بهترین مدل های پیانو یاماها از سری YDP و CLP

چکیده : خرید بهترین مدل های پیانو یاماها از سری YDP و CLP از نمیاندگی پیانو یاماه ، پیانوپارس

پیانو یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین سازهای جهان است که برای اولین بار در سال 1707 میلادی توسط یک فرد ایتالیایی به نام بارتولومئو کریستافوری اختراع شد. در حال حاضر برندهای مختلفی در زمینه تولید مدل‌های مختلف پیانو مشغول فعالیت هستند که از بین آن‌ها برند یاماها طرفداران بیشتری دارد. یاماها یکی از برندهای باسابقه و مشهور در زمینه تولید پیانو دیجیتال است. دلایل پرطرفدار شدن این برند ژاپنی عبارت‌اند از: مناسب بودن قیمت پیانو یاماها، طراحی زیبا و منحصربه‌فرد، سبک بودن وزن پیانو یاماها، قابلیت حمل و جابه‌جایی آسان، ارائه بهترین مدل‌ های پیانو یاماها به مشتریان، عملکرد کلیدی عالی و کیفیت بالای صدا، کیفیت ساخت، گنجاندن امکانات اضافی مانند امکان وصل شدن به دستگاه‌های خارجی و پخش صدا از طریق هدفون. در این مقاله قصد داریم 6 مورد از بهترین مدل های پیانو یاماها دیجیتال سری YDP و CLP را معرفی کنیم.

بهترین مدل های پیانو دیجیتال

آشنایی با لیست بهترین مدل های پیانو یاماها از سری YDPو CLP

یکی از نکات بسیار مهمی که قبل از خرید پیانو یاماها حتما باید مورد توجه قرار بگیرد، آشنایی با بهترین مدل های پیانوی تولیدشده توسط این برند معروف است. هر یک از مدل‌های متنوع این برند که از طریق نمایندگی پیانو یاماها در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند، قابلیت‌ها و ویژگی‌های متفاوتی دارند. نوازندگان قبل از خرید پیانو یاماها باید درباره مدل‌های گوناگون این برند تحقیقات و بررسی‌های لازم را انجام دهند و بر اساس نیاز و سطح مهارت خود مناسب‌ترین مدل را انتخاب و خریداری کنند. در ادامه با لیستی از بهترین مدل های پیانو یاماها از سری YDP و CLP آشنا خواهید شد.

پیانو یاماها مدل ydp105

پیانو یاماها مدل ydp105 به عنوان یکی از بهترین مدل‌ های پیانو یاماها از سری ydp مدل به‌روز شده پیانو ydp103 است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این پیانو دیجیتال می‌توان به مواردی مانند استاندارد بودن، قابلیت شبیه‌سازی طنین پیانو اکوستیک، ظاهر زیبا، طراحی منحصربه‌فرد، کیفیت صدا، امکان ترکیب دو صدای مختلف جهت ایجاد صداهای نو، امکان اتصال به کامپیوتر، داشتن سیستم اسپیکر داخلی، ساخته شدن بدنه و پدال‌ها از بهترین مواد، داشتن صدای اصیل پیانوی گرند، امکان ضبط صدا، سازگاری با برنامه رایگان پیانیست هوشمند یاماها، داشتن عملکرد تغییر کیفیت تونال، امکان تنظیمات رزونانس برای صدای پیانو و … اشاره کرد.

پیانو یاماها مدل ydp165

یکی از بهترین مدل های پیانو از سری YDP با صدایی پرطنین و رسا دارای تکنولوژی‌های سمپلینگ و اسکیپمنت، پیانو یاماها مدل ydp165 است. از مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های این مدل می‌توان به مواردی مانند امکان تنظیم بلندی صدا برای ایجاد صدای هارمونیک و جلوگیری از ورود آسیب به گوش‌ها، امکان ضبط ترک روی حافظه پیانو، امکان اتصال به اپلیکیشن از طریق کابل، استفاده از جدیدترین فناوری‌ها برای متعادل‌سازی صدا، داشتن 354 آهنگ در آپ برنامه، سازگاری با برنامه رایگان پیانیست هوشمند یاماها، ترکیب صدای باس و بلند با صدای رسا، داشتن صفحه کلیدهای مصنوعی از جنس عاج و آبنوس، داشتن بلندگوی استریوی داخلی و تقویت‌کننده داخلی استریو، داشتن صدای نمونه‌برداری شده از کنسرت گراند پیانوی یاماها CFX و قیمت مناسب برای افراد فاقد توانایی مالی برای خرید مدل‌های اکوستیک اشاره کرد.

