اگر تنها سفر می‌کنید، به این کشورها بروید!

اگر تنها سفر می‌کنید، به این کشورها بروید!

گاهی پیش می‌آید که دلمان بخواهد به‌تنهایی سفر کنیم یا شاید هم دوستانمان وقت و پول کافی برای همراه شدن با ما را نداشته باشند. هر دلیلی که پشت این قضیه باشد، تنهایی سفر کردن نیز تجربه منحصربه‌فردی است که شاید هر فردی نیاز داشته باشد در طول زندگی خود آن را تجربه کند.

از فواید تنهایی سفر کردن می‌توان به آزادی عمل آن اشاره کرد. زمانی‌که شما با یک تیم یا گروه به سفر می‌روید یا در یک تور گردشگری ثبت‌نام می‌کنید، لازم است که مطابق برنامه سفر تور پیش بروید یا بعد از مشورت کردن با همسفران تان درباره مدت‌زمان سفر، محل اقامتگاه، نوع وسیله نقلیه و شیوه پر کردن اوقاتتان در طول سفر تصمیم بگیرید. اما وقتی تنهایی به سفر می‌روید همه چیز دست خودتان است.

تنهایی سفر کردن می‌تواند اعتمادبه‌نفس شما را افزایش دهد و باعث شود که بخش‌های پنهان شخصیتتان را کشف کنید.

اگر چند وقتی است که به‌دنبال مقصدی جذاب برای تنها سفر کردن هستید، بودجه‌ای را برای سفرتان در نظر گرفته‌اید و وقتتان را خالی کرده اید، این مقاله را تا انتها بخوانید تا چند کشور جذاب برای را معرفی کنیم.

ایسلند

کشور ایسلند یکی از جذاب‌ترین مقاصد سفر برای گردشگران به حساب می‌آید. اگر به طبیعت‌گردی علاقه داشته باشید و کمپ کردن و پیاده روی در طبیعت جزء فعالیت‌های مورد علاقه‌تان باشد، سفر به ایسلند می‌تواند لحظات لذت‌بخشی را برای شما به وجود بیاورد. در این کشور پدیده‌های طبیعی بی نظیری مثل کوه‌های آتش‌فشانی، غارهای تاریک و هیجان‌انگیز و یخچال‌های طبیعی وجود دارد که بازدید از آن‌ها می‌تواند تجربه منحصربه‌فردی را برای شما به وجود بیاورد. ازآنجایی‌که کشور ایسلند جزء امن‌ترین کشورهای جهان است، گردشگرانی که به‌تنهایی به این کشور سفر می‌کنند، می‌توانند با خیال راحت از بخش‌های مختلف آن دیدن کنند.

اگر تنها سفر می‌کنید، به این کشورها بروید!

اگر قصد رزرو هتل خارجی دارید، به پایتخت ایسلند (ریکیاویک) بروید و از خلیج فاکسافلوی faxaloi و مرکز اسپا و هتل بلوواگن (blue lagoon) دیدن کنید.

کاستاریکا

کاستاریکا یکی از کشورهای آمریکای جنوبی است. این کشور یکی از جذاب‌ترین کشورهای این قاره به حساب می‌آید و در آن جاذبه های طبیعی مختلفی وجود دارد. در این کشور رودخانه‌های خروشان، آبشارهای زیبا و جنگل‌های بارانی سرسبزی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید. همچنین پارک ملی آتشفشان آرنال(arenal) نیز یکی از جاذبه های طبیعی بی‌نظیری کاستاریکا برای گردشگران است. اگر به‌دنبال استراحت در سواحل آرام و زیبای کاستاریکا هستید، به پارک ملی مانوئل آنتونیو (manuel Antonio) بروید.

نیوزیلند

اگر به‌دنبال کشوری می‌گردید که بتوانید لحظات لذت‌بخشی را به‌تنهایی در آن بگذرانید، نیوزیلند کشور مناسبی برای شما است. نیوزیلند نیز یکی از امن‌ترین کشورهای جهان به حساب می‌آید و مقصدی جذاب برای بک پکرها و افرادی است که به‌تنهایی سفر می‌کنند. اگر به طبیعت‌گردی علاقه دارید، در این کشور می‌توانید جنگل‌های بارانی، آبشارهای زیبا، مسیرهای کوه‌پیمایی و پیاده‌روی در دل طبیعت و غارهای هیجان‌انگیز و جذاب وجود دارند که می‌توانید به دیدن آن‌ها بروید. همچنین در خلیج پلن تی (plenty) نیوزیلند می‌توانید یکی از خاص‌ترین تجربیات زندگی‌تان را کسب کنید. در این خلیج می‌توانید سوار قایق های تفریحی شوید و به دیدن وال ها بروید.

