تا ۷۰٪ تخفیف آرایشی بهداشتی در حراج بزرگ اسفند خانومی

کرم‌پودر و ریمل دارید؟ رژ لب جدید و باکیفیت چطور؟ اوضاع پوستتان چطور است؟ نیاز به آبرسانی و لایه‌برداری ندارد؟ از میز آرایشی‌تان چه خبر؟ اگر میز لوازم‌آرایش‌تان تقریباً خالی شده است، رژ لب‌هایتان روزهای پایان عمرشان را طی می‌کنند و ریملتان دیگر نفس‌های آخر را می‌کشد، این فرصت طلایی و ویژه خانومی را از دست ندهید!

نوروز امسال قدم به یک قرن جدید می‌گذاریم. احتمالاً شما هم با شنیدن این جمله به فکر تغییرات بزرگ برای آینده‌ای بزرگتر می‌افتید و هیجان ورود به سال جدید و قرن جدید را دارید. از طرف دیگر احتمالاً دوست دارید که این سال را با سلامتی، زیبایی بیشتر و آگاهانه‌تر آغاز کنید.

حراج بزرگ اسفند خانومی؛ تا ۷۰ درصد تخفیف روی همه اجناس

تا ۷۰٪ تخفیف آرایشی بهداشتی در حراج بزرگ اسفند خانومی

حالا دیگر خیلی‌ها، فروشگاه اینترنتی خانومی را می‌شناسند و کمابیش با آن آشنا هستند. فروشگاه آنلاین خانومی به‌عنوان اولین فروشگاه تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی در روزهای پایان سال، دست به کاری بزرگ زده است.

حراج بزرگ اسفند خانومی همان چیزی است که می‌تواند شیرینی این روزهای شما باشد. باورش کمی سخت است ولی در این حراجی بزرگ شما می‌توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی و خارجی را با ۷۰% تخفیف بخرید. همه محصولات ارائه شده صددرصد اصل هستند و تاریخ انقضای بالایی دارند و شما می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید.

فقط تا پایان اسفند فرصت دارید

حراج بزرگ آخر سال خانومی از تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۰ شروع شده و تا ۲۹ اسفند ادامه دارد. نکته مهم در مورد زمان برگزاری حراج بزرگ آخر سال خانومی این است که این حراج پس از تاریخ اعلام شده، تمدید نخواهد شد.

یک فروشگاه، یک دنیا محصول

خانومی نمایندگی بیش از ۲۵۰ برند معتبر آرایشی – بهداشتی و عطر و ادکلن داخلی و خارجی را دارد که باعث شده تنوع محصولات بالایی در حدود۵۰ هزار کالا داشته باشد و هر چیزی که شما بخواهید در میان محصولاتش وجود دارد.

ضمانت 7 روزه بازگشت کالا

این یک ادعای خالی نیست، یک تعهد کاملاً دوستانه و حرفه‌ای است. خانومی اصالت همه کالاهای موجود در فروشگاهش را تضمین می‌کند و درصورتی‌که پلمب محصولات باز نشده باشد، شما می‌توانید تا ۷ روز کالای خود را مرجوع کنید.

زود و سریع کالاهایتان به دستتان خواهد رسید

اگر ساکن تهران یا کرج هستید، کالاهای خریداری شده توسط شما، خیلی زود به دستتان خواهد رسید. ارسال ویژه کالا با پیک مخصوص خانومی یکی از دیگر از ویژگی‌های مهم حراج بزرگ آخر سال خانومی است.

تخفیف ویژه خرید اول را از دست ندهید

اگر خرید اول خود از خانومی را تجربه می‌کنید می‌توانید از تخفیف ویژه خرید اولی‌ها برخوردار شوید. کافی است در فروشگاه خانومی وارد صفحه اولی‌ها شوید و در ازای خرید‌های بالای ۱۵۰ هزار تومانی، علاوه بر تخفیف حراج بزرگ اسفند، از تخفیف ویژه خرید اولی‌ها استفاده کنید.

به عزیزانتان سلامتی و زیبایی هدیه دهید

اسفندماه، ماه شادی و هدیه دادن و هدیه گرفتن است. همچنین ماه تولد اسفندی‌های جذاب هم هست. اگر دنبال خرید یک هدیه برای سلامتی و زیبایی هرچه بیشتر عزیزانتان هستید، می‌توانید از کارت‌های هدیه خانومی استفاده کنید و هر مبلغی که مایل هستید به آن‌ها هدیه بدهید تا از فروشگاه محصولات خانومی خرید کنند و علاوه بر گرفتن هدیه از شما، تا 70 درصد تخفیف هم به مناسبت حراج بزرگ‌ سال، از خانومی هدیه بگیرند.

این حراج بی‌سابقه، پیشکشی برای روزهای قشنگِ پیش روی شما است؛ شما که به فکر خودتان و زیبا‌یی و سلامتی‌تان هستید. تمام تلاش مجموعه همکاری و پرسنلش این است که در این روزهای زیبای آخر سال، بتواند در کنار شما باشد و سلامتی، زیبایی و حال خوب را به روزها و چهره‌ها و قلب پر مهر شما هدیه دهد. خرید از فروشگاه آنلاین خانومی، یک اتفاق جذاب است که می‌تواند مسیر لذت‌بخشی را برای خریداران فراهم کند.

حرف آخر و جان کلام این‌که، نوروز امسال و قرن جدید را به‌رسم خانومی زیبا و سلامت باش … .

راه های ارتباطی با فروشگاه اینترنتی خانومی

آدرس: تهران، بلوار نلسون ماندلا، خیابان ناهید غربی، پلاک 42، طبقه دوم

تلفن: 79186000-021

وب سایت: https://www.khanoumi.com

ایمیل: info@khanoumi.com

❌ سلب‌ مسئولیت: تیم روزانه در تهیه‌ مطلب بالا و محتوای تبلیغاتی آن، نقشی ندارد و مسئولیتی هم در قبال صحت آن ندارد.

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین کرم روشن‌ کننده صورت خارجی تولید کدام برند است؟ فرق مشاور و روانشناس ایده های خلاقانه برای دیزاین یک اتاق زیبا بهترین اساتید زیست کنکور ایران هر آنچه که درباره کامپوزیت نمی‌دانید با یه کیفِ دوشیِ اسپرت، استایلِ شیک خودت را کامل کن آیا بوتاکس مو راهکاری دائمی است و یا از بین می رود؟ کفش اورجینال نایک ، بهترین همراه ورزشکاران برای فضای سبز ویلا ، باغچه یا تراس خود دنبال مبلمان مناسب می گردید؟ راهنما جامع خرید تشک رویا