این 3 شهر را در فهرست سفرهای داخلی قرار دهید

این 3 شهر را در فهرست سفرهای داخلی قرار دهید

اگرچه ایران جاذبه های دیدنی زیادی داشته و تقریبا تمام شهرهای آن جزو مقاصد محبوب گردشگری هستند، اما اگر مایلید تا یک سفر متفاوت تر تجربه کنید، این 3 شهر را در فهرست سفرهای داخلی قرار دهید. ممکن است قبلا به این شهرها سفر کرده باشید، اما مطمئن باشید تمام جاذبه های دیدنی آن را ندیده اید. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید و اینبار، با نگاه دیگری به 3 تا از توریستی ترین شهرهای ایران آشنا شوید.

1- چابهار، بهشت گمشده ایران!

چابهار یکی از مقاصد گردشگری ایران که متاسفانه کمتر به آن توجه شده است. با وجود زیبایی و طبیعت بکر، گردشگران کمی از جاذبه های آن خبر دارند. البته خوشبختانه در سالهای اخیر اوضاع کمی متفاوت شده و شاهد ورود گردشگران زیادی به این مقصد گردشگری زیبا هستیم.

اگر دوست دارید تا یک سفر داخلی، به یادماندنی و متفاوت تجربه کنید، خودتان را برای تفریحات آبی شهرستان چابهار آماده کنید. چابهار یکی از شهرستان های سیستان و بلوچستان که در حاشیه دریای عمان واقع شده است. به شما قول می دهم که یکی از رویایی ترین سفرهای داخلیتان را در چابهار تجربه خواهید کرد.

بیشتر افراد چابهار، را با روستای درک می شناسند. جایی که کویر و دریا با هم در یک نقطه به اشتراک می رسند. ساحل زیبای درک و دریای عمان و تماشای غروب خورشید، لذت بی مانندی برای شما به یادگار خواهد گذاشت که برای همیشه در ذهن شما ماندگار می‌شود. با رزرو هتل های چابهار چند روزی در این مقصد زیبای داخلی استراحت کنید و از طبیعت لذت ببرید.

این 3 شهر را در فهرست سفرهای داخلی قرار دهید

2- مشهد، مقصد سفرهای زیارتی و سیاحتی

مشهد یک شهر زیارتی مهم در ایران است که نه تنها برای ایرانی ها که برای گردشگران خارجی نیز اهمیت بالایی دارد. سالانه تعداد زیادی مسافر برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به مشهد سفر کرده و با رزرو هتل های مشهد ، چند روزی در این شهر سپری می کنند. انتخاب هتل، بستگی به اولویت های شما دارد، اما هتل درویشی، یکی از بهترین هتل های پنج ستاره و لوکس مشهد است که می تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد.

مشهد مرکز استان خراسان رضوی و از شرقی ترین شهرهای ایران است. به جز اماکن زیارتی مهم، این شهر جاذبه های دیدنی زیادی دارد که شاید خیلی از افراد از آن بی اطلاع باشند. این شهر طبیعت زیبایی دارد و به جرئت می توان گفت که چند مورد از بکرترین جاذبه های طبیعی ایران در این شهر واقع شده اند.

آیا تا به حال نام جنگل جیغ، چالیدره و دره کال جنی را شنیده‌اید؟ بله اینها برخی از جاذبه های کمتر دیده شده در اطراف مشهد هستند که در سفر خود می توانید از آن ها بازدید کنید. مشهد یک مقصد تمام و کمال برای تمام سلیقه ها است. گردشگری غذا، گردشگری خرید، گردشگری زیارتی و  طبیعت گردی.

اگر فرصت کافی برای اقامت در این شهر داشته باشید، با صرف یک هفته زمان می توانید برخی از مهمترین جاذبه های دیدنی مشهد را ببینید.

پیشنهاد می کنیم قبل از سفر، یک برنامه گشت چند روزه در این شهر و روستاهای اطرافش داشته باشید تا در بهترین حالت ممکن بتوانید از حداکثر جاذبه ها دیدن کنید. بهترین راه برای رفتن به مشهد، هواپیما است. اگر مبدا شما تهران باشد، با پروازهای کمتر از دو ساعت به مقصد خواهید رسید.

