چگونه اقامت مجارستان را بگیریم؟ موسسه آوام

مجارستان یکی از کشور های مناسب برای تحصیل و زندگی می باشد. این کشور واقع در اروپای مرکزی و دارای 10 میلیون نفر جمعیت است. وسعت این کشور نزدیک به 93000 کیلومتر مربع می باشد و با کشور های اسلواکی، اوکراین، اتریش، رومانی، صربستان، کرواسی، اسلوونی و… همسایه است. زبان رسمی مردمان این کشور مجاری و دین آنان مسیحی است. کشور مجارستان به عنوان یکی از مقاصد گردشگری بزرگ در جهان نیز به حساب می آید.

چگونه اقامت مجارستان را بگیریم؟ موسسه آوام

از آنجایی که سیستم آموزشی این کشور بسیار با کیفیت است و دانشگاه های معتبری را در خود جای داده، دانشجویان زیادی قصد تحصیل در این دانشگاه ها را دارا هستند. از آنجایی که مجارستان، شرایط رفاهی و اجتماعی مناسبی را نیز داراست، اکثر افراد به فکر اخذ اقامت دائم مجارستان هستند؛ اما از شرایط و قوانین اخذ اقامت موقت و دائم آگاهی لازم را ندارند. به همین خاطر ما قصد داریم تا در این مقاله در رابطه با راه های اخذ اقامت مجارستان صحبت نماییم.

از آنجایی که رفتن و زندگی کردن در کشور مجارستان، مستقیما بر روی سرنوشت متقاضیان تاثیر می گذارد، به همین خاطر کسب اطلاعات از مشاوران و متخصصین بسیار حائز اهمیت می باشد. موسسه مهاجرتی آوام یکی از معدود موسسات معتبر است که دارای مجوز رسمی مهاجرت می باشد. کارشناسان و متخصصین موجود در این مجموعه با تجربه و تخصص بالایی که دارند، می توانند در کمترین زمان و با پیگیری مداوم کار های شما، نسبت به اخذ ویزا و پذیرش تحصیلی اقدامات لازم را انجام دهند.

از آنجایی که اخذ ویزا پروسه بسیار مهمی است، متقاضیان بهتر است با مشورت و کمک وکیل رسمی مهاجرت مدارک شان را ارائه دهند. در صورتی که نقص کوچکی در مدارک ارائه شده به سفارت وجود داشته باشد، درخواست اخذ ویزا شما رد می شود. به همین خاطر در پروسه اخذ ویزا بهتر است با مشاوران و متخصصین با تجربه مشورت نمایید.

روش های اقامت در مجارستان

روش های قانونی زیادی برای اقامت در کشور مجارستان وجود دارد که متقاضیان می توانند از این طریق یکی از روش ها را انتخاب کرده و به مجارستان بروند. اقامت موقت در مجارستان از طریق اخذ ویزا توریستی جهت گردش و تفریح و بازدید از خانواده برای افراد صادر می گردد. روش های دیگر برای اقامت در مجارستان عبارت است از:

  • مهاجرت کاری به مجارستان
  • مهاجرت تحصیلی به مجارستان
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در مجارستان
  • مهاجرت از طریق تولد در مجارستان
  • مهاجرت از طریق ثبت شرکت در مجارستان

هر یک از روش های ذکر شده به صورت قانونی می باشد و متقاضیان باید نسبت به اخذ ویزا مد نظرشان مدارک خود را به سفارت مجارستان ارائه دهند.

کار در مجارستان

یکی از راحت ترین روش های رفتن به مجارستان از طریق کار در این کشور می باشد. از آنجایی که مجارستان نرخ بیکاری پایینی داشته و فرصت های شغلی مناسبی را داراست. به همین خاطر افراد زیادی قصد کار در این کشور را دارند. البته برای اینکه شما موفق شوید که در مجارستان کار کنید، باید از کارفرما و یا شرکت معتبری در این کشور دعوت نامه شغلی یا جاب آفر داشته باشید. در صورت داشتن این شرایط متقاضی باید نسبت به اخذ ویزا کاری این کشور اقدامات لازم را انجام دهد.

