بیوگرافی کامل ساسی مانکن + زندگی شخصی و عکس های ساسی و همسرش

بیوگرافی ساسی مانکن

ساسی مانکن خواننده معروف زیر زمینی است. ساسی متولد 27 ابان سال 1367 در شهر اهواز است. نام اصلی او ساسان یافته است. او دانشجوی رشدته مهندسی کامپیوتر از دانشگه نواب قزوین است که به دلیل خوانندگی ترک تحصیل کرد.

او یکی از پرحاشیه ترین خوانندگان ایرانی است و ماجراهای عاشقانه او با دختران معروف ایرانی دردسر ساز شده است.

 

رابطه عاشقانه ساسی مانکن و دنیا جهانبخت + طلا گلزار

دنیا جهانبخت مدل ایرانی در اینستاگرام ادعا کرد که با ساسی مانکن رابطه عاشقانه دارد و اکنون ساسی او را رها کرده با طلا گلزار وارد رابطه شده است. این ماجرا بسیار پیش رفت که دنیا ویدیویی را منتشر کرد که در آن در حال خودکشی بود و می خواست خودش را خفه کند که همین کارها باعث شد او سر زبان ها بیفتد و معروف شود.پس از آن ساسی ادعا کرد اصلا اورا نمی شناسد و او را ندیده است.

ساسی مانکن

به پایین صفحه برید ودر مورد رابطه ساسی مانکن با دنیا جهانبخت بیشتر بخوانید.

مهاجرت از اهواز به کرج

او تنها 1خواهر بزرگ‌تر از خود دارد ؛ تا اول راهنمای در اهواز زندگی می کردند، سپس تصمیم گرفتن به کرج، جاییکه مادر بزرگ و عموهاش بودند مهاجرت کنند، پدر و مادر ساسی مانکن سال 1394 از ایران خارج شدن ودر الیستا روسیه زندگی می کنند.

ساسی مانکن

شروع فعالیت هنری

او از همان دوران نوجوانی عاشق خوانندگی شد و فعالیت جدی خودرا از سن 16 سالگی با موزیک د-اف شروع کرد که بیت ان دانلودی از اینترنت و متن موزیک از خودش بود. او توانست در مدت کمی بسیار مشهور شود و آهنگش همه جا شنیده میشد.

ساسی مانکن

مدل موی ساسی مانکن

مدل موی او  مانند ریش سعید مشهور در حال حاضر، مدتی در میان جوانان بشدت محبوب شد که از ان به عنوان مدل موی ساسی مانکن یاد می‌کنند.

ساسی مانکن

شهرت در ایران

فعالیت های هنری وی بیشتر با خواننده حسین مخته بود اما بعد ها از وی جدا شد . ساسی مانکن تنهایی کار را ادامه داد و سپس چند کلیپ تصویری با گروه بروکس انتشار داد، از موزیک هاي‌ پارمیدا و رپ بندری به عنوان کارهایی که موجب شهرت وی شد میتوان نام برد.

ساز تخصصی

او بجز خوانندگی ساز هم میزند و او گیتار را به‌ صورت تجربی آموخت ودر حال حاضر تحت آموزش پیانو است.

ساسی مانکن

بازداشت

فعالیت زیرزمینی او و انتشار کلیپ و موزیک هاي‌ بدون مجوز وی باعث شد چندین بار دستگیر و روانه بازداشگاه شود که بیشترین روز بازداشتی اش یک هفته در کیش بود که ان هم بعلت برهم زدن نظم عمومی به دلیل جمع شدن هواداران برای گرفتن عکس بود !

ساسی مانکن

مهاجرت از ایران

او درسال 1390 ایران رو به مقصد مالزی ترک کرد و تقریباً دو سال آنجا زندگی کرد، سپس مدتی در ترکیه، شهر دبی بود ولی ساکن و مقیم انگلستان است.

ساسی مانکن

تغییر در سبک خوانندگی

او شوخ‌ طبع است و سرزنده، می گوید موزیک‌ هایش نسبت به ۱۰ سال قبل بسیار تفاوت کرده و مطمئنا محتوای ترانه‌ اي که هر خواننده‌اي در ۱۶ سالگی می‌ خواند با ترانه‌ اي که در 28 سالگی می‌ خواند متفاوت است.

ساسی مانکن

دنیا جهانبخت با انتشار عکس بالا که اسم ساسی مانکن را بر روی مچ دستش خالکوبی کرده است از عشق عمیق اش گفت و نوشت :

انقدر خوبى و با تو آرومم که روزى هزار بار از خدا میپرسم چرا زودتر ندیدمش…چرا زودتر عاشقش نشدم؟

ساسی مانکن

من تا امروز زندگى نمی کردم چون عاشق نبودم،عشق واقعى رو توى زندگیم حس نکرده بودم…

چند روزیه که عشق اومده توى زندگیم و من انگار تازه به دنیا اومدم..حس خوبیه،عجیبه،قشنگه…

مهم نیست دیروزمون چى بوده مهم نیست فردا چى میشه …

من توى همین لحظه ها غرق شدم و دارم پا به پات دیوونگى می کنم….

