معرفی ارزان ترین هتل های اروپا

رزرو هتل در گردش به اروپا یکی از مهم ترین اقدامات پس از انتخاب کشور های اروپایی به عنوان مقصد سفر است. برای سفر به این قاره زیبا و لذت بردن از مناطق دیدنی آن، بعد از انتخاب شهر مقصد و تهیه بلیط، رزرو هتل با قیمت مناسب دغدغه های اصلی شما خواهد بود. احتمالا شما هم در تور ارزان اروپا ویزا شنگن در جستجوی ارزان ترین هتل های اروپا هستید. پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید که می خواهیم به ارزان ترین هتل های اروپا بپردازیم.

هتل رزیدنس آرجنتو در رم

رزیدنس آرجنتو در رم، اسپای رایگان و یک تراس پشت بام عالی با مناظری پانورامیک دارد. هم زمان که در وان آب گرم ریلکس می‌کنید؛ با داشتن یک ویو عالی می‌توانید از مناظر دیدنی رومن فروم نیز لذت ببرید. این هتل در یک ساختمان قرن هجدهمی قرار گرفته شده و اینترنت وای فای رایگان نیز در اختیارتان می گذارد.

معرفی ارزان ترین هتل های اروپا

همه اتاق ‌های هتل رزیدنس آرجنتو کف‌پوش مرمری داشته و اکثرشان سقف ‌هایی با تیرک ‌های چوبی دارند. اتاق ‌ها حمام اختصاصی دارند که به سشوار و دوش هیدرو ماساژ نیز مجهز می باشد. شما همچنین می‌ توانید از تلفن ‌های هوشمند چند کاره با اینترنت و تماس ‌های تلفنی رایگان استفاده کنید.

هتل پورت رویال در پاریس

از جمله ارزان ترین هتل های اروپا، هتل پورت رویال (Port-Royal-Hotel) است. یک هتل بسیار ساده که برای چندین روز گشت و گذار در شهر پاریس و به ویژه برای مسافران با کوله پشتی مناسب است. این هتل بسیار تمیز، دلپذیر و دوست داشتنی بوده که برخورد کارکنان آن با مسافران بسیار دوستانه است. آن ها به هر پرسش شما پاسخ داده و در یافتن آدرس‌ های شهر، شما را راهنمایی می کنند. هتل، یک ایوان در فضای باز دارد و در تابستان صبحانه در آن جا سرو می ‌شود. از جمله بهترین ویژگی های این هتل، موقعیت مکانی آن است. هتل با نزدیکی به متروی لی گوبلان (Les ,belins) که در منطقه 13 واقع شده، دسترسی به همه جا را آسان تر کرده است. بنابراین فقط با یک پیاده روی کوتاه از منطقه لاتین، به راحتی به سراسر شهر خواهید رفت. هنگام رزرو اتاق در این هتل به یاد داشته باشید که همه اتاق‌های آن، امکانات تسهیلاتی مشابه ندارند. هزینه مجموعه اقامتی پورت رویال در پاریس از شبی 95 یورو برای یک اتاق ۲ تخته و نشانی آن پلاک 8 در بلوار پورت رویال است.

هتل همراز در آمستردام

از ارزان ترین هتل های اروپا می توانیم به همراز که در فاصله ۳۵۰ متری از فوندل پارک (Vondelpark) قرار گرفته اشاره کنیم. موقعیت این هتل در مرکز شهر شروع خوبی برای گردش خواهد بود. ضمن این که این هتل اینترنت رایگان هم دارد و شما می‌توانید از اینترنت رایگان نیز استفاده کنید. تمام اتاق‌ ها دارای حمام و توالت اختصاصی هستند و به یک آشپزخانه با ماشین قهوه ساز نیز مجهز می باشند. شما می ‌توانید از تلویزیون، تخت و تهویه مطبوع هم در اتاق های همراز بهره مند شوید. مهمانان می ‌توانند صبحانه شان را در آشپزخانه کوچک خود آماده کرده یا در صورت خوب بودن هوا، از تراس پشت بام و مناظر زیبای آن استفاده کنند. موزه ونگوگ و کاخ سلطنتی فاصله آن چنان زیادی با شما نخواهند داشت و یک ایستگاه تراموا هم در فاصله ۱۱۰ متری از هتل قرار گرفته است. اگر می خواهید به فرودگاه اسخیپول بروید؛ بیش از ۱۳ کیلومتر راه نخواهید داشت. اگر عاشق خرید هستید؛ خبر خوبی برایتان داریم. برند های معروفی مانند اپل، هرمس (Hermès)، رالف لورن (Ralph Lauren)، کارتیه (Cartier) و تیفانی اند کو (Tiffany & Co) در نزدیکی شما قرار دارند.

