مِستر پنت هاوس ; [ Mr penthouse ] خرید و فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس

مِستر پنت هاوس ; [ Mr penthouse ] خرید و فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس

آیا تا به حال به زندگی در بالاترین طبقه ی ساختمان فکر کرده اید؟ آیا می دانید که زندگی در جایی نزدیک به آسمان چه حس و حالی دارد؟ آیا  خرید پنت هاوس یا اجاره پنت هاوس برای شما یک رویا تلقی می شود؟ در این مقاله از زندگی در پنت هاوس بیشتر خواهیم گفت. اگر به زندگی در پنت هاوس علاقه مند هستید این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

پنت هاوس یک خانه نیست، پنت هاوس یک سبک زندگی است. در حقیقت زندگی در یک فضای بسیار بزرگ و مجلل این فرصت را بوجود می آورد تا شما یک سبک تازه ی زندگی را تجربه کنید. زندگی کردن در این فضا تقریبا تفاوت آنچنانی با زندگی کردن در یک ویلا ندارد. درست است که پنت هاوس خانه ای حیاط دار و یا خانه ای بر روی زمین نیست. اما امکانات موجود در آن با امکانات موجود در خانه ی حیاط دار برابری می کند و در بسیاری از موارد از آن هم بیشتر است و نسبت به آن قابل مقایسه نیست. چرا که پنت هاوس در برخورداری از امکانات رفاهی پیشتاز می باشد.

محمد رحیمی کارشناس تخصصی پنت هاوس ( مِستر پنت هاوس )

آقای محمد رحیمی به شکل اختصاصی رو فایلهای پنت هاوس کل کشور فعالیت میکنند و به همین دلیل به نام Mr Penthouse شناخته میشوند، همینطور ایشان مدیر و گرداننده سایت “پنت هاز”  میباشند. با نگاهی اجمالی به این سایت میتوانید پنت هاوس مورد علاقه خود را برای خرید و یا اجاره انتخاب نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره نیز میتوانید با شماره تلفنهایی که در پائین همین مقاله درج شده است تماس بگیرید

مِستر پنت هاوس ; [ Mr penthouse ] خرید و فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس

مزایای خرید یا اجاره پنت هاوس

چشم انداز بی انتها: در حقیقت واحد های پنت هاوس دارای مزایای بی حد و حصری هستند که چشم انداز بی انتها یکی از مهمترین آنهاست. با این حال اگر چشم انداز بی انتها در لیست اولویت های شما قرار دارد به هیچ عنوان زندگی و خرید پنت هاوس را فراموش نکنید. پنت هاوس معمولا بهترین view یا چشم انداز را در یک واحد مسکونی  ارائه می دهد. آنها همچنین به احتمال زیاد از پنجره های موسوم به کف تا سقف و بالکن های بسیار بزرگ بهره مند هستند. این آیتم ها باعث می شوند تا در پنت هاوس شما حس زندگی در آسمان را داشته باشید و بی انتها لذت ببرید.

اجاره پنت هاوس و مزایای آن

بهره بردن از اکسسوری های لوکس

ساکنان یا مستاجرانی که به فضای بیشتری نیاز دارند باید به طور جدی به زندگی در پنت هاوس فکر کنند. اگرچه خانه های معمولی نیز می توانند فضای بزرگی را ارائه دهند، اما پنت هاوس ها آن را یک قدم جلوتر می برند. همچنین آنها اغلب دارای اکسسوری های لوکس مثل شومینه ، انبار ، گنجه و بالکن های بزرگ و… هستند.

لازم به ذکر است از آنجا که اجاره بها معمولا در آپارتمان های پنت هاوس بیشتر از هر واحد دیگری است، احتمال بیشتری وجود دارد که از آخرین مدل اکسسوری لوکس بهره مند شوید. فروشندگان و اجاره دهندگان پنت هاوس می دانند که افراد متقاضی زندگی در پنت هاوس خواهان بهره مندی از یک زندگی به روز و اشرافی هستند. لذا شما می توانید با خرید یا اجاره پنت هاوس از لوازم استیل ضد زنگ، حمام مدرن، وان جکوزی و موارد دیگر برخوردار شوید.

مِستر پنت هاوس ; [ Mr penthouse ] خرید و فروش پنت هاوس، اجاره پنت هاوس

حریم خصوصی زیاد

وقتی که قرار است هزینه ی زیادی بپردازید بایستی توقعات بیشتری داشته باشید و از امکانات بیشتری بهره مند شوید. از اینرو پنت هاوس ها حریم خصوصی بیشتری نسبت به هر واحد دیگر در ساختمان ارائه می دهند. با خرید یا اجاره پنت هاوس، شما در طبقه آخر تنها هستید. آسانسور مخصوص به خود را دارید و اغلب می توانید از آسانسور شخصی خودتان نهایت لذت را ببرید. همچنین اکثر آپارتمان های پنت هاوس دارای کلید یا کد مخصوصی هستند و هر کسی نمیتواند به آنها دسترسی داشته باشد. از اینرو حریم خصوصی شما بزرگ و امنیت شما بی حد و حصر می باشد و به نظر می رسد که همه این موارد برای شما مناسب باشند. در ضمن با زندگی در پنت هاوس سر و صدای کمتری از فضای شهری به گوش شما می رسد و همین باعث میشود تا آرامش خاطر بیشتری داشته باشید.

لذت بردن از میزبانی

زندگی در آپارتمان های پنت هاوس وضعیت خاصی را به همراه دارد. قطعا با امکاناتی که در اختیار دارید خانه ی شما بهترین مکان برای میزبانی و سرگرم کردن دوستان و خانواده خواهد بود.

نکته آخر : عزیزانی که در بخش فروش و اجاره پنت هاوس فعالیت دارند میتوانند با ثبت نام در سایت “پنت هاز” به صورت رایگان آگهی پنت هاوس خود را به نمایش بگذارند.

اطلاعات تماس : 88492313 – 09121509516 – www.penthuzz.com

 

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری؛ لیست بروز برترین ها بازار فارکس یا ارزدیجیتال؟ مقایسه کریپتو و بازارهای مالی پرسپولیس و رونمایی از اسپانسر جدید! اطلاعات درباره مالیات بر درآمد اتفاقی و نحوه محاسبه آن لیست بهترین موسسه های زبان در پایتخت چند دلیل مهم استفاده از پروفیل زد در سوله ها نوسان گیری بورس؛ راهنمای نوسان گیری حرفه ای در بازار بورس فارکس چیست؟ چگونه در فارکس معامله کنیم؟ اطلاعات صفر تا صد Forex فروشگاه ساز آنلاین چیست؟ بررسی بهترین ها و امکانات سیستم های ساخت فروشگاه اینترنتی همه چیز در مورد جوملا برای ساخت سایت؛ مزایا و معایب و مقایسه با وردپرس