مزایای اقامت در هتل روتانا دبی

مزایای اقامت در هتل روتانا دبی

شهر دبی یکی از معروف‌ترین شهرهای خاورمیانه است و هرساله مسافران زیادی به این ‌منطقه سفر می‌کنند. برای داشتن یک سفر راحت و به‌یادماندنی، اقامت داشتن در هتلی با امکانات و مجهز بسیار ضروری و حائز اهمیت است. البته لازم به ذکر است که به‌دلیل مسافرپذیر بودن، دبی هتل‌های بسیار خوبی دارد. یکی از این‌ هتل ‌های دبی هتل روتانا است؛ از دیگر هتل‌هایی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد، هتل‌های ایبیس استایلز، برج‌العرب جمیرا و… هستند.

توجه داشته باشید با این‌که دبی هتل‌های فراوان و معروفی دارد؛ اما همچنان لازم است که شما مسافر عزیز با هتل‌ها آشنایی داشته باشید تا نسبت به سلیقه، بودجه و امکاناتی که می‌خواهید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

ما به بررسی دو مورد از این ‌هتل‌ها پرداختیم و همه خصوصیات از‌جمله موقعیت مکانی، امکانات هر هتل، خدمات و… را برای شما بازگو کردیم. مطالعه این‌ مقاله به شما در آشنایی و انتخاب آسان‌تر هتل مناسب کمک خواهد کرد؛ پس تا پایان با ما همراه باشید.

اقامت در هتل روتانا دبی

اتاق‌های این ‌هتل با آثار هنری تزیین شده است و همچنین سیستم تهویه کننده و حمام و تلویزیون را دراختیار مسافران قرار می‌دهد. همچنین استخر روباز و تراس برای حمام آفتاب و سالن‌های بدنسازی مجهز یافت می‌شود. در هتل روتانا دبی رستوران‌های متنوعی وجود دارد که انواع غذاهای ایتالیایی، چینی و هندی و ژاپنی را سرو می‌کند.

مزایای اقامت در هتل روتانا دبی

لازم به ذکر است که این‌ هتل غذاهای بین‌المللی را نیز سرو می‌کند. صبحانه، ناهار و شام به‌صورت بوفه در رستوران‌های روباز سرو می‌شود. از دیگر امکانات این‌ هتل می‌توان مرکز ورزشی و بدنسازی آن را نام برد که به وسایل ورزشی حرفه‌ای مجهز شده است. مهمانان هم می‌توانند از امکانات حمام‌های بخار و سونا و جکوزی استفاده کنند.

ترانسفر فرودگاهی، خدمات شست‌وشو و خشک‌شویی، فروشگاه‌ها، صندوق امانات، نگهداری کودکان، تلویزیون‌های کابلی و تلویزیون‌های ماهواره‌ای، استخرهای سرباز، سونا، جکوزی اینترنت بی‌سیم در لابی و اتاق‌ها از دیگر امکانات این‌ هتل است. همچنین در هتل روتانا صرافی، باشگاه‌های تناسب‌اندام، کتری برقی، قهوه‌ساز و چای‌ساز و بوفه باز برای صبحانه هم وجود دارد.

نوشیدنی‌های سرد و گرم کنار استخر، روزهای خوشی را برای مسافران فراهم می‌کند؛ مینی‌بار و اینترنت رایگان در اتاق‌ها و همچنین بار کنار استخر، اسنک بار و میز بار از مزایای اقامت در این‌ هتل و سایر هتل های دبی است.

موقعیت مکانی هتل روتانا

این ‌هتل چهار ستاره در خیابان رویایی شیخ زاید دبی قرار گرفته که روبه‌روی برج خلیفه واقع شده است. از مزایای هتل چهار ستاره روتانا دبی می‌توان به موقعیت جغرافیایی خوب آن اشاره کرد که تا مرکز خرید دبی مال و ساحل جمیرا فاصله‌ای ۱۰ دقیقه‌ای دارد.

