طراحی سایت چقدر هزینه دارد؟

طراحی سایت چقدر هزینه دارد؟

اگر چرخی در سایت شرکت‌های طراحی سایت زده باشید، احتمالا با قیمت‌های بسیار متفاوتی روبرو شده‌اید! مثلا ممکن است یک نفر به شما پیشنهاد کرده باشد برای‌تان سایتی با قیمت 1 میلیون طراحی کند و در مقابل فرد دیگر پیشنهاد ساخت همان سایت را با قیمت 3/4 برابر داده باشد! خب در این شرایط قطعا ذهن‌مان درگیر سوالات مختلفی می‌شود.

اگر شما هم هنوز در مورد قیمت طراحی سایت سوال دارید و نمی‌دانید اصلا کدام روش برای ساخت فروشگاه اینترنتی و سایت انتخاب بهتری است، این مقاله دقیقا برای شما نوشته شده، آن را بخوانید تا در نهایت بتوانید یک سایت با قیمت مناسب برای خودتان تهیه کنید.

ولی قبل از آن فکر کنیم چه اسمی را برای فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنیم؟ و چه محصولاتی بفروشیم؟

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

طراحی سایت چقدر هزینه دارد؟

اینکه هزینه طراحی سایت چقدر است، به این برمی‌گردد که شما دقیقا بخواهید از چه روشی سایت طراحی کنید؟

در ادامه به شما انواع روش‌های طراحی سایت و هزینه و حتی زمان هر کدام را توضیح می‌دهیم تا هم انتخاب دقیق‌تری داشته باشید و هم یک مظنه قیمت دست‌تان بیاید.

  1. طراحی سایت وردپرسی

وردپرس یک سیستم طراحی سایت است که متخصصان را از کدنویسی راحت کرده. در واقع این سیستم، بخش‌هایی از سایت که باید برایش برنامه نویسی می‌کردید را به رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید با زمان و هزینه کم‌تر یک سایت را راه‌اندازی کنید. البته دقت کنید، این بی‌نیاز کردن از کدنویسی به معنی این نیست که دیگر ساخت سایت با چند کلیک ساده امکان‌پذیر است، اتفاقا برعکس، طراحی سایت با وردپرس هم نیاز به زمان و تخصص دارد اما صرفا کمی کارها در آن ساده‌تر شده.

در هر حال، امروز شرکت‌های طراحی سایت و وردپرس کارها، با توجه به جزئیاتی که شما از سایت نیاز دارید، چیزی بین 3 تا 10 میلیون تومان هزینه طراحی سایت را دریافت می‌کنند. اصولا هم طراحی سایت در این روش حدودا 1 تا 3 هفته زمان می‌برد.

نکته : اینکه دقیقا هزینه طراحی سایت برای شما 3 میلیون باشد، 4 میلیون باشد یا… در ابتدا به این برمی‌گردد که با چه کسی همکاری کنید! چراکه بعضی شرکت‌ها به طور پیش‌فرض قیمت‌های بالایی مطرح می‌کنند تا مشتری‌های عادی به سمت‌شان نیایند و در مقابل بعضی‌ها، هزینه‌های کمی می‌دهند تا همه مشتری‌ها را جذب کنند.

در این میان اگر در بودجه مالی مشکل دارید، یا به سراغ یک آزادکار طراح سایت (از سایت دیوار، شیپور یا سایت پونیشا آنها را پیدا کنید) بروید که اصولا هزینه‌های کمی برای ساخت سایت می‌گیرند. یا از سایت سازها برای طراحی استفاده کنید که بسیار مقرون به صرفه‌اند. در ادامه مقاله، سایت سازها را هم به شما معرفی می‌کنم.

  1. طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت چقدر هزینه دارد؟

اگر کسب و کاری که می‌خواهید راه‌اندازی کنید نیاز به یک وب سایت بسیار خاص با جزئیات متفاوت دارد، احتمالا نیاز خواهید داشت که به سراغ برنامه نویسان بروید. مثلا سایت‌هایی مثل دیجی کالا، علی بابا، مدیسه و… با کدنویسی اختصاصی طراحی شده‌اند.

