تابستان، ارزان ترین فصل سفر به کیش!

کیش یکی از زیباترین جزایر مرجانی جهان است که هر ساله مسافران زیادی را به خود جذب می کند. از آنجایی که قیمت بلیط هواپیما کیش نسبت به دیگر بلیط هواپیما داخلی گران تر است، بسیاری از افراد به دنبال خرید بلیط ارزان کیش هستند. به همین جهت در این مقاله قصد داریم تا به شما بگوییم چگونه می توانید ارزان ترین سفر به کیش را تجربه کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید. این متن فقط 5 دقیقه از وقت شما را به خود اختصاص می دهد.

تابستان، ارزان ترین فصل سفر به کیش!

بهترین زمان سفر به کیش

اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به کیش را دارید، سعی کنید بهترین زمان سفر به کیش را بدانید. بهترین زمان سفر به کیش در نظر مسافران از تعاریف مختلفی برخوردار است. برای برخی از مسافران قیمت بلیط هواپیما مهم تر از شرایط آب و هوایی است و برای برخی دیگر مناسب ‌ترین زمان برای سفر به کیش زمانی است که جزیره چندان شلوغ نباشد و امکان بازدید از اماکن تاریخی و تفریحی به راحتی وجود داشته باشد. به همین جهت می توان گفت که بهترین زمان سفر به کیش را باید تقسیم بندی کرد.

اگر به دنبال ارزان ترین بلیط کیش هستید، بهتر است فصل تابستان را برای خرید بلیط کیش انتخاب کنید. سفر تابستانی به کیش مزیت دیگری هم دارد. قیمت رزرو هتل کیش در این فصل بسیار ارزان تر از مواقع دیگر است. به طوری که می توانید یک هتل 5 ستاره لوکس را با قیمت بسیار پایین تر رزرو کنید.

هر چند ممکن است آب و هوای گرم کیش برای شما طاقت فرسا باشد، اما مسافران زیادی هستند که می دانند چگونه در تابستان به کیش سفر کنند. برای در امان ماندن از گرمای کیش می توانید راهکارهای مناسبی را به کار ببرید. به طور مثال می توانید از تفریحات شبانه کیش استفاده کنید و طول روز را برای بازدید از امکان سرپوشیده مجهز به امکانات سرمایشی برنامه ریزی کنید. بنابراین با مدیریت کردن شرایط می توانید بهترین و ارزان ترین سفر به کیش را در تابستان تجربه کنید.

خرید بلیط چارتر کیش

ممکن است تصور کنید سفر تابستانی به کیش امکان پذیر نیست. میانگین دما در فصل تابستان کیش  درجه سانتی گراد است. اما با کمی تدبیر می توانید یکی از اقتصادی ترین سفر های خود را رقم بزنید. چرا که به دلیل تقاضای کم مسافران برای خرید بلیط هواپیما کیش در این زمان، به راحتی می توانید بلیط چارتر کیش را با قیمتی مناسب رزرو کنید.

قیمت بلیط چارتر در تابستان با توجه به تقاضای مسافران بسیار ارزان و اقتصادی ارائه می شود و از تخفیف مناسبی برخوردار است. با خرید بلیط لحظه آخری کیش نیز می توانید در کاهش هزینه های سفر قدم مثبتی بردارید.

خرید تور کیش در تابستان

یکی دیگر از راه های خرید بلیط ارزان کیش، خرید تور کیش است. از مزایای سفر با تور کیش این است که همزمان با رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل کیش را نیز دارید! یکی از علت های ارزان بودن تور کیش در تابستان (تیر و مرداد ماه) این است که مسافران به علت گرمای هوا از سفر به کیش در تابستان استقبال نمی کنند.

بالاترین قیمت بلیط کیش برای سفر در فصل زمستان (از دی تا فروردین ماه) است. البته شایان ذکر است که آب و هوای شرجی جزیره برای پوست های خشک و حساس بسیار مفید است.

تابستان، ارزان ترین فصل سفر به کیش!

