معرفی برترین نرم افزار های حسابداری و مدیریتی پارمیس

نرم افزار حسابداری

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، با داشتن نیروهای حرفه­ای و کاردان یکی از شناخته­شده­ترین شرکت­های فعال در حوزه تولید نرم افزار حسابداری به شمار می رود. مجموعه­ای که، بیشتر از دو دهه سابقه فعالیت داشته و در طول این مدت تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان و بهبود کیفیت کسب­وکار آن­ها کرده است. پارمیس، هرگز شعار مهم خود یعنی « از خانه­ای کوچک تا کارخانه­ای بزرگ » را فراموش نکرده و همواره بهترین نرم افزارهای حسابداری را در اختیار مشتریان قرار می­دهد.

انجام تحقیقاتی گسترده برای شناسایی نیازهای اصناف مختلف و فرهنگسازی جهت ثبت­کردن حساب و کتاب­ها و مدیریت مالی بهینه همگی حاصل سخت­کوشی تیمی کارکشته است. طراحی و عرضه سه محصول عالی از این شرکت یعنی نرم افزار انبار و نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار حسابداری تولیدی تنها بخشی از دستاوردهای گروه پارمیس به شمار می­رود.

نرم افزار حقوق و دستمزد

مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

چه شرکت­هایی که به دلیل خطاهای مکرر در محاسبه حقوق و دستمزد پرداختی به کارکنان ورشکسته نشده و مجبور به تعطیلی نشده­اند. از طرفی، تهیه اسناد حقوق و دستمزد، لیست بیمه کارکنان و دارایی و فرم پرداخت بانکی نیز از دیگر اقداماتی است که همواره انجام آن برای سازمان­های اقتصادی امری سخت و وقت­گیر بوده است.

اما با طراحی و ساخت نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس، دیگر جای نگرانی از این بابت نبوده و به راحتی می­توان از عهده تهیه موارد مذکور در بالا آن هم بدون داشتن هیچ پیش­زمینه­ای در علم حسابداری برآمد.

نرم افزار انبار

مزایا نرم افزار انبار پارمیس

نرم افزار انبار پارمیس سیستمی است که، وظیفه ثبت و حفظ تمامی فرآیندها و وقایع مربوطه به انبار کالای شرکت را به عهده دارد. در واقع، با استفاده از نرم افزار انبار می­توان انباری هوشمند و مکانیزه داشت.

مدیریت بهینه و اصولی انبار یکی از مهم­ترین بخش­های هر کسب­وکاری است. در غیراینصورت، باید منتظر عواقب جبران­ناپذیر آن از جمله انحلال مجموعه بود. اما در حال حاضر این امر به آسانی و از طریق نرم افزار انبار امکان­پذیر است. از طرفی، به وسیله نرم افزار انبار امکان دسترسی آسان مدیران شرکت­ها به گزارش­های کامل مربوط به انواع کالاها و همین­طور موجودی آن­ها فراهم می­شود.

نرم افزار حسابداری تولیدی

مزایا نرم افزار حسابداری تولیدی پارمیس

نرم افزار حسابداری تولیدی پارمیس ابزاری برای خودکارسازی و در نهایت سرعت بخشیدن به فرآیند تولید است. با استفاده از نرم افزار حسابداری تولیدی پارمیس می توانید کلیه فرآیندهای تولید اعم از ایجاد فرمول تولید و مانیتور خط تولید، تعیین قیمت کالا و مدیریت سفارشات و در نهایت محاسبه حقوق و دستمزد سال تولید، انبارداری و تامین مواد اولیه را به صورت خودکار انجام دهید. با استفاده از گزارش های تحلیلی و مدیریتی نرم افزار حسابداری تولیدی پارمیس ابزاری قدرتمند در زمینه تصمیم گیری در اختیار خود داشته باشید.

نحوه کار با نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

شاید شما هم جزء کسانی باشید که، نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد را تهیه و نصب کرده اما نحوه کار با آن را نمی­دانید. در قدم اول، باید پرسنل مجموعه خود را در این نرم افزار حسابداری تعریف بفرمایید. جهت انجام این امر کافیست افراد را در قالب نقش کارمند در نرم افزار حقوق و دستمزد تعریف بفرمایید.

صفحه بعدی مربوط به معرفی تیم شرکت و درج مشخصات فردی آن­هاست. در اینجا باید اطلاعاتی از جمله وضعیت اسکان، مذهب، تاریخ صدور شناسنامه و تولد، نام و نام­خانوادگی، جنسیت و غیره را در فیلدهای تعبیه­شده در نرم افزار حقوق و دستمزد وارد بفرمایید.

در صورت نیاز به درج اطلاعات شخصی اضافی در نرم افزار حقوق و دستمزد به هیچ­وجه نگران نباشید. چرا که، به آسانی و از طریق بخش آیتم­های پرسنلی می­توان برای این امر اقدام کنید. در بخش کارگزینی می­توان این گزینه را پیدا کرد.

صدور حکم کارگزینی، اقدام دیگری است که، بعد از درج اطلاعات یاد شده در نرم افزار حقوق و دستمزد باید نسبت به آن اقدامات لازم را انجام داد. شخصی­سازی صدور این حکم و وارد کردن آیتم­های پرسنلی و حقوقی مختلف به آسانی در نرم افزار حقوق و دستمزد انجام می­شود.

