تعطیلاتتان را در وارنا بگذرانید

تعطیلاتتان را در وارنا بگذرانید

در سالهای اخیر بلغارستان میزبان گردشگران بسیاری بوده است و محبوبیت بسیاری را در صنعت توریست کسب کرده است در میان گردشگرانی ، هموطن های ایرانی نیز برای سپری کردن تعطیلات تابستان خود به سواحل وارنا سفر میکنند.اگر شماهم قصد سفر به کشور زیبای بلغارستان را دارید حتما تا انتهای این مقاله با ما باشید تا از زیبایی های گردشگری شهر وارنا در کشور بلغارستان آشنا شوید.

وارنا؛ شهر ساحلی بلغارستان

وارنا شهر ساحلی بلغارستان پس از پلودیو و صوفیه، بزرگترین شهر این کشور توریستی است. کشور بلغارستان همواره یکی از مقصدهای محبوب گردشگران سرتاسر جهان بوده است.شهر ساحلی وارنا همتار ازمیر ترکیه که به پایتخت تابستانی بلغارستان شهرت دارد در تابستان بیشترین سهم گردشگری کشور را برای گذراندن تعطیلات تابستانی مسافران ایفا میکند. تور ازمیر هم مانند تور وارنا طرفداران زیادی دارد.

سواحل زیبا و گردشگری وارنا در امتداد دریای سیاه قرار گرفته است و سفر به این کشور اروپایی خیلی هزینه بر نیست و میتوان با یک تور وارنا ارزان از این کشور بازدید کنید. پایتخت بلغارستان ، صوفیه ۴۷۰ کیلومتر با این شهر ساحلی فاصله دارد.

کشور بلغارستان در جنوب شرقی اروپا و در همسایگی کشور ترکیه است که از شرق به دریای سیاه راه دارد. صوفیا پایتخت کشور بلغارستان است و شهر وارنا یکی از سه شهر بزرگ کشور محسوب می شود که هرساله تعداد زیادی از گردشگران را مخصوصا در فصل گرما به خودت جذب میکند.شهر وارنا بدلیل مساحت و موقعیت جغرافیایی از لحاظ اقتصادی ،فرهنگی ،سیایی و همچنین اجتماعی حائز اهمیت است.

لذت از آفتاب طلایی وارنا در تابستان

اگر قصد سفر به وارنا را دارید ، بهترین زمان برای بازدید از این شهر ساحلی ماه مرداد و شهریور است و البته شلوغ ترین ایام سفر به این کشور هم هست.برای لذت بردن از آفتاب طلایی سواحل وارنا حتما قبل از برنامه ریزی سفر آب و هوای وارنا رو مدنظر داشته باشید .وارنا پاییزهای طولانی و نسبتا سرد و مرطوبی دارد .

تعطیلاتتان را در وارنا بگذرانید

وارنا؛ شهر گنج های کهن طلا

وارنا یک شهر توریستی با تاریخ غنی است. هزاران آثار تاریخی بدست آمده از این شهر باستانی حاکی از آن است که تمدن این شهر نزدیک به ۶۰۰ سال قبل از میلاد باز میگردد . وارنا یکی از مهمترین مکان های باستان شناسی شناخته شده است که حتی گنج های کهن طلای جهان در آن کشف شده است.در سال ۱۹۷۲ کاوشکران گنجینه کهن طلای جهان رو با قدمت ۷۰۰۰ ساله در شهر وارنا کشف کردند.باستان شناسان کشف کرده اند این شهر غنی از تاریخ و تمدن در گذشته های دور محل زندگی انسان های ماقبل تاریخ بوده است و همین موضوع نشانگر سنت و فرهنگ غنی مردمانش است.

وارنا جاذبه های گردشگری بسیاری دارد.سواحل زیبای وارنا همواره مقصد گردشگران زیادی است که ساحل “گلدن سندز” از محبوب ترین و معروف ترین آن است که به “مروارید دریای سیاه بلغارستان” نیز شهرت دارد.میتوانید از امکانات رفاهی و تفریحی در ساحل استفاده کنید غذاهای با کیفیت و ارزان میل کنید و ساعت های آرامش بخش و به یاد ماندنی را سپری کنید حتی میتوانید به بازی های آبی سرگرم بشوید.علاوه بر سواحل و تفریحات آبی وارنا میتوانید سری به جنگل سنگی، باغ گیاه شناسی، موزه تاریخی وارنا، حمام تاریخی رومی ها و کلی جاذبه های تماشایی ابن شهر دیدن کنید.

این مطلب را هم بخوانید: تور استانبول هتل میل بومونتی

جزیره ای با دیوارهای رومی

بسیاری از گردشران علاقمند به مکان های تاریخی و باستانی هستند و در طول سفرشان به وارنا سری هم به جزیره نسبر میزنند.این منطقه ی تاریخی زیبا با دیوارهای رومی مربوط به قرون وسطا،خانه های قدیمی چند صد ساله و کلیساهای دوران بیزانس، دیدنی های بین الملی کم نظیری دارد که طرفداران بسیاری میان بازدید کننده ها پیدا کرده است.

تعطیلاتتان را در وارنا بگذرانید

زبان مردم وارنا بلغاری است اما زبان ترکی هم در این کشور رایج است اما بدلیل گردشگرانی که از همه جای دنیا به این شهر سفر میکنند،اغلب مردم به زبان های خارجی تسلط دارند.بدلیل سکولار بودن کشور بلغارستان ، دین رسمی در این کشور وجود ندارد اما 85 درصد مردم پیرو دین مسیحیت هستند

اگر شما هم از آن دسته گردشگرانی هستید که علاقه دارید به تنهایی سفر کنید باید بگویم که وارنا مقصد ایده آلی برای شما خواهد بود چرا که امنیت وارنا رتبه بالایی در جهان دارد.با وجود اقوام مختلف و گردشگران کشورهای مختلف وارنا شهر امنی است و میزان جنایت، دزدی کم و میتوانید با خیال راحت نه تنها در روز بلکه در شب هم به تنهایی گردش کنید.

سخن آخر

برای سفر به وارنا خوشبختانه از تهران پرواز مستقیم وجود دارد برای لذت بردن از زیبایی های وارنا میتوانید از تور وارنا استفاده کنید.بعضی از مسافران تور وارنا از تور ترکیبی تور ازمیر و وارنا استفاده میکنند تا هم ازمیر ،شهر زیبای کشور ترکیه را ببینند و هم از سواحل دلچسب وارنا لذت ببرند.

شما می توانید با مراجعه به سایت علی بابا تور وارنا یا تور ازمیر و وارنا را با تضمین بهترین قیمت خریداری کنید و از پشتیبانی 24 ساعته بهره مند شوید، حتی می توانید تور قسطی بخرید و هزینه آن را پیش از زمان سفر تسویه کنید.

مطالب مشابه را ببینید!

معرفی بی ضررترین شوینده صورت ایرانی و خارجی کفش چرم طبی ولی شیک را از کجا بخریم؟ سه کتاب پرطرفدار در زمینه روانشناسی موفقیت بهترین اسپیکر سقفی موجود در بازار برترین روش های سرمایه گذاری در آلمان با موسسه مهاجرتی اصطهباناتی چطوری به ایران گل بفرستیم؟ هتل‌های پاریس نزدیک مرکز شهر فولاد st52 از کجا بخریم؟ برای خرید بیمه خودرو کدام بدهی‌ها باید تسویه شوند؟ کامل‌ترین بررسی برند سیکو + معرفی کالکشن چند کالکشن محبوب