پیانو یاماها مدل ydp145

یکی دیگر از بهترین مدل های پیانو یاماها از سری ydp که دو سال بعد از مدل ydp145 وارد بازار شد، پیانو یاماها مدل ydp145 است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل می‌توان به مواردی مانند طراحی ساده، شکل ظاهری زیبا، مناسب برای استفاده در آموزشگاه‌ها، منازل، مدارس و کلیسا، صدای رسا در نت‌های بالا، رزونانس پرحجم و صدای پرطنین در نت‌های پایین، داشتن 353 آهنگ، امکان ضبط دو ترک روی پیانو، امکان اتصال به اپلیکیشن رایگان، مناسب برای نوازندگان حرفه‌ای و مبتدی، امکان تنظیم بلندی صدا برای ایجاد صدای هارمونیک و متعادل‌سازی شده، داشتن کلاویه روکش‌دار، جذب‌کننده رطوبت و … اشاره کرد.

بهترین مدل های پیانو یاماها از سری YDP و CLP


پیانو یاماها مدل clp725

یکی دیگر از بهترین مدل های پیانو یاماها که در طراحی و ساخت آن از تکنولوژی‌های به‌روز استفاده شده، پیانو یاماها مدل clp725 است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل از پیانوهای سری clp می‌توان به مواردی مانند امکانات آموزشی خوب، راحتی در نواختن، امکان اتصال به هدفون و نواختن به صورت سایلنت، طراحی ظاهری زیبا، داشتن فناوری‌های جدید برای عدم ایجاد خطا در پخش صدا، داشتن صفحه کلید GrandTouch-s، برخورداری از مکانیسم فرار از صفحه کلید Clavinova، مناسب بودن قیمت پیانو، کیفیت بالای ساخت و … اشاره کرد.

پیانو یاماها مدل clp735

پیانو یاماها مدل clp735 نیز جزو بهترین مدل‌ های پیانو یاماها از سری clp است که طرفداران زیادی دارد. بسیاری از نوازندگان حرفه‌ای و مبتدی برای خرید پیانو این مدل را انتخاب می‌کنند. داشتن 38 صدای ارتقا یافته، طراحی زیبا، داشتن صفحه کلید GrandTouch-s، کلاویه‌های روکش‌دار از جنس عاج و آبنوس، ایجاد صدای استاندارد، باکیفیت بودن استیکرها، امکان ضبط صدا، امکان نوازندگی آکوستیک، امکان اجرای آهنگ‌های کلاسیک شبیه به آهنگسازهای اصلی و … از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل پیانو به شمار می‌روند.

پیانو یاماها مدل clp745

آخرین مورد از جدیدترین و بهترین مدل های پیانو یاماها از سری clp که در این مقاله معرفی می‌کنیم، پیانو یاماها مدل clp745 است. این مدل پیانو دارای صفحه کلید GrandTouch-s با کلاویه‌هایی روکش‌دار از جنس آبنوس و عاج است. داشتن مکانیسم Escapement، طراحی مدرن و زیبا، شبیه‌سازی صدای پیانو یاماها CFX، شبیه سازی رزونانس بدنه، تکنولوژی استریوفونیک برای نوازندگی همراه با هدفون، قابلیت اتصال بلوتوث و ارائه ریتم‌های جدید مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل پیانو یاماها محسوب می‌شوند.

بهترین مدل های پیانو یاماها از سری YDP و CLP

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی لیست جدیدترین و بهترین مدل های پیانو یاماها از سری ydp و clp پرداختیم. محصولات برند یاماها در بین ایرانیان نیز مانند سایر نقاط جهان طرفداران بسیار زیادی دارد و تعداد زیادی از نوازندگان حرفه‌ای و مبتدی خرید پیانوهای باکیفیت برند یاماها را به برندهای دیگر ترجیح می‌دهند. راحت‌ترین روش خرید هر یک از این مدل‌های پیانو یاماها با مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت مراجعه به سایت نمایندگی پیانو یاماها، تماس با تلفن نمایندگی یاماها برای دریافت مشاوره خرید و استعلام قیمت پیانوها از کارشناسان نمایندگی است. مهم‌ترین مزیت خرید بهترین مدل های پیانو یاماها از پیانوپارس این است که تمام محصولات ارائه شده در نمایندگی اورجینال هستند و به هیچ وجه محصولات غیراورجینال در اختیار مشتریان قرار نمی‌گیرد و تیم پشتیبانی نمایندگی همواره آماده پاسخگویی به تماس تلفنی مشتریان و ارائه راهنمایی‌های لازم به آن‌ها هستند‌. امیدواریم از مطالعه این مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

مطالب مشابه را ببینید!

کفش چرم طبی ولی شیک را از کجا بخریم؟ سه کتاب پرطرفدار در زمینه روانشناسی موفقیت بهترین اسپیکر سقفی موجود در بازار برترین روش های سرمایه گذاری در آلمان با موسسه مهاجرتی اصطهباناتی چطوری به ایران گل بفرستیم؟ هتل‌های پاریس نزدیک مرکز شهر فولاد st52 از کجا بخریم؟ برای خرید بیمه خودرو کدام بدهی‌ها باید تسویه شوند؟ کامل‌ترین بررسی برند سیکو + معرفی کالکشن چند کالکشن محبوب کاپ قاعدگی چیست ؟