  • مسافت از فرودگاه تا هتل روتانا ۱۲ کیلومتر است.
  • باغ‌وحش در فاصله 6/1‌ کیلومتری هتل روتانا واقع شده است.
  • برج خلیفه در فاصله 7/1‌ کیلومتری از هتل قرار دارد.
  • آکواریوم در فاصله 6/1‌ کیلومتری و مسجد بزرگ در فاصله 4/4‌ کیلومتری روتانا قرار گرفته است.

یکی دیگر از هتل‌های معروف دبی هتل ایبیس استایلز دبی است؛ اقامت در این ‌هتل نیز مزایایی همراه خواهد داشت که به بررسی بعضی از آن‌ها خواهیم پرداخت و این‌ هتل را برای شما معرفی خواهیم کرد!

مزایای اقامت در هتل روتانا دبی

هتل ایبیس استایل دبی جمیرا

هتل ایبیس استایلز دبی جمیرا سه ستاره است؛ این ‌هتل در منطقه ساحلی جمیرا واقع شده که یکی از بهترین مناطق دبی به‌شمار می‌رود. همچنین این ‌هتل در جاده شیخ زائد قرار دارد و روبه‌روی مرکز خرید سیتی‌سنتر است. جالب است بدانید که نزدیکی این‌ هتل ۳۷۰ فروشگاه واقع شده که یکی از بهترین ویژگی‌های این‌ هتل برای افراد طرفدار بازارگردی به‌حساب می‌آید. از دیگر مزایای این‌ هتل امکانات رفاهی کامل است؛ از‌جمله استخر سرپوشیده و باشگاه بدنسازی و…

رستوران این ‌مجتمع غذاهای لذیذی را به مهمانان ارائه می‌کند. مسافران بعد از گذراندن یک روز پرمشغله و پر از خوش گذراندن می‌توانند در محل نشیمن هتل ایبیس استایل دبی جمیرا استراحت کنند. هتل ایبیس استایلز اتاق‌های مجهزی نیز دارد؛ هر اتاق این ‌هتل حمام خصوصی دارد و مسافران می‌توانند از لوازم بهداشتی مانند شامپو، حوله، سشوار و… به‌صورت رایگان استفاده کنند.

این ‌هتل در ۱۲ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی شهر دبی واقع شده است و با شهر شارجه ۳۷ کیلومتر فاصله دارد. همچنین این ‌هتل دو دقیقه از مترو دورتر است؛ بوفه‌ این ‌هتل هم از شیرینی‌های تازه، انواع قهوه‌ها، املت و… تشکیل شده است.

یک کافه ۲۴ ساعته در رستوران‌های بین‌المللی تراس هم وجود دارد. لازم به ذکر است که این‌ هتل به‌گونه‌ای کارمندان خود را انتخاب کرده که هرکدام از کارکنان آن به زبان‌های عربی، انگلیسی، هندی، اردو و فیلیپینی تسلط کامل داشته باشد. خوشحال می‌شویم تجربه‌های اقامت خود را در هتل ‌های دبی با ما به‌اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه را ببینید!

جاهای دیدنی اسکاتلند؛ 13 مکان فوق العاده زیبا و گردشگری این کشور مکان‌های دیدنی کره جنوبی؛ از جزیره جیجو تا پارک ملی و برج سئول مکان های دیدنی پاریس فرانسه؛ تصاویری از جاهای گردشگری و زیبای این شهر همه چیز در مورد شهر مادرید اسپانیا؛ بهترین زمان سفر و مکان های گردشگری آن مادرید کجاست؟ نگاهی به شهر زیبای مادرید جاذبه های دیدنی عمان؛ همه چیز در مورد گردشگری عمان و مکان های خاص آن معرفی زیباترین سواحل اروپا؛ 20 ساحل زیبایی خاص با تصاویر زیباترین سواحل آسیا معرفی مکان های برتر گردشگری ایتالیا با تصاویر از جاهای دیدنی و تفریحی آن راهنمای سفر به کربلا | اطلاعات ضروری | هزینه سفر | مکان های دیدنی و زیارتی کربلا