معرفی بهترین هتل های 7 ستاره

تصور کنید یک شب را در بهترین هتل های 7 ستاره دنیا به صبح برسانید، قطعا آن شب جزو بهترین و به یادماندنی ترین شب های زندگیتان خواهد شد. شاید شما هم مانند بسیاری از افراد علاقمند به سفر، با هتل های 5 ستاره و مجلل دنیا آشنا باشید که تعدادشان هم کم نیست. اما تابحال چیزی راجع به هتل های 7 ستاره شنیده اید؟ هتل های فوق لوکسی که به خاطر ویژگی های منحصربفرد به عنوان بهترین و البته گرانترین اقامتگاه های دنیا شناخته می شوند. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین هتل های 7 ستاره دنیا که اقامتی رویایی را برای مسافران خود رقم می زنند، آشا کنیم. تا انتها همراه روزانه باشید.

معرفی بهترین هتل های 7 ستاره

هتل 7 ستاره چیست؟

لازم است پیش از معرفی بهترین هتل های 7 ستاره دنیا، ابتدا کمی درباره تعداد ستاره های هتل ها و نحوه رتبه بندی آنها صحبت کنیم. به طور کلی استانداردهای مختلفی برای تعیین تعداد ستاره های یک هتل مد نظر قرار می گیرند که ثابت نیستند. این معیارها می توانند بسیار متفاوت باشند و با توجه به نکات و موارد خاصی ستاره های یک هتل به آن داده می شود.پس هنگام رزرو هتل خارجی دقت لازم را داشته باشید.

ممکن است یک هتل 4 ستاره در یک کشور پیشرفته همان سطح از امکانات و خدمات را داشته باشد که یک هتل 5 ستاره در کشورهای در حال توسعه دارد. بنابراین ستاره های هتل ها با توجه به موقعیت مکانی آنها و بسیاری از موارد دیگر مشخص می شوند.

اما هتل های 7 ستاره تافته جدا بافته ای هستند که تعداد آنها در دنیا زیاد نیست. بد نیست بدانید که به طور رسمی هتلی به عنوان هتل هفت ستاره در دنیا وجود ندارد و این لقب معمولا از طرف افراد یا سازمان های مختلف به این هتل ها داده می شود. برای مثال اولین بار یک روزنامه نگار برای توصیف هتل مجلل برج العرب دبی لقب 7 ستاره را به کار برد؛ چون به نظر او این هتل به خاطر داشتن امکانات و خدمات شگفت انگیز، معماری منحصربفرد و دیگر ویژگی ها نباید با دیگر هتل های 5 ستاره دنیا مقایسه شود. به همین خاطر در مقاله خود از هتل برج العرب به عنوان هتل 7 ستاره یاد کرد.

معروفترین هتل های 7 ستاره دنیا

به طور کلی هتل های 7 ستاره هتل هایی هستند که دارای یک یا چند ویژگی خاص می باشند که در سایر هتل ها وجود ندارد. از آنجایی که هتل برج العرب تنها هتل متمایز و خاص دنیا نیست، لقب 7 ستاره به هتل های دیگری نیز نسبت داده شده است.

از بهترین هتل های 7 ستاره دنیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب در شهر دبی کشور امارت متحده عربی، اولین هتل 7 ستاره دنیا نام دارد. این هتل با ارتفاع 321 متر در واقع آسمانخراشی منحصربفرد محسوب می شود که در سال 1999 افتتاح گردید. هتل مجلل و فوق لوکس برج العرب دبی روی یک جزیره مصنوعی در آب های خلیج همیشه فارس ساخته شده است؛ به همین خاطر 7 طبقه آن زیر دریا قرار دارد که به صورت آکواریوم طراحی شده اند.

ساخت این هتل 7 ستاره 5 سال طول کشیده است و معماری آن به خاطر شباهت به قایق بادبانی سنتی مردم بومی منطقه نگاه هر بازدید کننده ای را به خود خیره می کند. سومین هتل مرتفع دنیا به خاطر ویژگی ها و امکانات و خدمات شگفت انگیزی که دارد به عنوان بهترین هتل 7 ستاره جهان شناخته می شود.

معرفی بهترین هتل های 7 ستاره

موقعیت مکانی خاص، چشم انداز خیره کننده از خلیج همیشه فارس و شهر دبی، ترانسفر با خودروهای لوکس رولزرویس، باند فرود مخصوص هلیکوپتر، زمین تنیس در طبقه آخر، استفاده از ورقه های طلای 24 عیار برای پوشش بخش های مختلف، به کار بردن بهترین سنگ های مرمر دنیا، رستوران های باکیفیت و متنوع، وسایل و تجهیزات لوکس و گران قیمت اتاق ها و … از مهمترین ویژگی های هتل هفت ستاره برج العرب دبی محسوب می شوند.

