ایده های جذاب برای چیدمان کمد لباس

ایده های جذاب برای چیدمان کمد لباسایده های جذاب برای چیدمان کمد لباس

یک کمد منظم و مرتب بهترین چیزی است که می‌تواند در اتاق الهام‌بخش آرامش باشد. سوالی که مطرح می‌‌شود این است که چرا چیدمان کمد لباس مهم است؟ به هزاران دلیل؛ چون روتین صبحگاهی شما را آسان‌ می‌کند و فضای اضافی به شما اجازه می‌دهد برای خرید لباس‌های جدید برنامه‌ریزی کنید. حتی اگر فضای اضافی باقی نمانده باشد شما می‌توانید هر آنچه دارید را به وضوح ببینید و برای استایل خود ایده‌های جدیدتری داشته باشید. در این مقاله چند ایده جذاب که تا به حال به آن‌ها توجه نکرده‌اید به شما پیشنهاد می‌شود. با استفاده از این ایده‌ها، به‌راحتی می‌توانید کمدی مرتب و با نظم دلخواه را داشته باشید. 

حذف لوازم غیر ضروری؛ اولین قدم در چیدمان کمد لباس ساده

برای شروع پروسه منظم کردن، ابتدا کمد لباس را کاملا خالی کنید و اجناسی که نیاز ندارید یا دیگر استفاده نمی‌کنید را کنار بگذارید. زمانی که شما این کار را انجام می‌دهید تازه متوجه می‌شوید چه چیزهایی واقعا نیاز دارید، یا اینکه از چه چیزهایی به اندازه کافی، موجود دارید و نیازی نیست فعلا از آن خریداری کنید. هم‌چنین بعد از خارج کردن کلیه لباس‌ها می‌توانید کمد لباس ریلی را رنگ کنید تا ظاهر آن مرتب‌تر به نظر برسد. 

در طبقه‌بندی و چیدمان لباس‌ها اولویت داشته باشید

لباس‌های روزانه منظور لباس‌هایی هستند که از بقیه بیشتر پوشیده می‌شوند؛ این‌گونه لباس‌ها باید از بقیه جدا شوند. جداسازی این دسته با لباس‌های شیک، دسترسی به لباس‌را راحت‌تر کرده و عمر لباس‌ها را نیز افزایش می‌دهد. بهتر است لباس کار و لباس روزانه را در محلی که دسترسی به آن آسان‌تر است قرار دهید؛ لباس‌های شب و آن دسته لباس‌های که به مراتب کمتر استفاده می‌شوند را نیز در قفسه‌های بالاتر یا در عقب کشو قرار دهید. الویت‌بندی لباس‌ها به یک کمد خوب نیز بستگی دارد، کمد دیواری ریلی به دلیل کم‌حجم بودن گزینه مناسبی برای استفاده در آپارتمان‌های کوچک به شمار می‌رود. 

کاپشن و سوییشرت‌های خود را در یک باکس شفاف قرار دهید

احتمالا اولین سوالی که به ذهنتان رسیده این است که چرا باکس شفاف؟ همه ما به خصوص زمان‌هایی که عجله داریم و کل چیدمان کمد لباس را به هم زدیم و تلاشی که برای مرتب کردن آن کرده بودیم در یک لحظه هدر می‌رود. درصورت استفاده از باکس شفاف برای قرار دادن لباس‌ها، می‌توان بدون به هم ریختگی، لباس مورد‌نظر را پیدا کرد. 

استفاده از چوب لباسی؛ از مهم‌ترین اصول چیدمان کمد لباس کوچک

استفاده از چوب لباسی علاوه‌بر اینکه مرتب کردن لباس‌ها را برای‌تان آسان‌تر می‌کند، دسترسی به لباس موردنظر را نیز ساده‌تر خواهد کرد. استفاده از چوب لباسی ملزوم به داشتن یک کمد لباس جمع و جور است. لباس‌های خود را پس از آویزان کردن به چوب لباسی در کمد لباس قرار دهید تا در معرض دید بیشتری باشند. آویزان کردن لباس‌ها روی چوب‌لباسی از چروک‌شدن آن‌ها نیز جلوگیری می‌کند و زمان کمتری برای اتوکردن از شما گرفته می‌شود. 