دارم از هرثانیه با تو بودن لذت می برم…تو این مدت کوتاه فهمیدم که آدما عشق رو دوست ندارن…

عاشقارو دوست ندارن…ولى اشتباه میکنن…واقعا از عشق میشه بخدا رسید…

بذار بگن،هرچى دلشون میخواد بگن …

تو اینروزا عشق حال اونارو بهم میزنه…مهم نیست

مهم اینه که من عاشق شدم،عشق زمینى،عشق آدمیزاد به آدمیزاد….و جا گرفتم توى ترانه هات…

ترانه هایى که میدونم حرف به حرفشو از ته ته دلت میکشى بیرون …تو پر از احساسى …..دوستت دارم .این پیشکش من واسه شروع عشقمون

 

ساسی مانکن

ساسی مانکن در پاسخ به ابراز علاقه ي دنیا جهانبخت با انتشار عکسی از او در صفحه ي شخصی اش گفت :

مرسی عشقم بابت سورپرایز قشنگت

عاشقتم

ساسی مانکن

پایان رابطه دنیا جهانبخت با ساسی مانکن

هنوز یک ماهی از ماجرای دوستی و عشق ساسی مانکن و دنیا جهانبخت نگذشته بود که ساسی مانکن با انتشار ویدیویی «که درکنار طلا گلزار یکی از مدل هاي‌ ایرانی حضور داشت» رسما جدایی اش را از دنیا جهانبخت اعلام کرد. ساسی مانکن علت جدایی اش از دنیا جهانبخت رابا انتشار متنی توضیح داد:

ساسی مانکن

بعد از این اتفاق خانم جهانبخت با انتشار چند ویدیو که در ان گریه می‌کرد برای ساسی آرزوی خوشبختی کرده و نوشته :

ساسی مانکن

دوستت دارم واست ارزوى خوشبختى می‌کنم این زخم ها میمونه تا لحظه مرگم که بدونم عشق،احساس،اصلا وجود نداره …اینا که چیزى نبود پیشکشت ,,,من حاضر بودم جونمو بدم واست…مواظب ساسان من باش

 

پست جدید دنیا جهانبخت در اینستاگرام و اینبار التماس به برگشت ساسی مانکن

متن دنیا جهانبخت در اینستاگرامش :

خدایا میشه معجزه کنى؟

میشه صدامو یه بار دیگه بشنوى؟

خدا جونم میشه عشقمو بهم برگردونى؟

خدا جونم میشه آرومم کنى…

دستام میلرزه،بدنم میلرزه

تو دلم آشوبه..خدا جونم همیشه پشتم بودى همیشه کمکم کردى…

خدایا میدونم هستى یه بار دیگه فقط همین یه بار …

دیگه هیچى نمیخوام،دیگه هیچ آرزویى ندارم…

من غیر طبیعى نیستم.من جرمم دوست داشتن زیاد بود.

ساسی مانکن

جنجال آهنگ جنتلمن

آهنگ جنتلمن که در مدارس توسط دی جی ها پخش شده بود و ویدیو این آهنگ در شبکه های اجتماعی پخش شد باعث واکنش های از سوی مسئولان دولتی و کاربران شد.

ساسی مانکن

حضور بازیگر فیلم های مستهجن در کلیپ سمیه

آهنگ سمیه دیگر آهنگ جنجالی و بی محتوای ساسی است که یکی از معروف ترین بازیگران پورن زن در این کلیپ حضور دارد. ساسی در این موزیک ویدیو، فیلم ابد و یک روز به تمسخر گرفت و حتی از صدای نوید محمدزاده هم استفاده کرد.

مطالب مشابه را ببینید!

بیوگرافی عرفان طهماسبی خواننده با استعداد (درباره زندگی شخصی و هنری او) نگاهی بر زندگی بابک خرمدین؛ زندگینامه سردار ایرانی از تولد تا نبردها و دستگیری تا مرگ نگاهی بر زندگی فروغ فرخزاد؛ بیوگرافی از اوایل زندگی تا ازدواج، آثار و درگذشت او نگاهی بر زندگی کافکا اسطوره ادبیات؛ بیوگرافی از تولد تا روابط عاشقانه، آثار و مرگ او نگاهی بر زندگی مهدی اخوان ثالث؛ از اوایل زندگی، ازدواج، آغاز شعر گفتن، زندانی شدن و درگذشت نگاهی بر زندگی سیمین دانشور نویسنده و شاعر از تولد تا ازدواج، آثار ادبی و درگذشت او نگاهی بر زندگی نظامی گنجوی؛ بیوگرافی از تولد تا آثار معروف او و درگذشت بیوگرافی آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی؛ از مهاجرت تا موفقیت های ورزشی و سینمایی او نگاهی بر زندگی نیما یوشیج؛ از تولد این شاعر تا عاشقی، زندگی در روستا و اشعار نیمایی نگاهی بر زندگی خواجه نصیر الدین طوسی؛ از تولد تا مرگ و معروف ترین آثار او