بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل چیست؟

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل چیست؟

حتی اگر به صورت حرفه‌ای دنیای رمزارزها را دنبال نکنید مطمئنا تاکنون چیزی درباره ارز دیجیتال و استخراج و ماین آن شنیده‌اید. شاید شما هم با شنیدن استخراج ارز دیجیتال به یاد استخراج طلا از معادن افتاده باشید، تصوری که چندان دور از انتظار هم نیست؛ چراکه در دنیای امروز، روز به روز ارزش رمزارزها بالا می‌رود و استخراج و به دست آوردن آن‌ها کم از استخراج طلا نیست! ورود به این بازار سودآور و به دست آوردن بی‌دردسر چنین ارزهای با ارزشی، آرزوی هر فردی است. مدتی است که این آرزو برآورده شده است و شما می‌توانید با کمک برخی پلتفرم‌ها حتی با گوشی‌های موبایل نیز اقدام به استخراج ارز دیجیتال کنید. با توجه به جذابیت این موضوع ما قصد داریم تا در این مطلب به بررسی بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با گوشی موبایل بپردازیم؛ اگر شما هم در این زمینه کنجکاو هستید با ما همراه باشید.

استخراج رمزارز با گوشی موبایل

با افزایش چشمگیر ارزش بیت کوین در سال‌های اخیر و بالا گرفتن تب فروش بیت کوین برای کسب سود، بسیاری از تریدرهای بازار ارز دیجیتال به دنبال راهی بودند تا بتوانند بدون استفاده از تجهیزات گران قیمت و قدرتمند، ارزها دیجیتالی همچون بیت کوین را استخراج کنند و استخراج با گوشی موبایل نیز یکی از این راه حل‌ها بود. ماین ارزهای دیجیتالی با گوشی‌های هوشمند، ارتباط مستقیمی با نرخ هش و پردازنده گرافیکی این گوشی‌ها دارد. نرخ هش در واقع بیانگر این مسئله است که این گوشی هوشمند تا چه میزان می‌تواند مسائل پیچیده مربوط به استخراج ارز دیجیتال را حل کند؛ مثلا اگر گوشی شما از پردازنده گرافیکی NVIDA GTX 1080 Ti برخوردار است، قادر خواهید بود ماهانه 0.01615 دلار از 980 میلیون هش در ثانیه به دست آورید. در نتیجه هر چه میزان هش شما بالاتر باشد، به همان میزان درآمد شما نیز افزایش می‌یابد. در میان گوشی‌های اندرویدی، گوشی‌های Samsung Galaxy Note 8 و همچنین Huawei Mate 9 دارای پردازنده گرافیکی خوبی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای استخراج ارز دیجیتال کمک بگیرید.

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل چیست؟

برای انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل، فاکتورهای خاصی وجود دارد که باید قبل از تصمیم‌گیری برای انجام چنین کاری، به سراغ آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال بروید تا بدانید که پس از استخراج یک رمزارز بایستی چه کارهایی را انجام دهید و چه تحلیلی داشته باشیم تا از رمزارز ماین شده سود خوبی کسب کنیم. هنگامی که آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال را پشت سر گذاشتید، متوجه خواهید شد که ارز دیجیتال مد نظر شما در چه رنج قیمتی است و آیا ارزش سرمایه گذاری و استخراج را دارد یا خیر! نکته دیگری که در این مسیر باید حتما به آن توجه کنید، میزان برق مصرفی شما برای استخراج یک رمزارز است؛ چراکه این مسئله بسیار بر سودآوری ماینیگ شما موثر است.

با توجه به تحلیل نمودارهای آماری ارزهای دیجیتال، شرایط قیمتی و آینده رمزارزها، از بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با موبایل می‌توان به مواردی چون دش کوین، فانتوم کوین، بیت کوین، کوازرکوین، مونرو،  بیت کوین، اتریوم و دیجیتال نوت اشاره کرد. البته برای ماین و استخراج چنین رمزارزهایی به نرم افزارهای خاصی که برای این منظور طراحی شده‌اند، نیاز خواهیم داشت که در ادامه بیشتر با چنین نرم افزارهایی آشنا می‌شویم.

نرم افزارهای اختصاصی برای استخراج ارز دیجیتال

متاسفانه کمپانی اپل به منظور جلوگیری از نفوذ حملات سایبری احتمالی و سرقت اطلاعات، اپلیکیشن‌های استخراج ارز دیجیتال را از اپ استور خویش حذف کرده است؛ بنابراین، اپلیکیشن‌های کاربردی موجود در زمینه استخراج ارز دیجیتال، امروزه فقط با استفاده از گوشی‌های اندرویدی امکان پذیر است و برنامه‌هایی که معرفی می‌شوند نیز برنامه‌های اندرویدی هستند که می‌توانید آن‌ها را از گوگل پلی دانلود کنید.

اپلیکیشن Miner Gate در دسته بهترین اپلیکیشن‌های موبایلی برای استخراج ارزهای دیجیتالی قرار گرفته است و این اپلیکیشن از رمزارزهای مختلفی نظیر لایت کوین، دش کوین، اتریوم، بایت کوین، بیت کوین، فانتوم کوین، دیجیتال نوت و غیره پشتیبانی می‌کند. برای استخراج ارز دیجیتال با کمک این اپلیکیشن، دو روش وجود دارد: روش اول استخراج موبایلی است که از تراشه گوشی برای استخراج کمک گرفته می‌شود و روش دوم خرید ابر استخراج است که در این روش پردازش‌های لازم برای استخراج ارز دیجیتال به وسیله سرورهای خود Miner Gate صورت می‌گیرد.

