اجاره خودرو ایرانی با قیمت و شرایط عالی

اجاره خودرو ایرانی با قیمت و شرایط عالی

اجاره خودرو امروزه یکی از روش های خیلی ساده است که شما به راحتی با رزرو آنلاین می تونید ماشین مورد نظرتونو کرایه کنید. قیمت و شرایط اجاره خودرو نسبت به مدلش متفاوت هست. خودروی ایرانی یکی از بهترین گزینه می تونه باشه. برای اجاره خودرو ایرانی از شرکت های معتبر اقدام کنید. سعادت رنت یکی از شرکت های بزرگ و با شعبه بالا در ایران است که می تونید خودرو ایرانی رو با قیمت و شرایط عالی اجاره کنید. برای کرایه هر ساعت از شبانه روز با ورود به سایت و مشخص کردن ساعت، محل تحویل و عودت میشه ماشین مورد نظرتونو رزرو کنید. ماشین های موجود در این مجموعه شامل 207، سمند، رنو ال 90، پرشیا و … هست.

موارد اجاره خودرو ایرانی

  • ماشین عروس
  • اجاره ساعتی و روزانه
  • با راننده

شرایط اجاره خودرو ایرانی

برای کرایه خودرو ایرانی شما هر جای ایران که باشید کافیه یک هفته قبلتر از نیاز به ماشین وارد سایت بشید و اطلاعات مورد نیاز رو پر کنید.

اطلاعات مورد نیاز:

  • مشخصات فردی
  • زمان و محل تحویل و عودت
  • انتخاب نوع بیمه
  • انتخاب تجهیزات اضافه

بعد از پر کردن این موارد می بایست منتظر تایید درخواست خود توسط همکاران سعادت رنت باشید. برای تایید لازم هست که ماشین تو زمان مورد نظر شما خالی باشه. پس از تایید می تونید مدارک لازم رو برای همکاران ما ارسال کنید.

مدارک اجاره خودرو ایرانی

  • راننده حداقل 20 سال سن داشته باشه.
  • گواهی نامه معتبر راننده با 6 ماه اعتبار
  • ارائه کارت ملی
  • احراز هویت شغلی و یا محلی
  • واریز ودیعه برای شرکت که در زمان عودت ماشین برگردانده می شود.
  • ارائه چک یا سفته برای ضمانت که هم زمان با عودت ماشین تحویل داده میشه.

اجاره ماشین عروس

شما می تونید ماشین عروس رو از شرکت سعادت رنت با قیمت و شرایط عالی اجاره کنید و یه شب رویایی رو بسازید. اجاره ماشین عروس از ساعت 9 صبح تا 12 شب هست که امکان اجاره با راننده و بدون راننده رو هم دارید. در ضمن گل آرایی ماشین عروس و دسته گل عروس رو هم می تونید به عهده ما بزارید تا با کمترین قیمت زیباترین خودرو رو با سلیقه خودتون تحویل بدیم.

اجاره خودرو ایرانی به صورت روزانه

شما می تونید به صورت روزانه خودرو رو اجاره کنید و به کارهای خودتون رسیدگی کنید و به مسافرت برید. معمولا اجاره روزانه خودرو بدون راننده حداقل 3 روز و با راننده حداقل 10ساعت هست. پایتخت نشین ها بیشترین استقبال اجاره روزانه خودرو در تهران را دارن چون خیلی براشون بصرفه تر هست و به راحتی و بدون نگرانی با دادن مدارکشون، خودرو رو با قیمت خیلی کم می تونین کرایه کنن. یکی از مهمترین عامل های موفقیت سعادت رنت اینکه شما هر جایی که بخوای و مشخص کنید می تونین ماشین و تحویل گرفته و عودت بدید.

اجاره خودرو ایرانی با راننده

شما در هر نقطه از ایران که باشید می تونید از شرکت سعادت رنت ماشینی رو با راننده اجاره کنید. برای اجاره خودرو با راننده برای دیگه نیازی به تحویل مدارکی نیست چون راننده به عنوان نماینده شرکت حضور داره و تمام مسئولیت ماشین به عهده خودش هست و با راحتی و بدون نگرانی می تونید به کارها و یا سفر خودتون برسید.

قرارداد اجاره خودرو ایرانی

شرکت سعادت رنت دو نسخه قراردادی رو آماده کرده که تو زمان که خودرو رو تحویل به شما ارائه داده میشه. داخل این قرارداد تاریخ، محل تحویل و عودت خودرو، مدل ماشین، تجهیزات اضافه و … نوشته شده که شما موظفید دو نسخه رو امضا کنید و یک نسخه رو تا زمان تموم شدن اجاره خودرو پیش خودتون نگه دارید.

محل تحویل و عودت خودرو

محل تحویل و عودت رو شما مشخص می کنید یعنی هم می تونید از دفتر مرکزی انجام بدید و هم اگر جای خاص دیگه ای مد نظرتون بود با هماهنگی ماشین رو بگیرید.

سخن آخر

سعادت رنت همانطور که گفته شد یک شرکت بزرگ تو زمینه رنت ماشین که از سال 93 داره فعالیت می کنه. شعبه های زیادی هم تو ایران و هم خارج ایران داره شعبه های خارج ایرانش تو استانبول و دبی هست. ماشین های موجود تو این شرکت به دو تا دسته لوکس و اقتصادی تقسیم شده که هر کس بسته به بودجه خودش بتونه اجاره ماشین و انجام بده. البته در نظر داشته باشید که شرکت ما جز شرکت هایی هست که ون و اتوبوس هم اجاره میده و شما برای مراسم ها و جا به جایی کارمنداتون میتونین از ما کمک بگیرید. برای اجاره ماشین، ون و یا اتوبوس با راننده نگران نباشید راننده های سعادت رنت آشنایی کامل به تشریفات دارن و در صورتی که نیاز به راننده آشنا به زبان های انگلیسی، ترکی، عربی و… داشتید می تونید هماهنگی های لازم رو انجام بدید تا در اختیارتون قرار بگیره.

مطالب مشابه را ببینید!

معرفی بی ضررترین شوینده صورت ایرانی و خارجی کفش چرم طبی ولی شیک را از کجا بخریم؟ سه کتاب پرطرفدار در زمینه روانشناسی موفقیت بهترین اسپیکر سقفی موجود در بازار برترین روش های سرمایه گذاری در آلمان با موسسه مهاجرتی اصطهباناتی چطوری به ایران گل بفرستیم؟ هتل‌های پاریس نزدیک مرکز شهر فولاد st52 از کجا بخریم؟ برای خرید بیمه خودرو کدام بدهی‌ها باید تسویه شوند؟ کامل‌ترین بررسی برند سیکو + معرفی کالکشن چند کالکشن محبوب