مزایای خرید پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا با توجه به مزایایی که برای متقاضیان شهروندی دومینیکا دارد، امروزه دارای طرفداران بسیاری است. شاید برای شما نیز این سوال پیش آید که خرید پاسپورت دومینیکا که در اینترنت بسیار در مورد آن سخن گفته شده است به چه معنا می باشد؟ به صورت کلی پاسپورت جواز ورود به یک کشور است و در زمینه سفرهای بین المللی به عنوان یک مجوز در نظر گرفته می شود.

خرید پاسپورت دومینیکا به معنای دریافت شهروندی این کشور به ازای پرداخت هزینه می باشد. به صورت کلی پرداخت فوق می تواند از روش های مختلفی همانند کمک های مالی به اقتصاد کشور، سرمایه گذاری، خرید ملک و مواردی از این قبیل باشد. هزینه پاسپورت دومینیکا در این شرایط حدودا بین 100 تا 200 هزار دلار آمریکا می باشد. با توجه به ارزش پاسپورت دومینیکا از جمله سفر بدون ویزا به بیش از 140 کشور جهان مانند کشور های حوزه شنگن و انگلستان، هر ساله تقاضای زیادی از سمت قشر مرفه همانند مهندسان، پزشکان، کارخانه داران، صاحبان صنایع و مشاغل و… برای دریافت آن ثبت می شود.

مزایای خرید پاسپورت دومینیکا

ارزش پاسپورت دومینیکا

آشنایی با ارزش پاسپورت دومینیکا:

وقتی صحبت از ارزش پاسپورت دومینیکا می شود، باید در نظر داشت که پاسپورت کشور فوق دارای  رتبه 37 از بین پاسپورت های کل کشورهای جهان می باشد. با این توصیف در بین 191 کشور جهان می توان جایگاه خوبی برای آن متصور شد. عموما شرایط تجاری و اقتصادی کشورها موجب می شود تا ارزش پاسپورت آنها افزایش یابد.

وقتی شما بتوانید پاسپورت دومینیکا را دریافت نمایید می توانید بدون ویزا به بیشتر از 140 کشور جهان بدون ویزا سفر کنید. از سوی دیگر شما جواز ورود بدون ویزا به کشورهای شنگن را دارید، در این بین کشورهایی چون انگلستان، روسیه، کره جنوبی، هنگ کنگ، قبرس و … نیز مشاهده می شوند. با توجه به مزایایی که این پاسپورت دارد، هر ساله تقاضای تابعیت زیادی برای این کشور ثبت می شود. از جمله مزایایی که می توان برای تابعیت دومینیکا بیان نمود در زیر درج شده است:

  • زمانی که شما پاسپورت این کشور را داشته باشید، بدون دغدغه می توانید از تمام مزایای شهروندی همانند کار کردن بهره مند شوید.
  • در صورتی که در این کشور زندگی نکنید، نیاز به پرداخت مالیات نخواهید داشت.
  • نیازی نمی باشد که به صورت فیزیکی در کشور فوق زندگی نمایید.
  • می توان تابعیت دوگانه دریافت نمود و تابعیت قبلی شما نیز حفظ گردد.
  • نیازی به داشتن مدارک تحصیلی نمی باشد.
  • با دریافت پاسپورت دومینیکا فرزندان زیر 30 سال و والدین بالای 55 سال شما نیز از مزایای آن می توانند بهره شده و به عبارت دیگر شامل حال آنها نیز می شود.
  • نیازی به یادگیری زبان رسمی این کشور ندارد.

یکی از مزایای اصلی این پاسپورت این می باشد که اگر به طور مثال شما آن را دریافت نمایید، فرزندانتان به راحتی و بدون سرمایه گذاری می توانند ویزای تحصیلی انگلیس را دریافت نمایند و پس از پایان تحصیل نیز به مدت دو سال در آن کشور زندگی نمایند.

مزایای خرید پاسپورت دومینیکا

مزایای استفاده از پاسپورت دومینیکا:

قبل از اینکه اقدام به دریافت پاسپورت این کشور کنید لازم است تا در نظر داشته باشید که دومینیکا یکی از کشورهای شاد برای زندگی می باشد. به همین دلیل تعداد قابل توجهی از شهروندان این کشور بیش از 100 سال عمر نموده اند. کشور دومینیکا عموما دارای وضعیت بین المللی آرامی است و همواره به دنبال صلح می باشد. با توجه به منطقه زیبا و شرایط آب و هوایی خوب نیز شرایط مناسبی را برای زندگی فراهم نموده است.