3- بندر انزلی، مقصد جذاب عاشقان دریا!

اگر تصمیم به سفر دارید، از شمال تا جنوب، شرق تا غرب، تمامی شهرها و روستاهای ایران می تواند یک مقصد جذاب برای شما باشند. اما اگر ترجیح می دهید به یک مقصد ساحلی سفر کرده و از تفریحات آبی لذت ببرید، بندر انزلی یک پیشنهاد خوب برای شما است. استان های شمالی کشور، تقریبا در تمامی فصول سال، میزبان گردشگران زیادی هستند و بندر انزلی نیز به دلیل جاذبه های فراوان، از این امر مستثنی نیست.

البته بیشتر افراد با سفر به انزلی فقط به سواحل و مراکز خرید آن سر می زنند، اما اگر دوست دارید تا یک سفر متفاوت تجربه کنید، پیشنهاد میکنم تا با رزرو هتل بندر انزلی چند روزی در این شهر اقامت داشته و جاذبه های دیدنی این شهر را ببینید.

در این شهر، پیشنهاد های مختلفی برای رزرو هتل و اقامتگاه دارید. هتل سفید کنار بندر انزلی، هتل دلفین، هتل بهشت برخی از هتل های معروف بندر انزلی هستند. علاوه بر آن می توانید برای اقامت در این شهر، هتل آپارتمان و یا ویلاهای ساحلی را انتخاب کنید.

بندر انزلی یکی از بندرهای مهم در شمال کشور و یکی از شهرستان های استان گیلان است که مرزی آبی با دریای خزر دارد. آب و هوای فوق العاده، طبیعت بکر و زیبا، قرار گرفتن این منطقه در مناطق آزاد و وجود مراکز خرید متعدد با قیمت های مناسب موجب شده تا بندر انزلی به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری شمال کشور محسوب شود.

تالاب انزلی، آکواریوم انزلی، کلبه وحشت، مجموعه ورزشی و تفریحی مارینا کاسپین و کاخ موزه نظامی تنها چند مورد از جاهای دیدنی بندر انزلی هستند که با سفر به این شهرستان می توانید تجربه کنید. علاوه بر آن پیشنهاد می کنم که حتما از غذاهای محلی و دریایی تازه در بهترین رستوران های بندر انزلی میل کنید. رستوران و خانه باغ یار ماشاالله، رستوران گرند شف و رستوران لوتکاچی از بهترین رستوران های بندر انزلی هستند.

این 3 شهر را در فهرست سفرهای داخلی قرار دهید

ایران، کشوری برای همه سلیقه ها

همانطور که اشاره کردیم از شمال تا جنوب، همه شهرهای ایران پر از جاذبه های گردشگری هستند، اما برای این که انتخاب راحت تری داشته باشید، سه مقصد گردشگری برای سفرهای داخلی را به شما پیشنهاد کردیم.

برای رزرو هتل با ارزان ترین قیمت وارد وب سایت فلای تودی شده و با انتخاب تاریخ مورد نظر، بهترین هتل های مشهد، بندر انزلی و چابهار را رزرو کنید.

مطالب مشابه را ببینید!

معرفی بی ضررترین شوینده صورت ایرانی و خارجی کفش چرم طبی ولی شیک را از کجا بخریم؟ سه کتاب پرطرفدار در زمینه روانشناسی موفقیت بهترین اسپیکر سقفی موجود در بازار برترین روش های سرمایه گذاری در آلمان با موسسه مهاجرتی اصطهباناتی چطوری به ایران گل بفرستیم؟ هتل‌های پاریس نزدیک مرکز شهر فولاد st52 از کجا بخریم؟ برای خرید بیمه خودرو کدام بدهی‌ها باید تسویه شوند؟ کامل‌ترین بررسی برند سیکو + معرفی کالکشن چند کالکشن محبوب