مهمترین نکات سفر به کیش در تابستان

بسیاری از مسافران مدتهاست که برای سفر به کیش برنامه ریزری کرده اند اما هزینه های سنگین سفر به این جزیره لوکس آنها را از سفر منصرف می کند. بنابراین این دسته از مسافران می توانند با صرف هزینه ای اندک از جاذبه های گردشگری کیش دیدن کنند و از تجربه سفری ارزان و لوکس لذت ببرند. برای این که نگران شرایط آب و هوایی کیش در تابستان نباشید، می توانید در این فصل به کیش بروید اما با رعایت این نکات گرمای تابستانی کیش را احساس نکنید.

صبح ها از مراکز خرید دیدن کنید

اگر قصد خرید از مراکز خرید لوکس کیش را دارید، می توانید صبح ها را به خرید کردن اختصاص دهید. در این مراکز سیستم سرمایشی مجهز وجود دارد که موجب می شود به هیچ وجه گرمای هوا را احساس نکنید. بعد از خرید به کافی شاپ رفته و یک نوشیدنی خنک سفارش بدهید. در هنگام ظهر سری به رستوران های کیش بزنید و همراه با اجرای موسیقی زنده از صرف غذا لذت ببرید و خاطره ای خوش از خرید تور کیش ثبت کنید.

تفریحات آبی کیش را فراموش نکنید

یکی دیگر از راههایی که می تواند گرمای شدید کیش را دلچسب نماید، استفاده از تفریحات آبی کیش است. همه تفریحات آبی کیش به خصوص در آغاز روز سفری متفاوت را برای شما از خرید بلیط کیش رقم می زند. از مهمترین تفریحات آبی کیش، قایق سواری،  چتر پاراسل، اسکوتر زیر دریایی، جت اسکی، شاتل و بسیاری تفریحات دیگر است که در اسکله های کیش انجام می شود.

جاذبه های گردشگری کیش در شب

شب ها بهترین زمان برای استفاده از خنکی هوای کیش است. جاذبه های گردشگری کیش در شب بسیار متنوع و جذاب است. دوچرخه سواری در کنار ساحل، والیبال ساحلی، شرکت در جنگ شبانه و کنسرت موسیقی، همچنین گشت شبانه با کشتی می تواند شبهای به یادماندنی برای شما ثبت نماید.

خرید بلیط کیش از بهترین سایت ها

برای انجام سفر های ارزان قیمت به کیش، توصیه می شود بلیط کیش را از سایت های معتبر گردشگری و مراکز خرید بلیط هواپیما رزرو کنید. سایت های علی بابا، تیک بان، قاصدک و مستر بلیط از جمله بهترین و معتبرترین سایت های خرید بلیط هواپیما کیش هستند که با امکانات پیشرفته خود سفری آسان و خاطره انگیز را برای شما فراهم می کند.

اما اگر به دنبال ارزان ترین بلیط کیش هستید، سایت تیک بان با ارائه خدماتی نوین و برخورداری از تیم پشتیبانی حرفه ای و تمام وقت امکان رزرو بلیط هواپیما ارزان را در کمترین زمان در اختیارتان قرار می دهد. فقط کافیست به آدرس www.tikban.com مراجعه کنید.

مطالب مشابه را ببینید!

مکان های گردشگری دزفول؛ لیست 20 جای دیدنی و تفریحی دزفول زیبا جاذبه های گردشگری ناشناخته در ایران مکان های گردشگری چابهار؛ 25 مکان تفریحی و دیدنی این شهر زیبا مکان های دیدنی ارومیه؛ از پیست اسکی تا بازار تاریخی، دریاچه ها و پارک ملی سه سو معرفی 20 جاده زیبا در ایران؛ نگاهی به زیباترین جاده های ایران با تصاویر کدام هتل‌های 5 ستاره کیش ارزان‌ترند؟ پرواز از شهر های زیبای ایران به کیش جزیره دلفین ها این رستوران های هتل خواجو اصفهان را از دست ندهید! مکان های خنک برای سفر در تابستان؛ مسافرتهای تابستانی به مکانهای خنک حقایق جالب درباره تخت جمشید؛ عجایب و دانستنی های این مکان تاریخی