هتل امارات پالاس ابوظبی

شاید تصور کنید مجلل ترین هتل های جهان فقط در شهر دبی قرار دارند اما یکی دیگر از بهترین هتل های 7 ستاره دنیا در شهر ابوظبی امارات متحده عربی ساخته شده است. هتل امارات پالاس یکی از گرانترین هتل های دنیا است که در سال 2005 افتتاح شده و برای ساخت آن در حدود 3 میلیارد دلار هزینه کرده اند.

این هزینه زیاد موجب شده لوکس ترین هتل دنیا ساخته شود که با نگاه به هر گوشه و کنار آن متوجه این قضیه خواهید شد. هتل امارات پالاس، جواهر باشکوه ابوظبی، از معماری شگفت انگیزی برخوردار است که در آن 114 گنبد با ارتفاع های مختلف که بندترین آنها به 80 متر می رسد، دیده می شود.

امکانات و خدمات بی نظیر و لوکسی همچون پارک آبی مجهز و هیجان انگیز، باغی به مساحت 85 هکتار، اتاق های با حمام های مرمرین، 14 رستوران متنوع با سرآشپزان حرفه ای، 1.3 کیلومتر ساحل اختصاصی و … موجب شده اند یک شب اقامت در هتل 7 ستاره امارات پالاس برای مسافران خاص آن در حدود 11 هزار دلار هزینه درپی داشته باشد.

هتل ریزورت لاوکالا فیجی

از دیگر بهترین هتل های 7 ستاره جهان می توان به ریزورت لاوکالا اشاره کرد که در بزرگترین جزیره خصوصی دنیا قرار دارد. این هتل شگفت انگیز و خارق العاده موقعیت جغرافیایی منحصربفردی دارد که اقامت در آن آرزوی هر مسافری است.

سپری کردن لحظات به یادماندنی در طبیعتی بکر به همراه استفاده از لوکس ترین امکانات و خدمات اقامتی رویایی را در ریزورت لاوکالا فیجی رقم می زند. استخرهای متنوع، ساحل اختصاصی، جنگل های استوایی، رستوران های بین المللی، خدمات ماساژ و اسپا، آب و هوای عالی، چشم اندازهای تماشایی، اتاق های متفاوت و مجلل هتل هفت ستاره ریزورت لاوکالا مو           جب شده افراد سرشناس و سلبریتی های مشهوری این هتل را برای تعطیلات انتخاب کنند. زیرا تنها این افراد از پس هزینه های سنگین این هتل که در حدود 55 هزار دلار برای یک شب اقامت است، بر می آیند.

معرفی بهترین هتل های 7 ستاره

هتل سیگنیل کره جنوبی

اغراق نیست اگر بگوییم آسیا مرکز بهترین هتل های دنیا است، زیرا در کشورهای مختلف این قاره هتل هایی وجود دارد که نظیر آنها در دنیا نیست. هتل سیگنیل یکی دیگر از لوکس ترین هتل های دنیا است که لقب هتل 7 ستاره را دریافت کرده است. این هتل بی نظیر در یکی از بلندترین و معروفترین آسمانخراش های دنیا به نام برج جهانی لوته در شهر سئول کره جنوبی قرار دارد.

البته قرار گرفتن در این برج مرتفع تنها دلیل 7 ستاره شدن هتل سیگنیل سئول نیست. در این هتل امکانات و خدماتی به مسافران ارائه می شود که در هیچ هتل دیگری نمی توان آنها را پیدا کرد. یکی از مهمترین و بارزترین این امکانات و خدمات، بار شگفت انگیز هتل است. این بار به عنوان بزرگترین بار در آسیا شناخته می شود و مسافران می توانند تجربه نوشیدن هر نوع نوشیدنی را در آن داشته باشند.

از دیگر ویژگی های هتل 7 ستاره سیگنیل کره جنوبی می توان به حمل و نقل مسافران با هلیکوپتر، رستوران های متنوع با سرآشپزهای معروف دارنده ستاره میشلن، چشم انداز خیره کننده از شهر سئول و … اشاره کرد.

هتل پاراگراف گرجستان

شاید از دیدن نام یک هتل در کشور گرجستان در لیست بهترین هتل های 7 ستاره دنیا تعجب کنید. اما باید بدانید که هتل پاراگراف یکی از جدیدترین هتل های فوق لوکس دنیا است که در شهر باتومی قرار دارد. این هتل شگفت انگیز در مجاورت دریای سیاه واقع شده و به خاطر ویژگی های منحصربفردش توانسته جزو هتل های هفت ستاره قرار بگیرد.

