اتاق های هتل بزرگ شیراز را بیشتر بشناسید

راهنمای سفر به شیراز

شهر بهارنارنج‌ها یعنی همان شیراز، یکی از مهم‌ترین شهرهای ایران در زمینه سوغات و صنایع‌دستی است. این شهر زیبا دارای به‌نام‌ترین و مشهورترین جاذبه‌های باستانی ایران مانند مجموعه پاسارگاد، تخت جمشید، مقبره کوروش، نقش رستم، نقش رجب، شهرهای دوران ساسانی، کاخ‌ها و قلعه‌های زیبا است. همچنین شیراز زیباترین بناهای تاریخی ایران نظیر مجموعه وکیل، مسجد جامع عتیق، مسجد نصیرالملک، دروازه قرآن، ارگ کریمخانی و باغ‌هایی مانند نارنجستان قوام، باغ دلگشا، باغ ارم و آرامگاه بزرگانی مانند حافظ، سعدی و خواجوی کرمانی را داراست. علاوه بر این‌ها باید بدانید در شیراز نمایشگاه‌های مختلف علمی، پزشکی و تجاری برگزار شده و شهر یاد شده دارای بهترین دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها است. برای اقامت در این شهر ازجمله بهترین گزینه‌ها می‌توان هتل بزرگ شیراز را نام برد چراکه رزرو یکی از اتاق های هتل بزرگ شیراز سفری راحت را برایتان رقم خواهد زد.

این هتل جزو برترین هتل های شیراز بوده و چشم‌انداز خوبی به شهر دارد؛ از طرفی در جوار دروازه قرآن قرار گرفته و دسترسی مناسبی به سایر جاذبه‌های شهر دارد. هتل بزرگ با معماری عجیب و زیبایش که به مانند یک کشتی بزرگ است، به میهمانان این شهر خدمات‌رسانی می‌کند. در واقع هتل بزرگ جزو هتل‌ های لوکس شیراز بوده و امکانات و خدمات به‌روزی دارد. از طرفی اتاق های هتل بزرگ شیراز مجهز به تمامی امکانات اقامتی بوده و می‌تواند خاطرات خوشی را در ذهن شما ثبت کند. از طرفی با رزرو هتل بزرگ شیراز می‌توانید به جاذبه‌های مهمی همچون ارگ کریمخان زند، مسجد نصیرالملک و باغ ارم دسترسی ساده‌ای داشته باشید. قبل از رزرو این هتل بهتر است کمی با اتاق های هتل بزرگ شیراز آشنا شویم.

آشنایی با هتل بزرگ شیراز

رزرو ارزان هتل بزرگ شیراز

هتل ۵ ستاره بزرگ شیراز هتلی ۱۴ طبقه بوده که در آبان ماه ۱۳۹۲ بنا گردید. این هتل زیبا در زیربنایی حدود ۴۰ هزار مترمربع به بهره‌برداری رسیده و در حال حاضر دارای ۱۵۸ واحد اقامتی شیک و زیبا است. از ویژگی‌های هتل بزرگ می‌توان به پرسنل حرفه‌ای، خدمات و سرویس دهی فراوان و امکانات خاص آن اشاره نمود. از طرفی رستوران ‌ها و کافی شاپ های هتل بزرگ شیراز نیز حرف‌هایی برای گفتن دارند. برای مثال این هتل دارای چندین رستوران بوده که نظیر آن‌ها رستوران ایتالیایی، رستوران دریایی، رستوران ایرانی و رستوران پانارامیک است. منوی رستوران پانارامیک هتل بزرگ شیراز شامل غذاهای تند مکزیکی، مرغ کنتاکی، نوشیدنی، برگرهای کلاسیک، تگزاس برگر، بیکن برگر، اسپشیال فرایزر، سالادهای یونانی، فصل اسپشیال، انواع ساندویچ، چیکن استیک و غیره است.

امکانات و خدمات هتل بزرگ شیراز نیز شامل انواع تالار و سالن‌های پذیرایی است که برای مراسم‌های متنوعی همچون همایش، میهمانی، جشن‌ها، کنفرانس‌ها و جلسات کاری مناسب هستند. از دیگر امکانات تفریحی و رفاهی این هتل می‌توان به استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی، گیم نت، سالن بیلیارد، فضای سبز، محوطه بسیار زیبا، اتاق بازی برای کودکان و دیوار صخره نوردی اشاره نمود؛ همچنین باید بدانید هتل بزرگ شیراز دارای پارکینگ سرپوشیده طبقاتی با ظرفیت ۶۰۰ خودرو، فروشگاه، سرویس لاندری، سالن ورزشی، خودپرداز، کافی نت، آسانسور و تاکسی سرویس است. با رزرو هتل بزرگ شیراز می‌توانید در کنار اقامتی خوش از امکانات تفریحی آن نیز نهایت لذت را ببرید.

انواع واحدهای اقامتی هتل بزرگ شیراز

انواع اتاق در هتل بزرگ شیراز

همانطور که اشاره کردیم هتل بزرگ شیراز دارای ۱۵۸ واحد اقامتی است؛ ازجمله این واحدهای اقامتی، اتاق‌های یک تخته، اتاق‌های دو تخته دبل، توئین و سوئیت‌های کانکت ۴ تخته است. این اتاق‌ها به دو صورت ارائه می‌شوند؛ برای مثال حالت اول با صبحانه و حالت دوم اتاق به همراه صبحانه و ناهار است. نکته قابل ذکر دیگر اینکه اقامت کودکان زیر ۳ سال در هتل بزرگ شیراز به صورت رایگان بوده اما برای کودکان ۳ تا ۷ سال باید هزینه نیم بها پرداخت نمایید. کودکان بالای ۷ سال نیز به صورت نفر اضافه محسوب شده و باید هزینه کامل آن را پرداخت کنید. قیمت هتل بزرگ شیراز نرخ نسبتاً معقولانه‌ای دارد و جزو هتل ‌های ۵ ستاره این شهر بوده و دارای بهترین و به‌روزترین امکانات و خدمات است.