چگونه اقامت مجارستان را بگیریم؟ موسسه آوام

تحصیل در مجارستان

یکی از روش های رفتن به کشور مجارستان از طریق تحصیل است. دانشجویان و دانش آموزان می توانند در مجارستان مشغول به تحصیل شوند و تحصیلات تکمیلی خود را در دانشگاه های این کشور به پایان برسانند. از آنجایی که مجارستان دانشگاه ها و مدارس معتبری را در خود جای داده است، متقاضیان زیادی قصد اخذ ویزا تحصیلی این کشور را دارا هستند. برای اخذ ویزا تحصیلی دانشجویان ملزم به اخذ پذیرش از دانشگاه های مجارستان می باشند. در غیر این صورت نمی توانند نسبت به اخذ ویزا تحصیلی اقدامات لازم را انجام دهند.

از آنجایی که تحصیل در این کشور رایگان نیست، دانشجویان بیشتر به فکر اخذ بورسیه های تحصیلی می باشند. با دریافت بورسیه تحصیلی، اکثر هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویان توسط دانشگاه و یا موسسات معتبر تامین می شود. به همین خاطر این نوع بورسیه ها طرفداران بسیار زیادی داشته و دریافت این نوع بورسیه ها برای دانشجویانی که رزومه تحصیلی قوی دارند امکان پذیر می باشد. تحصیل در مجارستان از آنجایی که هزینه های نسبتا مناسبی را برای دانشجویان داراست، متقاضیان و طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

ازدواج در مجارستان

از دیگر روش هایی که می توان به مجارستان رفت، ازدواج با یکی از شهروندان این کشور است. در صورتی که فردی بخواهد به صورت واقعی در مجارستان با فردی که تابع آنجاست ازدواج نماید، می تواند اقامت موقت این کشور را دریافت کند.

سرمایه گذاری در مجارستان

سرمایه گذاری خارجی یکی از پر ریسک ترین سرمایه گذاری ها به حساب می آید. به همین خاطر متقاضیان و سرمایه گذاران باید با بررسی شرایط و محدودیت های این روش، نسبت به سرمایه گذاری خارجی اقدامات لازم را انجام دهند. از آنجایی که سرمایه گذاری روش های گوناگونی دارد. افراد می توانند با کسب آگاهی لازم یکی از این روش ها را انتخاب نمایند. خرید ملک، خرید اوراق قرضه، خرید سهام، کارآفرینی و… از روش های سرمایه گذاری در مجارستان می باشد. البته هر یک از این روش ها، قوانین مختص به خود را داراست.

شما با بررسی نرخ مصادره اموال، نرخ بیکاری، نرخ تورم و… می توانید سرمایه گذاری مطمئنی را در این کشور انجام دهید.

تولد فرزند در مجارستان

یکی از روش های دیگری که افراد می توانند از آن طریق برای کودکان شان تابعیت مجارستان را دریافت کنند، تولد فرزند در این کشور می باشد. توجه داشته باشید که مجارستان برای تولد نوزاد از قانون خون تبعیت می کند بدین صورت که تنها به افرادی تابعیت اعطا می نماید که حداقل یکی از والدین شان تابع این کشور باشند. در غیر این صورت دریافت تابعیت مجارستان برای کودکان تازه متولد شده امکان پذیر نمی باشد.

ثبت شرکت در مجارستان

یکی دیگر از روش هایی که می تواند اقامت موقت و دائم مجارستان را اخذ کرد، ثبت شرکت در این کشور می باشد. متقاضیان با ثبت کردن شرکت و مشغول شدن در آن می توانند پس از مدت زمان مشخصی اقامت این کشور را دریافت نمایند.

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین کرم روشن‌ کننده صورت خارجی تولید کدام برند است؟ فرق مشاور و روانشناس ایده های خلاقانه برای دیزاین یک اتاق زیبا بهترین اساتید زیست کنکور ایران هر آنچه که درباره کامپوزیت نمی‌دانید با یه کیفِ دوشیِ اسپرت، استایلِ شیک خودت را کامل کن آیا بوتاکس مو راهکاری دائمی است و یا از بین می رود؟ کفش اورجینال نایک ، بهترین همراه ورزشکاران برای فضای سبز ویلا ، باغچه یا تراس خود دنبال مبلمان مناسب می گردید؟ راهنما جامع خرید تشک رویا