لذت قدم زدن در طبیعت بهاری را با جدیدترین مدل‌های کفش زنانه ۱۴۰۲ تجربه کنید!

تمایل به زیبایی در خانم‌ها، از صفات غریزی آن‌هاست؛ به همین دلیل علاقه دارند، همیشه با ظاهری آراسته، در میان دیگران ظاهر شوند و به بهترین شکل لباس بپوشند. خرید یک کفش مناسب نیز، از این قاعده مستثنی نیست؛ به گونه‌ای که انتخاب یک کفش شیک که با فصل و استایل مورد علاقه آن‌ها تناسب داشته باشد، می‌تواند یکی از دغدغه‌های آنان باشد. با افزایش دمای هوا، این دغدغه ذهن خانم‌ها را بیش‌تر مشغول می‌کند؛ زیرا باید کفشی را انتخاب کنند که در درجه اول زیبا باشد و در عین زیبایی فعالیت آنان را مختل نکرده و به آنان احساس راحتی بدهد، خنک باشد و این امکان را فراهم کند تا در موقعیت‌های متفاوت، از همان کفش بهره‌مند شوند.

خوشبختانه، کفشی وجود دارد که تمام ویژگی‌های ذکر شده را داراست و آن کفش اسپرت است. کفش اسپرت، کفش‌های کلاسیک و سبکی هستند که در گذشته، بیش‌تر توسط آقایان و افراد مسن پوشیده می‌شد؛ اما با توجه به پیشرفت و گسترش صنعت مد، شاهد افزایش مداوم تقاضا، در میان دختران و بانوان جوان هستیم؛ به‌طوری‌ که این کفش را در سه فصل ابتدایی سال، جایگزین سایر مدل‌ها می‌کنند. در این مقاله قصد داریم شما را با این مدل کفش، بیش‌تر آشنا کنیم و جدیدترین مدل‌های کفش اسپرت را به شما معرفی نماییم.

دلایل محبوبیت کفش اسپرت چرم کاکتوس

یکی از مزایای کفش‌های اسپرت چرم کاکتوس، انعطاف‌پذیری آن است که منجر به افزایش راحتی آن‌ها می‌شود. این کفش‌ها معمولا از جنس چرم تولید می‌شوند که زیبایی و برتری آن را دوچندان می‌کند. این کفش‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن، قابل پوشیدن هستند؛ زیرا در طراحی آن‌ها معمولا از ابزارهای بستن کفش، مانند زیپ و بند استفاده نمی‌شود و برای خانم‌های شاغل و افراد مبتلا به کمردرد، که امکان خم شدن ندارند، بهترین انتخاب هستند. پاشنه این کفش‌ها تخت هستند یا پاشنه کوتاهی دارند، پس اگر لازم شد مسافتی را پیاده طی کنید، می‌توانید مطمئن باشید که صدمه‌ای متوجه ستون فقرات نمی‌شود و بعد از مدتی پا درد نمی‌گیرید. این کفش معمولا تا زیر قوزک پا می‌رسد و هوا به راحتی با پا تماس پیدا می‌کند؛ در نتیجه عرق پاها به سرعت خشک می‌شود و آزاردهنده نخواهد بود. در کنار تمام مزایایی که برای این کفش نام برده شد، لازم است مهم‌ترین ویژگی آن را نیز شرح دهیم. کفش‌های اسپرت جزو معدود مدل‌هایی هستند که می‌توان با هر نوع لباسی ست کرد؛ گویی که قطعه گمشده استایل غیر رسمی بوده و به تازگی مورد توجه قرار گرفته است.

نحوه ست کردن کفش‌ و کیف

اگر قصد دارید برای استایل خود کیف و کفش ست در نظر بگیرید، لازم است که آن‌ها را حتما از یک جنس تهیه کنید؛ برای مثال اگر کفشتان چرم است، کیفتان نیز چرمی باشد. در گذشته مرسوم بود که کیف و کفش هم‌رنگ باشند؛ اما امروزه این مسئله الزام‌آور نیست و اگر در کیف شما از دو یا چند رنگ استفاده شده می‌توانید کفش خود را با یکی از رنگ‌های اصلی آن ست نمایید. نکته‌ای که در هماهنگ کردن لباس‌ها باید بدانید، اینست که رنگ و جنس کیف و کفش، نباید با لباس‌های انتخابی یکسان باشد؛ برای مثال لباس‌های چرمی، نباید در کنار کیف و کفش چرم قرار بگیرد. انجام این کار،  علاوه بر اینکه جلوه کیف و کفش شما را از بین می‌برد، احساس ناخوشایندی نسبت به ظاهر شما، در بیننده ایجاد می‌نماید.

جدیدترین مدل‌های کفش اسپرت بهاری ۱۴۰۲

مدل‌هایی که در ادامه معرفی می‌گردند توسط برند چرم کاکتوس تولید و عرضه می‌شوند. برای خرید جدیدترین مدل کفش چرم اسپرت می‌توانید به فروشگاه چرم کاکتوس مراجعه نمایید و از خرید کفش اسپرت  زنانه جدید خود لذت ببرید. همچنین اگر قصد خرید کیف زنانه دستی چرم و ست کردن آن با کفش اسپرت را دارید می‌توانید، نام مدل آن را در فروشگاه جستجو کرده و نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

کفش مدل Ws1023 و کیف مدل Wb2015

جنس رویه این کفش، از چرم گاوی درجه یک و آستر آن نیز از چرم گوسفندی مرغوب، تولید شده است. این کفش دارای پاشنه کوتاه به اندازه ۲ سانتی‌متر است و به‌ پاها فشار وارد نمی‌کند. علاوه بر آن کفی داخل کفش نیز طبی بوده و از جنس چرم می‌باشد تا ضربه وارد شده به کف پا به خوبی خنثی گردد. این کفش در کنار کیف مدل Wb2015 که جنس رویه آن نیز چرم گاوی است، بسیار هماهنگ به نظر می‌رسد. این کیف به دو صورت دوشی و یک‌طرفه قابل استفاده بوده و ابعاد آن ۲۰*۱۶*۷ سانتی‌متر قرار داده شده است. رنگ آبی به کار رفته در این محصولات، بسیار آرام و دلنشین است و در کنار لباس‌های سفید یا شلوار جین آبی، یک استایل بی‌رقیب رقم می‌زند.

