سفر به تایلند در ایام عید نوروز و بهار

سفر به تایلند در ایام عید نوروز و بهار یکی از بهترین گزینه ها برای سفر ایرانیان است زیرا تایلند با طبیعت زیبا و معابد تاریخی خود برای همه گردشگران جذاب است.

وقتی برای تعطیلات بهاری آماده می‌شوید، می‌خواهید به جایی بروید که واقعاً بتوانید استراحت کنید و در جاذبه های آن ماجراجویی کنید. شما همچنین می خواهید این تجربه منحصر به فرد باشد، به همین دلیل است که تایلند بهترین مقصد تعطیلات بهاری است. در اینجا چیزهایی است که باید در مورد کشور تایلند و کارهایی که می‌توانید در سفر خود انجام دهید، بدانید.

سفر به تایلند در ایام عید نوروز و بهار

معابد زیبای تایلند

 

چرا تایلند را برای تعطیلات نوروزی خود انتخاب کنیم؟

تایلند برخی از منحصر به فرد ترین، شگفت انگیزترین و فراموش نشدنی ترین تجربیاتی را که تا به حال داشته اید ارائه می دهد. کشور تایلند برخی از منحصربه‌فردترین، شگفت‌انگیزترین و فراموش‌نشدنی‌ترین تجارب را ارائه می‌دهد.

تایلند به دلیل زیبایی طبیعی، ماجراجویی بی پایان، هیجان و شگفتی در هر گوشه آن شهرت دارد. از تفریحات مختلف گرفته تا سواحل زیبا و معابد آن، تایلند سرشار از زندگی است. هر بخش از کشور تایلند را مسحور و مشتاق تجربه بیشتر می کند.

 

جاذبه های گردشگری تایلند

اگر تور تایلند را رزرو کرده اید و قصد گذراندن تعطیلات را دارید، بهتر است از زمان خود در تایلند نهایت استفاده را ببرید. بانکوک، پایتخت تایلند، دارای برخی از هیجان انگیزترین تفریحات و معابد جهان است. در پکیج تور تایلند می توانید از معابد جذاب بانکوک، باغ رز بانکوک، بازار روی آب بانکوک، دریم ورلد، جزیره فی فی، پوکت، معبد چالونگ و… دیدن نمایید. اگر از تور لحظه آخری پوکت استفاده می نمایید می توانید از فیل سواری در پوکت نیز لذت ببرید.

سفر به تایلند در ایام عید نوروز و بهار

طبیعت زیبای تایلند

 

در هر فرصتی که دارید از غذاهای اصیل تایلندی استفاده کنید

تایلند خوشمزه ترین غذاهای روی کره زمین را دارد. مجموعه ای از طعم ها و ادویه جات ترشی جات باعث می شود که برای اطلاعات بیشتر به آنجا برگردید. با گزینه های بسیار زیاد برای غذاهای خیابانی، پیدا کردن غذاهای خوشمزه تایلندی کار آسانی است. آخر هفته، شب یا بازارهای شناور را برای غذای محلی انتخاب کنید و قیمت های باورنکردنی آنها باعث می شود تا آنجا که می توانید برای پیدا کردن غذای تایلندی مورد علاقه بعدی خود امتحان کنید!

اگر عاشق غذاهای تایلندی شده اید، چون می دانیم که این کار را خواهید کرد، ممکن است بخواهید بدانید چگونه این جادوی آشپزی را با خود به خانه بازگردانید. برای کسانی که به دنبال کمی هیجان در آشپزخانه هستند، می توانند به راحتی در کلاس آشپزی تایلندی در هر شهر بزرگ شرکت کنند.

 

به سواحل تایلند سر بزنید

تایلند دارای سواحل بسیار زیبایی است که باید از آنها دیدن کنید. چه بخواهید در امتداد ساحل شنی نرم قدم بزنید یا یک مکان آرامش بخش برای تماشای آب های ساحلی زیبای تایلند پیدا کنید، یک ساحل برای شما وجود دارد.

پوکت، کرابی و سامویی مسلماً برخی از باشکوه ترین سواحل تایلند را دارند و در بین مسافران تعطیلات بهاری بسیار محبوب هستند.

