چگونه وب سایت تور استانبول را با سئو بهینه کنیم؟

اگر شما یک آژانس مسافرتی گردشگری یا وب سایت فروش بلیط هواپیما دارید و به عملکرد تجاری خود در نتایج جستجوی آنلاین بسیار بهتر نیاز دارید. سپس برای تصویر و کسب و کار بهتر خود در بازار باید از روش بازاریابی آنلاین استفاده کنید.سئو سایت به ​​شما کمک می کند تا دید آنلاین، نام تجاری و ارزش خود را در فروش تور استانبول و مسافرت افزایش دهید.

سئو برای آژانس مسافرتی چگونه کار می کند؟

شما آژانس مسافرتی مشهوری مثلا در ارائه  ارزانترین تورهای مسافرتی استانبول دارید اما در ترافیک بیشتر و جستجوهای آنلاین موفق نمی شوید. چرا؟ زیرا مردم بیشتر به خدمات سفر نیاز دارند، آنها شما را می شناسند، از خدمات ویژه شما آگاه هستند اما چگونه می توانند شما را جستجو کنند، با شما تماس بگیرند و چگونه از خدمات شما استفاده کنند؟ برای دیده شدن، سئو راحتی را برای مشتریان شما فراهم می کند. آنها می توانند خدمات شما را با بازاریابی آنلاین به راحتی جستجو و پیدا کنند. حالا دیگر نیازی نیست از کسی در مورد ویژگی های آژانس و خدمات شما بپرسند. آنها می توانند وب سایت شما را مرتباً در صفحه اول دریافت کنند و شما تمام رزروهای آنلاین آژانس مسافرتی خود را دریافت می کنید.

چگونه وب سایت تور استانبول را با سئو بهینه کنیم؟

شما می بایست نه تنها بر روی بهینه سازی کلمه تور استانبول کار کنید بلکه می بایست بر روی تمام کلمات مرتبط مانند تور ارزان استانبول،تور لحظه آخری استانبول، یا حتی تور استانبول 7 شب و 4 شب نیز کار کنید تا بتوانید بیشترین ترافیک سرچ مسافران را وارد سایت خود کنید.در مرحله بعد باید بر روی هتل های استانبول و جاذبه های گردشگری استانبول و مراکز خرید استانبول کار کنید شاید بپرسید یک هتل استانبول چطور به سئو کلمه تور استانبول کمک می کند؟

طبیعی است یک مسافر استانبول سعی در انتخاب بهترین هتل استانبول با توجه به بودجه خود را دارد و دوست دارد این هتل دسترسی خوبی به مراکز خرید و دیگر نقاط گردشگری استانبول و سیستم حما و نقل داشته باشد اگر با سرچ یک هتل وارد سایت شما شود و شما بسته های تور استانبول را به او معرفی کنید طبیعتا شما نسبت به رقبا خود مزیت بیشتری دریافت کرده اید چرا که جدا از صفحه تور استانبول توانسته اید از صفحه هتل های استانبول تور خود را در معرض نمایش مسافر واقعی قرار دهید.

خدمات سئوی ما برای آژانس های مسافرتی

اگر به دنبال بهترین شرکت بازاریابی اینترنتی هستید که بتواند خدمات بازاریابی آنلاین مقرون به صرفه و سودمندتری را برای آژانس های تور و مسافرتی به شما ارائه دهد، سئوورد | seoword با یک استراتژی بازاریابی اینترنتی جامع می تواند دید اینترنت شما را برای صنعت سفر افزایش دهد. علاوه بر این، شرکت در استراتژی های کاری ما مورد تشویق بسیاری از آژانس های مسافرتی قرار گرفته است.

چگونه وب سایت سفر خود را برای سئو بهینه کنیم؟

SEO برای وب سایت مسافرتی شما در واقع می تواند دید آنلاین، ترافیک، تعامل، تبدیل و در نهایت بازگشت سرمایه شما را افزایش دهد. بدیهی است سئوی سفر تاثیر زیادی بر رتبه بندی SERP شما خواهد داشت.