خرید کفش اسپرت زنانه از چرم کاکتوس

کفش مدل Ws1030  و کیف مدل Wb2016

اگر علاقمند به ایجاد استایلی به رنگ فصل بهار هستید،  این ست کیف و کفش را به شما پیشنهاد می‌کنیم. رنگ کرم و پسته‌ای به کار رفته در این کیف و کفش، در کنار لباس‌های سفید و کرم، می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد و حس غیر قابل توصیفی در دیگران به وجود آورد. رویه هر دو محصول از چرم گاوی با کیفیت است. کفی این کفش نیز طبی و چرمی است و جنس زیره آن T.P.U  می‌باشد که ویژگی اصلی آن مقاومت در برابر سایش و لغزش،  در برخورد با زمین، به ویژه آسفالت خیابان است.

خرید کیف دستی از چرم کاکتوس

کفش مدل Ws1037 و کیف مدل Wb2015

کیف و کفش، مانند سایر محصولات، از چرم گاوی مرغوب ساخته شده‌اند. برای کفش کفی طبی تعبیه گردیده تا راحتی کفش مثال زدنی باشد. زیره کفش چرم از جنس Rubber  است که استحکام بالایی دارد و مقاومت خوبی در برابر آسیب از خود نشان می‌دهد. آستر کفش نیز از چرم گوسفند تهیه شده و نرم و منعطف است. مجموع این عوامل و اجزا، یک کیف و کفش درجه یک را گرد آورده تا سال‌ها ماندگاری داشته باشد. رنگ مشکی اینست، این امکان را به شما می‌دهد تا آن را در کنار یک استایل رسمی، به کار ببرید و با انواع رنگ‌ها هماهنگی ایجاد نمایید.

خرید کیف مجلسی از چرم کاکتوس

کفش چرم مدل Ws1038  و کیف مدل Wb4021

یک ترکیب عالی و شیک با رنگ مشکی می‌سازد و به خاطر ظاهر فانتزی که دارد می‌توانید در مهمانی‌های دوستانه از آن استفاده نمایید. جنس رویه کیف و کفش از چرم گاوی اصل تهیه شده است. آستر کفش، از جنس چرم گوسفندی بوده و مهم‌ترین بخش کفش، یعنی زیره آن از جنس Rubber  ساخته شده است. کفی این کفش نیز مانند سایر محصولات ارائه شده، طبی بوده و از جنس چرم می‌باشد.

خرید کفش کالج از چرم کاکتوس

معرفی برند چرم کاکتوس

برند معتبر کاکتوس نزدیک به یک دهه است که  فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات چرم طبیعی و با کیفیت آغاز نموده است و با پشتکار عالی و کمک متخصصان ایرانی، در مسیر موفقیت و جلب رضایت کاربران عزیز، قدم برمی‌دارد. این برند، در تمام مدت فعالیت خود، با حمایت شما توانسته جایگاه خود را در صنعت چرم ایران تثبیت نماید و عرضه اقلام لوکس خود را به بازارهای جهانی انتقال دهد. این برند جهت رفاه حال هموطنان خوش‌سلیقه، وارد فضای کسب و کار آنلاین شده و اقدام به راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی نموده است تا بتواند قدمی موثر در تامین نیاز به پوشاک قشر جوان و خوش پوش ایران بردارد. تمامی محصولات فروشگاه چرم کاکتوس دارای ضمانت اصالت چرم طبیعی و  گارانتی می‌باشد و با افتخار میزبان شما هموطن گرامی خواهد بود.

سخن پایانی

استفاده از کفش‌های چرم اسپرت، زیبایی هر لباسی را بیش‌تر نمایان می‌کند و نیاز خانم‌ها را مرتفع می‌سازد. چه در اداره باشید، یا در یک مهمانی غیر رسمی، یا یک گردش تابستانه و بهاره، کفش اسپرت می‌تواند همراه شما باشد. رنگ‌های تیره این محصول، می‌تواند با استایل رسمی نیز پوشیده شود و رنگ‌های روشن آن به همراه یک کیف هم‌جنس و با رنگ متناسب زیبایی شما را افزایش می‌دهد. اگر قصد دارید سال جدید خود را زیباتر از هر زمان دیگری آغاز کنید، می‌توانید به فروشگاه چرم کاکتوس مراجعه نموده و نسبت به خرید کفش چرم زنانه،  به همراه کیف هماهنگ با آن، اقدام نمایید.

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین کرم روشن‌ کننده صورت خارجی تولید کدام برند است؟ فرق مشاور و روانشناس ایده های خلاقانه برای دیزاین یک اتاق زیبا بهترین اساتید زیست کنکور ایران هر آنچه که درباره کامپوزیت نمی‌دانید با یه کیفِ دوشیِ اسپرت، استایلِ شیک خودت را کامل کن آیا بوتاکس مو راهکاری دائمی است و یا از بین می رود؟ کفش اورجینال نایک ، بهترین همراه ورزشکاران برای فضای سبز ویلا ، باغچه یا تراس خود دنبال مبلمان مناسب می گردید؟ راهنما جامع خرید تشک رویا