پرسپولیس و رونمایی از اسپانسر جدید!

image 72

برند نویتکس با هدف حمایت از ورزش و جوانان کشور، تا نیم‌فصل 1402- 1403 حامی قرمزپوشان تیم پرسپولیس شد. پیش‌ازاین، بازیکن افتخارآفرین ایرانی، سید جلال حسینی، به‌عنوان سفیر برند نویتکس معرفی بود.

وبسایت نویتکس: novitex.ir

نویتکس؛ حامی مالی پرسپولیس و برندی همگام با فناوری روز دنیا!

نویتکس از جمله برندهای برتر در تولید و عرضه محصولات شوینده، بهداشتی و مراقبت از البسه با بهترین و جدیدترین ماشین‌آلات و فناوری روز دنیاست!

این برند با تولید محصولات باکیفیت و خلاقانه، در خانه هر ایرانی حضور دارد تا حس خوب زیبایی و تمیزی را در کمترین زمان ممکن و به‌آسانی در مصرف‌کنندگان محصولات خود ایجاد کند.

پرسپولیس از اسپانسر خود رونمایی کرد!

مطابق توافق صورت‌گرفته، بازیکنان سرخ‌پوش تیم پرسپولیس در جام حذفی و لیگ برتر با کیت‌هایی در مقابل رقبا حاضر می‌شوند که نام نویتکس روی آن‌ها نوشته شده است.

هدف نویتکس ارائه محصولاتی باکیفیت، توجه به شادابی و سلامت مصرف‌کننده، انجام‌ رسالت اجتماعی در حفظ بهداشت فردی و جامعه، برداشتن مرزهای جنسیتی و محافظت از محیط زیست است.

مایع لباسشویی نویتکس، مایع ظرفشویی، مواد بهداشتی برای مراقبت شخصی و انواع مواد ضدعفونی‌کننده از جمله محصولات کمپانی نویتکس به‌شمار می‌روند که با رایحه‌های خوش‌بو و دلنشین و در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرند.

نویتکس از فناوری HE و ODour Guard کشور سوئیس بهره می‌برد تا شست‌وشوی سریع، آسان و با قدرت پاک‌کنندگی عالی را تضمین کند.

نویتکس یک تیم تمیز!

کمپانی نویتکس با شعار «نویتکس یک تیم تمیز» اسپانسر و حامی مالی جدید قرمزپوشان پرسپولیس شد. ارتش سرخ در 27 اسفند 1402 به دیدار تیم پیکان می‌رود و این در حالی است که کیت‌هایی با نام نویتکس، اسپانسر خود، به تن دارند.

نویتکس از بهترین عرضه‌کنندگان محصولات بهداشتی، ضدعفونی‌کننده و محصولات شوینده در ایران است که با استفاده از فناوری روز جهانی، محصولاتی باکیفیت را تولید و روانه بازار می‌کند.

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری؛ لیست بروز برترین ها بازار فارکس یا ارزدیجیتال؟ مقایسه کریپتو و بازارهای مالی اطلاعات درباره مالیات بر درآمد اتفاقی و نحوه محاسبه آن لیست بهترین موسسه های زبان در پایتخت چند دلیل مهم استفاده از پروفیل زد در سوله ها نوسان گیری بورس؛ راهنمای نوسان گیری حرفه ای در بازار بورس فارکس چیست؟ چگونه در فارکس معامله کنیم؟ اطلاعات صفر تا صد Forex فروشگاه ساز آنلاین چیست؟ بررسی بهترین ها و امکانات سیستم های ساخت فروشگاه اینترنتی همه چیز در مورد جوملا برای ساخت سایت؛ مزایا و معایب و مقایسه با وردپرس آروا؛ تولید کننده انواع ابزار آلات صنعتی و خانگی با بهترین کیفیت