تنها زمانی که وب سایت مسافرتی شما موقعیت بهینه ای در SERP برای کلمات کلیدی/پرسش های مورد نظر داشته باشد، مسافران بالقوه ممکن است به وب سایت، وبلاگ ها، پادکست ها، ویدیوها یا هر مطلبی وارد شوند.

چگونه وب سایت تور استانبول را با سئو بهینه کنیم؟

در این وبلاگ، چند استراتژی سئو اثبات شده برای وب سایت مسافرتی شما را بیان کرده ایم. به‌عنوان یک آژانس حرفه‌ای سئوی مسافرتی ، ما فقط بر استراتژی‌های اخلاقی تمرکز کرده‌ایم که از روش‌های کلاه سیاه غفلت می‌کنند.

چرا کسب و کارهای مسافرتی به سئو نیاز دارند؟

برای هر کسب و کاری صرف نظر از نوع و اندازه، بدون تلاش های استراتژیک SEO، قرار گرفتن در فضای آنلاین بسیار چالش برانگیز است. ممکن است وب سایت خود را با گرافیک جذاب، ناوبری کاربر پسند، فونت چشم نواز، زمان بارگذاری سریع، پاسخگویی و موارد دیگر طراحی و توسعه داده باشید، اما این سئو است که برند شما را در زمان مناسب در برابر مخاطبان مناسب به نمایش می گذارد.

آمار نشان می دهد که 93٪ از تجربیات آنلاین با جستجو شروع می شود و 95٪ از کلیک های طبیعی از صفحه یک گوگل انجام می شود. گزارش شده است که گوگل بیش از 70000 جستجو در ثانیه را پردازش می کند.

سئو وب سایت های مسافرتی منجر به افزایش 78 درصدی رزرو اینترنتی شده است و دارایی ارزشمندی برای تجربه مشتری بوده است.

همانطور که بهینه سازی وب سایت خود را برای رتبه بندی سئو تمرین می کنید، می توانید تمام این مزایای زیر را در دراز مدت تجربه کنید.

  • بهبود در دید برند
  • افزایش ترافیک وب سایت
  • افزایش ROI
  • کاهش هزینه جذب
  • رشد در رتبه بندی وب سایت برای پرس و جوهای جستجوی مرتبط
  • راه را برای ارتباط با افراد بالقوه بسیار علاقه مند هموار می کند

چگونه باید سئوی سفر را پیاده سازی کنیم؟

هنگامی که صحبت از اجرای سئو برای یک وب سایت مسافرتی می شود، چند نکته وجود دارد که باید برای برآورده کردن خواسته های موتور جستجو و مخاطبان در نظر بگیرید. در اینجا، ما برخی از زمینه هایی را که می توانید برای بهبود سئو ایجاد کنید، فهرست کرده ایم.

1. زمان بارگذاری صفحه

وب سایت شما باید در کسری از ثانیه بارگیری شود زیرا زمانی که زمان بارگذاری از 1 ثانیه به 10 ثانیه می رسد، احتمال پرش 123 درصد افزایش می یابد . میانگین زمان بارگذاری صفحه وب توصیه شده توسط Google کمتر از 3 ثانیه است.

40 درصد از مردم از وب سایتی که بارگذاری آن بیش از 3 ثانیه طول می کشد، پرش می کنند. نگهداری صحیح از زمان بارگذاری صفحه وب شما بسیار مهم است زیرا از تهدیدهایی مانند نارضایتی مشتری، از دست دادن مشتریان بالقوه، مخدوش شدن تصویر برند و کاهش رتبه در موتورهای جستجو محافظت می کند.

