مشهورترین رستوران‌ های ایرانی را بشناسید!

از لذت‌های اساسی هر سفر در کنار تفریح در اماکن و جاذبه‌های گردشگری شهر، سر زدن به یکی از مشهورترین رستوران‌های ایرانی در آن شهر است. این موضوع می‌تواند یکی از مهم ترین دلایلی باشد که ما را راهی سفر می‌کند. لذت خوردن غذاهای محلی یا غذاهای اصیل ایرانی در این رستوران‌ها فرصتی است که ممکن است دوباره برای ما امکان پذیر نباشد.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که علاقمند به سفر به اقصی نقاط کشور و ثبت خاطراتی ماندگار برای خود و خانواده تان هستید، در این مقاله با ما همراه باشید. با معرفی بهترین رستوران‌های شهرهای کشورمان تجربه ای لذت بخش از یک سفر را برای شما رقم خواهیم زد.

مشهورترین رستوران‌های ایرانی کدامند؟

یکی از خوش گذرانی‌ها و سرگرمی‌های اغلب ما ایرانیان، صرف یک وعده غذایی در کنار خانواده یا دوستانمان در یکی از بهترین رستوران‌های شهرمان است. این تفریح به ویژه بعد از یک هفته کاری سخت بسیار لذت بخش خواهد بود. رستوران‌های دارای فضای باز و در دل طبیعت، رستوران‌های دارای فضایی لوکس یا بر فراز یک برج هر کدام به شکلی می‌توانند حال و هوای ما را عوض کنند. انتخاب هر کدام از این مکان‌ها ممکن است برای ما چالش برانگیز باشد. اما توجه به برخی از ویژگی‌های مشهورترین رستوران‌های ایرانی انتخاب را برای ما ساده تر خواهد کرد.

رستوران گردان برج میلاد، لذت یک وعده غذایی متفاوت بر بلندای تهران

رستوران گردان برج میلاد برای صرف یک وعده غذایی در رستورانی خاص و متفاوت بهترین گزینه است. فضای شیک و لوکس این رستوران در بلندترین نقطه از شهر تهران تجربه ای هیجان انگیز خواهد بود. بهترین انواع غذاهای ایرانی و دسرهای بین المللی را در این رستوران می‌توانید میل کنید. اجرای موسیقی زنده در کنار سرو غذا لذت خوردن وعده غذایی تان را دو چندان می‌کند.

رستوران نایب وزرای تهران، رستورانی که هرگز فراموش نخواهد شد

رستوران نایب یکی از قدیمی ترین رستوران‌های تهران است. فضای مدرن و دلنشین این رستوران به همراه کیفیت بالای غذاهای این رستوران، مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. با حضور در این رستوران می‌توانید لحظاتی خوش و خاطره انگیز را در کنار خانواده یا دوستانتان تجربه کنید. طعمی لذیذ از بهترین غذاهای ایرانی را در این رستوران تجربه خواهید کرد.

رستوران تماشای تهران، یکی از لاکچری‌های رستوران‌های ایرانی

رستوران تماشا یکی از رستوران‌های لاکچری تهران است. دوستداران این فضا و دکوراسیون با نام این رستوران آشنایی کامل دارند. بهترین غذاهای بین المللی را در این رستوران زیبا می‌توانید نوش جان کنید. انواع غذاهای هندی، مکزیکی، فرنگی، ایتالیایی و آسیایی با طعم‌هایی لذیذ در منوی این رستوران قابل سفارش است. تجربه لذت یک وعده غذای غیر ایرونی را در این رستوران از دست ندهید.

رستوران پسران کریم مشهد، یک رستوران پرآوازه

تقریباً همه کسانی که به مشهد سفر می‌کنند، نام این رستوران پرآوازه را شنیده اند. رستوران پسران کریم از رستوران‌هایی است که برای اهالی این شهر به عنوان یکی از برندهای معتبر غذاخوری مطرح است. فقط کافی است یک بار غذای این رستوران را امتحان کنید. در این صورت مطمئن باشید پسران کریم را در فهرست رستوران‌های محبوب خود قرار می‌دهید. به شما پیشنهاد می‌کنیم چلو ماهیچه لذیذ این رستوران را از دست ندهید.

