و درگذشت نگاهی بر زندگی سیمین دانشور نویسنده و شاعر از تولد تا ازدواج، آثار ادبی و درگذشت او نگاهی بر زندگی نظامی گنجوی؛ بیوگرافی از تولد تا آثار معروف او و درگذشت بیوگرافی آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی؛ از مهاجرت تا موفقیت های ورزشی و سینمایی او نگاهی بر زندگی نیما یوشیج؛ از تولد این شاعر تا عاشقی، زندگی در روستا و اشعار نیمایی