آیا می‌توان تور ارزان کیش را برای عید نوروز 1402 رزرو کرد؟

آیا می‌توان تور ارزان کیش را برای عید نوروز 1402 رزرو کرد؟

حتی تور کیش ارزان هم سفر کم هزینه‌ای را در عید نوروز 1402 برای شما به ارمغان نمی‌آورد. هزینه‌ها مخصوصا در ایام نوروز داخل جزیره بالاست. به همین دلیل اختلاف قیمت تور لوکس کیش با تور ارزان کیش چندان تاثیری روی هزینه‌های سفرتان نمی‌گذارد؛ شاید در حد 1 الی 3 میلیون تومان هزینه‌هایتان کاهش پیدا کند. اگر به دنبال این مقدار کاهش هزینه برای رزرو تور ارزان کیش هستید، در ادامه 8 نکته را به شما توصیه کردیم که با رعایت آن‌ها امکان رزرو تور کیش برای عید نوروز با قیمتی مناسب فراهم می‌شود.

1. تور کیش را برای نیمه دوم عید 1402 رزرو کنید

اکثر مسافران، تور کیش عید نوروز را برای 29 اسفند تا 5 فروردین رزرو می‌کنند. این ایام تعطیلات رسمی کارمندان است. پس از 5 فروردین، اکثر خانواده‌های دارای کارمند از جزیره به خانه بازمی‌گردند. به همین دلیل قیمت تور کیش از 6 تا 13 فروردین کمی کاهش پیدا می‌کند. شما می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و در نیمه دوم عید نوروز 1402 به سفر بروید.

2. رزرو تور کیش برای 20 الی 25 اسفند ماه

اگر شغل آزاد دارید مجبور به سفر در روزهای عید نوروز نیستید. می‌توانید در روزهای 20 الی 25 اسفند ماه 1401 به سفر بروید. قیمت تور کیش با هتل 3 ستاره در این ایام حدودا 3 میلیون و 500 هزار تومان است. اما همین تور بعد از عید نوروز به 7 میلیون تومان می‌رسد. پس اگر وقت آزاد دارید می‌توانید چند روز قبل از عید نوروز با تور ارزان‌تری به کیش سفر کنید.

3. زمان مناسب برای رزرو تور کیش با قیمت مناسب

معمولا پکیج‌های گردشگری کیش برای عید نوروز در بهمن ماه باز می‌شدند. اما در سال 1402 این اتفاق در اسفند افتاد. حالا از 15 تا 29 اسفند، قیمت تور کیش بین 10 الی 15 درصد افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل اگر بتوانید قبل از 15 اسفند نسبت به رزرو تور کیش عید نوروز اقدام کنید، سفرتان کم هزینه‌تر از نیمه اسفند به بعد می‌شود.

آیا می‌توان تور ارزان کیش را برای عید نوروز 1402 رزرو کرد؟

4. تور کیش ارزان با سوئیت برای خانواده‌های پر جمعیت

هتل‌ها در هر اتاق ظرفیت محدودی برای اقامت دارند. همچنین اگر چند خانواده با یکدیگر تور کیش را رزرو کرده باشید، به دلیل ظرفیت محدود و مشکل محرمیت، امکان اقامت در یک اتاق را داخل هتل ندارید. اما سوئیت‌های کیش دارای این محدودیت‌ها نیستند. همچنین قیمتشان هم اندازه هتل‌های 3 ستاره کیش است؛ با این تفاوت که راحتی و در برخی مواقع امکانات بیشتری را دارید. به همین دلیل برای خانواده‌های پر جمعیت یا خانواده‌هایی که با دیگر افراد به سفر رفتند، مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

در سوئیت‌های کیش ناهار و شام ارزان‌تری میل کنید

امکان پخت‌وپز غذا در هتل‌های کیش وجود ندارد. به همین دلیل مجبور به خرید غذا از رستوران‌های داخل یا بیرون هتل هستید. قیمت غذاها در کیش فوق‌العاده زیاد است. به شکلی که برای یک وعده غذای معمولی یک نفره بایستی بین 300 الی 400 هزار تومان پرداخت کنید. اما این محدودیت در سوئیت‌های کیش وجود ندارد. می‌توانید مواد اولیه غذاهایتان را خودتان تهیه کرده و با مبلغ ارزان‌تری نسبت به پخت‌وپز غذا اقدام کنید.

