نرم افزار حسابداری محک ویژه رستوران

نرم افزار حسابداری محک برای چه افرادی مناسب است؟

رستوران‌ها و کافه‌ها از کسب‌وکارهای پرمشغله هستند و مدیریت هزینه‌ها و درآمدهای این اصناف می‌تواند بسیار پیچیده و وقت‌گیر باشد. البته با یک ابزار جامع و کاربردی که همه نیازهای شما را در نظر گرفته است، می‌توانید به راحتی عملیات‌های فروش و صدور فاکتور را به انجام برسانید، به یک سیستم مدیریت حقوق و دستمزد بهینه برسید، منابع خود را مدیریت کنید و از سردرگمی‌های حسابداری در امان باشید. این ابزار جامع که در ادامه به معرفی بیشتر آن می‌پردازیم، نرم افزار حسابداری رستوران محک است.

ضرورت نرم افزار حسابداری برای کافه و رستوران‌ها

حسابداری رستوران فرایندی پیچیده است که به دانش تخصصی نیاز دارد، اما با وجود یک نرم افزار تخصصی برای مدیریت کسب‌وکار خود، می‌توانید این مشکل را تا جای ممکن ساده کنید. با از میان بردن چالش‌هایی مانند محاسبه هزینه خرید مواد اولیه رستوران به صورت روزانه و ماهانه، ارزیابی سود، صدور فاکتور و مدیریت محصولات، می‌توانید به راحتی بر روی مدیریت و بهینه‌سازی رستوران یا کافه خود تمرکز کنید. نرم افزار حسابداری محک، در مدیریت این امور به کمک شما می‌آید:

نرم افزار حسابداری محک ویژه رستوران
  • مدیریت محصولات و منوی غذایی: تنوع غذاهایی که توسط رستوران یا کافه شما ارائه می‌شوند می‌تواند گیج کننده باشد، اما نرم افزار حسابداری محک بدون محدودیت دسته‌بندی، قیمت این غذاها را تعیین کرده و حتی با ثبت سفارش مشتری، آن‌ها را به پرینتر آشپزخانه و صندوق ارسال می‌کند.
  • امکان ایجاد اشتراک: اگر می‌خواهید ارتباطی قوی‌تر با مشتریان خود داشته باشید، می‌توانید با نرم افزار محک اطلاعات مربوط به آن‌ها را ثبت، گروه‌بندی و هنگام تماس به راحتی مشاهده کنید.
  • اتصال به دستگاه کارتخوان: با اتصال نرم افزار حسابداری رستوران محک به کارتخوان رستوران خود، با بیشترین سرعت و دقت، هزینه سفارشان مشتری را محاسبه و دریافت خواهید کرد.
  • امکان مدیریت و رهگیری پیک: می‌توانید مدیریت رهگیری پیک‌ها، تعیین موقعیت دقیق مشتری، ارسال پیام به پیک و دریافت گزارش عملکرد را به نرم افزار حسابداری رستوران محک بسپارید.

نرم افزار حسابداری رستوران محک چه امکاناتی دارد؟

نرم افزار حسابداری کافه رستوران محک همه نیازهای شما را در نظر گرفته است، پس بیایید نگاهی دقیق‌تر به امکانات ویژه این نرم افزار داشته باشیم:

ضرورت نرم افزار حسابداری برای کافه و رستوران‌ها
  • امکان ثبت جزئیاتی مانند وزن، تعداد و تصویر برای هر غذا؛
  • امکان ایجاد اشتراک و تعیین سطح قیمت برای مشتریان خاص؛
  • تعریف پیک، تعیین دستمزد و درصد او؛
  • مدیریت و معرفی چندین انبار به صورت همزمان؛
  • مدیریت اقلام موجود در انبار و مواد اولیه؛
  • ارائه گزارش‌های روزانه، هفتگی و ماهانه حسابداری و مالیاتی؛
  • تعریف پرینتر آشپزخانه، کانتر و صندوق؛
  • ارسال پیامک‌های تبلیغاتی به مشتریان؛
  • اعمال تخفیف گروهی و طرح‌های تشویقی؛
  • صدور انواع فاکتور و پیش فاکتور؛

