از دانشگاه های ترکیه پذیرش رایگان بگیرید

از دانشگاه های ترکیه پذیرش رایگان بگیرید

از کدام دانشگاه های ترکیه پذیرش رایگان بگیریم؟ برای گرفتن پذیرش رایگان دانشگاه های ترکیه باید الزامات هر یک از این دانشگاه‌ها را بررسی کنید و بر اساس شرایط خودتان، بهترین دانشگاه را انتخاب کنید.

ترکیه در این سال‌های اخیر به جایی برای زندگی، کار، تحصیل و حتی سرمایه گذاری شهروندان ایرانی تبدیل شده است. در این میان، می‌بینیم که هر سال بر تعداد دانشجویان ایرانی دانشگاه های ترکیه افزوده می‌شود. دانشگاه‌های این کشور شرایط مناسبی را برای جذب دانشجویان بین المللی در نظر گرفته‌اند که با آگاهی از آنها می‌توانید با دغدغه کمتری شروع به تحصیل در ترکیه کنید. امکان اخذ پذیرش رایگان از دانشگاه های ترکیه یکی از همین موارد است که به آن می‌پردازیم.

روش های اخذ پذیرش تحصیلی دانشگاه های ترکیه و هزینه آن

اولین کاری که برای تحصیل در ترکیه یا هر کشور دیگری باید انجام دهید، گرفتن پذیرش تحصیلیِ یکی از دانشگاه‌های آن کشور است. اگر با روند مهاجرت تحصیلی از اخذ پذیرش گرفته تا ویزای تحصیلی و… آشنایی داشته باشید، می‌دانید که در هر مرحله باید هزینه‌هایی را پرداخت کنید. اما آگاهی از برخی شرایط و فرصت‌ها به شما کمک خواهد کرد تا در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. یکی از این فرصت‌ها، گرفتن پذیرش رایگان است.

به صورت عادی برای گرفتن پذیرش تحصیلی دانشگاه های ترکیه باید یکی از دو راه زیر را انتخاب کنید:

  • اقدام برای اخذ پذیرش به صورت شخصی
  • اقدام برای اخذ پذیرش از طریق موسسات اعزام دانشجو

در صورتی که خودتان شخصا برای گرفتن پذیرش تحصیلی ترکیه اقدام کنید، باید هزینه مربوط به بررسی پرونده یا Admission Fee را پرداخت کنید که بسته به دانشگاه مورد نظرتان بین 50 تا 200 دلار خواهد بود. ضمن اینکه در این روش با مشکلات مختلفی از جمله عدم دسترسی به کارت اعتباری بین المللی، نقص در مدارک و… مواجه خواهید بود.

در روش دوم اگر از طریق موسسات معتبر اقدام کنید، خیالتان از بابت گرفتن پذیرش تا حد زیادی راحت خواهد بود و با دردسر کمتری مواجه خواهید شد. اما از طرف دیگر باید هزینه‌های چند میلیونی به موسسه اعزام دانشجو پرداخت کنید.

اما روش بهتری هم وجود دارد که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

چطور پذیرش رایگان دانشگاه های ترکیه را بگیریم؟

برخی از موسسات معتبر در زمینه اعزام دانشجو که ارتباطات بین المللی گسترده‌ای با دانشگاه‌های خارجی دارند، گزینه‌ای تحت عنوان فری اپلای Free Apply را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

در واقع این موسسات با دانشگاه‌هایی در سرتاسر دنیا از جمله ترکیه قرارداد همکاری دارند و در نتیجه، دانشجویانی که از طریق این موسسات برای گرفتن پذیرش دانشگاه‌های ترکیه اقدام کنند، نیازی به پرداخت هزینه پذیرش نخواهند داشت. به همین سادگی!

استفاده از گزینه فری اپلای موسسات معتبر در حوزه اعزام دانشجو از یک سو باعث صرفه جویی در هزینه‌های اولیه خواهد شد و از طرف دیگر امکان استفاده از مشاوره تخصصی این موسسات و بالا بردن شانس اخذ پذیرش خواهد شد. دقیقا به همین دلیل است که اخیرا بسیاری از دانشجویان تمایل پیدا کرده‌اند تا از این روش برای گرفتن پذیرش تحصیلی رایگان دانشگاه های ترکیه استفاده کنند.

از دانشگاه های ترکیه پذیرش رایگان بگیرید

بهترین دانشگاه های ترکیه برای پذیرش رایگان

دانشگاه‌های مختلفی در کشور ترکیه وجود دارند که با موسسات اعزام دانشجو در سرتاسر دنیا از جمله ایران همکاری می‌کنند. در ادامه بهترین دانشگاه های ترکیه برای گرفتن پذیرش رایگان را معرفی می‌کنیم.

پذیرش رایگان دانشگاه سابانجی ترکیه

سابانجی یکی از متفاوت‌ترین و بهترین دانشگاه های ترکیه است. یک دانشگاه خصوصی در شهر استانبول که در سال 1994 تاسیس شده و امروز یکی از معروف ترین دانشگاه‌های ترکیه محسوب می‌شود. این دانشگاه رشته‌های تحصیلی مختلفی از مهندسی و علوم انسانی گرفته تا رشته پزشکی را در تمام مقاطع ارائه می‌کند و دانشجویان بین المللی زیادی از کشورهای گوناگون دارد.

