زمان خرید بلیط هواپیما کیش به تهران برای بازگشت بی دردسر

زمان خرید بلیط هواپیما کیش به تهران برای بازگشت بی دردسر

نزدیک عید، تقاضا برای سفر به کیش تا میزان زیادی بالا میرود. چراکه کیش در این زمان بهترین آب و هوا را خواهد داشت، همچنین خرید بلیط برگشت از کیش مثل کیش به تهران نیز بالا میرود. اما میزان بالای تقاضا برای خرید بلیط کیش به تهران موجب بالا رفتن هزینه این بلیط میشود؛ سوال اینجاست که چه راهکارهایی برای خرید ارزان بلیط هواپیما کیش به تهران وجود دارد؟ چگونه میتوان به این راهکارها دسترسی پیدا کرد؟ آیا پلتفرم خاصی برای پاسخگویی به این نیاز طراحی شده است؟

برای پاسخ به این سوالات در این مقاله با ما همراه باشید. چراکه قصد داریم تا علاوه بر آشنایی شما با 3 وبسایت رزرو بلیط کیش به تهران در رابطه با نحوه خرید آنلاین این بلیط ها نیز با شما صحبت کنیم.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کیش به تهران

از آن جایی که آب وهوای تهران برای سفر و گذران زمان در اوایل فصل بهار تا شروع فصل پاییز مناسب تر است، باید بگوییم که خرید بلیط در این بازه های زمانی گرانتر محاسبه میشود.

از این رو اگر به دنبال خرید بلیط با کمترین هزینه هستید، پیشنهاد میشود که در فصل تابستان یا زمستان در رابطه با این موضوع اقدام کنید.

راه های خرید بلیط هواپیما کیش به تهران

اگر بخواهیم روش های خرید حضوری و دردسرهای مراجعه به فرودگاه را فاکتور بگیریم، بهتر است تا شما را با راهکارهای خرید اینترنتی بلیط آشنا کنیم.

این راهکارها شامل 3 روش چارتر، سیستمی و لحظه آخری میشوند که در ادامه به معرفی و بررسی هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

منظور از روش چارتر چیست؟

چارتر سیستمی است که هزینه بلیط هواپیما را بر اساس تعداد صندلی های رزرو شده تنظیم میکند. به طوری که اگر تعداد درخواست های مسافرین برای پرواز کیش به تهران زیاد باشد، چارتر قیمت خود را افزایش میدهد.

این در حالی است که اگر بیشتر صندلی های هواپیما خالی از مسافر باشند، چارتر تصمیم میگیرد که برای افزایش فروش بلیط های هواپیما، هزینه دریافتی را کاهش دهد.

به این ترتیب میتوان نتیجه گرفت که مسئله مربوط به شانس شما میشود. زیرا آژانس چارترکننده فارغ از قیمت اصلی بلیط، آن را بر اساس شرایط پیش آمده به شما میفروشد.

روش سیستمی چیست و چه تفاوتی با چارتر دارد؟

خلاف آنچه در رابطه با چارتر گفتیم؛ در روش سیستمی شما با یک قیمت ثابت طرف هستید. به طوری که هزینه تک تک بلیط های سیستمی از چند ماه قبل در پایگاه داده ثبت شده و غیر قابل تغییر هستند.

مزیت دیگر این روش مربوط به تفاوت هزینه های دریافتی برای هر یک از مسافرین میشود. زیرا روش سیستمی قیمت بلیط را متناسب با سن مسافرین تغییر میدهد.

از این رو خرید ارزان بلیط هواپیما کیش به تهران برای مسافرانی که در رده سنی کودکان قرار دارند، کمتر از حد تصور شما محاسبه خواهد شد. 

خرید بلیط لحظه آخری کیش به تهران برای بازگشت

همانطور که از نام لحظه آخری پیداست، این روش برای زمانهایی که فرصت زیادی تا پرواز هواپیما باقی نمانده است کاربرد دارد.