در واقع، آمازون اخیراً تجزیه و تحلیل کرده است که تاخیر یک ثانیه‌ای در سرعت بارگذاری صفحه هر سال 1.6 میلیارد دلار برای آنها هزینه دارد. استفاده از کد ناپاک، انواع مختلف تبلیغات، محتوای فلش متعدد، مشکلات جاوا اسکریپت، تصاویر بهینه نشده با وضوح بالا باعث کند شدن سرعت وب سایت شما می شود.

با کمک ابزارهایی مانند Pingdom Website Speed ​​Test ، GTmetrix ، Google PageSpeed ​​Insights ، می توانید هر محتوای صفحه وب خود را بهینه سازی کنید تا به سرعت بارگیری شود و تجربه کاربری جذابی را برای مسافران خود فراهم کند.

2. جستجوی صوتی

جستجوی صوتی به مخاطبان سفر شما این امکان را می‌دهد که با جستجو در حین دویدن، آشپزی، تمیز کردن و غیره شروع کنند. هرگز هیچ یک از فعالیت‌های آن‌ها را قطع نمی‌کند، در عوض به آن‌ها اجازه می‌دهد تا چندوظیفه‌ای را انجام دهند.

وقتی از سمت سئو به این موضوع نگاه می کنیم، می گوید که 71 درصد از پاسخ دهندگان ترجیح می دهند از دستیار صوتی خود برای جستجوی چیزی استفاده کنند تا اینکه به صورت فیزیکی سؤالات خود را تایپ کنند. البته جستجوی صوتی یک راه حل برد-برد برای وب سایت مسافرتی آنلاین شما است.

استراتژی هایی برای بهینه سازی سایت برای جستجوی صوتی

  • تحقیق کلمات کلیدی مبتنی بر صدا
  • ساختار سایت و اجرای استراتژی محتوا
  • بهینه سازی داده های ساخت یافته
  • بهینه سازی محتوای مناسب برای موبایل
  • بهینه سازی محتوای دوستانه Google Home و Amazon Alexa

3. کلمات کلیدی مرتبط با گردشگری

در حین بهینه سازی محتوای خود، می خواهید بهترین کلمات کلیدی منطبق را در محتوای وب، پست های رسانه های اجتماعی، نمایه های GMB و غیره قرار دهید.

همچنین، صرف نوشتن محتوا برای اهداف کلمه کلیدی نمی تواند نتایج مورد انتظار را به همراه داشته باشد. وقتی این کار را انجام دهید، به راحتی توسط گوگل گرفتار می شوید و احتمال جریمه شدن وب سایت شما وجود دارد. ابزارهایی مانند Google’s Keyword Planner، Ahrefs، Keywords Everywhere و غیره مرتبط ترین کلمات کلیدی را که مسافران برای جستجو استفاده می کنند، ارائه می دهند.

قبل از استفاده، باید هدف پشت هر کلمه کلیدی را شناسایی کنید. موتورهای جستجو کلمات کلیدی را بر اساس جستجوی مسافران مانند ناوبری، اطلاعاتی و تراکنشی به سه دسته تقسیم می کنند.

  1. جستجوی ناوبری – برای حرکت به یک صفحه وب
  2. جستجوی اطلاعاتی – برای یافتن یک قطعه خاص از اطلاعات
  3. جستجوی معاملاتی – برای خرید

همانطور که کلمات کلیدی مناسب را برای وب سایت مسافرتی خود انتخاب می کنید، نیمی از کار تمام شده است. این مراحل را برای بهترین استفاده از کلمه کلیدی در محتوای خود دنبال کنید.

  • جای مسافران خود بایستید و شروع به تحقیق برای کلمات کلیدی کنید
  • حجم جستجوی این کلمات کلیدی را در سایت های رقبای خود تجزیه و تحلیل کنید
  • از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید
  • از قالب محتوای مناسب برای کلمات کلیدی استفاده کنید
  • هر کلمه کلیدی را به یک صفحه خاص در وب سایت خود نگاشت کنید
  • عملکرد کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید
چگونه وب سایت تور استانبول را با سئو بهینه کنیم؟

4. عنوان صفحه و متا تگ ها

طبق داده‌های باکس ، 36 درصد از سئوکاران فکر می‌کنند که تگ عنوان مهم‌ترین عنصر سئو است. همچنین، یک مطالعه انجام شده توسط HubSpot نشان می دهد که عناوین صفحات حاوی 6-13 کلمه بیشترین ترافیک را ایجاد می کنند.

