همه چیز درباره سفر به پاریس، از ویزا تا هزینه

اگر می‌خواهید بلیط هواپیما پاریس خود را بگیرید و تنها تا رسیدن روز پرواز لحظه ‌شماری کنید؛ بدانید با این کار در لیست تجربه‌هایتان بدترین خاطره را می‌نویسید. بهتر است قبل از این‌که در فرودگاه متوجه اهمیت ویزا و در مقصد متوجه مقدار هزینه‌ها شوید؛ حتما با جزئیات کامل، شرایط سفر به این شهر را بررسی کنید تا از چیزی که در انتظار شما است، آگاه شوید. در ادامه برایتان از تمام جزئیات سفر به پاریس می‌گوییم تا با چشم و گوش باز راهی این شهر رمانتیک فرانسه شوید.

همه چیز درباره سفر به پاریس، از ویزا تا هزینه

تا زمانی که با فصل مناسب سفر آشنا نشده‌اید، بلیط پاریس نگیرید

جذابیت‌های پاریس حتما شما را وسوسه کرده‌اند هر چه زودتر به دیدار این شهر بروید؛ اما ممکن است برایتان سوال پیش بیاد که چه زمانی بلیط پاریس را بگیرید. این مساله به 3 موضوع مختلف بستگی دارد. اولین مورد آب ‌و هوا است. این شهر آب ‌و هوای اقیانوسی دارد؛ به همین خاطر، در هر اوقات سال به اینجا سفر کنید، ممکن است با بارش برف و باران ناگهانی روبه‌رو شوید. بااین‌حال، تابستان فصل گرما و هوا در بهترین دمای خود است. فصل بهار هم هوا هنوز گرم نشده و در یک هوای مطبوع مهمان این شهر خواهید بود.

مورد دومی که باید با آن توجه کنید که زمان مناسب بلیط پاریس بگیرید؛ هزینه سفر است. در فصل تابستان هوای پاریس عالی است و گردشگران زیادی از سراسر دنیا به دیدن این شهر فرانسه می‌آیند؛ به همین خاطر، بلیط و خدمات گردشگری در این فصل گران هستند. اگر برای سفر به این شهر بودجه محدودی دارید، در پاییز و زمستان به آن سفر کنید.

اگر به دیدن جشن‌های بومی و ملی علاقه دارید، باید بدانید این جشن‌ها چه زمانی برگزار می‌شوند. پاریس جشنواره‌های فراوانی دارد. جشن رنگ، جشنواره موسیقی راک فرانسه و جاز بین‌المللی و ماراتن پاریس تنها نمونه‌هایی از این فستیوال‌ها هستند. برای انتخاب زمان مناسب رفتن به این شهر، به این موارد فکر کنید و با توجه به تاریخ برگزاری آن‌ها، بلیط خود را به پاریس بگیرید.

ویزا شرط الزامی ورود شما به پاریس است

قبل از تهیه بلیط پاریس و سفر به این شهر، باید ویزای این کشور را بگیرید. اگر به همراه تور باشید که به‌راحتی ویزای فرانسه برایتان صادر می‌شود؛ اما اگر تنها هم بخواهید به این کشور و شهر بروید، با چند کار ویزای گردشگری فرانسه در دستان شما است. فقط باید کارهای آن را چند ماه قبل از پرواز انجام دهید تا ویزا به‌موقع برایتان صادر شود. برای دریافت ویزا نیاز به گرفتن وقت از سفارت دارید. سپس، مدارک لازم برای آن مانند پاسپورت با 6 ماه اعتبار را آماده کنید. اگر مدارک کامل باشد، بدون هیچ مشکلی ویزای فرانسه را خواهید گرفت.

به فکر جایی برای استراحت و خواب باشید

تمام روزهای سفرتان به گردش سپری نمی‌شود. در طول سفر به اقامتگاهی نیاز دارید که بتوانید شب را در آن بگذارید و استراحت کنید. پاریس شهری است که هتل‌های بسیاری دارد. خوبی که این شهر دارد، تنوع هزینه هتل‌ها است؛ یعنی هر بودجه‌ای که داشته‌باشید، حتما اقامتگاه مناسبی را پیدا می‌کنید. هتل‌هایی با ستاره‌های مختلف و هاستل‌ها از جمله این اقامتگاه‌ها هستند.

