چطور برای پیج اینستاگرامی سایت بسازیم؟

چطور برای پیج اینستاگرامی سایت بسازیم؟

اگر یک پیج اینستاگرامی دارید و پاسخگویی به کاربران برای شما سخت شده است، یک سایت برای آن بسازید. ساخت فروشگاه و سایت برای پیج اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد تا با خیالی آسوده و به‌طور منظم به کارهای خود رسیدگی کنید.

فرض کنید یکی از مشتری‌های شما به پیج اینستاگرام‌تان مراجعه می‌کند. وقتی این مشتری با انبوهی از محصولات شما مواجه می‌شود، نمی‌تواند به‌درستی تصمیم بگیرد؛ بنابراین پیج شما را ترک می‌کند و شما به همین راحتی یکی از مشتری‌های خود را از دست می‌دهید.

چاره کار شما، داشتن یک سایت خوب است. پس اگر تعداد محصولات یا فالوورهای شما افزایش چشمگیری یافته و مدیریت پیج اینستاگرامتان برای شما سخت شده است، شما به یک سایت نیاز دارید. با ما همراه باشید تا در راه‌اندازی سایت برای پیج اینستاگرامتان به شما کمک کنیم.

چرا باید برای پیج اینستاگرامم سایت بسازم؟

ساخت سایت برای پیج اینستاگرام برای بسیاری از کسب‌وکارها ضروری است. زمانی که تعداد پست‌های شما در اینستاگرام زیاد می‌شود، پیداکردن یک پست خاص برای کاربران سخت است. در این حالت بسیاری از افراد حوصله ندارند تا دنبال پست موردنظرشان بگردند و صفحه شما را ترک می‌کنند.

چطور برای پیج اینستاگرامی سایت بسازیم؟

اما اگر در قسمت بیو آدرس سایتتان را قرار دهید، کاربر را به سمت سایت خود هدایت می‌کنید. این کار باعث می‌شود تا هیچ کاربری را از دست ندهید و روز‌به‌روز به تعداد مشتری‌های شما اضافه می‌شود. مزیت دیگر راه‌اندازی سایت برای پیج اینستاگرام، امکان مقایسه محصولات شما برای کاربران است.

به این دلیل که کاربران در سایت شما می‌توانند فیلترهای لازم را برای محصول موردنظرشان فعال کنند. نتایجی که مدنظر کاربر است به او نشان داده می‌شود و می‌تواند ازمیان آن‌ها انتخاب کند. به این ترتیب، شما وقت و انرژی خود را برای راهنمایی کاربران خود صرف نمی‌کنید و می‌توانید وقت خود را بهتر مدیریت کنید.

سایت پیج اینستاگرام باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

تنها داشتن یک سایت برای پیج اینستاگرام کافی نیست. سایت شما باید ویژگی‌های یک سایت خوب و کارآمد را داشته باشد. در غیر این صورت نه‌تنها به مدیریت پیج اینستاگرام شما کمک نمی‌کند، بلکه باعث می‌شود تا انرژی و سرمایه شما به هدر برود.

اما یک سایت کارآمد برای پیج اینستاگرام چه ویژگی‌هایی دارد؟ یک سایت خوب باید کاربرپسند باشد؛ به این معنی که طراحی آن جذاب و کارکردن با آن ساده و راحت باشد. وقتی شما یک سایت کاربرپسند داشته باشید، کاربران می‌توانند به‌راحتی به هرآنچه که می‌خواهند دسترسی داشته باشند.

ویژگی دیگر یک سایت خوب برای پیج اینستاگرام شما، سرعت آن است. وقتی سرعت بارگذاری سایت پایین باشد، کاربران به سایت شما برنمی‌گردند؛ بنابراین این ویژگی را در هنگام طراحی سایت خود حتماً در نظر داشته باشید.

