قیمت یخچال ساید بای ساید، خرید اقساطی بدون ضامن

ظرفیت انواع مدل یخچال ساید بای ساید

یخچال ساید باید ساید مدرن‌ ترین نوع یخچال فریزر است که به دلیل داشتن شکل ظاهری زیبا و لوکس محبوبیت زیادی داشته و فروش خوبی را در بازار اذعان خود کرده است. علاوه بر این مورد ظرفیت انواع مدل یخچال ساید بای ساید بالا است و به طور معمول در ظرفیت‌ های مختلف 26، 27، 28، 30 فوتی و بالاتر از آن از سوی شرکت‌ های گوناگون ایرانی و خارجی طراحی و تولید می‌ شود.

قیمت یخچال ساید بای ساید، خرید اقساطی بدون ضامن

 ظرفیت یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت یخچال ساید بای ساید است و طبیعتا هر چه ظرفیت مدل انتخابی شما بالاتر باشد باید مبلغ بیشتری جهت خرید خرج کنید.
برای مثال قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ 32 فوت نسبت به قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ 30 فوت آن با همان امکانات و قابلیت‌ ها بیشتر است از این رو در زمان خرید یخچال ساید بای ساید لازم است که ظرفیت یخچال را متناسب با تعداد اعضای خانواده و نیازهای‌ تان انتخاب کنید تا هزینه اضافی بابت ظرفیت بالا که به دردتان نمی‌ خورد صرف نکنید.
انواع یخچال ساید بای ساید دارای ابعاد بزرگی هستند و آنها را می‌ توان بزرگترین نوع یخچال و فریزر دانست که معمولاً در عرض ۹۰ تا ۹۲ سانتی متر و در ارتفاع 175 تا180 سانتیمتری تولید می‌ شوند و از لحاظ عمقی نیز بین 75 تا 85 سانتیمتر هستند که با توجه به ظرفیت یخچال متفاوت می‌ باشد.

قیمت یخچال ساید بای ساید، خرید اقساطی بدون ضامن

مزایا و معایب یخچال ساید بای ساید

اگر قصد خرید یخچال ساید بای ساید را دارید بهتر است ابتدا با مزایا و معایب یخچال ساید بای ساید که در ادامه به شرح آن پرداخته‌ ایم آشنا شوید تا بهتر بدانید که این محصول از لحاظ نقاط قوت و ضعف می‌ تواند شما را برای خرید راضی کند یا خیر.

معایب یخچال ساید بای ساید
1- یخچال‌ های ساید نسبت به دیگر مدل‌ های یخچال و فریزر قیمت بالایی دارند اگر قیمت یخچال اسنوا، قیمت یخچال سامسونگ، قیمت یخچال دوو و دیگر برندها را در مدل‌های ساید مقایسه کنید به این نتیجه می‌رسید که قیمت بالاتری نسبت به دیگر یخچال فریزرهای تولیدی آنها دارند. البته قیمت ساید بای ساید ایرانی در اکثر موارد نسبت به قیمت یخچال ساید خارجی بهتر است برای مثال قیمت یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن از قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی با همان مشخصات فنی پایین‌تر می‌باشد.

2- یخچال‌ های ساید بای ساید در برخی از مدل‌ ها دارای فیلترهای تصفیه آب هستند که می‌ بایست این فیلترها را هر چهار تا شش ماه و یا برخی دیگر را هر یک سال تعویض کنید و هزینه خرید فیلتر و نصب آن نیز جزو هزینه‌ های ثابت یخچال ساید بای ساید تلقی می‌ شود.
3- اگر مستاجر هستید توصیه می‌ کنیم که به سراغ خرید یخچال ساید بای ساید نروید چرا که اندازه و ابعاد بزرگی دارند و جابجایی آنها در راهروهای باریک یک آپارتمان کاری سخت و دشواری است.
4- هزینه تعمیر یخچال ساید بای ساید نسبت به یخچال‌ های معمولی بیشتر است.

مزایای یخچال ساید بای ساید
1- ساید بای ساید‌ ها بزرگ و جادار هستند در نتیجه شما می‌ توانید مواد غذایی زیادی را در داخل آنها جای داده و دسترسی آسان‌ تری به آنها داشته باشید چرا که بخش یخچال و فریزر به‌ گونه‌ ای هوشمندانه تقسیم بندی شده‌ اند.
2- یکی از ویژگی‌ های مثبت بسیاری از مدل‌ های یخچال ساید بای ساید داشتن برچسب انرژی A و بالاتر از آن است.
3-  ساید بای ساید در انواع مدل‌ های معمولی، دور این دور، چند درب، و هوم بار دار و … طراحی و تولید می‌ شوند و بالا بودن تنوع مدل سبب می‌ شود تا خانواده‌ ها بتوانند محصول متناسب با سلیقه‌ ها و نیازهای خود را خریداری کنند.
4- یخچال‌ های ساید محصولاتی بسیار پیشرفته و کاملی هستند که مجهز به فناوری‌ های مختلفی چون قفل کودک، آبسردکن، یخ ساز، سیستم بدون برفک، سیستم انجماد سریع، صفحه نمایش دیجیتال و غیره می‌ باشند و نیازهای به روز مصرف کنندگان را به خوبی پاسخگو هستند.