سفر به تایلند در ایام عید نوروز و بهار

سواحل پوکت تایلند

 

با قیمت ارزان بین شهرهای مختلف تایلند سفر کنید

در مقایسه با بسیاری از کشورها، حمل و نقل به شهرهای مختلف تایلند بسیار ارزان است. فرودگاه مقصدی که انتخاب می کنید تاثیر زیادی در هزینه پرواز دارد. اگر می خواهید ارزان ترین پرواز موجود را داشته باشید، بانکوک بهترین گزینه شما به عنوان فرودگاه مقصد است. پروازها به فرودگاه بین‌المللی بانکوک معمولاً بسیار ارزان‌تر از پروازهای مستقیم به مقصدهای محبوب دیگر مانند چیانگ مای و پوکت هستند.

در مورد رفت و آمد در شهرهای بزرگ مانند بانکوک، برخی از بهترین حالت های حمل و نقل عمومی شامل قطار هوایی مترو هستند. اتوبوس ها در بانکوک بسیار ارزان هستند اما ممکن است گیج کننده باشند. اگر به هر حال یکی را انتخاب کردید، بهترین کسی که به شما می گوید کجا پیاده شوید، کسی است که کرایه را دریافت می کند. اکثر اتوبوس ها در تایلند یک جمع کننده پول دارند که در اتوبوس بالا و پایین می رود. آنها از شما می پرسند که قصد دارید کجا پیاده شوید و شما مطابق مقصد خود پرداخت می کنید.

یکی از مواردی که باید از آن اجتناب کنید، اجاره خودرو است. اجاره خودروهای تایلندی قیمت‌های گزافی دارد و جاده‌ها می‌توانند شلوغ باشند. همچنین تایلندی ها در سمت دیگر جاده رانندگی می کنند، که می تواند برای رانندگان بین المللی گیج کننده باشد.

اگر به دنبال رفتن از بانکوک به چیانگ مای یا بالعکس هستید، استفاده از قطار راهی عالی برای رسیدن به آنجا است. تایلند یکی از توسعه‌یافته‌ترین شبکه‌های قطار در منطقه را دارد که قطار را به انتخابی مطمئن در سفر بین شهرها تبدیل می‌کند. بلیط درجه دوم را انتخاب کنید. بلیط متوسط ​​خیلی گران نیست و واگن قطار با تهویه مطبوع همراه است.

اکنون که می دانید تایلند چه مکان فوق العاده ای است، وقت آن است که سفر خود با تور تایلند نوروز را رزرو کنید و لذت را برای خود تجربه کنید. ماه مارس که مصادف با عید نوروز است شروع فصل بهار در تایلند است. اگر در نوروز به تایلند سفر کنید، شرایط آب و هوایی بهتری را تجربه خواهید کرد و می توانید سفری ایده آل را داشته باشید. ما در مهرپرواز در نظر داریم تا با ارائه تور تایلند ارزان نوروز شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که بتوانید راحتتر پکیج تور تایلند را خریداری کرده و هزینه زیادی را متحمل نشوید.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

مطالب مشابه را ببینید!

معرفی ترسناک ترین مکان های دنیا (15 جاذبه جالب و وحشتناک) مکان های دیدنی اسپانیا؛ 30 جاذبه گردشگری تاریخی و تفریحی کشور اسپانیا جاهای دیدنی اسکاتلند؛ 13 مکان فوق العاده زیبا و گردشگری این کشور مکان‌های دیدنی کره جنوبی؛ از جزیره جیجو تا پارک ملی و برج سئول مکان های دیدنی پاریس فرانسه؛ تصاویری از جاهای گردشگری و زیبای این شهر همه چیز در مورد شهر مادرید اسپانیا؛ بهترین زمان سفر و مکان های گردشگری آن مادرید کجاست؟ نگاهی به شهر زیبای مادرید جاذبه های دیدنی عمان؛ همه چیز در مورد گردشگری عمان و مکان های خاص آن معرفی زیباترین سواحل اروپا؛ 20 ساحل زیبایی خاص با تصاویر زیباترین سواحل آسیا