رستوران رضایی مشهد، اصیل و به یاد ماندنی

رستوران رضایی از جمله رستوران‌های قدیمی و بنام مشهد است. کیفیت بی نظیر غذاهای این رستوران خاطره ای ماندگار را برای مشتریان این رستوران رقم زده است. در محیط زیبا و شکیل این رستوران می‌توانید تنوعی از بهترین غذاهای ایرانی را نوش جان کنید. رستوران رضایی مشهد یکی از رستوران‌های نسبتاً گران این شهر است. اما، کیفیت و طعم دلچسب غذاهای این رستوران ارزش این گرانی را دارد.

مشهورترین رستوران‌ های ایرانی را بشناسید!

رستوران باغ راز شیراز، برای عاشقان طبیعت

رستوران باغ راز شیراز را می‌توان یک مکان دیدنی در این شهر به شمار آورد. فضای سرسبز و باطراوت به همراه یک معماری منحصر به فرد مدرن، زیبایی و چشم نوازی این رستوران را بی نظیر ساخته است. به شما توصیه می‌کنیم اگر در سفر به شیراز فرصت رفتن به جاهای دیدنی شهر را نداشتید، حتماً به این رستوران سر بزنید. ثبت یک خاطره ماندگار را در یکی از مشهرترین رستوران‌های ایرانی از  یاد نبرید.

رستوران باغ شاپوری شیراز، رستورانی دلنشین در قلب یک عمارت

رستوران باغ شاپوری در یکی از زیباترین مکان‌های دیدنی شیراز قرار گرفته است. عمارت شاپوری شیراز رستورانی دنج و دلنشین در خود جای داده که شما را محو تماشای خود خواهد کرد. دکوراسیون سنتی این رستوران برای عاشقان این سبک معماری یک پیشنهاد جذاب خواهد بود. در یکی از بهترین رستورانی‌های ایرانی می‌توانید ضمن گوش دادن به نوای موسیقی از میل کردن غذای خود لذت کافی را ببرید.

مشهورترین رستوران‌ های ایرانی را بشناسید!

رستوران هفت خوان شیراز، تلفیقی از فرهنگ و هنر

رستوران هفت خوان شیراز مجموعه ای مشتمل بر پنج رستوران و دو کافی شاپ است. تنوع در سبک‌ طراحی این رستوران‌ها و ارائه منوی غذایی هماهنگ با آن از ویژگی‌های برجسته این مجموعه است. هر یک از هفت خوان این مجموعه برگرفته از داستان شاهنامه به سبکی خاص طراحی شده اند.

انواع غذاهای سنتی، فست فودی، غذاها و دسرهای بین المللی را در رستوران هفت خوان می‌توانید سفارش دهید. این رستوران برای هر نوع ذائقه و سلیقه ای یک پیشنهاد ایده آل است.

رستوران خوان گستر اصفهان، میزبانی شایسته برای مسافران اصفهان

تمامی اهالی اصفهان رستوران خوش آوازه خوان گستر را می‌شناسند. دکوراسیون لوکس و مجلل این رستوران فضایی مناسب برای دورهمی‌ها یا برگزاری مراسم مختلف خواهد بود. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را با بهترین کیفیت و رعایت استانداردهای بهداشتی تجربه خواهید کرد. طعم یک غذای لذیذ را در رستوران خوان گستر اصفهان حتماً امتحان کنید.

رستوران سنتی شهرزاد اصفهان، انعکاسی از سنت و اصالت

شهرزاد یکی از رستوران‌های قدیمی شهر اصفهان است. معماری سنتی این رستوران تمام انتظارات شما از این سبک را برآورده می‌کند. تزئینات نقاشی، شیشه‌های رنگی وآئینه کاری‌های ظریف این رستوران حس آرامشی را در شما تداعی خواهد کرد. معماری اصیل ایرانی، فضای جذاب و آرامش بخش این مکان شما را شیفته خود خواهد ساخت.

رستوران گردان امپراطور اهواز، تجربه ای مهیج بر بلندای آسمان

برای همه ما صرف یک وعده غذایی حین یک چرخش آرام می‌تواند یکی از مهیج ترین لحظات باشد. تماشای تمام زوایای شهر بر بلندای یک برج حس و حال لذت بخشی خواهد داشت. این حس و حال بی نظیر را در یکی از برترین رستوران‌های اهواز تجربه خواهید کرد. برای سرو بهترین غذاهای دریایی در شهر اهواز، رستوران گردان امپراطور را فراموش نکنید.