افزونه‌های نرم افزار حسابداری رستوران محک

علاوه بر امکانات متنوعی که از طریق نرم افزار حسابداری کافه و رستوران دریافت می‌کنید، مجموعه محک امکانات بیشتری نیز برای کمک به مدیریت کسب‌وکار شما در نظر گرفته است که در قالب افزونه ارائه می‌شوند. این افزونه‌ها شامل:

افزونه سیستم پروژه‌ محک

اگر می‌خواهید کنترل بیشتری بر هزینه‌ها و درآمدهای رستوران خود داشته باشید، می‌توانید مراکز هزینه و درآمد را به کمک افزونه پروژه‌های محک تفکیک کنید. این افزونه به شما اجازه می‌دهد حقوق و هزینه‌های هر واحد را به صورت جداگانه محاسبه و مدیریت کنید.

افزونه حقوق و دستمزد

محاسبه فیش حقوقی پرسنل رستوران شما می‌تواند پیچیده و زمان‌بر باشد، اما با افزونه کاربردی محک می‌توانید با تعیین حقوق پایه، محاسبات بیمه، اضافه کار، کسر کار، تأخیر و…، دقت و سرعت خود را در صدور فیش حقوقی کارکنان بالا ببرید.

سرویس رادارا محک

این افزونه یک موقعیت‌یاب چند منظوره است که به شما اجازه می‌دهد پیک‌های رستوران خود را مدیریت کنید، با پراکندگی مشتریان خود آشنا شوید و موقعیت دقیق مشتری را روی نقشه مشاهده و تعیین کنید.

نرم افزار حسابداری رستوران محک چه امکاناتی دارد؟

افزونه سامانه فروش محک

این افزونه برای افزایش سرعت و دقت شما در امور فروشگاهی طراحی شده و هنگامی که تعداد زیادی از مشتریان منتظر ثبت سفارش هستند، از معطلی آن‌ها جلوگیری می‌کند. این سامانه با یک طراحی ساده و در عین حال زیبا، امکان انتخاب سریع محصول، اتصال به دستگاه بارکدخوان و دستگاه کارتخوان را ارائه می‌کند و همچنین به شما اجازه می‌دهد چندین فاکتور و مشتری را در یک زمان ثبت کنید.

افزونه کالر آیدی CallerID

این افزونه برای بهبود ارتباط شما با مشتریان طراحی شده و به شما اجازه می‌دهد هنگام تماس مشتری، پیش از پاسخگویی نام فرد، مشخصات او، خلاصه‌ای از فاکتورها و حساب مشتری را مشاهده کنید تا با ذکر این مشخصات، مشتری‌مداری خود را نشان دهید.

نرم افزار حسابداری محک برای چه افرادی مناسب است؟

افزونه‌های نرم افزار حسابداری رستوران محک

فرقی نمی‌کند که مدیریت یک رستوران فست فود، کترینگ، سفره‌خانه، طباخی یا کافه را بر عهده داشته باشید، زیرا امکانات نرم افزار حسابداری صنفی محک پاسخگوی شما خواهند بود. همچنین فرقی نمی‌کند که در کدام شهر فعالیت می‌‌کنید؛ زیرا ۳۰۰ نماینده مجموعه محک آماده ارائه پشتیبانی و خدمات در سرتاسر کشور هستند.

امکانات نرم افزار حسابداری رستوران محک در چه سطوحی ارائه می‌شود؟

مجموعه محک علاوه بر در نظر داشتن نیازهای خاص رستوران‌ها و کافه‌ها، خدمات خود را بر اساس گستردگی کسب‌وکار شما نیز تفکیک کرده است؛ به طوری که خدمات حسابداری رستوران محک در پنج سطح مختلف ارائه می‌شود:

