با بهترین قیمت تور دبی، به عروس خلیج‌ فارس سفر کنیم

تور دبی یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی در سال‌های اخیر شده است. دبی که با نام عروس خلیج‌فارس نیز شناخته می‌شود، یکی از مدرن‌ترین و لوکس‌ترین شهرها در حاشیه خلیج فارس است و به‌عنوان دومین شهر گران‌‌قیمت در منطقه خاورمیانه و بیستمین شهر مجلل در دنیا به محبوبیت ویژه‌ای در بین مسافران رسیده است.

با بهترین قیمت تور دبی، به عروس خلیج‌فارس سفر کنیم

در سال‌های اخیر مسافران ایرانی بسیار زیادی این شهر را برای تفریح، کار یا سرمایه‌ گذاری انتخاب کرده‌اند و مهم‌تر اینکه پرواز دبی از پرطرفدارترین پروازهای خارجی است. دبی امکانات رفاهی و تفریحات بسیار متنوع و جدیدی دارد و یکی از بهترین گزینه‌‌های سفر جهت گذراندن تعطیلات به حساب می‌آید. داشتن موقعیت عالی دبی، هتل‌‌های شیک و لوکس، تفریحات هیجان‌‌انگیز، شکوه خیره ‌کننده برج‌ها و دریای چشم‌نواز دبی تنها بخشی از جاذبه‌‌های این شهر هستند که شما می‌توانید با استفاده از تور دبی آن‌ها را از نزدیک مشاهده کنید.

اگر مسافر تور دبی از تهران هستید، حواستان باشد که فاکتورهای زیادی بر روی قیمت تور دبی تاثیرگذار است؛ برای مثال تعداد شب‌های اقامت، نوع هتل، بلیط هواپیما، نوع ایرلاین، امکانات تور و… همگی بر روی نرخ تور های دبی تاثیر می‌گذارند.

حالا اگر برای سفر به دبی تصمیمتان قطعی است؛ ما ما آژانس مسافرتی سفریار آریا را به شما معرفی می‌کنیم. این مجموعه گردشگری موفق و شناخته شده با ارائه تورهای لحظه‌آخری و ارزان دبی توانسته به‌عنوان بهترین مرجع ارائه تورهای دبی به محبوبیت ویژه‌ای دست پیدا کند. بنابراین برای اطلاع از زمان برگزاری تورهای ارزان دبی قیمت مناسب می‌توانید مرتب به سایت سفریار سر بزنید.

با بهترین قیمت تور دبی، به عروس خلیج‌فارس سفر کنیم

در ادامه با توجه به اینکه داریم به ایام تعطیلات عید نوروز نزدیک می‌شویم، قصد داریم اطلاعات مفیدی در اختیارتان بگذاریم تا بتوانید سفری خاطره‌انگیزی را داشته باشید. خوب قطعا فصل بهار به دلیل شرایط آب‌وهوایی، یکی از بهترین فصل‌ها برای سفر به دبی محسوب می شود. جدا از وضعیت آب‌وهوایی، تعطیلات بسیار طولانی عید نیز دیگر دلایلی است که مردم ایران این روزها را برای سفرهای خود انتخاب می کنند.

طبیعتا تورهای نوروزی دبی به دلیل تقاضای بالا چند سالی است که محبوبیت قابل توجهی بین مردم پیدا کرده است و خیلی از افراد از ماه‌ها قبل تورهای دبی را رزرو می‌کنند. حواستان باشد که به دلیل وجود بازار عرضه و تقاضا، قبل از عید نوروز، قیمت تور دبی ویژه ایام عید افزایش نسبتا زیادی پیدا می‌کند. بنابراین بهتر است از 3 الی 4 ماه قبل از عید تور مورد نظرتان را رزرو کنید تا متحمل هزینه‌های بالایی نشوید.

تور دبی در ایام نوروزی زمان بسیار مناسبی است که شما می‌توانید از جذابیت‌های بی‌نظیر این شهر دیدن کنید و کلی لذت ببرید. مکان‌های تفریحی و دیدنی و تاریخی این شهر مدرن و جذاب قطعا بهترین تجربه عمر شما در تعطیلات سال نو خواهد شد. آژانس مسافرتی سفریار آریا مجری مستقیم تور دبی ویژه تعطیلات عید نوروز 1402، آماده ارائه بهترین خدمات و امکانات به شما مسافران عزیز است.

با بهترین قیمت تور دبی، به عروس خلیج‌فارس سفر کنیم

بهترین نرخ تور دبی از تهران و سایر شهرها

تور هوایی دبی از 6 شهر ایران برای مسافران برگزار می‌شود. یادتان باشد که مدت پرواز از تمامی این شهرها به دبی با یکدیگر کاملا متفاوت است؛ اما به‌صورت کلی حداکثر 2 ساعت زمان می‌برد تا به فرودگاه بین‌المللی دبی برسید. در ادامه شهرهایی که دارای پرواز دبی هستند را با روزهای پروازشان به شما معرفی می‌کنیم.

تور دبی از تهران: همه‌روزه و با پرواز ایرانی ایران‌ایر، ماهان، فلای دبی، امارات و ایر عربیا

تور دبی از قشم: در روزهای پنجشنبه، شنبه و دوشنبه با پروازهای قشم ایر

تور دبی از شیراز: همه‌روزه با ایرلاین‌های ایران‌ایر، فلای دبی و قشم ایر

تور دبی از اصفهان: دو روز در هفته با پروازهای فلای دبی

تور دبی از مشهد: همه‌روزه با پرواز ایرلاین‌های فلای دبی و ایران‌ایر تور

تور دبی از اهواز: دو روز در هفته با پرواز ایران‌ایر

با بهترین قیمت تور دبی، به عروس خلیج‌فارس سفر کنیم

نکته: مهم است بدانید که اگر در شهرهایی به‌غیر از موارد گفته شده در بالا سکونت دارید، می‌بایستی خودتان را به نزدیک‌ترین شهر دارای پرواز به دبی برسانید. البته اصلا نگران نباشید؛ چرا‌که مشاورین مجموعه مسافرتی سفریار می‌توانند علاوه بر خرید بلیط پرواز دبی برای شما، بلیط اتوبوس یا پرواز به نزدیک‌ترین شهر که قابلیت برگزاری تور دبی دارد را نیز تهیه کنند.

مطلب نهایی

سفریار بعنوان مجری برگزاری تورهای خارجی، شما را به محبوب‌ترین مقاصد توریستی دنیا دعوت می‌کند و دنیا را از زاویه‌ای متفاوت‌تر و بیادماندنی به شما نشان می‌دهد. با همراهی سفریار می‌توانید شناخت کاملی از جاذبه‌ها، هتل‌ها و دیگر امکانات تفریحی و رفاهی دبی به‌دست آورید و سپس با رزرو بسته‌ها و تورهای مسافرتی دبی سفری شگفت‌انگیز را تجربه کنید.

مطالب مشابه را ببینید!

معرفی بی ضررترین شوینده صورت ایرانی و خارجی کفش چرم طبی ولی شیک را از کجا بخریم؟ سه کتاب پرطرفدار در زمینه روانشناسی موفقیت بهترین اسپیکر سقفی موجود در بازار برترین روش های سرمایه گذاری در آلمان با موسسه مهاجرتی اصطهباناتی چطوری به ایران گل بفرستیم؟ هتل‌های پاریس نزدیک مرکز شهر فولاد st52 از کجا بخریم؟ برای خرید بیمه خودرو کدام بدهی‌ها باید تسویه شوند؟ کامل‌ترین بررسی برند سیکو + معرفی کالکشن چند کالکشن محبوب