مکزیک

یکی از جذاب‌ترین کشورها برای افرادی که به‌تنهایی سفر می‌کنند، کشور مکزیک است. در این کشور می‌توانید در کنار کوسه وال‌های بی‌خطر شنا کنید، به دیدن آثار باستانی باقی‌مانده از تمدن مایاها بروید و روز‌ها به گردش و ماجراجویی در شهرهای مختلف این کشور بپردازید. به گفته‌ی گردشگرانی که به‌تنهایی به مکزیک سفر کرده‌اند، مردمان این کشور خون‌گرم و مهربان هستند و امکانات رفاهی مختلفی برای بک پکرها در این کشور در نظر گرفته شده‌است. همچنین غذاهای مکزیکی می‌تواند برایتان آن‌قدر جذاب باشد که بخواهید برای امتحان کردن مزه این غذاها دوباره به کشور مکزیک سفر کنید. کشور مکزیک نیز به‌عنوان یکی از شادترین کشورهای جهان شناخته می‌شود.

سوئیس

یکی دیگر از کشورهای اروپایی که با خرید بليط هواپيما و رزرو هتل و یا هاستل در آن می‌توانید لحظات لذت‌بخشی را در طبیعت زیبای آن بگذرانید کشور سوئیس است. اگر از دیدن طبیعت زیبا لذت می‌برید و دوست دارید تکه‌ای از بهشت برروی زمین را از نزدیک مشاهده کنید، حتما سفر به کشور سوییس را جزء اولویت‌های خود قرار دهید. یکی از بهترین وسایل نقلیه‌ی برای گشت و گذار در کشور سوئیس، قطار است. حتما تور بازدید از کارخانه‌های شکلات‌سازی در شهرهای زوریخ و برن را خریداری کنید و با بهترین کارخانه‌های شکلات‌سازی دنیا آشنا شوید. حتما از پارک های ژنو نیز دیدن کنید.

اگر تنها سفر می‌کنید، به این کشورها بروید!

شیلی

یکی از بهترین کشورها برای افرادی که می‌خواهند به‌تنهایی سفر کنند، کشور شیلی است. شهر سانتیاگو، پایتخت کشور شیلی را به عنوان نقطه شروع سفرتان انتخاب کنید. بهترین راه برای گشت‌وگذار در شهر سانتیاگو استفاده از دوچرخه یا پیاده‌روی است. در این شهر کافه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از به آن‌ها سر بزنید. همچنین مغازه‌های لباس‌فروشی این شهر را از دست ندهید.

اگر به تاریخ و هنر علاقه دارید، گالری‌های هنری و موزه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید. بعد از گشت و گذار در شهر سانتیاگو می‌توانید به شهرهای جنوبی‌تر بروید و از پارک ملی تورس دل پین (torres del paine) دیدن کنید. اگر اهل کوهنوردی باشید، کوه‌پیمایی برروی دامنه‌های کوه‌های این پارک ملی می‌تواند لحظات لذت‌بخش و هیجان‌انگیزی را برای شما به وجود بیاورد. طبیعت این پارک خیره‌کننده و جذاب است. در این کشور می‌توانید غذاهای بسیار خوشمزه‌ای را امتحان کنید.

هلند

یکی از زیباترین کشورهای جهان برای سفر کردن کشور هلند است. مردمان خون‌گرم و فرهنگ غنی در این کشور باعث می‌شود که گردشگران بتوانند به‌تنهایی از بخش‌های مختلف هلند دیدن کند. اگر اهل دوچرخه‌سواری باشید، می‌توانید در شهر آمستردام با دوچرخه به گشت‌وگذار بپردازید. حتما از موزه ون‌گوگ در این شهر دیدن کنید. کانال‌های آب و پل‌های زیبایی در این شهر وجود دارد که دیدن آن‌ها می‌تواند لذت‌بخش باشد.

اگر تنها سفر می‌کنید، به این کشورها بروید!

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم شما را با جذاب ترین کشورهای جهان آشنا کنیم تا اگر قصد دارید با بلیط پرواز خارجی به تنهایی به کشور دیگری سفر کنید، بهترین انتخاب را داشته باشید. علاوه بر کشورهایی که در این مقاله معرفی کردیم، کشورهای دیگری نظیر اسپانیا، اتریش، دانمارک، ژاپن، نروژ و ایربند نیز برای تنهایی سفر کردن مناسب هستند.

مطالب مشابه را ببینید!

لوازم مورد نیاز سفر؛ هرآنچه برای مسافرت نیاز دارید کوهنوردی در زمستان؛ اصول کوهنوردی، نکات ایمنی و لباس مناسب در فصل سرد مهم ترین نکات بهداشتی در هواپیما برای پیشگیری از بیماری ها جلوگیری از یخ زدن ماشین در زمستان؛ قسمت هایی از خودرو که یخ میزنند و پیشگیری از آن تجهیزات مورد نیاز دوچرخه سواری از کلاه ایمنی و عینک گرفته تا لباس مناسب سایت خارجی راهنمای سفر مناطق دیدنی اسکاندیناوی؛ راهنما و نکات سفر به مناطق گردشگری اسکاندیناوی لیست تجهیزات اسکی؛ از عینک تا چوب اسکی و اطلاعات درباره فواید اسکی کردن هتل 5 ستاره قصر طلایی مشهد اصول کمپ زدن و نکات کمپینگ؛ تجهیزات مورد نیاز و نکات ضروری