ایکس پی اکسچنج؛ صرافی ایرانی برای خرید پرفکت مانی و ووچر

ایکس پی اکسچنج؛ صرافی ایرانی برای خرید پرفکت مانی و ووچر مهمترین دغدغه‌ی فعالان اقتصادی در بازار ارزهای دیجیتال، شناخت صرافی‌های معتبر و قابل اعتماد برای انجام مبادلات ارزی است. وجود صرافی‌ها به…

مهمترین دغدغه‌ی فعالان اقتصادی در بازار ارزهای دیجیتال، شناخت صرافی‌های معتبر و قابل اعتماد برای انجام مبادلات ارزی است. وجود صرافی‌ها به ‌عنوان واسطه‌ای امن بین ما و خدمات سیستم پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به همین دلیل، تصمیم داریم در مطلب پیش رو به سراغ معرفی معتبرترین صرافی‌های ایرانی برای خرید پرفکت مانی و ووچر ایکس پی اکسچنج برویم. اگر به ‌تازگی وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ایکس پی اکسچنج؛ صرافی ایرانی برای خرید پرفکت مانی و ووچر

نقش صرافی‌های آنلاین در خرید پرفکت مانی و ووچر

پرفکت مانی که به اختصار PM هم نامیده می‌شود، یک سیستم پرداخت آنلاین بین‌المللی است. perfect money دارای مجوز انتشار پول الکترونیک است و فضایی امن با تجربه کاربری مناسب را برای کاربران فراهم کرده تا با اطمینان خاطر تراکنش‌های مالی و خدمات ارسال، دریافت و پرداخت پول خود را در فضای وب با سرعت بالا انجام دهند. ووچر پرفکت مانی نیز یکی دیگر از خدمات پرفکت مانی است که شباهت زیادی به کارت هدیه یا کارت شارژهای یکبار مصرف دارد، قابل شارژ است و می‌توانیم برای انواع پرداخت‌های اینترنتی از ان استفاده کنیم.

صرافی‌های آنلاین نقش مهمی در سیستم پرفکت مانی و ووچر دارند که اولی و مهمترین آن، فراهم کردن امکان خرید و فروش پرفکت مانی و تبدیل آنها به سایر ارزها است. خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت خدمت دیگر پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال است که روند خرید و فروش perfect money و Voucher را تسریع می‌کند. با توجه به نوسان قیمت لحظه‌ای ارزهای فیات در بازار، این ویژگی صرافی‌های آنلاین امنیت تبدیل بعضی از ارزهای فیات مانند (دلار) به سایر ارزهای دیجیتال را بیشتر می‌کند.

مزایای استفاده از خدمات صرافی‌های آنلاین برای کاربران پرفکت مانی و ووچر

افرادی که در داخل ایران فعالیت می‌کنند و درآمد دلاری دارند، خیلی خوب می‌دانند که انتقال ارز و انجام فعالیت‌های اقتصادی بین‌المللی در ایران به ‌دلیل تحریم بانک‌های ایرانی و عدم‌ ارتباط با بانک‌های خارجی کار آسانی نیست. ولی مزیتی که صرافی‌های آنلاین برای کاربران دارد، امکان استفاده از سیستم خرید و فروش پرفکت مانی برای ذخیره سازی ارز در حساب‌های الکترونیکی است.

در حالت عادی برای استفاده از خدمات پرفکت مانی یا خرید ووچر پرفکت مانی باید در این سایت ثبت نام کرده و حساب داشته باشیم، ولی صرافی‌های آنلاین این مزیت ویژه را دارند که خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت را از طریق سیستم آنها انجام دهیم. ارزش این مزیت زمانی بیشتر خود را نشان می‌دهد که می‌بینیم اغلب معامله گران به هر دلیلی برای پرداخت در سایت‌های خارجی، علاقه‌ای به استفاده مستقیم از خدمات و افتتاح حساب پرفکت مانی ندارند یا اصلاً امکان انجام این کار را ندارند.

دقیقاً همین جا است که نقش پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال برای استفاده از خدمات پرفکت مانی به ‌عنوان یک واسطه معنی پیدا می‌کند. مزیت دیگر صرافی‌های آنلاین برای خرید پرفکت مانی و ووچر، کمک به پرداخت‌های ریالی توسط کارت بانک‌ها به‌ صورت آنلاین برای شارژ حساب پرفکت مانی یا نقد کردن ارزهای یورویی و دلاری موجود در سیستم پرفکت مانی است.

ایکس پی اکسچنج؛ صرافی ایرانی برای خرید پرفکت مانی و ووچر

با خدمات صرافی‌های آنلاین خرید پرفکت مانی ووچر پرفکت مانی آشنا شوید

صرافی‌های آنلاینی که خدمات خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر را ارائه می‌کنند، نقش مهمی در تسریع و تسهیل تراکنش‌های مالی تریدرها دارند. در ادامه با خدماتی که تقریباً توسط اغلب صرافی‌های آنلاین معتبر ارائه می‌شود، آشنا می‌شویم:

·       امکان انتقال پول

معامله گران از طریق خدمات صرافی‌های آنلاین می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان به سراسر دنیا پول انتقال دهند یا وجهی را دریافت کنند. همچنین می‌توانند پول الکترونیک خود را در محل امنی نگهداری کنند.

·       انجام پرداخت‌های آنلاین

از طریق صرافی‌های خدمات پرفکت مانی، می‌توانیم محصولات و خدمات مورد نظرمان را خریداری کنیم. در این مورد صرافی‌های آنلاین پرفکت مانی به‌ عنوان یک سیستم اهرمی عمل می‌کنند و امکان پرداخت مستقیم را برای معامله گران فراهم می‌کنند.