آیا می‌توان تور ارزان کیش را برای عید نوروز 1402 رزرو کرد؟

5. سفر زمینی به کیش، ارزان‌تر از سفر هوایی نیست

قیمت تور زمینی کیش ارزان‌تر از تور هوایی است اما به چه قیمتی؟ حتی در برخی مواقع هزینه‌های سفر زمینی برای شما بیشتر از تور هوایی کیش می‌شود. در این سفر ابتدا بایستی مسیری 24 ساعته را تا بندرعباس طی کنید. سپس از این شهر با تاکسی تا بندر چارک یا آفتاب بروید. هزینه کرایه تاکسی بین 600 الی 1 میلیون تومان و حتی بیشتر نیز می‌شود. پس از رسیدن به بندر بایستی به اسکله رفته و با استفاده از شناور به جزیره کیش بروید. هزینه این شناور نیز برای هر نفر بین 100 الی 200 هزار تومان در عید نوروز 1402 است. در برخی مواقع به دلیل خرابی هوا، این شناورها به سمت کیش حرکت نمی‌کنند. در این مواقع بایستی یک شب را نیز در بندر اقامت کنید. هزینه‌های هتل در این یک شب با کرایه تاکسی، خوردو‌خوراک و دیگر مسائل به اندازه یک سفر هوایی 2 ساعته یا حتی بیشتر می‌شود.

6. تاثیر مستقیم ساعت پرواز کیش روی قیمت تور

قیمت پرواز تور کیش عید نوروز در ساعت 6:30 صبح ارزان‌تر از پروازهای ظهر و بعدازظهر است. در مسیر برگشت نیز پروازهای صبح زود و شب مبلغ کمتری دارند. اما توجه داشته باشید که در صبح زود در جزیره کیش فرود بیایید امکان استفاده از اتاق هتل تا ساعت 14 مگر با پرداخت نیم شارژ وجود ندارد. اگر پروازتان در شب فرود بیاید نیز تقریبا یک روز کامل را از دست دادید. به همین دلیل این پروازها کم‌طرفدار و ارزان هستند. در مسیر برگشت نیز به همین شکل است.

7. باصرفه‌تر بودن پرواز سیستمی نسبت به پرواز چارتری کیش

پروازهای چارتری در هنگام کنسلی تور هیچ مبلغی را به مشتری برنمی‌گردانند. اما در پرواز سیستمی براساس روز کنسلی، مبلغ با درصدی جریمه مشخص به مشتری استرداد می‌شود. همچنین در تورهای دارای پرواز سیستمی، قیمت بلیت هواپیما برای نوزادان 0 تا 2 سال تا 75 درصد و برای کودکان 2 تا 12 سال تا 10 درصد نسبت به بزرگسالان کاهش پیدا می‌کند. اما در پرواز چارتری فقط برای نوزادان هزینه کمتری گرفته می‌شود. اگر دارای نوزاد یا کودک هستید، تور کیش با پرواز سیستمی در ایام نوروز برای شما باصرفه‌تر خواهد بود.

8. از تور کیش با خدمات رایگان نهال گشت استفاده کنید

آژانس گردشگری نهال گشت یکسری خدمات رایگان بر روی تور کیش ارائه می‌کند. این خدمات شامل گشت جزیره رایگان، تخفیف با حداقل 1 میلیون تومان اعتبار جهت استفاده از تفریحات کیش، رزرو هتل با صبحانه، رزرو بلیت رفت‌وبرگشت و ترانسفر فرودگاهی رایگان می‌شود. با استفاده از این خدمات هزینه‌های سفرتان کاهش پیدا می‌کند. همچنین مشاوره رایگان نیز جهت رزرو تور ارزان کیش برای ایام نوروز نیز به شما ارائه می‌دهند. کافیست برای استفاده از خدمات نهال گشت با شماره 02633143000 تماس بگیرید یا به آدرس https://nahalgasht.com/ مراجعه کنید.

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین کرم روشن‌ کننده صورت خارجی تولید کدام برند است؟ فرق مشاور و روانشناس ایده های خلاقانه برای دیزاین یک اتاق زیبا بهترین اساتید زیست کنکور ایران هر آنچه که درباره کامپوزیت نمی‌دانید با یه کیفِ دوشیِ اسپرت، استایلِ شیک خودت را کامل کن آیا بوتاکس مو راهکاری دائمی است و یا از بین می رود؟ کفش اورجینال نایک ، بهترین همراه ورزشکاران برای فضای سبز ویلا ، باغچه یا تراس خود دنبال مبلمان مناسب می گردید؟ راهنما جامع خرید تشک رویا