اتاق دو تخته تویین هتل بزرگ شیراز

امکانات داخل اتاق های تویین هتل بزرگ شیراز

یکی از بهترین اتاق‌های هتل بزرگ، اتاق دو تخته تویین است. اتاقی کاملاً زیبا و درعین‌حال مجهز به کف‌پوش موکت، روتختی‌های بسیار تمیز و زیبا، آباژور، تابلوی نقاشی یا تابلوی تزیینی، گلدان‌های کوچک، یک عدد میز که روی آن تلویزیون قرار گرفته، تلفن، پریز برق برای شارژ وسایل الکترونیکی و غیره. اتاق های دو تخته تویین بیشتر مناسب سفرهای کاری است؛ چون دارای دو تخت مجزا یا بهتر بگوییم دو تخت تک نفره است. از امکانات دیگر اتاق‌ های دو تخته تویین هتل بزرگ شیراز می‌توان به سشوار، میز آرایش، توالت، حمام، دستشویی، صندوق امانات، چای ساز و اینترنت رایگان اشاره نمود.

اتاق دبل هتل بزرگ شیراز

این اتاق‌ها دارای یک تخت دو نفره راحت هستند. آباژورهای بسیار زیبایی در کنار تخت قرار گرفته و روتختی اتاق های دبل هتل بزرگ شیراز بسیار تمیز و مرتب است. این اتاق‌ها مناسب زن و شوهرهای جوان برای گذراندن ماه عسلی به‌یادماندنی در شهر شیراز هستند. در اتاق می‌توانید میز آرایش به همراه سطل زباله، مبلمانی بسیار شیک، تلفن، صندوق امانات، چای ساز، تلویزیون ال ای دی، اینترنت رایگان، سشوار، حمام، سرویس بهداشتی تمیز و یک میز کوچک با پذیرایی دلخواه را ببینید. در مجاورت تخت شما پنجره‌های اتاق قرار دارد که به وسیله پرده‌هایی زیبا تزیین شده‌اند. نورپردازی اتاق های دبل فوق‌العاده عالی بوده و کاغذ دیواری‌های شیکی دارد. رنگ مبلمان و تخت همخوانی خوبی با یکدیگر داشته و این دکوراسیون حس آرامش به شما خواهد داد. اگر اتاق رو به شهر را انتخاب کنید، چشم‌انداز زیبایی در انتظار شما است و می‌توانید از پنجره به تماشای شهر بنشینید.

سوئیت کانکت هتل بزرگ شیراز

سوئیت کانکت همانطور که از نامش پیدا است به وسیله یک در به یکدیگر متصل می‌شود و به راهروی اصلی هتل راه دارد. هر کدام از اتاق‌ها به تنهایی یک سرویس کامل اقامت و حمام جداگانه دارند. اگر یک خانواده چهار نفره هستید و می‌خواهید اتاق کودکتان از شما جدا باشد، حتماً اتاق کانکت هتل بزرگ شیراز را برای اقامت انتخاب کنید. سوئیت کانکت جزو بهترین سوئیت های هتل بزرگ شیراز است؛ چراکه امکانات خوبی دارد که نظیر آن‌ها کمد لباس، تابلوی تزیینی، پرده‌های بسیار مجلل، میز کار به همراه مانیتور، کیس، پرینتر، تلفن، مبلمان بسیار شیک، میز جلو مبلی، میز آرایش، کفپوش موکت بسیار زیبا، تلویزیون و چشم‌اندازی بی‌نظیر رو به شهر زیبای شیراز است.

جمع‌بندی

در این مطلب هدف آشنایی با هتل بزرگ‌ شیراز؛ هتلی ۵ ستاره در شهر شاعرپرور بود. این هتل واحدهای اقامتی متعددی دارد؛ اتاق‌هایی مجهز و راحت که می‌توانید چند روزی در آن‌ها، جا خوش کنید. پس بارتان را برای یک سفر جانانه و خاطره‌انگیز ببندید و قبل از گرفتن بلیط حتما رزرو هتل بزرگ شیراز را به اتمام برسانید. برای رزرو راحت این هتل می‌توانید وارد وبسایت ایران هتل آنلاین شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن این کار را انجام دهید.

برگرفته شده از: ایران هتل آنلاین

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین کرم روشن‌ کننده صورت خارجی تولید کدام برند است؟ فرق مشاور و روانشناس ایده های خلاقانه برای دیزاین یک اتاق زیبا بهترین اساتید زیست کنکور ایران هر آنچه که درباره کامپوزیت نمی‌دانید با یه کیفِ دوشیِ اسپرت، استایلِ شیک خودت را کامل کن آیا بوتاکس مو راهکاری دائمی است و یا از بین می رود؟ کفش اورجینال نایک ، بهترین همراه ورزشکاران برای فضای سبز ویلا ، باغچه یا تراس خود دنبال مبلمان مناسب می گردید؟ راهنما جامع خرید تشک رویا