روش‌های ساخت سایت برای پیج اینستاگرام

اکنون که اهمیت ساخت سایت برای پیج اینستاگرام را می‌دانید، نوبت طراحی سایت است. شما از روش‌های مختلفی می‌توانید سایت خود را بسازید؛ هرکدام از این روش‌ها، مزایا و معایبی دارند. این که کدام روش را برای ساخت سایت خود انتخاب می‌کنید به عوامل مختلفی ازجمله هزینه طراحی سایت بستگی دارد.

اگر قصد دارید که طراحی سایت خود را به برنامه‌نویس بسپارید، هزینه‌های شما بیشتر می‌شوند. شما می‌توانید راهی کم‌هزینه‌تر و راحت‌تر را برای راه‌اندازی سایت خود انتخاب کنید؛ این راه، استفاده از سایت سازها است که در ادامه مطلب به بررسی آن می‌پردازیم.

سایت ساز راهی ساده برای راه‌اندازی سایت شما

سایت ساز پرتال یا فروشگاه ساز، یک روش نوین برای ساخت سایت شما است. برخی از سایت‌ها این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا سایتتان را خودتان بسازید. امکانات و خدمات این سایت‌ها به‌گونه‌ای است که حتی اگر هیچ تجربه‌ای در زمینه برنامه‌نویسی نداشته باشید هم می‌توانید یک طراح سایت خوب باشید.

احتمالاً اکنون می‌پرسید که چگونه بدون هیچ دانش فنی می‌توان سایت راه‌اندازی کرد؟ با سایت ساز می‌توانید به این هدف برسید. سایت سازها، ابزارهای مختلفی را برای طراحی سایت در اختیار شما قرار می‌دهند. با این ابزارها می‌توانید در کمترین زمان ممکن سایت خود را بسازید و از ازدحام پیج اینستاگرامتان کم کنید.

چطور برای پیج اینستاگرامی سایت بسازیم؟

یکی از مزیت‌های سایت سازها، داشتن قالب‌های آماده برای سایت شما است؛ بنابراین کار شما راحت می‌شود و تنها کافی است تا یکی از قالب‌ها را برای سایتتان انتخاب کنید. سایت سازها معمولاً خدمات توسعه و پشتیبانی سایت را هم برای شما انجام می‌دهند. پس لازم نیست که نگران توسعه سایت خود باشید.

کلام پایانی

باتوجه‌به کاربرد روزافزون اینستاگرام در بین مردم، بسیاری از صاحبان پیج‌های اینستاگرامی با انبوهی از کاربران مواجه می‌شوند. رسیدگی و پاسخگویی به همه کاربران و مدیریت صفحه، کار سختی است؛ بخصوص اگر تعداد فالوورهای شما بالا باشد. بهترین راه برای رفع این مشکلات، ساخت سایت برای پیج اینستاگرام است.

روش‌های مختلفی برای راه‌اندازی سایت برای اینستاگرام شما وجود دارند؛ یکی از این روش‌ها، استفاده از سایت ساز پرتال است. پرتال، امکانات زیادی را برای طراحی سایت در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید بدون هیچ دانش فنی، سایت خود را با پرتال بسازید و از خدمات توسعه و پشتیبانی آن استفاده کنید.

استفاده از امکانات سایت ساز پرتال برای 7 روز رایگان است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت پرتال به آدرس portal.ir مراجعه و یا با شماره 02163404 داخلی 2 تماس بگیرید.

مطالب مشابه را ببینید!

برای خرید بیمه خودرو کدام بدهی‌ها باید تسویه شوند؟ کامل‌ترین بررسی برند سیکو + معرفی کالکشن چند کالکشن محبوب کاپ قاعدگی چیست ؟ ۹ علائم سکته قلبی قبل از وقوع که باید جدی بگیرید! 19 تا از بهترین دبیران فیزیک کنکور بهترین دبیران ریاضی کنکور بهترین دبیران شیمی کنکور مراحل راه اندازی قالیشویی هتل‌های قیمت مناسب پاریس بررسی کشورهای آمریکا و انگلستان از نظر هزینه تحصیل با موسسه اصطهباناتی