5- یخچال‌ های ساید بای ساید شیک‌ ترین یخچال‌ های موجود در بازار هستند که جلوه‌ ای مدرنیته و لوکس به آشپزخانه‌ ها می‌ بخشند.

قیمت یخچال ساید بای ساید، خرید اقساطی بدون ضامن

قیمت یخچال ساید بای ساید در فروشگاه سل

اگر قصد خرید یخچال ساید بای ساید را دارید یکی از راه‌ های سریع و بی دردسر برای این منظور مراجعه به فروشگاه اینترنتی سل است. فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه معتبر است که از طریق آن می‌ توانید به طیف گسترده‌ ای از انواع مدل‌ های یخچال ساید بای ساید که از لحاظ رنگ، شکل ظاهری، مدل و مارک سازنده با یکدیگر متفاوت هستند دسترسی داشته باشید و مدل مناسب و ایده‌ آل خود را از آن خریداری کرده و در سریع‌ ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.
در فروشگاه اینترنتی سل خرید لوازم خانگی ایرانی و خارجی با بهترین قیمت امکان پذیر است بطور مثال قیمت ساید بای ساید ال جی، قیمت ساید بای ساید الکترواستیل، قیمت یخچال ساید بای ساید جی پلاس، قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا، قیمت یخچال ساید بای ساید دوو و دیگر برندها بهترین قیمت بازار است یعنی شما می‌توانید ساید دلخواه خود را قیمت مناسب‌تر از اکثر مکان‌ها تهیه و خریداری کنید.
علاوه بر این فروشگاه اینترنتی قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ 123، قیمت ساید سامسونگrs25، قیمت یخچال ساید بای ساید هیمالیا 32 فوت، قیمت ساید اسنوا2261ss و دیگر مدل‌ها را همراه با تصاویر ظاهری و اطلاعات جامع و کامل از آنها درج شده است تا مشتریان با مطالعه ویژگی و مشخصات مدل انتخابی خود بهتر بدانند که محصولی مناسب و متناسب با نیازهایشان است یا خیر.

فروش اقساطی ساید بای ساید در فروشگاه سل

یخچال ساید بای ساید گران‌ترین نوع یخچال و فریزر است که اکثر خانواده‌های ایرانی نمی‌توانند این محصول را به صورت نقد خریداری کنند و در این شرایط یکی از بهترین راهکارها خرید یخچال اقساطی است.
فروشگاه اینترنتی سل در زمینه فروش اقساطی یخچال ساید بای ساید اسنوا، فروش اقساطی ساید الکترواستیل، فروش اقساطی ساید بای ساید جی پلاس، فروش اقساطی ساید بای ساید دوو، فروش اقساطی یخچال امرسان و دیگر برندها با شرایطی کاملا منصفانه و ایده‌آل فعالیت دارد.

فرقی نمی‌ کند به دنبال چه یخچال سایدی و از چه مارکی هستید در فروشگاه اینترنتی سل می‌ت وانید خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید ال جی، اسنوا، جی پلاس و غیره را با روش‌ های متنوعی چون خرید اقساطی با چک، بدون چک، بدون ضامن، کسر از حقوق و غیره به صورت غیر حضوری و در هر ساعت از شبانه روز انجام دهید.
برای اطلاع از شرایط و نحوه خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید از فروشگاه سل تنها کافیست با کارشناسان فروش سایت‌ سل تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در این زمینه را به شما بدهند.

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری؛ لیست بروز برترین ها بازار فارکس یا ارزدیجیتال؟ مقایسه کریپتو و بازارهای مالی پرسپولیس و رونمایی از اسپانسر جدید! اطلاعات درباره مالیات بر درآمد اتفاقی و نحوه محاسبه آن لیست بهترین موسسه های زبان در پایتخت چند دلیل مهم استفاده از پروفیل زد در سوله ها نوسان گیری بورس؛ راهنمای نوسان گیری حرفه ای در بازار بورس فارکس چیست؟ چگونه در فارکس معامله کنیم؟ اطلاعات صفر تا صد Forex فروشگاه ساز آنلاین چیست؟ بررسی بهترین ها و امکانات سیستم های ساخت فروشگاه اینترنتی همه چیز در مورد جوملا برای ساخت سایت؛ مزایا و معایب و مقایسه با وردپرس