7 ادکلن مردانه ماندگاری بالا با قیمت خوب

7 ادکلن مردانه ماندگاری بالا با قیمت خوب

قدرت ماندگاری یک عطر اغلب به اندازه بوی آن مهم است. بسیار اهمیت دارد که قبل از اینکه کسی فرصت لذت بردن از رایحه ی عطر خود را داشته باشد، محو نشود. ادکلن ها باید در طول روز و تا غروب برای شما دوام بیاورندو شاید حتی تا صبح بعد از آن.

یک عطر عالی رایحه ای قدرتمند و ماندگار دارد و در طول روز ، روحیه خوبی به شما داده و حتی باعث می شود مردم شما را به  خوبی به یاد بیاورند، بنابراین پیدا کردن ادکلن با رایحه ی ماندگار والبته با قیمت مناسب بسیار اهمیت دارد .

در ادامه الیسا پرفیوم 7 ادکلن مردانه  باماندگاری بالا و با قیمت خوب معرفی می نماید تا به انتخاب

عطری ماندگار  در طول روز و حتی بیشتر به شما کمک کند.

1- ادکلن مردانه اورتو پاریسی مگامار

ادکلن مگامار اورتو پاریسی عطری زنانه – مردانه معطر و آبزی است که در سال 2019 عرضه شد. خالق اصلی این عطر الساندرو گوالتیری است.با مگامار از غنا و اصالت نت های دریایی و اثر آرام بخششان بهره خواهید شد.

همانطور که پرتوهای درخشان خورشید از آب های ساحلی منطقه زیبای توسکانی ایتالیا می درخشد و نسیم از خلیج باراتی به باغ های مرکبات سرازیر می شود.

نت بالایی آن با آب شوردریا  و رایحه هایی از پرتقال و ازن باز می شود. نت میانی یا قلب عطر شامل رایحه تند و تیز جلبک سبز است و هوای تند و شیرین دریایی را به ارمغان می آورد. رایحه ی عنبر در نت پایانی به وضوح به مشام می رسد. این نت همچنان دارای  رایحه ی مشک قوی و اغواگر است. این عطر در ابتدا رایحه ای میوه ای دارد و در قلب عطربه شدت اقیانوسی و درزمان خشک شدن رایحه ی خاکی و چوبی دارد. ماندگاری و سیلاژ آن بسیار خوب است .

نت ابتدایی آن حاوی رایحه ی دریا، پرتقال، بنفشه، فلفل، آب و نت میانی متشکل از روایح آب دریا، اسطوخودوس، ترکیبات سبز، جلبک دریایی، چای ونمک می باشد ونت پایه عبارت است از روایح مشک، خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید، عنبر.

2- عطر مردانه نیشان هسیوات (حاجیوات)

عطر نیشان هسیوات الهام گرفته از ظرافتی سرسبز و مجلل و شیک است. این عطر وسوسه انگیز دارای آکوردهای میوه ای، چوبی و خاکی است که نور و آرامش را با هر اسپریش به ارمغان می آورد. نت های ابتدایی که شامل رایحه ی گریپ فروت تند، آناناس تارت آبدار و ترنج درخشان هستند ، شروعی روشن و جسورانه ای به ترکیب می دهند، در حالی که نت های میانی رایحه ی سرو تازه تراش خورده، نعناع هندی و گل یاس که در شب شکوفه می دهند، بارایحه ی  نرم و احساسی خود، هیجان و جنب و جوش را کاهش داده و حس آرامش را جایگزینش می کند. در پایان این معجون  در نت های پایه رایحه ی خزه بلوط و انواع نت های چوبی رایحه ای خیره کننده و در عین حال آرامش بخشی ایجاد می کنند.

هسیوات توسط خورخه لی، در سال 2017 و از برند معتبر نیشانه ترکیه به بازار عرضه شد.

3- عطر دیور ساواج الکسیر ماندگاری بالا

7 ادکلن مردانه ماندگاری بالا با قیمت خوب

ادکلن ساواج الکسیر از برند دیور عطری مردانه است كه رايحه اي معتدل و شيرين دارد . ساواج الکسیر در سال 2021 توسط فرانسوا دماشی روانه بازار شد. نت های ابتدایی عبارتند از: دارچین، جوز هندی، هل و گریپ فروت و نت میانی حاوي رايحه ي اسطوخودوس است. نت های پایه عبارتند از شیرین بیان، چوب صندل، عنبر، نعناع هندی و وتیور هائیتی.

اين عطر رايحه ي ادویه‌ای در نت آغازین دارد و سپس به نسخه‌ای غنی‌تر و گرم‌تر از ساواج کلاسیک تبدیل مي شود .

فرانسوا دماچی: ساواج الکسیر،عطری است كه به اندازه یک ماه قرمز در آسمان شب منحصر به فرد و کمیاب مي باشد.

