سفر به کیش و اقامت در هتل شایگان

سفر به کیش و اقامت در هتل شایگان

با این‌که همه عاشق سفرهای خارج از کشور هستند، اما به‌جرات می‌توان گفت شهرهایی مثل کیش و قشم هم امکانات تفریحی جذاب و هیجان‌انگیزی را برای شما و خانواده یا دوستانتان دارند. کیش به‌عنوان یکی از شهرهای توریستی ایران خصوصا با تجهیزات و امکاناتی که سال‌های اخیر در آن ساخته شده، هم‌اکنون جایگاه خوبی میان مردم ایران دارد.

سفر به این شهر معمولا به‌صورت تورهای گردشگری انجام می‌شود؛ اما هستند کسانی‌که خصوصی راهی شهر مرجانی ایران شوند. در این مطلب سفر به کیش و اقامت در یکی از هتل‌های آن را از نظر امکانات و هزینه بررسی می‌کنیم؛ با ما همراه باشید.

کیش رویایی

اگر اولین بارتان است که قصد سفر به کیش را دارید، بیبرو برگرد از تور استفاده کنید. تور سفری راحت و بی‌دغدغه را برای شما رقم می‌زند. بدون این‌که بخواهید اقدامی پیشبینی نشده داشته باشید، با بهترین تور کیش از تهران یا اصفهان سوار هواپیما می‌شوید و نهایتا یک ساعت بعد خود را برفراز آب‌های خلیج فارس می‌یابید. با چنین شرایطی چه کسی است که دوست نداشته باشد راهی این جزیره جنوبی شود؟

سفر به جزیره کیش

درصورتی‌که سال‌هاست به کیش می‌روید، حتما راه و چاه سفر به این جزیره را می‌دانید و درواقع خودتان یک جنوبی تمام عیار تبدیل هستید! در چنین شرایط هرچند مسافران بیشتر به سفر با تور علاقه دارند، اما این کار دیگر منطقی نیست. شما می‌توانید با روش‌هایی که یاد گرفته‌اید سری به کیش بزنید، سوار لنج شوید یا با خرید بلیط هواپیما خود را به این جزیره برسانید. سفر به کیش با قطار را تجربه کنید تا حال‌وهوای جدیدی را پشت‌یر بگذارید.

سفر به کیش و اقامت در هتل شایگان

رزرو تور کیش از تهران یا خرید بلیط هواپیما، سفر با خودروی شخصی یا لنج سواری روی دریا، هرکدام را که انتخاب کنید، آخر سر برای اقامت باید سراغ هتل‌های این شهر بروید. نقطه آخری که در شهر کیش با آن مواجه خواهید بود، همین هتل‌ها هستند.

کیش به‌عنوان شهری توریستی شناخته می‌شود و طبیعتا هتل‌های ریزودرشت زیادی در آن ساخته شده است؛ از هتل‌های پنج ستاره گرفته تا هتل آپارتمان‌های ساده که بیشتر برای وقت‌گذرانی هستند. شما گزینه‌های زیادی پیش‌رو دارید و اگر بهترین‌ها را نشناسید؛ فکر نکنم انتخاب خوبی داشته باشید.

هتل شایگان لوکس و زیبا

یکی از هتل‌های خوب و پنج ستاره کیش، هتل شایگان است؛ هتلی در حدواندازه شما برای کسانی که عاشق سفر لوکس هستند. هتل شایگان کیش سال 82 افتتاح شد. هتلی سه طبقه که در آن 130 واحد اقامتی ساخته شده و انواع امکانات برای مسافرت در نظر گرفته شده است. این هتل با توجه به موقعیتی که در بلوار رودکی دارد، همیشه به‌عنوان یکی از پیشنهادهای پرطرفدار شناخته می‌شود.

