خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل از تصفیه آسا

برای افزایش کیفیت آب آشامیدنی و حفظ سلامت بدن خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل بهترین تصمیم برای شما می تواند باشد.شرکت تصفیه آسا مرکز خرید و نمایندگی معتبر و مورد اطمینانی است که به عرضه ی انواع برند های اورجینال تایوانی با بهترین قیمت می پردازد و خدمات ارزنده ای مانند خرید اقساطی و ارسال و نصب رایگان را نیز ارائه می نماید. اگر تصمیم به تهیه یک آب تصفیه کن اصل تایوان را دارید پیشنهاد می کنیم با کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا تماس حاصل نمایید و از قیمت دستگاه ها و مشخصات آن ها مطلع شوید و یا به وب سایت این شرکت مراجعه نمایید و به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل از تصفیه آسا

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

تصفیه آسا عرضه کننده ی بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی یعنی تصفیه آب مینروا می باشد و علاوه بر آن به فروش برند های معروف تایوانی سی سی کا و سافت واتر نیز می پردازد. مینروا در میان ده ها برند موجود در بازار، بهترین مارک تصفیه آب خانگی محسوب می شود که از قوی ترین فناوری کاهش املاح آب یعنی اسمز معکوس بهره مند است. این برند دارای 4 مدل 8 مرحله ای اکسیژن ساز، 8 مرحله ای یووی دار، 7 مرحله ای قلیایی و 6 مرحله ای آب معدنی ساز است. املاحی که در آب لوله کشی شهری به صورت محلول هستند مضر و برای سلامتی انسان خطرناکند از جمله رسوبات، نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم، انگل ها و باکتری ها، کلر، سرب و… که هر کدام باعث ایجاد بیماری های زیادی برای ما می شوند. بهترین روش تصفیه  آب آشامیدنی در دنیا که بتواند این املاح مضر را از بین ببرد سیستم اسمز معکوس Reverse Osmosis system  است که توانایی حذف املاح موجود در آب تا ابعاد 0,0001 میکرون را دارد که در انواع دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا از سیستم اسمز معکوس استفاده می شود. کیفیت قطعات و فیلترهای مینروا درجه یک و مطابق با استاندارد جهانی بهداشت  است و انواع گواهینامه ها و استاندارد های جهانی را نیز دریافت کرده است. مینروا سختی آب آشامیدنی را تا زیر 100 که برای سلامت بدن انسان است و استاندارد و نرمال می باشد کاهش می دهد.این دستگاه ها توسط نمایندگی انحصاری تصفیه آسا همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شوند. در ادامه به بررسی قیمت دستگاه های تصفیه آب تایوانی می پردازیم.

  • قیمت دستگاه تصفیه آب مینروا

دستگاه تصفیه آب مینروا تایوانی اصل به دلیل اورجینال بودن قطعات و داشتن نماد اصالت محصول قیمت بالاتری نسبت به دیگر برند های متفرقه و چینی دارد. شما می توانید از نمایندگی تصفیه آسا با خرید آب تصفیه کن مینروا گارانتی طلایی بدون قید و شرط را دریافت کنید. قیمت دستگاه های مینروا در تمام نقاط کشور یکسان است و می توانید با خیالی راحت از فروشگاه های معتبر آن ها را تهیه نمایید. هم چنین شما می توانید برای خرید دستگاه تصفیه آب خود از شرکت تصفیه آسا تخفیفات ویژه دریافت نمایید و حتی به صورت اقساطی آن را تهیه کنید. رنج قیمت دستگاه های مینروا از 3.5 تا 4.5 میلیون تومان می باشد. شرکت تصفیه آسا تعویض فیلتر های تصفیه آب و سرویس های دوره ای را نیز برای شما انجام خواهد داد.

خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل از تصفیه آسا

  • قیمت دستگاه تصفیه آب cck

آب تصفیه کن cck تایوانی یکی از معروف ترین برند های تصفیه آب است که با قطعات چینی و تایوانی در بازار عرضه می شود. سی سی کا نیز از سیستم اسمز معکوس بهره مند است که دارای 6 الی 8 مرحله فیلتراسیون می باشد. کیفیت قطعات دستگاه های سی سی کا نسبت به برند مینروا ضعیف تر است و به همین علت قیمت آن نیز ارزان تر می باشد. شما می توانید سی سی کا اورجینال را بین 2 الی 4 میلیون تومان خریداری نمایید. علاوه بر دستگاه های اسمز معکوس، این برند دارای آب تصفیه کن های بدون پمپ و مخزن با فناوری اولترا فیلتراسیون است که قیمت ارزانی دارند و تا 1.5 میلیون تومان در بازار مشاهده می شوند که برای کاهش رسوبات و کلر آب آشامیدنی مناسب است و نمی تواند سختی آب را کاهش دهد.

  • قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر

برند سافت واتر یک دستگاه مقرون به صرفه و میان رده همانند سی سی کا می باشد که چندین دهه است در زمینه ی ساخت دستگاه های آب تصفیه کن خانگی فعالیت دارد. این برند هم دستگاه های اولترافیلتراسیون و هم دستگاه های اسمز معکوس را تولید کرده است. پر فروش ترین مدل دستگاه اسمز معکوس سافت واتر دستگاه های 6 مرحله ای، 7 مرحله ای قلیایی کننده و 8 مرحله ای اکسیژن ساز می باشد. رنج قیمت دستگاه های برند soft water بین 2 الی 3 میلیون تومان می باشد. دستگاه های UF یا اولترا فیلتراسیون این برند قیمت پایین تری دارند که فقط می توان از آن ها برای حذف املاح درشت آب و کلر استفاده نمود.

خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل از تصفیه آسا

خرید اینترنتی تصفیه آب خانگی

این روز ها که خرید های آنلاین در میان مردم رواج یافته است شما می توانید از طریق وب سایت تصفیه آسا اقدام به خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا نمایید. فروشگاه اینترنتی تصفیه آب این شرکت تمامی محصولات خود را همراه با مشخصات کامل و قیمت در سایت خود درج نموده است. این شرکت یک مرکز فروش معتبر آب تصفیه کن خانگی است که به عرضه ی بهترین برند دستگاه تصفیه آب می پردازد و علاوه بر آن خدماتی هم چون تعویض فیلتر های تصفیه آب و سرویس های دستگاه نیز ارائه می دهد.

“طبیعتا همه ما برای خرید بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران نیاز به تحقیق و بررسی تفاوت انواع دستگاه‌ تصفیه آب و مقایسه بهترین دستگاه های تصفیه آب در مارک و برند های مختلف با هم داریم. مینروا از میان مارک‌ های معروف، برندی خوش آوازه و درجه یک است که خدمات قبل و پس از فروش بسیار مناسبی نیز در اختیار خریداران قرار خواهد داد. یکپارچه بودن فیلتر تصفیه آب و قطعاتی همچون پمپ و مخزن این دستگاه که با برند Minerva عرضه می‌گردند، دارا بودن استاندارد و کیفیت درجه یک فیلترها و قطعات Minerva، وجود قیمت ثابت در سراسر ایران و دارا بودن نمایندگی فروش معتبر، گارانتی طلایی و خدمات ارزنده همچون مشاوره و پاسخگویی 24 ساعته، دستگاه تصفیه آب مینروا را به بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تبدیل کرده است.”

شما می توانید فیلتر های تصفیه آب خود را نیز از این فروشگاه تهیه نمایید. تمامی دستگاه های این شرکت دارای ضمانت قیمت و کیفیت می باشند و پس از خرید نیز برگه ی ضمانت به شما داده می شود و پس از پرداخت شما و پس از نصب  دستگاه، تست آب آشامیدنی تصفیه شده توسط تکنسین مربوطه انجام خواهد شد تا از کاهش سختی آب اطمینان پیدا کنید .شما قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی را در تصفیه آسا با نرخ بسیار مناسبی تهیه می نمایید و می توانید از اورجینال بودن آن آسوده خاطر باشید. با خرید دستگاه تصفیه آب ساخت تایوان از دیگر خدمات این شرکت مثل ارسال و نصب رایگان، خرید اقساطی، تخفیف های جشنواره و پشتیبانی 24 ساعته نیز بهره مند شوید. مشاورین فروش تصفیه آسا به صورت شبانه روزی امکان این را برای شما عزیزان فراهم کرده اند تا به شما جهت انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب منزلتان مشاوره دهند و طبق نیاز و بودجه ای که در اختیار دارید مناسب ترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند. با خرید آنلاین از وب سایت این شرکت در اسرع وقت محصول مورد نظرتان ارسال خواهد شد.

❌ سلب‌ مسئولیت: تیم روزانه در تهیه‌ مطلب بالا و محتوای تبلیغاتی آن، نقشی ندارد و مسئولیتی هم در قبال صحت آن ندارد.

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین کرم روشن‌ کننده صورت خارجی تولید کدام برند است؟ فرق مشاور و روانشناس ایده های خلاقانه برای دیزاین یک اتاق زیبا بهترین اساتید زیست کنکور ایران هر آنچه که درباره کامپوزیت نمی‌دانید با یه کیفِ دوشیِ اسپرت، استایلِ شیک خودت را کامل کن آیا بوتاکس مو راهکاری دائمی است و یا از بین می رود؟ کفش اورجینال نایک ، بهترین همراه ورزشکاران برای فضای سبز ویلا ، باغچه یا تراس خود دنبال مبلمان مناسب می گردید؟ راهنما جامع خرید تشک رویا