در هر حال اگر شما هم انتخاب‌تان طراحی سایت اختصاصی با جزئیات خاص و متفاوت است، باید بدانید که احتمالا نیاز به بودجه‌ای بین 25 میلیون تا نزدیک به 100 میلیون خواهید داشت!

این رقم‌ها واقعا سنگین هستند، اما از طرفی طراحی سایت اختصاصی به چند هزار خط کدنویسی، زمان و مهارت نیاز دارد.

همچنین نیاز دارید مقاله آموزش دریافت کد مالیاتی برای درگاه پرداخت اینترنتی را نیز مطالعه کنید.

  1. طراحی سایت با سایت ساز

خب، به یکی از بهترین، مقرون به صرفه‌ترین و راحت‌ترین راهکارها برای ساخت فروشگاه اینترنتی و وب سایت رسیدیم. ببینید، در سطح وب ابزارهایی به اسم سایت ساز وجود دارد. این ابزارها دقیقا مثل سیستم وردپرس بخش اعظمی از کدنویسی و فعالیت‌های لازم برای یک سایت را از قبل آماده کرده‌اند. اما تفاوت‌شان با وردپرس این است که بسیار پیشرفته‌تر بوده و عملا برای کار با آنها نیاز به هیچ تخصص ندارید!

این یعنی اگر برای طراحی سایت وردپرسی نیاز به 1 الی 2 ماه یادگیری داشته باشید، برای ساخت سایت با سایت ساز نیاز دارید فقط روی چند دکمه کلیک کنید، ظاهر مورد نظر را انتخاب و سایت‌تان را تحویل بگیرید!

طراحی سایت چقدر هزینه دارد؟

در حال حاضر یکی معروف‌ترین سایت سازهای سطح وب، سایت ساز پرتال است. این ابزار به شما اجازه می‌دهد به‌شکل رایگان تا 7 روز از سیستمش استفاده کرده و در صورتی که از سایت‌تان رضایت داشتید، هزینه‌های اندک سالیانه نگهداری از سایت را بپردازید. هزینه طراحی سایت با سیستم سایت ساز پرتال نسبت به نیازی که شما دارید، سالانه بین 1 تا 5 میلیون تومان است و همانطور که گفتم در این سیستم می‌توانید در کم‌تر از 5 دقیقه سایت‌تان را تحویل بگیرید. اگر همین حالا وارد ابزار شوید، تا 5 دقیقه دیگر سایت‌تان را بدون نیاز به پرداخت هزینه دریافت کرده‌اید.

 

با کمترین هزینه بهترین سایت را بسازید

در این مطلب یک روش ساده، سریع و کم هزینه برای طراحی سایت معرفی کردیم. پیشنهاد می‌کنیم با توجه به قیمت‌های معقول، حتما نیم‌نگاهی به سایت ساز پرتال و قابلیت‌های این سیستم داشته باشید.

پرتال (portal)  به شما اجازه می‌دهد تا 7 روز به رایگان از سایتش استفاده کنید و عملا این یک پیشنهاد بدون ریسک در بازاری است که باید میلیون‌ها برای داشتن یک سایت هزینه کنید. اگر به راهنمای بیشتر برای طراحی سایت نیاز دارید، با شماره 02163404 داخلی 2 تماس بگیرید.

 

مطالب مشابه را ببینید!

زندگی در فرانسه چگونه است؟ مزایا+معایب عادات روزانه مفید برای زندگی بهتر؛ 7 کار موثر برای داشتن زندگی خوب افزایش انگیزه شغلی؛ 17 روش برای بالا بردن انگیزه برای کار کردن موسسه مهاجرتی چیست؟ نکاتی در مورد وظایف و مسئولیت های موسسات مهاجرتی متن نامه گواهی اشتغال به کار به فارسی و انگلیسی + 5 نمونه فارسی و انگلیسی نامه نکات کلیدی در بهبود مهارت مکالمه زبان انگلیسی راهنمای انتخاب بهترین گل برای هدیه به آقایان در مناسبت‌ها زبان بدن در فروش؛ تکنیک های استفاده از زبان بدن برای فروش بهتر و جذب مشتری همه چیز درباره کلاس خصوصی آیلتس آداب و رسوم شب یلدا در ایران و تاریخچه شب چله در شهرهای مختلف