بیوگرافی سالار عقیلی و همسرش؛ ماجرای ازدواج زندگی شخصی و هنری و عکس ها

بیوگرافی سالار عقیلی و همسرش

سالار عقیلی یکی از خواننده های سنتی محبوب ایران است که از کارهای شاخص او می توان به آهنگ وطنم اشاره کرد. او به دلیل حضور در شبکه من و تو بسیاری جنجالی شد و همچنین رقص بازیگر زن هم برای او دردسرساز شد. در ادامه بیوگرافی و عکس های سالار عقیلی و همسرش حریر شریعت زاده را قرار داده ایم با روزانه همراه ما باشید.

بیوگرافی سالار عقیلی

سالار عقیلی متولد 11 آذر ماه سال 1356 در تهران است او خواننده موسیقی سنتی ایران است. او دانش آموخته هنسرتان موسیقی سوره است و مدرک کارشناسی رشته بازیگری تئاتر را دارد.

پدس مازندرانی است  و اهل کرکوی است و مادر او هم آذربایجانی است.

بیوگرافی سالار عقیلی و همسرش

شروع هنر موسیقی

او موسیقی را از  سالگی با نوازندگی سازهای مختلف شروع کرد. برادر و مادر او مشوق او در امر موسیقی بودند و پدرش هم که وکیل دادگستری بود بیشتر مایل بود که او تحصیل را پیش بگیرد.

سالار عقیلی به هنرستان موسیقی رفت و در آنجا آواز را آموخت. او در طی  سال نزد صدیق تعریف آواز را آموخت.

او اکنون هم آوا می خواند و اجرا دارد و هم به تدریس موسیقی در آموزشگاه خود می پردازد و گروه نیاز را هم تشکیل داده است.

اعضای این گره متشکل از سالار عقیلی، حریر شریعت زاده، سحاب تربتی، روزبه زرعی، علی خشتی نژاد، مونیکا لران، علیرضا دریایی، فردین لاهورپور، محمدرضا اسکندری و بابک میرزایی، سهراب برهمندی و داوود منادی می باشد که در ایران و خارج از کشور اجرا دارند.

بیوگرافی سالار عقیلی و همسرش

آشنایی با همسرش و ازدواج

سالار عقیلی در 18 سالگی و در سال 1375 در چشنواره موسیقی فجر برای نخستین بار روی صحنه آمد و باعث حیرت تماشاچیان شد. همسرش حریر شریعت زاده هم در آن کنسرت حاضر بود و به دلیل تسلط به اوازهای ایرانی با شنیدن صدای سالار عقیلی به استعداد وی پی برد

بعد از تمام شدن برنامه در رابطه با آوازهای ایرانی هم صحبت شدند و همین باعث همکاری های بعد و در نهایت ازدواج این دو شد. حاص ازدواج آنها یک پسر است.

بیوگرافی سالار عقیلی و همسرش

همکاری با ارکستر ملی

او پس از این اجرا برای همکاری با ارکستر ملی به ربهری فرهاد فخرالدینی دعوت شد. همسرش حریر شریعت زاده نوازنده پیانو و دف بود.

او سابقه همکاری با ارکستر موسیقی ملی ایران، ارکستر سمفونیک اصفهان، گروه دستان، گروه راز و نیاز و ارشد تهماسبی را دارد. سالار عقیلی سرود ایران جوان را با اجرای ارکستر ملل خوانده است.

بیوگرافی سالار عقیلی و همسرش

بیمه حنجره نخستین بار در ایران

سالار عقیلی اولین خواننده در تاریخ موسیقی ایران است که حنجره اش را بیمه کرده است. همزمان با هشتاد و یکمین سالروز تاسیس بیمه ایران او از سوی شرکت سهمای بیمه ایران تحت حمایت پوشش بیمه ای قرار گرفت. این مراسم بعدازظهر شنبه 15 آبان 1395 در مرکز همایش های بیمه ایران و با حضور مسوولان برگزار شد.

بیوگرافی سالار عقیلی و همسرش

حضور در شبکه من و تو

او برای اجرای کنسرت به لندن سفر کرده بود و در بهمن سال 1394 در استودیوی شبکه من و تو حضور پیدا کرد و در برنامه من و تو پلاس در کنار مجری ها گفتگو داشت. حضور او در شبکه MANOTO باعث واکنش منفی رسانه های محاظفه کر در ایران شد و حمیدرضا نوربخش، مدیر سی و یکمین دوره جشنواره موسیقی فجر گفت که بر اساس تصمیم شورای نظارت جشنواره فجر به همین دلیل او از جدول این دوره از جشنواره حذف می شود.

رقص در کنسرت سالار عقیلی

در تاریخ شهریور سال 1398 فیلم کوتاهی از کنسرت او پخش شد که بازیگر زن ایرانی فرزانه کابلی در حال رقص روی سن است و سالار عقیلی هم بدون توجه کردن می خواند. این رقصیدن در کنسرت او باعث واکنش کاربران شد و بعضی از رسانه ها هم واکنش منفی نشان دادند.

بیوگرافی سالار عقیلی و همسرش

بیوگرافی حریر شریعت زاده همسر سالار عقیلی

حیر شریعت زاده تود خرداد سال 1356 در تهران است او نوازنده است. او لیسانس رشته تغذیه و موسیقی دارد. یک خواهر و یک برادر دارد.

از سن خردسالی پیانو را شروع کرد و پس از چندی دف را هم آموخت. حالا در کنسرت های همسرش نوازندگی می کند و تهیه کننده کارهایش نیز می باشد.

مطالب مشابه را ببینید!

بیوگرافی علیرضا قربانی خواننده سبک سنتی (کارنامه هنری و زندگینامه شخصی او) بیوگرافی عرفان طهماسبی خواننده با استعداد (درباره زندگی شخصی و هنری او) بیوگرافی جنی خواننده مشهور گروه بلک پینک؛ درباره زندگی شخصی از موفقیت تا رابطه هایش بیوگرافی سلنا گومز خواننده و بازیگر؛ از رابطه با جاستین بیبر تا نامزد جدیدش بیوگرافی ادل خواننده مشهور انگلیسی؛ از ازدواج تا ناگفته های شخصی زندگی بیوگرافی همایون شجریان خواننده محبوب؛ از شروع فعالیت تا شهرت و ازدواج بیوگرافی جیسو خواننده و بازیگر جذاب کره‌ای؛ درباره زندگی شخصی و کار های هنری بیوگرافی علی یاسینی خواننده؛ درباره زندگی شخصی، ازدواج و بهترین آهنگ هایش بیوگرافی جنیفر لوپز خواننده و بازیگر؛ درباره زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم ها بیوگرافی علیرضا طلیسچی (اطلاعات ازدواج و زندگی هنری) و عکس های این خواننده خوش صدا