رستوران بادگیران بندرعباس، کیفیتی برتر از انواع غذاهای دریایی

رستوران بادگیران بندرعباس یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر است. نوع معماری این مکان سبکی متفاوت در مقایسه با دیگر رستوران‌های این شهر است. این مجموعه بی نظیر با فضایی باز و آبنماهایی زیبا میزبان مناسبی برای گردشگران بندرعباس است. اگر عاشق غذاهای دریایی هستید، رستوران بادگیران یک پیشنهاد عالی برای شما خواهد بود. منویی متنوع از انواع غذاهای دریایی باب میلتان را در این رستوران مشاهده خواهید کرد.

رستوران سنتی شهریار تبریز، فضایی دلنشین برای سنتی دوست‌ها

رستوران سنتی شهریار اولین سفره خانه سنتی تبریز است. برای دوستداران سبک سنتی، این رستوران یک پیشنهاد وسوسه کننده است. این سبک شاهکار معماری زیبایی حیرت انگیزی را در فضای این رستوران ایجاد کرده است. انواع غذاهای سنتی و محلی تبریز را یکی از بزرگترین سفره خانه های سنتی این شهر حتماً نوش جان کنید.

مشهورترین رستوران‌ های ایرانی را بشناسید!

رستوران مولوی ارومیه، یکی از مشهورترین رستوران‌های ایرانی

رستوران مولوی برای اهالی شهر ارومیه رستورانی معروف و صاحب نام است. در این رستوران اصیل انواع غذاهای ایرانی و خورشت‌های متنوع با بهترین کیفیت برای مهمانان تدارک دیده شده است. فضای شیک این رستوران برای برگزاری مهمانی‌ها و مراسم خاص شما گزینه ای منحصر به فرد خواهد بود.

رستوران شاه مردان یزد، اصیل و باقدمت

یکی از رستوران‌های معروف یزد، رستوران شاه مردان این شهر است. المان‌های سنتی این رستوران فضایی دوست داشتنی و دلنواز را برای مهمانان خود فراهم کرده است. بهترین غذاهای سنتی با کیفیت و طعمی بی نظیر را در این رستوران باقدمت میل خواهید کرد.

رستوران اکبر جوجه گرگان، برندی صاحب نام در خطه شمال

بدون شک یکی از بهترین رستوران‌ها برای سرو یک جوجه با طعمی متفاوت رستوران اکبر جوجه گرگان است. در این رستوران بهترین جوجه و مرغ با چاشنی و طعم‌های متفاوت را تجربه خواهید کرد. روش تهیه غذای فارسی در طبخ این غذای خوش طعم آن را به یکی از غذاهای محبوب اکثر ایرانیان قرار داده است. اگر شما هم عاشق این غذای خوشمزه هستید، رستوران اکبر جوجه گرگان را به خاطر بسپارید.

مشهورترین رستوران‌ های ایرانی را بشناسید!

جمع‌بندی

گذراندن یک روز تعطیل یا یک سفر با صرف غذا در مشهورترین رستوران‌های ایرانی یک پیشنهاد هیجانی است. صرف یک وعده غذا در این رستوران‌های ایرانی خاطره ای ماندگار را برای شما رقم خواهد زد. بدون شک در این رستوران‌ها بهترین کیفیت غذا و سرویس دهی عالی را تجربه خواهید کرد.

رستوران‌های معرفی شده در این مقاله گلچینی از بهترین رستوران‌های ایرانی هستند. به شما پیشنهاد می‌کنیم در بازدید از هر شهر و دیاری به این رستوران‌ها سری بزنید.

❌ سلب‌ مسئولیت: تیم روزانه در تهیه‌ مطلب بالا و محتوای تبلیغاتی آن، نقشی ندارد و مسئولیتی هم در قبال صحت آن ندارد.

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین کرم روشن‌ کننده صورت خارجی تولید کدام برند است؟ فرق مشاور و روانشناس ایده های خلاقانه برای دیزاین یک اتاق زیبا بهترین اساتید زیست کنکور ایران هر آنچه که درباره کامپوزیت نمی‌دانید با یه کیفِ دوشیِ اسپرت، استایلِ شیک خودت را کامل کن آیا بوتاکس مو راهکاری دائمی است و یا از بین می رود؟ کفش اورجینال نایک ، بهترین همراه ورزشکاران برای فضای سبز ویلا ، باغچه یا تراس خود دنبال مبلمان مناسب می گردید؟ راهنما جامع خرید تشک رویا