همه هتل شایگان کیش را به موقعیت و دسترسی بسیار مطلوبش می‌شناسند. خیابان رودکی تقریبا مرکز شهر کیش است و به همین علت دست شما را در دسترسی به جاذبه‌های گردشگری و مجتمع‌های خرید شهر باز نگه می‌دارد. با رزرو هتل شایگان کیش به‌صورت آنلاین دغدغه تکمیل ظرفیت هتل را از خود دور کنید.

هتل شایگاه با ساحل هم فاصله اندکی دارد. یک کیلومتر جلوتر از هتل بلوار ساحل قرار گرفته که مخصوص قدم‌زدن کنار دریا ساخته شده است. ازجمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل می‌توان به گذر هنرمندان، بولینگ مریم و اسکله تفریحی اشاره کرد؛ موقعیت‌های خاص و لذت‌بخش شهر که بودن در فضایش شاید با اخلاقیاتتان جور باشد.

سفر به کیش و اقامت در هتل شایگان

امکانات هتل شایگان کیش

در این هتل امکانات خوبی پیش‌بینی شده است. تقریبا هر واحد اقامتی با یک خانه برابری می‌کند. هرچه که در اتاق خودتان دارید، در اتاق‌های این هتل نیز وجود دارد. مبلمان، تلویزیون و یخچال، دراور، کمد و تخت‌خواب، میز، سرویس بهداشتی و حمام هرچه که بخواهید در اتاق‌های هتل شایگان قرار داده شده تا کمبودی حس نکنید.

کنار این امکانات خدمات عمومی هم درنظر گرفته شده که نور‌علی‌نور هستند. در هتل شایگاه کیش کتابخانه، پارک کودک، خدمات فتوکپی، خدمات تور، رستوران بام، پارکینگ، سونا، اتاق ماساژ،  آتلیه، چایخانه سنتی، آسانسور، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، خدمات برای معلولین، کپسول آتش نشانی، خدمات تهیه بلیط، اتاق تلفن (اپراتور)، لاندری (خشکشویی)، سیستم اعلام حریق، پذیرش ۲۴ ساعته، نمازخانه، فروشگاه، پله اضطراری، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، آرایشگاه، شبکه پخش فیلم، تلفن، در لابی، دستگاه واکس کفش، خدمات بیدار باش، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی و سرویس بهداشتی ایرانی در لابی فراهم شده تا مسافری نباشد که از اقامت در هتل احساس کمبود کند.

هتل شایگان همیشه برای آن‌ها که سفری بدون دغدغه را می‌خواستند، پیشنهاد قابل قبولی بوده؛ چراکه هیچوقت دست مردم را در پوست گردو نگذاشته و البته امکانات خوبی هم برای آن‌ها فراهم کرده است.

پیشنهاد می‌کنم اگر سفری خصوصی را تجربه می‌کنید، حتما سری به هتل شایگان کیش بزنید. در غیراین‌صورت جز به رزرو تور کیش از تهران هتل شایگان راضی نشوید که ضرر کرده‌اید.

 

مطالب مشابه را ببینید!

مکان های گردشگری دزفول؛ لیست 20 جای دیدنی و تفریحی دزفول زیبا جاذبه های گردشگری ناشناخته در ایران مکان های گردشگری چابهار؛ 25 مکان تفریحی و دیدنی این شهر زیبا مکان های دیدنی ارومیه؛ از پیست اسکی تا بازار تاریخی، دریاچه ها و پارک ملی سه سو معرفی 20 جاده زیبا در ایران؛ نگاهی به زیباترین جاده های ایران با تصاویر کدام هتل‌های 5 ستاره کیش ارزان‌ترند؟ پرواز از شهر های زیبای ایران به کیش جزیره دلفین ها این رستوران های هتل خواجو اصفهان را از دست ندهید! مکان های خنک برای سفر در تابستان؛ مسافرتهای تابستانی به مکانهای خنک حقایق جالب درباره تخت جمشید؛ عجایب و دانستنی های این مکان تاریخی