برای گرفتن پذیرش رایگان دانشگاه سابانجی می‌توانید از گزینه فری اپلای استفاده کنید. کافیست فرم درخواست پذیرش را تکمیل کرده و همراه با مدارک خود مانند مدارک تحصیلی، ریزنمرات و… ارسال کنید. ضمن اینکه برای اخذ پذیرش سابانجی باید آزمون SAT را نیز پست سر بگذارید.

با وجود امکانات و سطح آموزشی بالا، هزینه‌های تحصیل در سابانجی از جمله شهریه و هزینه خوابگاه آن کاملا مقرون به صرفه است. ضمن اینکه شانس خوبی هم برای گرفتن بورسیه‌های این دانشگاه و تامین بخش زیادی از هزینه تحصیل خواهید داشت.

از دانشگاه های ترکیه پذیرش رایگان بگیرید

پذیرش رایگان دانشگاه بیلگی ترکیه

بیلگی یکی از دانشگاه‌های خصوصی مطرح شهر استانبول است که جایگاه علمی مناسبی در منطقه دارد. بیلگی یکی از بهترین دانشگاه های ترکیه از لحاظ جذب دانشجویان خارجی به حساب می‌آید. امکانات تحصیلی مناسب، سطح علمی خوب و امکان شرکت در دوره‌های آموزشی یک ساله دانشگاه‌های اروپایی از جمله مزایای تحصیل در این دانشگاه است.

دانشگاه بیلگی یکی از دانشگاه‌های ترکیه محسوب می‌شود که از طریق روش فری اپلای می‌توانید پذیرش رایگان آن را بگیرید. ضمن اینکه دانشگاه بیلگی بورسیه‌های مختلفی از جمله بورسیه پیشرفت تحصیلی و بورسیه عدم تمکن مالی را به دانشجویان خارجی ارائه می‌دهد.

پذیرش رایگان دانشگاه هالیچ ترکیه

هالیچ از دیگر دانشگاه های خصوصی در ترکیه است که با موسسات اعزام دانشجو همکاری می‌کند. این دانشگاه در استانبول واقع شده و 4 پردیس مختلف با دانشکده‌های گوناگون از جمله هنرهای زیبا، مهندسی، پزشکی، مدیریت بازرگانی و… را دارد. یکی از مزیت‌های این دانشگاه ارائه برنامه‌های تحصیلی به زبان انگلیسی است.

رتبه جهانی دانشگاه هالیچ ترکیه هر سال در حال بهتر شدن بوده و تعداد دانشجویان خارجی آن نیز رو به افزایش است. برای گرفتن پذیرش رایگان دانشگاه هالیچ باید مدارکی مثل پاسپورت، مدرک تحصیلی مقطع پیشین، ریزنمرات و نمره آزمون زبان انگلیسی (برای متقاضیان برنامه‌های انگلیسی زبان) را داشته باشید و از طریق یک موسسه معتبر در حوزه اعزام دانشجو اقدام کنید.

پذیرش رایگان دانشگاه مالتپه ترکیه

مالتپه هم یکی از دانشگاه های خصوصی ترکیه است که در شهر استانبول قرار دارد. تنوع رشته‌های تحصیلی دانشگاه مالتپه و ارائه برنامه‌های تحصیلی به هر دو زبان ترکی و انگلیسی از جمله مزایای تحصیل در این دانشگاه است. هزینه‌های مناسب تحصیل و خوابگاه از دیگر ویژگی های این دانشگاه برای دانشجویان خارجی است.

اگر از طریق یکی از موسسات اعزام دانشجو که با دانشگاه مالتپه قرارداد همکاری دارند اقدام کنید، می‌توانید پذیرش رایگان این دانشگاه ترکیه را به دست آورید.

لتسگویونی به عنوان یکی از موسسات معتبر فعال در حوزه اعزام دانشجو، با توجه به ارتباطات بین المللی قدرتمند با دانشگاه‌های مختلفی در سرتاسر دنیا قرارداد همکاری دارد و خدمات فری اپلای را به دانشجویان ایرانی ارائه می‌دهد.

دانشگاه های ترکیه از جمله دانشگاه هایی هستند که با لتسگویونی قرارداد دارند. بنابراین متقاضیان ایرانی که قصد تحصیل در دانشگاه‌های طرف قرارداد لتسگویونی را دارند می‌توانند پذیرش رایگان دانشگاه های ترکیه را از طریق این مجموعه بگیرند. علاوه بر پذیرش رایگان می‌توانید به صورت رایگان از مشاوره‌های کارشناسان لتسگویونی letsgouni.com نیز کمک بگیرید.

مطالب مشابه را ببینید!

زندگی در فرانسه چگونه است؟ مزایا+معایب عادات روزانه مفید برای زندگی بهتر؛ 7 کار موثر برای داشتن زندگی خوب افزایش انگیزه شغلی؛ 17 روش برای بالا بردن انگیزه برای کار کردن موسسه مهاجرتی چیست؟ نکاتی در مورد وظایف و مسئولیت های موسسات مهاجرتی متن نامه گواهی اشتغال به کار به فارسی و انگلیسی + 5 نمونه فارسی و انگلیسی نامه نکات کلیدی در بهبود مهارت مکالمه زبان انگلیسی راهنمای انتخاب بهترین گل برای هدیه به آقایان در مناسبت‌ها زبان بدن در فروش؛ تکنیک های استفاده از زبان بدن برای فروش بهتر و جذب مشتری همه چیز درباره کلاس خصوصی آیلتس آداب و رسوم شب یلدا در ایران و تاریخچه شب چله در شهرهای مختلف