اگر قصد بازگشت به خانه را دارید پیشنهاد میکنیم به خاطر بهره مندی از تخفیف های لحظه آخر، فرصت خرید بلیط در مسیرهای پرطرفدار مثل کیش به تهران را از دست ندهید.

دلیل این پیشنهاد به تجربه آژانس های فروش بلیط هواپیما و کسانی که برای استفاده از تخفیفات ویژه، سفر خود را به تعویق انداخته و از کارهای خود عقب مانده اند ارتباط دارد.

معرفی 3 وبسایت معروف در زمینه فروش بلیط هواپیما

حال که شما را با روشهای مختلف خرید ارزان بلیط هواپیما کیش به تهران آشنا کردیم، نوبت به معرفی پلتفرم هایی می رسد که امکان خرید اینترنتی بلیط را برای شما فراهم میکنند.

زمان خرید بلیط هواپیما کیش به تهران برای بازگشت بی دردسر

معرفی وبسایت علی بابا جهت خرید بلیط آنلاین

اگر به دنبال خرید بلیط های تهران به کیش هستید، می توانید با مراجعه به سایت علی بابا و جستجوی مقصد مورد نظر در کمترین زمان ممکن، مراحل خرید بلیط را به اتمام برسانید.

با پته، خرید ارزان بلیط هواپیما کیش به تهران میسر است

اگر به دنبال خرید ارزان ترین بلیط هواپیما هستید، با مراجعه به وبسایت پته به نشانی pateh.com، قادر خواهید بود بعد از جستجو مقصد، بلیط خود با کمترین قیمت در لحظه خریداری و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

معرفی وب سایت فلایتیو

فلایتیو وبسایتی که در لیست برترین پلتفرم‌های خرید آنلاین بلیط وجود دارد. باید بگوییم که از طریق این وب سایت میتوانید علاوه بر بلیط های کیش به تهران، هر بلیط دیگری را به صورت آنلاین خریداری کنید.

جمع بندی

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کیش به تهران برای بازگشت مربوط به فصلهای پاییز، تابستان و زمستان میشود، چراکه اول فصل بهار تا شروع پاییز بهترین زمان برای سفر به تهران خواهد بود.

برای کسانی که به شرایط آب وهوایی اهمیت میدهند یا هدف آن‌ها از خرید بلیط کیش به تهران مسائل کاری است، توصیه میشود که از وبسایت های اینترنتی مثل pateh.com یا flightio.com برای خرید بلیط هواپیما استفاده کنند. علت این توصیه ارتباط مستقیمی با راهکارهای خرید آنلاین دارد، زیرا با مراجعه به این وبسایت ها میتوانید بلیط خود را به صورت چارتر و سیستمی در سریعترین زمان ممکن به ثبت برسانید.

همچنین اگر به دلایل مختلف شرایط خرید بلیط را داشتید، می توانید با رفتن به فرودگاه از روش لحظه آخری بهره ببرید، چون در این روش صندلیهای باقیمانده با قیمت پایین تری به فروش میرسند.

مطالب مشابه را ببینید!

لوازم مورد نیاز سفر؛ هرآنچه برای مسافرت نیاز دارید کوهنوردی در زمستان؛ اصول کوهنوردی، نکات ایمنی و لباس مناسب در فصل سرد مهم ترین نکات بهداشتی در هواپیما برای پیشگیری از بیماری ها جلوگیری از یخ زدن ماشین در زمستان؛ قسمت هایی از خودرو که یخ میزنند و پیشگیری از آن تجهیزات مورد نیاز دوچرخه سواری از کلاه ایمنی و عینک گرفته تا لباس مناسب سایت خارجی راهنمای سفر مناطق دیدنی اسکاندیناوی؛ راهنما و نکات سفر به مناطق گردشگری اسکاندیناوی لیست تجهیزات اسکی؛ از عینک تا چوب اسکی و اطلاعات درباره فواید اسکی کردن هتل 5 ستاره قصر طلایی مشهد اصول کمپ زدن و نکات کمپینگ؛ تجهیزات مورد نیاز و نکات ضروری