همه چیز درباره سفر به پاریس، از ویزا تا هزینه

هنر معروف‌ترین سرآشپزهای دنیا را مزه کنید

معروف‌ترین سرآشپزها را در پاریس پیدا می‌کنید. این شهر ارادت خاصی به آشپزی دارد و در اکثر رستوران‌های آن حتما غذاهای خوشمزه‌ای را نوش جان می‌کنید. بعضی از غذاهای معروف این شهر سوپ میگو، کسرول گوشت و لوبیا و راتاتوی است. همین‌طور، دسرهایی مانند ماکارون و تارت از معروف‌ترین شیرینی‌های این شهر هستند. البته همان‌قدر که غذاها خوشمزه‌ هستند و زیباترین دیزاین را دارند؛ به همان اندازه هم گران خواهند بود. برای مدیریت بودجه بهتر است غذاهای خودتان را از مناطق توریستی نخرید و به سمت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فست‌فودها بروید.

تا پاریس آمده‌اید، به تماشای چه جاهایی بروید؟

تمام نقاط شهر پاریس پر از جاذبه‌های تماشایی است؛ با این حال، همه اول به دنبال معروف‌ترین جاذبه‌های آن می‌روند. برج ایفل اولین جایی است که مردم دنیا می‌دانند در پاریس وجود دارد. علاوه‌بر این جای تماشایی، موزه لوور، خیابان شانزه لیزه، دیزنی لند، کاخ ورسای و کلیسای سنت شاپل از جمله جاهایی هستند که در سفرتان به این شهر حتما به آن‌ها سر بزنید. البته این مکان‌ها تنها جاذبه‌های دیدنی شهر نیست و لیست مکان‌های تماشایی این شهر انتها ندارد.

با همه حواستان اطراف را زیر نظر بگیرید

وقتی بلیط پاریس را تهیه می‌کنید، هدف اصلی لذت‌بردن از فضا و رهاکردن خود در حال و هوای این شهر است؛ اما خبر بد برایتان داریم؛ در پاریس از امنیت خبری نیست. متاسفانه با توجه به گردشگری‌بودن این شهر همیشه کسانی برای کیف‌قاپی و جیب‌بری کمین کرده‌اند. زمانی‌که مهمان این شهر هستید، بهتر است که با همراهی دوستان به گردش و تفریح بروید و حتما حواستان به وسایل خود باشد که از شما دزدی نکنند.

گوشه‌ای از پاریس را در چمدانتان بگذارید

دست خالی که نمی‌توان از پاریس برگشت. هر بودجه‌ای که داشته ‌باشید، حتما سوغاتی مناسبی در پاریس پیدا می‌کنید. ماکارون یکی از یادگاری‌های خوشمزه این شهر است؛ اما اگر می‌خواهید یادگاری ماندگارتری بیاورید، کلاه‌های بِرِه و عطر از معروف‌ترین سوغاتی‌های این شهر هستند.

همه چیز درباره سفر به پاریس، از ویزا تا هزینه

بلیط هواپیما پاریس را ارزان و آسان از فلای تودی بخرید

به فاصله چند کلیک، بلیط پاریس خود را از فلای تودی بخرید. به این سایت سر بزنید و تاریخ مورد نظرتان برای پرواز را انتخاب کنید. با کلیک روی جست‌وجو تمام ایرلاین‌های فعال به همراه خدمات و هزینه به شما نمایش داده می‌شود. سپس، می‌توانید از میانشان گزینه مناسب خود را انتخاب کنید. علاوه‌بر تهیه بلیط، امکان رزرو هتل در پاریس هم در فلای تودی برایتان وجود دارد. قبل از شروع سفر خیالتان را از بابت محل اقامت راحت کنید تا با آمادگی بیشتری راهی این سفر شوید.

مطالب مشابه را ببینید!

برای خرید بیمه خودرو کدام بدهی‌ها باید تسویه شوند؟ کامل‌ترین بررسی برند سیکو + معرفی کالکشن چند کالکشن محبوب کاپ قاعدگی چیست ؟ ۹ علائم سکته قلبی قبل از وقوع که باید جدی بگیرید! 19 تا از بهترین دبیران فیزیک کنکور بهترین دبیران ریاضی کنکور بهترین دبیران شیمی کنکور مراحل راه اندازی قالیشویی هتل‌های قیمت مناسب پاریس بررسی کشورهای آمریکا و انگلستان از نظر هزینه تحصیل با موسسه اصطهباناتی