در اینجا چند هنجار استاندارد وجود دارد که پیشنهاد می کنیم برای عنوان صفحه خود از آنها پیروی کنید

  • از محتوای تکراری در تگ عنوان خودداری کنید
  • یک عنوان منحصر به فرد برای هر صفحه ارائه دهید
  • از قرار دادن کلمات کلیدی در عنوان صفحه خود اجتناب کنید

یک آمار جالب از Optinmonster می گوید که 43٪ از مردم فقط بر اساس توضیحات متا روی یک نتیجه کلیک می کنند. گوگل پیشنهاد می کند که حداکثر طول کاراکتر توضیحات متا باید حداکثر 275 کاراکتر باشد و همچنین باید متن تبلیغاتی ارگانیک باشد.

چگونه یک توضیحات متا بسازیم؟

  • از کلمات کلیدی تحقیق شده و هدفمند استفاده کنید
  • فواید محتوا را به خوانندگان منتقل کنید
  • اطمینان حاصل کنید که متا تگ ها با محتوای صفحه مرتبط هستند
  • از استفاده از توضیحات متا در کل سایت خود اجتناب کنید

عناوین صفحه و توضیحات متا مسئول ایجاد اولین برداشت از مخاطبان شما هستند و کنجکاوی آنها را نسبت به مشتریان احتمالی شما برای کشف محتوا افزایش می دهند.

5. محتوای EAT ایجاد کنید

به طور معمول، وقتی می خواهید فردی را توصیف کنید، در مورد قد، وزن، رنگ و سایر جنبه های او صحبت می کنید. این در مورد بازاریابی محتوا نیز صدق می کند، اگر می خواهید مردم در مورد محتوا و خدمات شما صحبت کنند، باید محتوای تخصصی، معتبر و قابل اعتماد ارائه دهید.

در سال 2015، گوگل دستورالعمل های ارزیابی کیفیت را معرفی کرد که در آن EAT (تخصص، اقتدار، اعتماد) در تولید محتوا اجباری شد.

با این حال، ارزیابی کننده کیفیت محتوای شما را بسته به کلمات کلیدی و لینک ها رتبه بندی نمی کند. به سایت‌ها یا صفحات بدون هدف، محتوایی که به کاربران کمک نمی‌کند، به محتوا آسیب می‌رساند، محتوای نادرست و فریبنده است، کمترین امتیاز را می‌دهند، در حالی که محتوای EAT در SERP پیشرو خواهد بود.

به گفته گوگل، محتوای تکراری به بلوک‌های محتوایی درون یا در بین دامنه‌ها اشاره دارد که یا کاملاً با محتوای دیگر مطابقت دارند یا به طور قابل ملاحظه‌ای مشابه هستند. کاربران دوست دارند محتوای منحصر به فرد را از نتایج جستجو کاوش کنند، بنابراین Google فقط نسخه اصلی محتوا را فیلتر کرده و نمایش می دهد نه نسخه کپی شده.

در اینجا ما چند نکته در مورد ایجاد محتوای با کیفیت برای وب سایت کسب و کار کوچک شما بدون نقض دستورالعمل های موتورهای جستجو فهرست کرده ایم.

  • روی مخاطب هدف خود تمرکز کنید
  • قبل از تولید محتوا، تحقیق و تحلیل زیادی انجام دهید
  • محتوای خود را در همه کانال ها حفظ کنید
  • محتوا را با اهداف کسب و کار کوچک خود هماهنگ کنید
  • اصول SEO، HTML و CSS را بدانید
  • محتوا را با اینفوگرافیک ها، فیلم ها، تصاویر جذاب طراحی کنید
  • اگر تولید محتوای غنی و چشمگیر با کیفیت برایتان دشوار است، از نویسندگان محتوای ماهر کمک بگیرید .

