‌‌ جاذبه های لندن که کمتر کسی از آنها خبر دارد

برای آشنایی با فرهنگ بریتانا و بازدید از کاخ های سطلنتی، لندن تنها شهری است که این فرصت را در اختیارتان می‌گذارد. این شهر را می‌توان زادگاه بناهای تاریخی و کاخ های سلطنتی معرفی کرد. از مهم ترین جاهای دیدنی لندن می‌توان به بیگ بن، کاخ باکینگهام، مادام توسو و هزاران جاذبه دیدنی دیگر اشاره کرد. بناهای و ساختمان های مجلل لندن به همراه فرهنگ غذایی متفاوت توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. پس اگر شما هم برای تعطیلات خود به دنبال مقصدی لوکس و رویایی می‌گردید، با رزرو هتل های لندن می‌توانید سفر خود را شروع کنید. در ادامه ما هم مهم ترین جاذبه های لندن را به شما معرفی می‌کنیم، پس همراه ما باشید.

وارنر براس | ‌ Warner Bros

اگر شما هم تمام روزهای هفته برای قسمت جدید هری پاتر لحظه شما می‌کردید، پس بازدید از وارنر براس را از دست ندهید. این استودیو که محل ضبط سریال هری پاتر بوده شما را با صحنه های این سریال در واقعیت رو به رو می‌سازد. این استودیو مساحتی حدود 80 هکتار دارد که در جنوب شرقی انگلستان قرار گرفته است. اولین تور بازدید از این استودیو، ساعت 10 صبح است که هزینه بلیط آن برای هر نفر حدود 89 پوند است.

‌‌ جاذبه های لندن که کمتر کسی از آنها خبر دارد

کلیسا وست مینستر | Westminster Abbey

کلیسا وست مینستر، همان کلیسای معروف لندن است که تصویر آ نرا در تلویزیون یا شبکه های مجازی زیاد دیده اید. این کلیسا که 960 سال پس از میلاد تاسیس شده، محل برگزاری تاج گذاری شاه های بریتانیا و همچنین محل برگزاری مراسم تشییع جنازه ملکه الیزابت دوم بوده است. سقف طاقدار این کلیسا به همراه نقاشی های باستانی که در کلیسا وجود دارند، شما را حیرت زده خواهند کرد.

از جالب ترین قسمت های کلیسا می‌توان به مقبره های شاعران و نویسندگان معروف بریتانیایی نظیر ویلیام شکسپیر، جین آستین و چارلز دیکنز اشاره کرد. برای بازدید از این کلیسا به مدت زمانی حدود 2-3  ساعته نیاز خواهید داشت که هزینه بلیط این کلیسا برای هر نفر حدود 27 پوند در نظر گرفته شده است.

چشم لندن

برای تماشای لندن با چشم اندازی 360 درجه باید سوار چرخ فلک عظیم الجثه ای که به چشم لندن شهرت دارد، شوید. این سازه که عنوان بلندترین چرخ فلک کنسولی دنیا را به خود اختصاص داده، دستاور مهندسان بریتانیایی که امروزه نماد لندن به حساب می‌آید. مدت زمان چرخش این چرخ فلک،  حدود  3. دقیقه است که در این زمان جاهای دیدنی لندن را به شما نشان ‌دهد.

‌‌ جاذبه های لندن که کمتر کسی از آنها خبر دارد

برج اچ ام لندن | ‌‌HM Tower of London

برج اچ ام یکی از جاهای دیدنی و البته تاریخی در لندن به حساب می‌آید که در اوایل دهه 1080 توسط ویلیام ساخته شد. این بنا هم کاخ، هم قلعه و هم محلی برای نگهداری زندانیان بوده است. مجموعه جواهراتی که در این قصر نگهداری می‌شود علت اصلی بازدید از این کاخ به شمار می‌آید. جالب است بدانید این قصر هنوز محل زندگی سربازان به همراه خانواده هایشان، فرمانده، دکتر و کشیشش است.

مادام توسو | ‌Madame Tussauds London

مادام توسو یکی از موزه های هیجان انگیز لندن است که فرصت تماشای افراد معروف از خواننده و بازیگر گرفته تا خاواده سلطنتی و سیاستمداران دنیا را در اختیارتان قرار ‌می‌دهد. در این موزه بیش از 190 مومیایی واقعی برای بازدید وجود دارد. این موزه جذاب، در شمال غرب لندن، خیابان ماریلبون، قرار دارد که برای تماشای آن حدود 2 ساعت زمان نیاز خواهید داشت. بلیط این موزه از 32 پوند شروع می‌شود.

