بهترین استخرهای روباز فعال و باز در تهران کدامند؟

این روزهای با گرم شدن سریع هوا فصل استخر رفتن بسیار زود آغاز شده و تب و تاب زیادی برای استخر رفتن و آفتاب گرفتن به وجود آمده. اما در این روزها و به دلیل شیوع کووید 19 بسیاری از استخرها بسته یا غیرفعال شده‌اند. در این مطلب قصد داریم شما را با چهار استخر روباز تهران که با رعایت تمامی نکات بهداشت باز هستند، آشنا کنیم.

 

آیا استخر رفتن باعث انتقال ویروس کرونا می‌شود؟

قبل از این‌که به سراع معرفی استخرهای فعال در تهران برویم، قصد داریم به این سوال مهم پاسخ دهیم که آیا استخر رفتن و آب باعث انتقال ویروس کرونا می‌شود؟

جواب این سوال خیر است. طبق اعلام مرکز کنترل و پیشگری از بیماری در آمریکا انتقال ویروس از طریق آب وجود ندارد و هیچ شواهدی مبنی بر انتقال این ویروس از طریق آب وجود ندارد. اگر فاصله اجتماعی به خوبی رعایت شود، شنا کردن کاملا بی‌خطر است! همچنین وجود مواد پاک کننده در آب استخر مانند کلر،  مانند یک لایه محافظتی عمل می‌کند و باعث از بین رفتن ویروس کرونا می‌شود.

 

استخر روباز بلوط ولنجک

بهترین استخرهای روباز فعال و باز در تهران کدامند؟

استخر بلوط ولنجک که در هتل 3 ستاره بلوط ولنجک واقع شده، بدون تردید یکی از بهترین استخرهای روباز تهران است که در همه فصول سال باز سرویس دهی دارد. این استخر با مساحت 1000 متر در یکی از خوش آب و هواترین مناطق ولنجک واقع شده و امکانات بسیار خوبی را اختیار شما قرار می‌دهد. این استخر مخصوص آقایان بود و امکانات این استخر شامل سونا، جکوزی، سونای بخار، حمام آفتاب و دوش آب می‌شود. همچنین امکان استفاده از سالن ماساژ این مجموعه را با پرداخت هزینه جداگانه خواهید داشت.

آدرس: خیابان ولنجک، خیابان یمن، بالاتر از چهارراه مقدس اردبیلی، سمت چپ، باغ کشاورزی، مجتمع بلوط

 

 

استخر روباز زمزم

بهترین استخرهای روباز فعال و باز در تهران کدامند؟

استخر روباز زمزم در شرق تهران ویژه بانوان است و با طول 36 متر و عرض 18 متر یکی از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین استخرهای روباز تهران به شمار می‌رود. فضای سبز این مجموعه یکی از نقات قوت آن است. درختان سرسبز و بلند اطراف این استخر چشم‌انداز بسیار زیبایی دارد و لذت شنا و گرفتن حمام آفتاب  را چند برابر می‌کند.  تخت‌های چوبی این استخر مناسب گرفتن حمام آفتاب است در ایام کرونا قابل رزرو و مختص به یک نفر هستند. امکانات استخر زمزم شامل استخر کودکان، سه بوفه و کافه تریا، کافی شاپ و پارکینگ اختصاصی می‌شود.

آدرس: اتوبان بابائی، بعد از خروجی لشگرک، خروجی حکیمیه، عباس پور، دانشگاه ازاد تهران شمال، خیابان شهید صدوقی، شهرک سازمان آب (زمزم)

 

 

استخر روباز اکباتان

بهترین استخرهای روباز فعال و باز در تهران کدامند؟

کسانی که به استخر روباز اکباتان رفته باشند از امکانات هیجان انگیز این مجموعه تعریف می‌کنند. این استخر که ویژه بانوان است، یک سرسره آبی هیجان انگیز دارد. استخر اکباتان بسیار بزرگ است. طول این استخر 50 متر و عرض آن 30 متر است. ساحل شنی و تراس آفتاب از دیگر امکانات این مجموعه است. استخر روباز اکباتان همه امکانات لازم را برای آفتاب گرفتن و یک شنای لذت بخش، برایتان فراهم کرده است.

آدرس: شهرک اکباتان، انتهای فاز ۳، خیابان شکوری شرقی، جنب بلوک E۲

 

استخر هودین و هورام

بهترین استخرهای روباز فعال و باز در تهران کدامند؟

استخر هودین و هورام از نظر امکانات یکی از خاص‌ترین استخرهای تهران است. استخر هودین و هورام تنها استخر روباز تهران با امکاناتی نظیر استخر ویژه کودکان با سرسره آبی، حمام نمک، غار سنگی ویژه آبدرمانی، باشگاه تخصصی، ماساژ تایلندی، حمام مغربی و.. است که لذت شنا در این روزهام گرم سال را صد چندان می‌کند.

این استخر سانس‌های ویژه آقایان و بانوان دارد و امکانات بسیار خوبی در جهت رعایت موارد بهداشتی مانند حوضچه كلر در ورودی استخر جهت ضدعفونی كفش ميهمانان، تهويه رختكن و دوشها با جت فن  و استقرار پزشک عمومی جهت بررسی بهداشت محیط و سلامت افراد در نظر گرفته است.

آدرس: تهران، تهرانسر، بلوار گلها، تقاطع یاس، مجموعه توریستی ورزشی هودین و هورام

رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!

مکان های گردشگری دزفول؛ لیست 20 جای دیدنی و تفریحی دزفول زیبا جاذبه های گردشگری ناشناخته در ایران مکان های گردشگری چابهار؛ 25 مکان تفریحی و دیدنی این شهر زیبا مکان های دیدنی ارومیه؛ از پیست اسکی تا بازار تاریخی، دریاچه ها و پارک ملی سه سو معرفی 20 جاده زیبا در ایران؛ نگاهی به زیباترین جاده های ایران با تصاویر کدام هتل‌های 5 ستاره کیش ارزان‌ترند؟ پرواز از شهر های زیبای ایران به کیش جزیره دلفین ها این رستوران های هتل خواجو اصفهان را از دست ندهید! مکان های خنک برای سفر در تابستان؛ مسافرتهای تابستانی به مکانهای خنک حقایق جالب درباره تخت جمشید؛ عجایب و دانستنی های این مکان تاریخی