پایپ آپ مرکز خرید لوله، شیرآلات، اتصالات فولادی و گالوانیزه، انواع فلنج

فروش انواع فلنج، لوله، اتصالات جوشی و گالوانیزه, شیرآالات چدنی و بهداشتی

پایپ آپ مرکز خرید لوله، شیرآلات، اتصالات فولادی و گالوانیزه، انواع فلنج
  • گروه پایپ آپ از سال ۱۳۷۲ در حوزه واردات و فروش ملزومات لوله کشی، تاسیسات و لوازم بهداشتی ساختمان، تأسیسات و کلیه ملزومات نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت گسترده ای داشته است.
  • نمایندگی رسمی پارس متال، واردات انواع فلنج های اروپایی، اتصالات دنده ای ژاپنی و کانادایی، و اتصالات جوشی اروپایی و چینی از جمله فعالیت های ما در این حوزه مهم میباشد.
  • اکنون فروشگاه اینترنتی پایپ آپ قادر است تمام نیاز های شما در زمینه تمام ملزومات لوله کشی و تأسیسات ساختمانی شامل لوله ، اتصالات، شیرآلات و … را با مناسب ترین قیمت ها تأمین کند. گروه ما در تلاش است تا با ارائه با کیفیت ترین محصولات با مناسب ترین قیمت ها حق انتخاب دیگری را در اختیارتان قرار دهد.

وبسایت: www.pipeup.ir

اینستاگرام: pipeup

واتساپ:  ۰۹۳۵۷۰۷۷۶۳۸

تلفن همراه: ۰۹۱۲۸۱۰۶۵۰۵

تماس با فروشگاه : ۳۳۹۰۹۱۱۳ – ۳۳۹۰۶۳۴۲ – ۳۳۹۰۹۲۴۳

تماس با دفتر فروش: ۸۸۵۵۰۱۴۳

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین کرم روشن‌ کننده صورت خارجی تولید کدام برند است؟ فرق مشاور و روانشناس ایده های خلاقانه برای دیزاین یک اتاق زیبا بهترین اساتید زیست کنکور ایران هر آنچه که درباره کامپوزیت نمی‌دانید با یه کیفِ دوشیِ اسپرت، استایلِ شیک خودت را کامل کن آیا بوتاکس مو راهکاری دائمی است و یا از بین می رود؟ کفش اورجینال نایک ، بهترین همراه ورزشکاران برای فضای سبز ویلا ، باغچه یا تراس خود دنبال مبلمان مناسب می گردید؟ راهنما جامع خرید تشک رویا