اپلیکیشن Crypto Miner نیز از نرم افزارهای کاربردی دیگر در زمینه استخراج ارزهای دیجیتال است که دارای تنوع بسیار زیاد در زمینه ماین ارز دیجیتال است. البته تمامی این رمزارزها در نسخه رایگان این برنامه در دسترس نیست و برای دستیابی به تمام این ارزهای دیجیتال باید مبلغی را پرداخت کنید. ناگفته نماند که در زمینه استخراج ارز دیجیتال نرم افزارهای زیادی وجود دارد که به هنگام دانلود آن‌ها باید به اعتبار، امنیت و سوابق آن‌ها توجه داشته باشید تا با فیشینگ و حمله هکران مواجه نشوید. از برنامه‌های معتبر در زمینه استخراج ارز دیجیتال، می‌توان به مواردی چون NeoNeon Miner، Poket Miner، Droid Miner و Mobile Miner اشاره کرد که در میان برنامه‌های معرفی شده، اپلیکیشن Miner Gate بهترین برنامه برای استخراج و ماین بیت کوین است. پس از استخراج ارزهای دیجیتالی برای نگهداری و فروش آن‌ها به یک کیف پول نیاز خواهید داشت که کیف پول ایرانی کیف پول من، بهترین گزینه برای چنین کاری است.

آشنایی با کیف پول من

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل چیست؟

کیف پول من، یک صرافی ارز دیجیتال کاملا ایرانی است که موانع موجود بر اثر تحریم‌ها علیه کاربران ایرانی را برطرف کرده است؛ چراکه با اعلام قانونی شدن انجام معاملات از سال 1398، این صرافی تمامی فعالیت‌های خود را به صورت کاملا قانونی انجام می‌دهد و شما به هنگام استفاده از خدمات این مجموعه نیازی به یک کیف پول مجزا نخواهید داشت و می‌توانید ارزهای دیجیتال استخراج شده خود را به صورت کاملا رایگان و برای مدت طولانی در این کیف پول نگهداری کنید و هر موقع که تمایل داشتید، ارز دیجیتال خویش را با بالاترین قیمت بفروشید. این مجموعه بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران بوده و توانسته است در این مدت فعالیت قانونی خویش، بیش از یک میلیون کاربر فعال در زمینه ترید ارز دیجیتال را به سمت خویش جذب نماید. پیشنهاد می شود اگر به دنبال دریافت سیگنال های حرفه ای برای خرید و فروش ارز دیجیتال هستید، مقاله سیگنال ارز دیجیتال کیف پول من را بخوانید.

مزایای استفاده از این صرافی به موارد گفته شده محدود نمی‌شود و اگر چنانچه قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، این مجموعه می‌تواند کمک بسیار خوبی برای شما باشد؛ چراکه امکان خرید ارز دیجیتال به صورت ریالی و دلاری برای کاربران فراهم شده است و این بدان معنا است که اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید اما پیچیدگی‌های تبدیل و چنج ارز و نرخ بالای دلار مانع کار شما است، اکنون با این قابلیت صرافی ایرانی کیف پول من، می‌توانید به راحتی ترید رمزارزها را شروع کنید. ناگفته نماند که صرافی ارز دیجیتال کیف پول من در زمینه آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال نیز فعالیت دارد و می‌توانید از مطالب مفید این مجموعه برای حرفه‌ای شدن در زمینه ترید و معامله رمزارزها کمک بگیرید. تحلیل‌های آماری، و قیمت به روز ارز‌های دیجیتال همچون قیمت بیت کوین موجود می‌تواند به شما در انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل کمک کند مثلا با توجه به نرخ فروش بیت کوین، این رمزارز یکی از ارزهای دیجیتال عالی برای استخراج است.

معتبرترین روش استخراج رمزارز

استخراج رمزارز با استفاده از گوشی یکی از بهترین روش‌های استخراج است که شما در این روش نیازی به دستگاه‌های گران قیمت ماینینگ نخواهید داشت و با استفاده از یک گوشی هوشمند به راحتی می‌توانید به کسب درآمد دلاری برسید و کسب سود کنید. انتخاب بهترین رمزارز برای استخراج با چنین روشی نیازمند درنظر گرفتن فاکتورهایی از قبیل هزینه ماین، آینده رمزارز و همچنین قیمت فعلی آن است. اگر قصد دارید تا یک استخراج موفق داشته باشید پیشنهاد ما به شما این است که قبل از انتخاب رمزارز مورد نظر خود به مجموعه کیف پول من سر بزنید و از اطلاعات ارزشمند این وبسایت در انتخاب ارز دیجیتال مدنظر خود بهره ببرید.

❌ سلب‌ مسئولیت: تیم روزانه در تهیه‌ مطلب بالا و محتوای تبلیغاتی آن، نقشی ندارد و مسئولیتی هم در قبال صحت آن ندارد.

مطالب مشابه را ببینید!

معرفی بی ضررترین شوینده صورت ایرانی و خارجی کفش چرم طبی ولی شیک را از کجا بخریم؟ سه کتاب پرطرفدار در زمینه روانشناسی موفقیت بهترین اسپیکر سقفی موجود در بازار برترین روش های سرمایه گذاری در آلمان با موسسه مهاجرتی اصطهباناتی چطوری به ایران گل بفرستیم؟ هتل‌های پاریس نزدیک مرکز شهر فولاد st52 از کجا بخریم؟ برای خرید بیمه خودرو کدام بدهی‌ها باید تسویه شوند؟ کامل‌ترین بررسی برند سیکو + معرفی کالکشن چند کالکشن محبوب