هتل ویت در استکهلم

هتل ویت (With Hotel)، یک هتل فوق مدرن در دسته ارزان ترین هتل های اروپا است که با میزان ناچیز آلودگی صوتی و راهکار های شیک و کاربردی برای شهرنشینی معاصر به یکی از مناسب ترین گزینه‌ های استکهلم تبدیل شده است. نزدیکی این هتل به رستوران ‌ها و مناطق خرید و مهم تر از همه وسایل نقلیه، آن را برای مسافران کاری و توریست های تفریحی به یک اندازه جذاب کرده و همه ی افراد اوقات دلپذیری را در آن سپری می کنند.

هتل اطلس در بارسلونا

هتل اطلس(Hotel Atlas)، هتلی 3 ستاره در بخش تاریخی و قدیمی شهر بارسلونا می باشد. افراد با 15 دقیقه پیاده روی می توانند خود را به سواحل زیبا و آفتابی بارسلونا برسانند.

معرفی ارزان ترین هتل های اروپا

این هتل کوچک که یکی از ارزان ترین هتل های بارسلونا می باشد؛ تنها دارای 20 اتاق است. اگر قصد سفر به بارسلونا را دارید؛ برای اقامت در این هتل، باید سعی کنید که رزرو هتل خود را سریع تر انجام دهید. مجموعه اقامتی اطلس در فضایی دنج و آرام واقع شده است و اشیا و مبلمان به کار رفته در اتاق های آن ساده، شیک و دلنشین می باشند. کیفیت وعده های غذایی کاملا ایده آل و عالی است و افراد را از خوردن غذا در رستوران های لوکس و گران قیمت بی نیاز می کند. در مجموع اقامت در این هتل، به تمام کسانی که به دنبال ارزان ترین هتل های اروپا هستند توصیه می شود.

هتل آلریا در لیسبون

هتل آلریا، هتلی ۲ ستاره می باشد که با اولین قدم در داخل آن حس می‌کنید در یک عتیقه‌ فروشی گران‌بها قرار گرفته ‌اید. زیبایی ‌های این هتل و وسایلی که در دکور آن استفاده شده، چشم نواز است. سبک کلاسیک هتل و رنگ ‌هایی که در آن استفاده شده، هر کسی را عاشق خود کرده و ترک کردن از هتل را برای مهمانان سخت می‌کند. هتل آلریا با صبحانه‌ ای که روزانه برای مهمانان خود تدارک می ‌بیند؛ از مسافران پذیرایی کرده و آنان روز خود را با انرژی بیش تری برای گشت و گذار شروع می کنند. هتل در بخش خوبی از شهر واقع شده و دسترسی به رستوران‌ ها بسیار راحت است. در اطراف هتل، گزینه‌ های غذاخوری و رستوران‌ های زیادی وجود دارد که مهمانان می ‌توانند به آنجا مراجعه کنند و از غذا های خوش طعم این منطقه لذت ببرند. هتل آلریا در سال ۱۸۶۵ ساخته شده و در سال ۲۰۱۶ مورد بازسازی قرار گرفته است.

سخن پایانی

همان‎ طور که می دانید  اروپا مهد تمدن و فرهنگ جهان، به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری شناخته می شود. تجربه سفر به شهرهای اروپا جزء رویایی ترین سفر های هر فرد می تواند باشد. بنابراین با خرید تور ارزان و رزرو هتل با کم ترین هزینه، سفری مقرون به صرفه را تجربه خواهید کرد.

مطالب مشابه را ببینید!

کفش چرم طبی ولی شیک را از کجا بخریم؟ سه کتاب پرطرفدار در زمینه روانشناسی موفقیت بهترین اسپیکر سقفی موجود در بازار برترین روش های سرمایه گذاری در آلمان با موسسه مهاجرتی اصطهباناتی چطوری به ایران گل بفرستیم؟ هتل‌های پاریس نزدیک مرکز شهر فولاد st52 از کجا بخریم؟ برای خرید بیمه خودرو کدام بدهی‌ها باید تسویه شوند؟ کامل‌ترین بررسی برند سیکو + معرفی کالکشن چند کالکشن محبوب کاپ قاعدگی چیست ؟