ایده های جذاب برای چیدمان کمد لباس

آویزهای چرخان و قفسه‌های متحرک؛ جدیدترین ایده برای چیدمان کمد لباس

استفاده از آویز و قفسه‌های متحرک سبب می‌شود فضای داخل کمد قابل دیدن باشد و منظم‌کردن آن راحت‌تر پیش برود. حتی اگر قفسه کافی در کمد لباس ندارید با اضافه‌کردن قفسه متحرک امکان نگهداری لباس‌های به‌مراتب بیشتری در کمد خواهید داشت. درصورت استفاده از قفسه‌های متحرک علاوه‌بر فضای داخل کمد، از فضای قفسه‌ها نیز بهرمند می‌شوید. 

جداسازی و قرار دادن لباس‌‌‌های زیر و جوراب‌ها در ارگانایزر 

لباس‌زیر، بیکینی و جوراب نسبت به بقیه لباس‌ها کوچک‌تر هستند و باید در جای جداگانه نگهداری شوند. جدا کردن لباس‌های‌ زیر از بقیه لباس‌ها توجیه بهداشتی نیز دارد، این لباس‌ها به دلیل حساس بودن نباید در معرض آلودگی قرار بگیرند. همواره از سوی پزشکان توصیه شده که لباس‌‌های‌ زیر به‌صورت جدا شسته و نگهداری شوند. جوراب‌ها را بهتر است در جاجورابی قرار دهید و لباس‌‌های‌زیر را نیز در ارگانایزرهای مخصوص طبقه‌بندی کنید. 

اکسسوری‎‌های کوچک خود را در دراور نگه دارید

اقلام کوچکی که تمایل دارید آن‌ها را گم نکنید مانند: جوراب، عینک آفتابی، لوازم جانبی مو و کمربند بهتر است در دراور دسته‌بندی و نگهداری شوند. دراورها به دلیل ابعاد کوچک‌تر کشوها برای نگهداری این وسایل ریز مناسب‌ترند. شما به‌راحتی ‌می‌توانید یک یا چند کشو دراور را به اکسسوری‌های خود اختصاص دهید و به‌مراتب فضای آزادتری برای بقیه لباس‌های بزرگ‌تر و حجیم‌تر خواهید داشت. نگران قیمت دراور برای خرید نیز نباشید؛ در فروشگاه بلج می‌توانید به‌صورت اقساطی دراور را در ابعاد دلخواه و جنس مدنظرتان خریداری کنید. 

ایده های جذاب برای چیدمان کمد لباس

تجربه لذت نظم و زیبایی خانه با جدیدترین کمدهای بلج مطابق ترند روز

نحوه چیدن و تا کردن لباس‌ها تاثیر مستقیمی با فضای کمد دارد. هرچه شما البسه خود را با دقت و ظرافت دسته‌بندی کنید، فضای بیشتری خواهید داشت. لازمه داشتن یک کمد لباس مرتب و منظم چیدمان کمد لباس در یک کمد یا کمد دیواری ریلی مناسب است. در این مقاله ایده‌هایی برای طبقه‌بندی کمد لباس پیشنهاد شد. گروه تولیدی بلج سازنده انواع‌ کمد لباس، کمد دیواری، دراور و کالای خواب است شما عزیزان درصورت نیاز می‌توانید همه محصولات را در سایت فروشگاه مشاهده کنید و اقدام به یک خرید مطمئن به‌صورت نقدی یا اقساطی کنید.

مطالب مشابه را ببینید!

کفش چرم طبی ولی شیک را از کجا بخریم؟ سه کتاب پرطرفدار در زمینه روانشناسی موفقیت بهترین اسپیکر سقفی موجود در بازار برترین روش های سرمایه گذاری در آلمان با موسسه مهاجرتی اصطهباناتی چطوری به ایران گل بفرستیم؟ هتل‌های پاریس نزدیک مرکز شهر فولاد st52 از کجا بخریم؟ برای خرید بیمه خودرو کدام بدهی‌ها باید تسویه شوند؟ کامل‌ترین بررسی برند سیکو + معرفی کالکشن چند کالکشن محبوب کاپ قاعدگی چیست ؟