شرایط پیش فروش پروژه وزرا چیست؟

یکی از پرطرفدارترین پروژه های مسکونی منطقه 22 تهران که با شرایط فروش مناسب عرضه می شود، پروژه وزرا در شهرک مروارید است. این پروژه شاید یکی از آخرین پروژه های پذیره نویسی است که فرصت خوبی را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد. در ادامه با ما همراه شوید تا با شرایط پیش فروش پروژه وزرا آشنا شویم.

شرایط پیش فروش پروژه وزرا چیست؟

وضعیت پروژه وزرا چگونه است؟

پروژه وزرا یکی از پروژه های ساختمانی منطقه معروف چیتگر یا همان منطقه 22 است که نسبت به سایر پروژه ها نیز جدید به حساب می آید. این پروژه از خرداد ماه سال 1401 شروع به پذیره نویسی کرده است و شرایط پیش فروش و تسهیلات مناسب را در اختیار خریداران قرار داده است. زمین این پروژه دارای جواز ساخت است که خیال شما را از نظر آینده پروژه آسوده می سازد.

پروژه وزرا در قطعه زمینی به مساحت 2400 متر ساخته می شود و مجری اصلی آن شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر است. این پروژه شامل 30 طبقه است که شامل 25 طبقه مسکونی، 4 طبقه پارکینگ و 1 طبقه ویلاست. این پروژه در فاز 1 مروارید شهر واقع شده است و حتی نسبت به سایر پروژه های این منطقه نوساز محسوب می شود؛ چرا که اجرای پروژه از خرداد سال 1401 آغاز گردیده.

آنچه که باید از شرایط پیش فروش پروژه وزرا بدانیم

پروژه وزرا با شرایط پیش فروش بسیار ایده آل برای قشرهای مختلف سرمایه گذاران عرضه می شود که یک فرصت مناسب است. قیمت واحدهای این پروژه بر اساس هزینه زمین، تراکم، متراژ و امکانات متفاوت است اما قیمت 9 میلیون و 100 هزار تومان به ازای هر متر به عنوان رقم متداول شناخته می شود. به طوری که برای خرید یک واحد 110 متری 340 میلیون پیش پرداخت اولیه و 6 قسط ماهیانه 110 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

همچنین برای خرید واحد 125 متری در پروژه وزرا 358 میلیون تومان پرداخت اولیه و 6 قسط ماهیانه 130 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. با افزایش متراژ واحدهای پروژه، قاعدتاً مبلغ پیش پرداخت و اقساط ماهیانه افزایش می یابد.

توجه داشته باشید که هزینه ساخت این پروژه به صورت علی الحساب است و با افزایش قیمت مصالح هزینه بالا می رود. این پروژه شامل حق امتیاز است که جزئی از پرداختی های خریدار محاسبه نمی شود و بعد از پایان اقساط زمین و تراکم، دفترچه عضویت صادر می شود. قطعاً هرچقدر سریع تر برای سرمایه گذاری در پروژه وزرا اقدام کنید، هزینه کمتری پرداخت می کنید.

شرایط پیش فروش پروژه وزرا چیست؟

سابقه سازنده پروژه وزرا

همانطور که قبلاً ذکر کردیم شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر مجری پروژه وزرا با شناسه ثبت 555336 است که از اعتبار بالایی در میان سازندگان ساختمان برخوردار است. مدیر عامل شرکت امیر مهیار طاهرخانچی تبریزی است که شرکت را به صورت مسئولیت محدود و نه تعاونی بر عهده دارد. البته باید توجه داشت که این شرکت در کارنامه خود سابقه ساخت پروژه  معروفی جزئه پروژه وزرا را در منطقه 22 ندارد و اعتبار آن منعطف به پروژه های شخصی است.

در حال حاضر زمین پروژه وزرا خریداری شده و در مرحله تامین نقدینگی برای شروع عملیات اسکلت بندی است. این پروژه با استفاده از تسهیلات تضمینی بانکی اجرا می شود که به منظور استفاده از این تسهیلات باید به 30 درصد پیشرفت فیزیکی برسد. با این حال هنوز وضعیت وام این پروژه قطعی نیست و ممکن است تغییر کند. طبق نظر کارشناسان شروع مراحل اسکلت بندی به زودی رقم خواهد خورد.

چرا سرمایه گذاری در پروژه وزرا سودمند است؟

بررسی پروژه وزرا از زوایای مختلف نشان می دهد که سرمایه گذاری در این پروژه بسیار سودمند خواهد بود و کارشناسان نیز این موضوع را تایید می کنند. تسهیلات و شرایط پیش فروش پروژه وزرا به عنوان یک پروژه جدید الساخت در منطقه 22 بی نظیر بوده و شما هیچ پروژه دیگری را با این شرایط پیدا نمی کنید. این مزیت امکان سرمایه گذاری را حتی برای افرادی که سرمایه کمتری دارند فراهم می کند.

از طرفی پروژه وزرا در یکی از بهترین مناطق مروارید شهر یعنی انتهای اتوبان خرازی و بلوار اردستانی واقع شده است. این پروژه از دسترسی فوق العاده ای به منطقه 22 برخوردار است؛ به طوری که این پروژه تا مترو وردآورد 3 دقیقه فاصله دارد و از آنجایی که در ناحیه غربی منطقه 22 قرار گرفته است به تمام پروژه های تجاری و تفریحی این منطقه مشرف می باشد. همچنین می توان نزدیکی به شاهراه های اصلی شهر تهران مثل اتوبان حکیم، اتوبان شهید همدانی و سایر اتوبان ها را به عنوان مزیت پروژه وزرا نام برد.

سرمایه گذاری در پروژه وزرا از چند جهت با سود بالایی همراه است؛ چرا که علی رغم ارزان بودن واحدهای این پروژه تا این لحظه، رشد بالای واحدهای باکیفیت مروارید شهر همواره سرمایه گذاران را شگفت زده کرده است. همچنین سازنده پروژه از مصالح مرغوب و امکانات به روز در این پروژه استفاده کرده تا افرادی که قصد سکونت در این واحدها را دارند از بیشترین آسایش ممکن بهره مند گردند.

شرایط پیش فروش پروژه وزرا چیست؟

آنچه قبل از شرکت در پیش فروش پروژه وزرا باید بدانیم

قبل از پیش خرید هر پروژه ساختمانی باید دقت داشته باشید که این پروژه گرفتار هیچ رویه حقوقی مثل مهریه، معامله موروثی، توقیف و مصادره و بدون مجوز نباشد. همچنین واریزی شما به فروشنده باید به صورت کاملاً قانونی و همراه با رسید معتبر انجام شود. پروژه وزرا به عنوان یکی از معتبرترین پروژه های چیتگر تمام این شرایط را داراست و علاوه بر آن تسهیلات دیگری را نیز در اختیار خریداران قرار می دهد.

مطالب مشابه را ببینید!

معرفی بی ضررترین شوینده صورت ایرانی و خارجی کفش چرم طبی ولی شیک را از کجا بخریم؟ سه کتاب پرطرفدار در زمینه روانشناسی موفقیت بهترین اسپیکر سقفی موجود در بازار برترین روش های سرمایه گذاری در آلمان با موسسه مهاجرتی اصطهباناتی چطوری به ایران گل بفرستیم؟ هتل‌های پاریس نزدیک مرکز شهر فولاد st52 از کجا بخریم؟ برای خرید بیمه خودرو کدام بدهی‌ها باید تسویه شوند؟ کامل‌ترین بررسی برند سیکو + معرفی کالکشن چند کالکشن محبوب