با دریافت پاسپورت دومینیکا شما جواز ورود به کشوری را می یابید که دارای جاذبه های گردشگری عالی همچون چشمه های آب گرم، آبشارهای طبیعی ، رودخانه های زیبا و… است لذا مناظر باورنکردنی زیبایی را فراهم می آورند.

مزایای پاسپورت دومینیکا

 

با سرمایه گذاری در این کشور هیچ گونه محدودیتی بابت بازگشت سرمایه وجود ندارد. از سوی دیگر میزان مالیات در این کشور بسیار اندک بوده و اغلب بر اساس درآمد وی، تعداد افراد خانواده و غیره در نظر گرفته می شود.  همچنین اگر قصد سرمایه گذاری در دومینیکا را دارید، باید در نظر داشته باشید که گاها این دولت عوارض مجانی برای چند بازار خاص حوزه کارائیب در نظر می گیرد.

 

برای دریافت پاسپورت دومینیکا از چه طریقی باید اقدام نمود؟

در گام اول، برای اینکه شما بتوانید از مزایای پاسپورت این کشور برخوردار شوید بدلیل اینکه دولت دومینیکا بطور مستقیم درخواست شهروندی را نمیپذیرد لازم است تا از طریق نماینده های مجاز دولت دومینیکا اقدام نمایید. “سفیران ملل” کارگزار رسمی نماینده مجاز دولت دومینیکا، هر آنچه که شما نیاز دارید تا از طریق آن به شهروندی و پاسپورت دومینیکا دست یابید را برای شما فراهم می آورد.

گام دوم، تهیه و ترجمه مدارک مورد نیاز دولت دومینیکا برای برنامه اعطای شهروندی است و همچنین تنظیم و امضای فرمهای دولتی و برگه انگشت نگاری که توسط نماینده مجاز صورت میگیرد اتفاق میفتد.

گام سوم، ثبت درخواست و مدارک شما در یونیت مربوط به شهروندی دولت که توسط نماینده مجاز دولت دومینیکا صورت میگیرد.

گام چهارم، چک کردن مدارک و بررسی امنیتی بین المللی شما توسط دولت دومینیکا که از طریق نهادهای بین المللی انجام میشود که نیازمند 2 الی 3 ماه زمان میباشد.

گام پنجم، دریافت موافقت با شهروندی شما توسط دولت که در آن مبلغ اهدایی به دولت و شماره حساب بانکی دولت دومینیکا نیز درج شده است که در این گام بایستی پرداخت مبلغ اهدایی به دولت صورت پذیرد تا فرآیند صدور گواهی شهروندی و پاسپورت دومینیکا شروع شود.

گام ششم، پس از پرداخت مبلغ اهدایی به دولت حدود یکماه زمان میبرد که گواهی شهروندی و پاسپورت شما به نماینده مجازی که پرونده شما را ثبت کرده است ارسال شود و شما آنرا دریافت خواهید کرد.

مزایای خرید پاسپورت دومینیکا

مراحل دریافت پاسپورت دومینیکا

نماینده شما می تواند به جای شما با سازمان مهاجرت دومینیکا صحبت نموده و هر گونه سوال و مستندات لازم را برای آنان فراهم آورد. همچنین باید در نظر داشت که مبالغ لازم برای اخذ شهروندی از طریق نماینده مجاز دولت دومینیکا برای این کشور واریز می گردد.

به صورت کلی نماینده مجاز دولت در این مرحله بسیار مهم است به همین دلیل است که “سفیران ملل” با سابقه کاری نمایندگی مجاز دولت و انجام پرونده های کثیر اخذ شهروندی و پاسپورت می تواند به راحتی و در کمترین زمان لازم اخذ پاسپورت دومینیکا را برای شما فراهم آورد. رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!

لوازم مورد نیاز سفر؛ هرآنچه برای مسافرت نیاز دارید کوهنوردی در زمستان؛ اصول کوهنوردی، نکات ایمنی و لباس مناسب در فصل سرد مهم ترین نکات بهداشتی در هواپیما برای پیشگیری از بیماری ها جلوگیری از یخ زدن ماشین در زمستان؛ قسمت هایی از خودرو که یخ میزنند و پیشگیری از آن تجهیزات مورد نیاز دوچرخه سواری از کلاه ایمنی و عینک گرفته تا لباس مناسب سایت خارجی راهنمای سفر مناطق دیدنی اسکاندیناوی؛ راهنما و نکات سفر به مناطق گردشگری اسکاندیناوی لیست تجهیزات اسکی؛ از عینک تا چوب اسکی و اطلاعات درباره فواید اسکی کردن هتل 5 ستاره قصر طلایی مشهد اصول کمپ زدن و نکات کمپینگ؛ تجهیزات مورد نیاز و نکات ضروری