بیوگرافی مریلا زارعی + اطلاعات زندگی شخصی و ازدواج + عکس های اینستاگرام مریلا زارعی

مریلا زارعی

در این بخش مجله روزانه بیوگرافی کامل مریلا زارعی بایگر زن ایرانی را می خوانید. او یکی از بازیگران زن موفق است که فیلم ها و سریال های موفق زیادی در کارنامه اش دارد. در مورد ازدواج او نیز شابعاتی وجود دارد که درست نیستند.

بیوگرافی مریلا زارعی

مریلا زارعی بازیگر خوش چهره سینما و تلویزیون متولد 25 فروردین سال 1353 در تهران است. او اکنون 45 سال سن دارد و مجرد است.او در رشته صنایع غذایی تحصیل کرده است و فعالیت بازیگری را از سال 1374 شروع کرده است.

او در سریال ها و فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است و هم اکنون تبدیل به یکی از بازیگران زن معروف ایرانی شده است.

مریلا زارعی

خانواده

او خواهر ملیکا زارعی (خاله شادونه) است و خواهر هم بازیگر است. او یک برادر دارد که ساکن خارج از کشور می باشد.

ملیکا زارعی متولد سال 1364 است و یک فرزند دارد. او در مورد خانواده اش گفته است که آنها بزرگترین منتقدان به من هستند و واکنش های آنها به من جهت می دهد. هنوز هم مانند قبل برای شنیدن انتقادهای تند آنها راضی هستم و دعا و تایید خانواده ام را یکی از شرایط موفقیت می دانم.

مریلا زارعی

ازدواج مریلا زارعی

مریلا زارعی ازدواج نکرده و مجرد است. دلیل ازدواج نکردن او هم تمرکز بر روی بازیگری است.

مریلا زارعی

خبر مجری شدن

چندی پیش شایعه شده بود که او به عنوان مجری در برنامه تلویزیونی فعالیت خواهد داشت که خواهرش ملیکا زارعی این خبر را تکذیب کرد.

مریلا زارعی

سابقه فعالیت

مریلا زارعی بازیگر چهره و هنرمند کشورمان در سن ۲۱ سالگی پا به عرصه بازیگری گذاشت. وی برای اولین بار در سال ۱۳۷۴ در یک سریال تلویزیونی به نام کاراگاه ایفای نقش نمود و فیلم پاتک اولین تجربه بازیگریش در سینما بود. اما در سال ۱۳۷۷ با بازی در فیلم سینمایی دو زن به کارگردانی تهمینه میلانی در میان مردم دیده و شناخته شد. وی تاکنون در فیلم های سینمایی زیادی بازی کرده و یکی از بازیگرای زن مشهور می باشد . این بازیگر با کارگردان های بسیار قَدَر از جمله اصغر فرهادی، ابراهیم حاتمی کیا و مسعود کیمیایی همکاری داشته است. از جمله کارهای درخشان وی می توان فیلم سینمی دو زن، زن زیادی، درباره الی، هیس دخترها فریاد نمی زنند، شیار ۱۴۳، بادیگارد، زیر سقف دودی را نام برد. مریلا زارعی علاوه بر بازیگری سفیر نیکوکاری است . وی با حضورش در موسسه مهرآفرینان در امور خیریه فعالیت میکند وی در این مورد گفته است : من فکر می‌کنم سفیر نیکوکار بودن از بازیگری خیلی سخت‌تر است چون خیلی مواقع جاهایی میروم که هیچ بازیگر و هنرمندی را نمی‌شناسند و نمی‌دانند من هنرمند هستم و باید زمانی که کنار کودکان و نوجوانان روستا هستم فقط به فکر این باشم که کار خودم را به‌عنوان یک سفیر نیکوکار به‌خوبی انجام بدهم و ‌به حرف‌های کودکان و اموری که آن‌ها شدیدا به آن نیاز دارند توجه کنم.

مریلا زارعی

شروع بازیگری

نخستین کار بازیگری او بازی در سریال کاراگاه در سال 1374 بود. در همین سال در فیلم پاتک به کارگردانی علی اصغر شادروان بازی کرد که نخستین فیلم او بود. به دلیل بازی در فیلم دو زن تهمینه میلانی در سال 1377 بسیار شناخته شد.

مریلا زارعی

سفیر موسسه مهرآفرینان

او با حضور در موسسه مهرافرینان، فعالیت های خیرخواهانه به عنوان سفیر نیکوکار انجام می دهد.

مریلا زارعی

مشخصات فردی

گرایشی به تجملات خاصی ندارد، ساده پوشی و ساده زیستی جزء بخشی از شخصیت اوست. در لباسهای مشکی ساده بلند و لباسهای پوشیده و خیلی بلند احساس امنیت می کند.
همیشه دوست دارد که زندگی شخصی اش در آرامش باشد و دوست ندارد مورد توجه رسانه ها باشد. در منزلش آرامش اولین حرف را می زند.

مریلا زارعی

علائق شخصی

دوست دارد که نقش هایی که قرار است در فیلم ها بازی کند، قبل از تصویربرداری آن را تمرین کند، اکثریت مواقع در منزل این کار را انجام می دهد و بیشتر دوست دارد اول صبح که نشاط خاصی دارد به تمرین بپردازد.

مطالب مشابه را ببینید!

زندگینامه بیرجه آکالای بازیگر زن جذاب؛ درباره شروع بازیگری، ازدواج و زندگی شخصی او بیوگرافی کامرون دیاز؛ درباره این بازیگر زن زیبا و فهرست فیلم های او بیوگرافی نائومی واتس؛ درباره زندگی شخصی بازیگر زن و لیست بهترین فیلم های او بیوگرافی فلورنس پیو؛ درباره زندگی شخصی بازیگر زن و لیست بهترین فیلم های او بیوگرافی شارلیز ترون؛ اطلاعات زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم های بازیگر زن بیوگرافی زهرا امیر ابراهیمی؛ بیوگرافی و عکسهای زر ابراهیمی بازیگر زن بیوگرافی سارا والیانی؛ زندگی شخصی و هنری و عکس های بازیگر زن و همسرش بیوگرافی ستاره حسینی ؛ عکس های همسر و زندگی هنری و شخصی بازیگر زن بیوگرافی نورگل یشیلچای بازیگر زن ترک و بازیگر فیلم جن زیبا و زندگی شخصی اش بیوگرافی ملیکا شریفی نیا؛ زندگی خصوصی ملیکا شریفی نیا بازیگر زن، عکس های خصوصی ملیکا شریفی نیا