6. لینک بیلدینگ

پیوندهای خروجی/خارجی کاربران را برای مرجع از سایت شما به سایت های دیگر هدایت می کند. لینک های ورودی/داخلی کاربران را از سایر وب سایت ها به سایت شما هدایت می کند. وقتی پیوندهای ورودی و خروجی بیش از حد مورد استفاده قرار می گیرند یا مورد سوء استفاده قرار می گیرند، ممکن است دید خود را در صفحه نتایج از دست بدهید.موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ پیوندهای منفی را به عنوان قصد ایجاد تصویری مصنوعی از ارتباط و شهرت در نظر می گیرند. با کمک ابزارها و فناوری های موثر می توانید به راحتی کیفیت لینک های دامنه را در صفحات وب خود ارزیابی کرده و تمامی لینک های منفی را رد کنید.

7. Schema Markup & Local SEO

نشانه گذاری طرحواره یکی از تکنیک های قدرتمند SEO محلی است که برند شما را در SERP های محلی به نمایش می گذارد. این شکاف بین محتوای صفحه وب شما و موتورهای جستجو را پر می کند. اگر موتورهای جستجو نتوانند محتوای شما را شناسایی کنند، ظاهر شدن در رتبه بندی بهتر کار سختی خواهد بود.

برای کاهش این مشکل، نشانه گذاری طرحواره و سئوی محلی به اجرا درآمد. هر دو دست به دست هم می دهند، استفاده از تکنیک های سئوی محلی بدون طرحواره یا استفاده از طرحواره بدون سئو محلی نتایج مثبتی را به همراه نخواهد داشت.هنگامی که نشانه گذاری طرحواره به روش صحیح پیاده سازی شود، فرصت های سئوی محلی زیادی برای دستیابی به اهداف کسب و کار کوچک شما وجود خواهد داشت. به‌عنوان یک مالک کسب‌وکار کوچک، باید یک نمایه چشمگیر در پلتفرم‌های مختلف از جمله فهرست Google برای کسب‌وکار من (GMB) ، دایرکتوری‌های محلی، پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر حفظ کنید.

نشانه گذاری طرحواره به شما کمک می کند تا تفاوت های موجود در تمام این محتوا را به موتورهای جستجو منتقل کنید. این یک دلیل اساسی برای استفاده از طرحواره در وب سایت شما است.

به منظور جلوگیری از اعمال هرزنامه و ارائه تجربه کاربری بهتر، موتورهای جستجو به‌روزرسانی‌های منظم الگوریتم را ارائه می‌کنند. اگر نتوانید محتوای خود را مطابق با این به روز رسانی ها تغییر دهید، در این رقابت شکست خواهید خورد.

برای جلوگیری از این امر، از یک ارائه دهنده خدمات سئوی مسافرتی متخصص کمک بگیرید. seoword یک شرکت تخصصی سئوی مسافرتی است که راه حل های حرفه ای را منحصراً به آژانس های مسافرتی ارائه می دهد.

مطالب مشابه را ببینید!

کفش چرم طبی ولی شیک را از کجا بخریم؟ سه کتاب پرطرفدار در زمینه روانشناسی موفقیت بهترین اسپیکر سقفی موجود در بازار برترین روش های سرمایه گذاری در آلمان با موسسه مهاجرتی اصطهباناتی چطوری به ایران گل بفرستیم؟ هتل‌های پاریس نزدیک مرکز شهر فولاد st52 از کجا بخریم؟ برای خرید بیمه خودرو کدام بدهی‌ها باید تسویه شوند؟ کامل‌ترین بررسی برند سیکو + معرفی کالکشن چند کالکشن محبوب کاپ قاعدگی چیست ؟