امکانات نرم افزار حسابداری رستوران محک در چه سطوحی ارائه می‌شود؟
  • سطح یک: اقتصادی‌ترین سطح نرم افزار حسابداری که پاسخگوی نیازهای اساسی رستوران یا کافه شما خواهد بود، این سطح است که عملیات‌های پایه، یک سال خدمات پشتیبانی و خدمات استقرار سطح یک را تحت پوشش قرار می‌دهد.
  • سطح دو: این سطح علاوه بر امکانات سطح یک، عملیات تکمیلی فروش را ارائه می‌دهد.
  • سطح سه: سطح سه علاوه بر امکانات بالا، عملیات تکمیلی رستوران را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.
  • سطح چهار: این سطح امکان انجام عملیات مالی را در کنار امکانات بالا فراهم می‌کند.
  • سطح پنجم: سطح پنجم عملیات تولیدی را به خدمات قبلی اضافه کرده است.

مزایای منحصربه‌فرد نرم افزار حسابداری رستوران محک چیست؟

از مزایای نرم افزار حسابداری محک می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های شما با خودکارسازی فرایند حسابداری و محاسبه دقیق هزینه‌ها؛
  • نوآوری بی‌وقفه و به‌روزرسانی فصلی محصولات؛
  • سابقه‌ای 18 ساله و بیش از ۸۰،۰۰۰ مشتری فعال؛
  • رضایتمندی ۸۰ درصدی مشتریان از محصولات مجموعه محک؛
  • واحد پشتیبانی منسجم با شبکه گسترده ارائه و فروش؛
  • ارائه یک نرم افزار تخصصی با کاربری آسان برای همه افراد؛
  • صدور اسناد به صورت خودکار بدون نیاز به تخصص حسابداری.

کمپین نرم افزار حسابداری کافه و رستوران محک

بهینه‌سازی امور حسابداری رستوران و کافه شما یکی از اهداف مهم مجموعه محک است و در جهت کمک مدیریت امور شما، کمپین نرم افزار حسابداری کافه و رستوران محک را راه‌اندازی کرده‌ تا این نرم افزار کاربردی را به کسب‌وکارهای بیشتری معرفی و ارائه کند. برای تجربه مدیریت رستوران یا کافه خود به کمک سیستم پیشرفته محک، کافیست به صفحه کمپین کافه رستوران محک وارد شوید و با پر کردن فرم ارائه شده، مشاوره و دموی رایگان این نرم افزار حرفه‌ای حسابداری را دریافت کنید.

https://www.mahaksoft.com/restaurant-accounting-software/

سخن پایانی

بدون سیستمی مطمئن و یکپارچه، مدیریت رستوران یا کافه شما به چالشی زمان‌بر و پیچیده تبدیل خواهد شد، اما با ابزاری کاربردی و پیشرفته‌ای مثل نرم افزار حسابداری محک، می‌توانید دقت و سرعت مدیریت کسب‌وکار خود را بیشتر کنید. این نرم افزار که به صورت تخصصی برای خدمت‌رسانی به رستوران‌ها و کافه‌ها در نظر گرفته شده، می‌تواند اشتباهات شما را به حداقل برساند، هزینه‌ها و درآمدهای مختلف شما را تفکیک و محاسبه کرده و حتی فرایند سفارش‌گیری را بهینه‌سازی کند؛ به همین جهت، ابزاری کاربردی و مهم برای موفقیت کافه یا رستوران شماست.

منبع : http://www.mahaksoft.com

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین اسامی برای انتخاب اسم برند [ 100 اسم شیک برای کسب و کار ] علت صدای زیاد یخچال سایت ساز چیست و چطور کار می کند؟ بهترین سایت سازها برای کسب و کارهای مختلف از زندگی پایدار تا المپیک با گام‌های سبز و غذای سالم به‌سوی آینده‌ای روشن خرابی مایکروفر، علل، علائم و راه‌های رفع مشکل تجربه‌ای متفاوت از معاملات فارکس با بروکر IFC Markets تحلیل قیمت نات کوین: پیش ‌بینی قیمت و چشم ‌انداز بازار تبلیغات در گوگل چیست؟ راهنمای گوگل ادز و مزایای استفاده از آن ۶ راهکار سریع فروختن ماشین کارکرده نحوه استفاده از بتونه سنگی در منزل + بهترین برندهای بازار!