·       چنج فیات به ارزهای دیجیتال

قابلیت بعدی سیستم پرفکت مانی که در صرافی‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌شود، تبدیل بعضی از ارزهای فیات مانند دلار به سایر ارزهای دیجیتال است.

·       استفاده از قابلیت کد ووچر پرفکت مانی

خدمات ووچر پرفکت مانی شبیه به کارت‌های اعتباری است و قابلیت شارژ به مبلغ دلخواه را دارد. تریدرها با کمک این خدمت می‌توانند حساب خود یا دیگران را شارژ کنند. برای تهیه کد ووچر از دو روش می‌توانیم اقدام کنیم:

  1. روش اول؛ بعد از افتتاح حساب پرفکت مانی و تکمیل موجودی، درخواست صدور کد ووچر کنیم.
  2. روش دوم؛ از طریق کارت بانکی ایرانی خود توسط خدمات صرافی‌های آنلاین پرفکت مانی، کد ووچر تهیه کنیم.

6 نکته مهم برای انتخاب صرافی معتبر پرفکت مانی

اعتبار و قابل اعتماد بودن صرافی آنلاین نکته بسیار مهمی است که در انتخاب یک پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال باید به آن توجه کنیم، مخصوصاً صرافی‌هایی که خدمات پرفکت مانی ارائه می‌کنند. ولی ویژگی‌های دیگری هم وجود دارند که باید در انتخاب صرافی به آنها توجه کنیم:

  • پشتیبانی مطلوب یا Support System برای معاملات
  • امنیت در دریافت‌ها و پرداخت‌ها
  • احراز هویت مطلوب و سریع کاربران
  • صحت تعیین کارمزد مشخص برای انجام فرآیندهای معاملاتی
  • داشتن مولفه سرعت و کیفیت مناسب نسبت به ارائه خدمات
  • داشتن سابقه و رتبه الکسا Alexa Rank Checker

ایکس پی اکسچنج؛ بهترین صرافی آنلاین خرید پرفکت مانی و ووچر

در ادامه می‌خواهیم بهترین و معتبرترین صرافی‌های آنلاین ارائه خدمات خرید پرفکت مانی و ووچر را به شما معرفی کنیم؛ ایکس پی اکسچنج. صرافی ایکس پِی (اکسچنج) یک پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال معتبر و قابل اعتماد و اولین صرافی آنلاین ارائه خدمات پرفکت مانی بدون احراز هویت است.

این مجموعه با تکیه بر تجربه و تخصص خود در زمینه‌ی بازار ارزهای دیجیتال، در نظر دارد با ایجاد امکانات مختلف برای معامله گران ایرانی گامی مهم در این مسیر بردارد و علاقمندان را یاری کند که بی واسطه و با بهترین نرخ، معاملات خود را خیلی آسان و سریع انجام دهند. از نقاط قوت ایکس پی اکسچنج می‌توانیم به امنیت حساب کاربران اشاره کنیم. امنیت کابران و سرمایه آنها در اولویت اول این مجموعه قرار دارد و با رمزگذاری داده‌ها و احراز هویت کاربران امنیت آنها را ضمانت می‌نماید.

پلتفرم ایکس پی اکسچنج طوری طراحی شده، که کاربران می‌توانند فرآیند خرید و فروش را به‌ صورت آسان و سریع، در زمان دلخواه و در فضایی امن انجام دهند. همچنین کاربران در هر ساعت از شبانه روز اگر با مشکلی مواجه شوند، تیم پشتیبانی ایکس پی اکسپنچ، از طریق تیکت و چت آنلاین پاسخگوی آنها خواهد بود.

ایکس پی اکسچنج؛ صرافی ایرانی برای خرید پرفکت مانی و ووچر

آیا می‌توان بدون احراز هویت اقدام به خرید پرفکت مانی و ووچر کرد؟

برای خرید پرفکت مانی یا ووچر پرفکت مانی از انواع صرافی‌های معتبر و آنلاین، حتماً باید ثبت نام و احراز هویت انجام دهید. ولی همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، بعضی از صرافی‌های آنلاین مانند ایکس پی اکسچنج خدمات خرید پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانی را بدون نیاز به احراز هویت، انجام می‌دهند. در این سایت‌ می‌توانیم بدون نیاز به تایید تلفن ثابت و ارسال عکس سلفی، در کمتر از یک دقیقه حساب خود را احراز هویت کرده و از امکانات و خدمات آن استفاده کنیم.

❌ سلب‌ مسئولیت: تیم روزانه در تهیه‌ مطلب بالا و محتوای تبلیغاتی آن، نقشی ندارد و مسئولیتی هم در قبال صحت آن ندارد.

مطالب مشابه را ببینید!

معرفی بی ضررترین شوینده صورت ایرانی و خارجی کفش چرم طبی ولی شیک را از کجا بخریم؟ سه کتاب پرطرفدار در زمینه روانشناسی موفقیت بهترین اسپیکر سقفی موجود در بازار برترین روش های سرمایه گذاری در آلمان با موسسه مهاجرتی اصطهباناتی چطوری به ایران گل بفرستیم؟ هتل‌های پاریس نزدیک مرکز شهر فولاد st52 از کجا بخریم؟ برای خرید بیمه خودرو کدام بدهی‌ها باید تسویه شوند؟ کامل‌ترین بررسی برند سیکو + معرفی کالکشن چند کالکشن محبوب