4- ادکلن آمواج اینترلود مردانه

ادکلن آمواج اینترلود از رایحه های مرموز خاورمیانه ای استفاده کرده است . رایحه ی کندر و مردر این عطر مردانه که توسط پیر نیگرن طراحی و در سال 2012 عرضه شد، چشم‌اندازی از کاروان‌های بیابانی و شب‌های گرم را تداعی می‌کنند و حس تعادل و آرامش را به همراه دارند . کندر و مر به طور سنتی بوی معنوی و مذهبی می دهند، اما در ادکلن آمواج اینترلود ، آنها بازسازی شده اند تا احساس معاصر و در عین حال پیچیده داشته باشند .

نت آغازین آن حاوی ترنج و پونه کوهی، نت میانی متشکل از عنبر معطر، بخور و فلفل و نت های پایه عبارتند از چرم ، عود، نعناع هندی و چوب صندل است. این عطر برای مردان قوی و با اعتماد به نفس که می دانند چه می خواهند و چگونه به آن دست پیدا کنند عالی است. ادکلن آمواج اینترلود با رایحه ی چوبی شرقی با رایحه ی شیرین و گرمش از پخش بویی عالی و ماندگاری بالا برخورداراست و مناسب فصول سرد سال هست .

5- عطر تام فورد عود وود بسیار ماندگار

7 ادکلن مردانه ماندگاری بالا با قیمت خوب

عطر تام فورد عود وود عطری کهربا یی چوبی زنانه -مردانه است که در سال 2007 به بازار عرضه شد. عطار اصلی این عطر ریچارد هرپین است.

تام فورد یک عطر چوبی معطر است که شامل رایحه های چوب رز برزیلی، هل صمغی شیرین، فلفل سیچوان، عنبر گرم، دانه تونکا، چوب صندل خامه ای، وتیور خاکی و عود غنی است. عود وود با رایحه ی گرم و تلخش به شما یک دوره آموزشی فشرده و کوتاه مدت در عطرسازی با رایحه های تیره و تند می دهد.

6- ادکلن مارلی کارلایل

برند پارفومز د مارلی یکی از لوکس ‌ترین و مشهورترین کمپانی ‌های فرانسوی تولید عطر در جهان است، که از سال ۲۰۱۱ شروع به فعالیت در عرصه عطرنمود. ادکلن مارلی کارلایل از این برندکه در سال 2015 عرضه شد، دارای ترکیبی جذاب از رایحه های میوه ای و گلی است. با رایحه اولیه نارنگی ماندارین و ترنج شروع می شود. نت های میانی آن شامل رایحه ی یاس و بنفشه است و نت های پایه رایحه ی نعناع هندی، هل و چوب گایاک رنگی تند به این عطر یونیسکس می بخشد.

این عطر با الهام از فرانسه قرن هجدهم، به ویژه دوران سلطنت پادشاه لویی پانزدهم ساخته شده است. لویی پانزدهم به خاطر عشقش به عطرها معروف بود و حتی عطرهای مختلفی از فواره‌های سلطنتی قلعه او بیرون می‌آمد. او همچنین اغلب مهمانی‌های عجیب و غریب را در کاخ دمارلی برگزار می‌کرد و ادکلن مارلی کارلایل با رایحه‌های مجلل خود روح آن جشن‌ها را القا می کند.

7- ادکلن بلک افغان معروف مردانه

ناسوماتو یک برند هلندی جوان می‌باشد . بلک افغان معروف ترین عطر برند ناسوماتو است که در سال 2016 عرضه شد . هدف این عطر تداعی کننده بهترین کیفیت رایحه ی حشیش است.

بلک افغان عطری مردانه-زنانه گرم و چوبی با آکوردهای بالزامیک و دودی است.رایحه آن تلخ و اغواکننده است. نت اولیه ی این عطر تشکیل شده از رایحه ی شاهدانه، نت های سبز ونت میانی حاوی رایحه ی رزین، نت های چوبی، قهوه، تنباکو است ونت پایه رایحه ی بخور خوشبو وعود را در بر دارد . نت‌های اولیه ی سبز حس خاکی جنگل‌های سرسبز را منتقل می‌کنند، در حالی که نت‌های میانی و قلب عطر که از رایحه ی تنباکو و قهوه تشکیل شده است حسی غنی و ناهموار به ترکیب مردانه می‌دهند. این نت‌ها روی پایه‌ای آرام‌بخش از بخور و نت‌های عود قرار می‌گیرند تا رایحه ی دودی وسوسه‌انگیزی تولید کنند .

مطالب مشابه را ببینید!

معرفی بی ضررترین شوینده صورت ایرانی و خارجی کفش چرم طبی ولی شیک را از کجا بخریم؟ سه کتاب پرطرفدار در زمینه روانشناسی موفقیت بهترین اسپیکر سقفی موجود در بازار برترین روش های سرمایه گذاری در آلمان با موسسه مهاجرتی اصطهباناتی چطوری به ایران گل بفرستیم؟ هتل‌های پاریس نزدیک مرکز شهر فولاد st52 از کجا بخریم؟ برای خرید بیمه خودرو کدام بدهی‌ها باید تسویه شوند؟ کامل‌ترین بررسی برند سیکو + معرفی کالکشن چند کالکشن محبوب