کاخ باکینگهام

کاخ باکینگهام از معروف ترین کاخ های لندن محسوب می‌شود که خانواده های سلطنتی هنوز در آن زندگی می‌کنند و در زمان های مشخصی گردشگران می‌توانند از آن بازدید کنند. در این کاخ باشکوه می‌توانید از گنجینه های سلطنتی نظیر نقاشی های رامبراند، روبنس و کانالتو از نزدیک بازدید کنید. این کاخ، اقامتگاه رسمی پادشگاه بریتانیا است که مقامات مهم نظیر اعضای شورای خصوصی، سفیران خارجی و بریتانیا، اسقف ها و افسران ارشد نیروهای مسلح در این کاخ با پادشاه ملاقات می‌کنند.

‌‌ جاذبه های لندن که کمتر کسی از آنها خبر دارد

تله کابین IFS

لندن را بر فراز آسمان ها و زمانی که از روز معروف تیمز در حال گذر هستید، ببینید این تله کابین که از شبه جزیره گرینویچ به سمت اسکله سلطنتی حرکت می‌کند، چشم انداز بینظیری از لندن را به تماشا می‌گذارد. در گرینویچ می‌توانید از میراث سلطنتی، روایت ها در مورد نجوم، خانه ملکه و بازار گرینویچ بازدید کنید و مجدد با تله کابین به محلی که سوار شدید باز گردید.

آکواریوم SEA LIFE

آکواریوم SEA LIFE شما را به اعماق اقیانوس ها می‌برد. این تونل شیشه ای آکواریومی محل زندگی موجودات عظیم الجثه ای نظیر کروکودیل ها، کوسه ها، پنگوئن ها، ستاره دریایی و هزاران موجود آبزی دیگر است. بازدید از این آکواریوم حدود 1-2  ساعت از شما زمان می‌گیرد. آکواریوم در ساحل جنوبی رودخانه تیمز در کنار چشم لندن قرار دارد.

‌ رزرو هتل های لندن با بهترین قیمت در فلای تودی

لندن را می‌توان مهد شکوه و قدرت بریتانیا دانست. این شهر تاریخی که امروزه محل زندگی خانواده سلطنتی است، بناها و جاذبه های گردشگری کمی ندارد. برای سفر به لندن کافی است پرواز خود را از ایرلاین دلخواه خود با ارزانترین نرخ در فلای تودی خریداری کنید. بابت رزرو هتل لندن هم نیازی به جستجو در اینترنت نیست، ما لیست متنوعی از هتل های لندن را با رنج قیمتی متفاوت و امکاناتی که دارند را به شما پیشنهاد می‌دهیم تا مطابق با سلیقه و بودجه موردنظر خود، اقامتگاه خود را انتخاب کنید. برای رزرو هتل در لندن با بهترین قیمت کافی است وارد سایت فلای تودی شوید، در بخش هتل های خارجی، شهر مقصد (لندن) را انتخاب کنید، تاریخ ورود و خروج، تعداد نفرات و اتاق هایی که نیاز دارید را وارد کنید تا با کلیک بر روی گزینه جستجو، هتل های مختلف به شما نمایش داده شود. با کلیک بر روی گزینه رزرو هتل وارد صفحه درج اطلاعات و پرداخت می‌شوید که پس از نهایی کردن خرید، واچر هتل از طریق پیامک یا ایمیل برایتان ارسال خواهد شد.

مطالب مشابه را ببینید!

معرفی بی ضررترین شوینده صورت ایرانی و خارجی کفش چرم طبی ولی شیک را از کجا بخریم؟ سه کتاب پرطرفدار در زمینه روانشناسی موفقیت بهترین اسپیکر سقفی موجود در بازار برترین روش های سرمایه گذاری در آلمان با موسسه مهاجرتی اصطهباناتی چطوری به ایران گل بفرستیم؟ هتل‌های پاریس نزدیک مرکز شهر فولاد st52 از کجا بخریم؟ برای خرید بیمه خودرو کدام بدهی‌ها باید تسویه شوند؟ کامل‌ترین بررسی برند سیکو + معرفی کالکشن چند کالکشن محبوب