به دلخواه می­توانید مواردی همچون گروه خونی پرسنل، سایز پیراهن و یا کت پرسنل را در این بخش وارد کنید. شاید شما جریمه­ای را برای کارکنان مجموعه خود در نظر گرفته­اید. اگر نگاهی به فیش­های حقوقی معمول بیندازید این گزینه را نمی­بینید. ولی این مورد در بخش آیتم­های حقوقی قابل تعریف و مقداردهی است.

 جالب­تر این­که، شرح شغل، رشته دانشگاهی، شغل بیمه­ای، اطلاعات مالیات و شیوه استخدام نیز در بخش حکم کارگزینی نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس قابل درج هستند.

ایجاد هر گونه تغییری در اطلاعات مندرج در حکم کارگزینی نیز برای هر کدام از پرسنل وجود دارد. فقط یادتان باشد که با درج حکمی جدید در نرم افزار حقوق و دستمزد حکم قبلی در نرم افزار حقوق و دستمزد ذخیره می­شود.

اگر قصد ایجاد تغییراتی در حکم گارگزینی هر یک از کارمندان خود را دارید، به راحتی می­توانید این کار را انجام دهید. فقط حکم قبلی در این نرم افزار حسابداری آرشیو شده و حکمی جدید جایگزین آن می­شود. از دیگر قابلیت­های منحصربه­فرد نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد پارمیس، امکان ثبت­کردن عملکرد ماهیانه کارکنان است. کافیست وارد قسمت آیتم­های کارکردی شوید و اقدامات لازم را در این رابطه انجام دهید.

به راحتی می­توانید آیتم­های موردنظر را بر طبق شیوه استخدام و عملکرد کارکنان مجموعه اقتصادی در نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد وارد کرده و مقدارهای دلخواه خود را به آن­ها بدهید.

حتماٌ می­پرسید اگر تعداد پرسنل مجموعه ما زیاد باشد چه؟ در آن صورت نیز پارمیس راه­حلی عالی برای شما دارد. کافیست فایل اکسل تولیدی دستگاه ساعت زنی را در این نرم افزار حسابداری وارد کرده تا پارمیس ادامه مسیر را برای شما انجام دهد. چرا که، این برنامه قابلیت خواندن اطلاعات موجود در این دستگاه را نیز دارد.

بعلاوه، از طریق برنامه حسابداری حقوق و دستمزد می­توانید هر آیتمی که مایل به درج آن در فیش حقوقی باشید را مشخص کنید. جالب­تر این­که، امکان دسته­بندی این آیتم­ها نیز برایتان وجود دارد. در مرحله بعدی، نوبت به صدور سند حقوق و دستمزد جهت فیش­های حقوقی کارکنان مجموعه می­رسد. با ورود به بخش آیتم­های فیش می­توانید این کار را به راحتی و در کوتاه­ترین زمان ممکن انجام دهید.

امکانات نرم افزار انبار پارمیس

تعریف انبارها، از جمله قابلیت­های مهم در نرم افزار انبار پارمیس محسوب می­شود. توجه داشته باشید که، این انبارها در نرم افزار انبار در سه گروه ساده، تولید و در راه قرار داشته و در نتیجه به راحتی می­توانید آن­ها را دسته­بندی بفرمایید. همچنین، کالاها را نیز می­توان در نرم افزار انبار پارمیس تعریف و گروه­بندی کرده و آن­ها را در سه دسته متفاوت ساده، شناور و مشخصه­دار گذاشت.

اگر می­خواهید کالاها را با فرمت اکسل در نرم افزار انبار درج کنید، این امر برایتان امکان­پذیر است. حتی می­توانید اجناس تولیدی در شرکت را از طریق نرم افزار انبار در دو دسته فرعی و اصلی تقسیم­بندی کرده و ویژگی­های آن­ها همچون سری ساخت و تاریخ مصرف را نیز در این نرم افزار حسابداری درج کنید.

جمع ­بندی

انواع نرم افزار حسابداری در شرکت پارمیس، به گونه­ای طراحی شده که دیگر جای هیچ حرفی از بابت کیفیت بالا و کارایی عالی آن نمی­ماند. حتی با خرید هر نرم افزار حسابداری می­توانید از پشتیبانی یکساله نیز بهره­مند شوید.

بعلاوه، دریافت دموی رایگان نیز از دیگر مزایای تهیه انواع نرم افزار حسابداری پارمیس است. به این ترتیب، رسیدن به پیشرفت و مؤفقیت مجموعه شما حتمی بوده و انجام فرآیندهای مالی و مدیریتی دیگر زمان­بر و پرهزینه نیست.

در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی و مشاوره­ای قبل از خرید یا دریافت نمایندگی نرم افزار حسابداری با شماره تماس 02187758 در خدمت شماست. البته وبسایت مجموعه به آدرس اینترنتی www.ParmisIT.com نیز اطلاعاتی مفید را در دسترستان قرار می­دهد.

مطالب مشابه را ببینید!

معرفی بی ضررترین شوینده صورت ایرانی و خارجی کفش چرم طبی ولی شیک را از کجا بخریم؟ سه کتاب پرطرفدار در زمینه روانشناسی موفقیت بهترین اسپیکر سقفی موجود در بازار برترین روش های سرمایه گذاری در آلمان با موسسه مهاجرتی اصطهباناتی چطوری به ایران گل بفرستیم؟ هتل‌های پاریس نزدیک مرکز شهر فولاد st52 از کجا بخریم؟ برای خرید بیمه خودرو کدام بدهی‌ها باید تسویه شوند؟ کامل‌ترین بررسی برند سیکو + معرفی کالکشن چند کالکشن محبوب