آکواریوم بزرگ هتل پاراگراف که امکان شنا مسافران در کنار ماهی های مختلف از جمله کوسه را فراهم کرده است، یکی از دلایل هفت ستاره شدن این هتل به شمار می رود. استخر روباز 150 متری، جنگل مصنوعی، پارک آبی بزرگ و سرپوشیده، باغ گیاه شناسی، سینما، باغ وحش، سالن های اسپا و ماساژ، زمین های ورزشی، از دیگر ویژگی های این هتل جدید محسوب می شوند.

علاوه بر موارد ذکر شده امکان اقامت ارزان در این هتل یکی دیگر از جذابیت آن است. مسافران می توانند در زمان های خاص مانند فصل زمستان اتاق هایی با قیمت بسیار پایینتر از هتل های 5 ستاره و 4 ستاره مجلل دنیا در این هتل رزرو کنند.

هتل مارینا بی سندز سنگاپور

سنگاپور را به عنوان یکی از لوکس ترین و گرانترین شهرهای دنیا می شناسند، به همین خاطر نباید تعجب کرد که یکی دیگر از بهترین هتل های 7 ستاره دنیا در این شهر قرار دارد. هتل مارینا سندز معروفترین ساختمان شهر سنگاپور است که به عنوان هتلی مجلل و بی نظیر فعالیت می کند.

این هتل که یکی از جاذبه های اصلی سنگاپور نیز به شمار می رود، از سه برج مجزا 55 طبقه ای تشکیل شده که در طبقه آخر با سازه ای شبیه کشتی به یکدیگر متصل شده اند. معماری شگفت انگیز این هتل یک شاهکار مهندسی در جهان محسوب می شود که نمونه آن وجود ندارد.

در قسمت بالایی هتل مارینا سندز بزرگترین استخر روباز جهان قرار دارد که محبوبترین قسمت آن است. مهمانان این هتل می توانند به یادماندنی ترین شنای عمر خود را در این استخر عجیب و شگفت انگیز تجربه کنند و از تماشای منظره شهر لذت ببرند.

هتل مورگان پلازا پکن

در پایتخت چین هتلی فوق العاده لوکس و مجلل وجود دارد که در لیست هتل های 7 ستاره دنیا قرار گرفته است. هتل مورگان پلازا از معماری خاصی با تلفیق سبک های شرقی و غربی برخوردار است و قسمت بالای آن به شکل یک اژدها طراحی شده است.

این هتل که در زمان بازی های المپیک 2008 پکن افتتاح شده، دارای چشم انداز تماشایی از شهر پکن و به ویژه استادیوم بین المللی آشیانه پرنده و پارک المپیک است. یکی از ویژگی های منحصربفرد هتل مورگان پلازا چین خدمات و امکانات بی نظیر برای مسافران با ناتوانی جسمی است.

از دیگر ویژگی های این هتل که موجب شده لقب 7 ستاره را دریافت کند می توان رستوران های متنوع، چهارمین کتابخانه بزرگ دنیا، باغ وحش، اتاق های لوکس با تجهیزات کامل، سوئیت های ویژه با سقف مرتف 4 متری و … را نام برد.

بهترین هتل 7 ستاره دنیا کدام است؟

در میان هتل های 7 ستاره دنیا انتخاب بهترین هتل کار دشواری است. عملا معرفی یک هتل از لیست هتل هایی که در این گزارش معرفی شدند، به عنوان برترین و شاخص ترین هتل فوق لوکس و هفت ستاره امکان پذیر نیست. زیرا هر کدام از این هتل ها به خاطر ویژگی های منحصربفردی که دارند لقب هتل 7 ستاره را دریافت کرده اند.

مطالب مشابه را ببینید!

کاپ قاعدگی چیست ؟ ۹ علائم سکته قلبی قبل از وقوع که باید جدی بگیرید! 19 تا از بهترین دبیران فیزیک کنکور بهترین دبیران ریاضی کنکور بهترین دبیران شیمی کنکور مراحل راه اندازی قالیشویی هتل‌های قیمت مناسب پاریس بررسی کشورهای آمریکا و انگلستان از نظر هزینه تحصیل با موسسه اصطهباناتی هنوز پول ارسال میدی؟ بهترین کد تخفیف دیجی کالا برای ارسال رایگان تحلیل بهترین دبیران فیزیک کنکور ایران